quote:
Welke playseat heb jij?quote:Op maandag 6 april 2020 15:50 schreef Kiid het volgende:
Ik weet nog wel de eerste dag dat ik mijn playseat binnen kreeg. Heb er zelfs in geslapen
Zelfs mijn FB profielfoto had ik veranderd naar die seat. Ik was en ben er erg blij mee
Hallo vriendelijke vriend. Goed weekend gehad?quote:
Ja mooi. Goed tuin weekend geweest met de bbqquote:Op maandag 6 april 2020 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hallo vriendelijke vriend. Goed weekend gehad?
Lekkere zin HAHAHAquote:Op maandag 6 april 2020 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed tuin weekend geweest met de bbq
Ja.quote:Op maandag 6 april 2020 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekkere zin HAHAHA
Heet man buiten.
Was de BBQ een beetje een succes?quote:
Uiteraard. Hoe was jouw weekend?quote:Op maandag 6 april 2020 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was de BBQ een beetje een succes?
Lekker man. Wat heb je allemaal op de gril gegooid vriend?quote:Op maandag 6 april 2020 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja mooi. Goed tuin weekend geweest met de bbq
En terechtquote:Op maandag 6 april 2020 16:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
De challenge aangezien mijn vriendin mij zou vermoorden als ik een vaste playseat zou kopen
Ja heerlijk vriend. Voor het eerst bij de supermarkt geweest sinds een tijdje. Kwam er niet in zonder winkelwagen.quote:Op maandag 6 april 2020 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uiteraard. Hoe was jouw weekend?
Vriend. IK HEB DEZELFDE BESTELDquote:Op maandag 6 april 2020 16:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
De challenge aangezien mijn vriendin mij zou vermoorden als ik een vaste playseat zou kopen
Ja dat is de nieuwe regel haha.quote:Op maandag 6 april 2020 16:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja heerlijk vriend. Voor het eerst bij de supermarkt geweest sinds een tijdje. Kwam er niet in zonder winkelwagen.
Ach ja het zal vast helpen.quote:Op maandag 6 april 2020 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat is de nieuwe regel haha.
Het is vooral volgens mij zodat ze beter kunnen tellen hoeveel mensen binnen zijn.quote:
Ik dacht voor afstand.quote:Op maandag 6 april 2020 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is vooral volgens mij zodat ze beter kunnen tellen hoeveel mensen binnen zijn.
Daar doet je boy niet aan hoorquote:Op maandag 6 april 2020 16:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wilde zeggen gezicht maar het is kiid dus nvm
GMTA. Is een goed dingetje hoor. Zit goed en makkelijk opgeruimd. Enige nadeel is wel dat het meer gedoe is natuurlijk, maar dat is inherent aan het design en de keuze die je maakt.quote:
Het handige is wel dat ik bijv ook mijn playseat zou kunnen meenemen als wij zouden afspreken bij jou thuis. Enige dat ik nodig heb is een tv, stopcontact en mijn Xbox One X. Iedereen heeft wel een tv met een stopcontact in de buurtquote:
Hold my beerquote:Op maandag 6 april 2020 16:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een tv met een stopcontact in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |