Files kunnen ook ontstaan zonder drukte.quote:Op zondag 5 april 2020 16:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit ging over of het druk buiten was.
Zeker geen discussiepunt.quote:Op zondag 5 april 2020 16:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit ging over of het druk buiten was. Dat het geen griepje is lijkt me niet echt een discussiepunt als je om je heen kijkt en het nieuws volgt.
quote:Op zondag 5 april 2020 16:02 schreef MrBadGuy het volgende:
IC een stijging van 25, dat gaat gewoon erg goed
Bron? Nieuwe persconferentie? Kan het even niet volgen.quote:Op zondag 5 april 2020 16:02 schreef MrBadGuy het volgende:
Geweldig nieuws!quote:Op zondag 5 april 2020 16:02 schreef MrBadGuy het volgende:
Was ook met de fiets op pad gegaan en viel mij ook op dat er veel motorrijders waren.quote:Op zondag 5 april 2020 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vooral die motorrijders waren opvallend aanwezig, kwamen er elke minuut wel een paar langs.
Push bericht van nu.nl: https://www.nu.nl/coronav(...)et-25-naar-1385.htmlquote:Op zondag 5 april 2020 16:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bron? Nieuwe persconferentie? Kan het even niet volgen.
Thanks.quote:Op zondag 5 april 2020 16:03 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Push bericht van nu.nl: https://www.nu.nl/coronav(...)et-25-naar-1385.html
Mooi. Geeft wat ruimte.quote:Op zondag 5 april 2020 16:03 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Push bericht van nu.nl: https://www.nu.nl/coronav(...)et-25-naar-1385.html
Dit lijken me live cijfers. Landelijk Netwerk Acute Zorg (LNAZ) heeft een live systeem.quote:Op zondag 5 april 2020 16:05 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Is er ook niet een beetje sprake van een weekend effect? Op dinsdag zijn de cijfers over het algemeen hoger vanwege het vertraagd rapporteren in het weekend, dus dan zouden ze om dezelfde reden in het weekend lager moeten zijn. Verder lijkt het inderdaad wel goed, minder ziekenhuisopnames, minder IC opnames, wel behoorlijk meer bevestigde besmettingen. Wordt er meer getest?
Ziekenhuisopnames hebben er wel last van, maar volgens mij zijn de huidige IC opnames zo goed als "real time", dus daar zou geen "vertraging" in moeten zitten.quote:Op zondag 5 april 2020 16:05 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Is er ook niet een beetje sprake van een weekend effect? Op dinsdag zijn de cijfers over het algemeen hoger vanwege het vertraagd rapporteren in het weekend, dus dan zouden ze om dezelfde reden in het weekend lager moeten zijn. Verder lijkt het inderdaad wel goed, minder ziekenhuisopnames, minder IC opnames, wel behoorlijk meer bevestigde besmettingen. Wordt er meer getest?
Sinds de klimaatfaal niet meer geloofwaardig inderdaad.quote:
Hier word ik dus gelukkig vanquote:Op zondag 5 april 2020 16:08 schreef houdafstand het volgende:
Kuipers: ,,We hebben 2400 bedden op afroep beschikbaar. We hebben de ruimten, de bedden, de apparaten en de roosters klaar liggen. Maar we hebben ze op dit moment nog niet allemaal nodig.”
Dit is heel mooi nieuws!!quote:Op zondag 5 april 2020 16:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hier word ik dus gelukkig van![]()
Mijn grootste kritiek was altijd dat ze achter de feiten aanliepen. Nu zijn ze voorbereidAls het dan niet nodig blijkt te zijn is het "jammer", maar beter dit dan straks als een kip zonder kop naar honderden bedden zoeken.
Dat weekend effect is zeker zichtbaar als je over de gehele lijn kijkt, maar het aantal opnames lijkt als je naar de afgelopen week kijkt wel te stabiliseren. Vanaf morgen gaan ze geloof ik het aantal tests opschroeven dus vanaf dinsdag zullen de besmettingscijfers wel flink gaan stijgen.quote:Op zondag 5 april 2020 16:05 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Nee.quote:Op zondag 5 april 2020 16:13 schreef nelsonwarm het volgende:
Als we 2400 IC bedden hebben en de instroom neemt af dan kunnen we best wat soepeler omgaan met de maatregelen!
Ja? Want ze werken zich in de ziekenhuizen niet meer drie slagen in de rondte?quote:Op zondag 5 april 2020 16:13 schreef nelsonwarm het volgende:
Als we 2400 IC bedden hebben en de instroom neemt af dan kunnen we best wat soepeler omgaan met de maatregelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |