En daar kom ik ook direct voor uit, excuses voor de last die hiermee bij eenieder van u is veroorzaakt.quote:Op zondag 5 april 2020 19:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja maar dit topic is TS zijn schuld!
3 weeskindjes en een FOK!groet en we praten nergens meer overquote:Op zondag 5 april 2020 19:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En daar kom ik ook direct voor uit, excuses voor de last die hiermee bij eenieder van u is veroorzaakt.
Eerst in m'n andere toppa reageren.quote:Op zondag 5 april 2020 20:05 schreef the-eye het volgende:
[..]
3 weeskindjes en een FOK!groet en we praten nergens meer over
Gelukkig wonen wij niet in de VS.quote:Op woensdag 15 april 2020 06:42 schreef JochemSjakie het volgende:
Terechte klacht.
Helaas is er zo'n iemand de bevelhebber in de VS
Ja maar hij deed het ook!quote:
Wederom een goed punt. Ja, maar toch, het is zijn schuld. Of wel?quote:Op woensdag 15 april 2020 12:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gelukkig wonen wij niet in de VS.
Als de VS er niet was geweest en Trump dus geen president was, had ie alsnog gelijk. Snap je?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wederom een goed punt. Ja, maar toch, het is zijn schuld. Of wel?
Wie zal het zeggen.
Maar als de VS er niet is, op welk land moeten we dan zeiken?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als de VS er niet was geweest en Trump dus geen president was, had ie alsnog gelijk. Snap je?
Alsof we hier niet genoeg te zeiken hebbenquote:Op woensdag 15 april 2020 16:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Maar als de VS er niet is, op welk land moeten we dan zeiken?
Je moet altijd een backup hebben.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Alsof we hier niet genoeg te zeiken hebben
Dat is echt fantastisch.quote:Op zondag 5 april 2020 19:30 schreef kwiwi het volgende:
Heeft voor mij soberso al 450 situaties opgelost.
Stukje erkenning is niets mis mee natuurlijk, maar het daarna nog steeds blijven roepen geeft nou niet echt blijk van welwillendheid.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:56 schreef BasEnAad het volgende:
Wiens schuld het is doet er vaak helemaal niet toe. Het is gebeurd, ga gewoon verder.
Nee en niemand heeft er ook wat aan. Ja het is iemands schuld, en dan?quote:Op donderdag 23 april 2020 01:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Stukje erkenning is niets mis mee natuurlijk, maar het daarna nog steeds blijven roepen geeft nou niet echt blijk van welwillendheid.
Kun je dat gunstig benutten, voor het individuele leerproces.quote:Op donderdag 23 april 2020 01:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee en niemand heeft er ook wat aan. Ja het is iemands schuld, en dan?
Dat is waar, maar dat leermoment valt toch samen met het maken van de fout? Het is gelijk duidelijk, alles daarna is verspilde energie in mijn ogen.quote:Op donderdag 23 april 2020 01:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kun je dat gunstig benutten, voor het individuele leerproces.
Sowieso is dat iets van jezelf en dus inderdaad verder niet zo relevant. You can point a finger but there are 3 pointing back.quote:Op donderdag 23 april 2020 01:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat leermoment valt toch samen met het maken van de fout? Het is gelijk duidelijk, alles daarna is verspilde energie in mijn ogen.
Dat is fantastisch.quote:Op zondag 5 april 2020 19:30 schreef kwiwi het volgende:
Heeft voor mij soberso al 450 situaties opgelost.
Mijn inziens is dat direct gediskwalificeerd vanaf het moment dat je met het vingertje wijst en gaat roepen dat het zijn/haar schuld is. Weglopen voor de eigen verantwoordelijkheid noem ik dat.quote:
Maar dan wijs je diegene toch op de eigen verantwoordelijkheid?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mijn inziens is dat direct gediskwalificeerd vanaf het moment dat je met het vingertje wijst en gaat roepen dat het zijn/haar schuld is. Weglopen voor de eigen verantwoordelijkheid noem ik dat.
Niet iedereen is bereid dat aan te nemen zijnde constructieve feedback. De regel leert mij dat men zich dan enorm aangevallen voelt en met meer decibel hetzelfde riedeltje herhaald.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar dan wijs je diegene toch op de eigen verantwoordelijkheid?
Zo van het maakt me niet uit wiens schuld het is, wij zijn er nu en wij gaan het oplossen
@:jigggy gratis masterclass management
Ja dat schijnt toch ook een terugkerend onderwerp te zijn. Blijkbaar leeft er een bepaald beeld over mij, waarvan ik niet kan vaststellen of deze terecht is of niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:34 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Echte klacht: de nadelen van onveilige seks.
Oplossen doe je met een rechtse directe. Waar is de opvoeding fout gegaan?quote:Op zondag 5 april 2020 19:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit soort mensen![]()
Dat roepen heeft werkelijk nog nooit een situatie op wat voor manier dan ook opgelost.
Klacht: kinderen
Gewoon een vuist vol op die ogen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oplossen doe je met een rechtse directe. Waar is de opvoeding fout gegaan?
Waarheid broeder, waarheid.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:40 schreef HSG het volgende:
Dat zijn mensen die te zwak zijn om toe te geven dat ze zelf fout zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |