Jawelquote:Op maandag 6 april 2020 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Fok-it weetje echt niet dat coke duur is?
Pep kun je onder de eu pg krijgen, sos niet helaasquote:Op maandag 6 april 2020 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JawelMaar ik zie inderdaad dat ik het wat onderschat heb
toch ook op tv, in films etc. altijd burgertjes die van neusje poederen houdenquote:Op maandag 6 april 2020 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wut
Niet iedereen zit in die wereld.
Oh ik wist eigenlijk al voor ik ooit drugs had gehad dat coke duur is.quote:Op maandag 6 april 2020 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wut
Niet iedereen zit in die wereld.
Als je een gr haalt, krijg je meestal gemiddeld maar 0,8.quote:
Pepquote:Op maandag 6 april 2020 17:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Pep kun je onder de eu pg krijgen, sos niet helaas
Dat weet iedereen wel. Maar de straatprijzen is niet iedereen bekend meequote:Op maandag 6 april 2020 17:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wist eigenlijk al voor ik ooit drugs had gehad dat coke duur is.
Walgelijk. Ik zou gaan protesteren.quote:Op maandag 6 april 2020 17:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als je een gr haalt, krijg je meestal gemiddeld maar 0,8.
Als je gr mix krijgt, kan het zijn dat je betaalt voor een gr sos maar dat er maar 0,2 of 0,3 in zit en rest andere zooi
Paar flinke slokken drinken nemen, helpt bij mij altijd wel eigenlijk.quote:Op maandag 6 april 2020 17:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Gore chemische nasmaak in je keel de rest van de avond
Gelijk mes tussen je ribben danquote:Op maandag 6 april 2020 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walgelijk. Ik zou gaan protesteren.
Gewoon je zooi niet bij mo en ali halenquote:Op maandag 6 april 2020 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walgelijk. Ik zou gaan protesteren.
Ja die zure redbull van je zeker, ik hoef die shit niequote:Op maandag 6 april 2020 17:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Paar flinke slokken drinken nemen, helpt bij mij altijd wel eigenlijk.
Alsof ik dat dan drink.quote:Op maandag 6 april 2020 17:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja die zure redbull van je zeker, ik hoef die shit nie
Niet wegspoelen met gquote:Op maandag 6 april 2020 17:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja die zure redbull van je zeker, ik hoef die shit nie
Beetje zonde van het geld als je kop nog steeds niet om aan te zien isquote:Op maandag 6 april 2020 17:33 schreef Solotovski het volgende:
Mijn 2 zomerjassen zijn minimaal 400 per stuk
Zie mij stoer zijn
Damn.quote:Op maandag 6 april 2020 17:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Beetje zonde van het geld als je kop nog steeds niet om aan te zien is
Die is echter niet te verbouwen voor 400 euroquote:Op maandag 6 april 2020 17:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Mwah geen moeite mee, kan er mee leven.quote:Op maandag 6 april 2020 17:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |