Bno is betrouwbaar, maar hier heb je het ook.quote:Op zondag 5 april 2020 22:19 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zou opmerkelijk zijn. Is er al een onderbouwde bron....
as we speak:
https://www.bbc.com/news/uk-52177125
UK Prime Minister Boris Johnson admitted to hospital for tests, 10 days after testing positive for coronavirus
twitter:SkyNewsBreak twitterde op zondag 05-04-2020 om 22:15:27Downing Street says Prime Minister Boris Johnson has been taken to hospital for tests after suffering from COVID-19 reageer retweet

https://www.mirror.co.uk/(...)pital-tests-21818519quote:Op zondag 5 april 2020 22:19 schreef Vallon het volgende:
[..]

Definieer 'teringherrie' eens? Is dat een paar gaatjes in de muur boren, of deze hele dag met een betonmolen in je tuin staan?quote:Op zondag 5 april 2020 21:54 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Nee dat is weer een stropop van jouw kant. Ik zeg alleen dat het asociaal is om nu een teringherrie te maken terwijl iedereen thuis zit.

Al een tijdje zo. Is er nog nieuws dan?quote:

AD.nl heeft bericht al geplaatst dat Johnson in het ziekenhuis ligt.quote:Op zondag 5 april 2020 22:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Al een tijdje zo. Is er nog nieuws dan?

Een bron (twitterquote:Op zondag 5 april 2020 22:20 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Bno is betrouwbaar, maar hier heb je het ook.twitter:SkyNewsBreak twitterde op zondag 05-04-2020 om 22:15:27Downing Street says Prime Minister Boris Johnson has been taken to hospital for tests after suffering from COVID-19 reageer retweet

Gun het niemand, dus ook Johnson niet. Maar wel een beetje ironisch. "It's just a flu! Let's shake hands"quote:Op zondag 5 april 2020 22:23 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
AD.nl heeft bericht al geplaatst dat Johnson in het ziekenhuis ligt.

Wel opvallend ja, de queen die voor het eerst in tig jaar het volk toespreekt op het moment dat Johnson in het ziekenhuis wordt opgenomen ...quote:Op zondag 5 april 2020 22:24 schreef Vallon het volgende:
[..]
Een bron (twitterdan) is/was voor mij geen bron... maar je hebt supersnel gelijk
![]()
Ben niet van de hoedjes maar dit op het moment dat de Queen het volk toespreekt..... is dat voor mij dan weer opmerkelijk. Ook gelet het moment van stay-at-home maatregelen samenviel dat BoJo een dag later (of zo) in isolatie ging.
Het één heeft vast niets met het ander te maken.

Hij doet wel actief mee met de groepsimmuniteit. Dat siert 'm.quote:Op zondag 5 april 2020 22:14 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zondag 05-04-2020 om 22:14:06BREAKING: British Prime Minister Boris Johnson, who is suffering from coronavirus, has been taken to hospital as a precaution reageer retweet

Ik weet niet wat jouw referentie is, maar ik zou gauw een andere werkgever zoeken als je aanneemt dat dit de betrokkenheid van je collega’s is.quote:Op zondag 5 april 2020 21:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Krijg eerder het idee dat in een willekeurig bedrijf er een aantal echt thuiswerken, de mensen die zich ergens verantwoordelijk voor voelen, en de rest het gewoon als vrij zien.
Verhouding van 30 en 70 procent?

Denk ik ook. Zogenaamd wat testen maar is wel dag 10. Is nu wel bekend dat men in week 2 meestal in het ziekenhuis komt te liggen.quote:Op zondag 5 april 2020 22:25 schreef Ven1972 het volgende:
Het lijkt er op dat bij Johnson heel ernstig is zodat hij in het ziekenhuis opgenomen is.

De oudere mensen snappen het sowieso niet. Ik merk het aan mijn eigen oma en buren. Gaan nog steeds volop naar buiten en naar de supermarkt.quote:Op zondag 5 april 2020 22:32 schreef Stoorzendert het volgende:
Merken meer mensen dat de regels in de supermarkten een beetje omzeild worden?
Vanmiddag meerdere jonge dames samen boodschappen zien doen. De regel is dat je een boodschappenkarretje moet pakken en alleen boodschappen doet. Ze zijn dus zo 'slim' om beide een karretje te pakken, waarvan er één dus de hele tijd met een lege boodschappenkar naast de ander loopt. En bij de kassa zegt; "ik heb niets gekocht", of even snel iets in de andere kar gooit.
Ook valt me al meerdere dagen op dat de jonge mensen zicht wel redelijk aan de afstandsregel houden, maar de oudere (70+) zo'n beetje op je tenen gaan staan. Vreemd...

Is dat een regel, ja? Ik liep van de week ook de AH binnen met een vriend en we moesten allebei een mandje meenemen. Ook al hadden we er aan 1 genoeg gehad. Of geen.quote:Op zondag 5 april 2020 22:32 schreef Stoorzendert het volgende:
Merken meer mensen dat de regels in de supermarkten een beetje omzeild worden?
Vanmiddag meerdere jonge dames samen boodschappen zien doen. De regel is dat je een boodschappenkarretje moet pakken en alleen boodschappen doet. Ze zijn dus zo 'slim' om beide een karretje te pakken, waarvan er één dus de hele tijd met een lege boodschappenkar naast de ander loopt. En bij de kassa zegt; "ik heb niets gekocht", of even snel iets in de andere kar gooit.
Ook valt me al meerdere dagen op dat de jonge mensen zicht wel redelijk aan de afstandsregel houden, maar de oudere (70+) zo'n beetje op je tenen gaan staan. Vreemd...

de hebben de verhalen van de oorlog veel gehoordquote:Op zondag 5 april 2020 22:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
De oudere mensen snappen het sowieso niet. Ik merk het aan mijn eigen oma en buren. Gaan nog steeds volop naar buiten en naar de supermarkt.
Allemaal stronteigenwijs onder het mom van ik laat me niet opsluiten...

Hier wel (Jumbo en AH) in Oss. Karretje pakken en alléén de winkel in.quote:Op zondag 5 april 2020 22:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is dat een regel, ja? Ik liep van de week ook de AH binnen met een vriend en we moesten allebei een mandje meenemen. Ook al hadden we er aan 1 genoeg gehad. Of geen.

Zomaar testen is het idd niet, want dat zou niet om 9 uur savonds lokale tijd gebeuren.quote:Op zondag 5 april 2020 22:35 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Denk ik ook. Zogenaamd wat testen maar is wel dag 10. Is nu wel bekend dat men in week 2 meestal in het ziekenhuis komt te liggen.
En dit is met top notch verzorging voor hem.

Schandalig dit, en dan hele tijd frontlinie noemen.quote:Op zondag 5 april 2020 22:36 schreef Ven1972 het volgende:
https://twitter.com/i/status/1246396282677198848
Dansende verpleegsters op SEH in Ter Gooi ziekenhuis
Bron: twitter.nl

Idd,hij gaat gewoon slecht. Hoop voor hem dat hij het haalt.quote:Op zondag 5 april 2020 22:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zomaar testen is het idd niet, want dat zou niet om 9 uur savonds lokale tijd gebeuren.

Er is gewoon een topic voor supermarktperikelen: COR / Hoe is het in 'jouw' supermarkt? #9 Blijven hamsterenquote:Op zondag 5 april 2020 22:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hier wel (Jumbo en AH) in Oss. Karretje pakken en alléén de winkel in.

twitter:BNODesk twitterde op zondag 05-04-2020 om 22:39:33BREAKING: Bronx Zoo says one of its tigers has tested positive for coronavirus reageer retweet

Ja ok, rustig maar.quote:Op zondag 5 april 2020 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is gewoon een topic voor supermarktperikelen: COR / Hoe is het in 'jouw' supermarkt? #9 Blijven hamsteren

Als je al 10 dagen koorts hebt, dan zal je je ondertussen wel behoorlijk beroerd voelen. Zijn ziekenhuis-opname zal wel gewoon nodig zijn en niet alleen omdat er een paar tests nodig zijn. Johnson is eerder iemand die zo lang mogelijk een ziekenhuisopname zal hebben uitgesteld.quote:Op zondag 5 april 2020 22:19 schreef Vallon het volgende:
[..]
as we speak:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |