Lakeman is een aandachtsgeile complotdenker, daar zou ik me niet al teveel van aantrekken. Of niks, eigenlijk.quote:Op zondag 5 april 2020 10:40 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Lakeman maakt anders behoorlijk gehakt van Rutte en vraagt zich hardop af of hij zal bezwijken en het land gaat verraden zie onderstaande film;
Waarom? Je beweert iets wat ik niet kan staven?quote:Op zondag 5 april 2020 11:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als dat het geval is dan ga ik echt geen namen noemen. Wat een rare vraag.
Nou ja, het is een persoon met een mening, net als tante Annie uit Zaltbommel.quote:Op zondag 5 april 2020 11:55 schreef nostra het volgende:
[..]
Lakeman is een aandachtsgeile complotdenker, daar zou ik me niet al teveel van aantrekken. Of niks, eigenlijk.
Als ik op Fok zeg dat mijn buurman echt heel grappig is moet ik van jou minstens 3 filmpjes van verschillende grappige momenten uploaden, vervolgens minstens 5 anderen mensen zoeken die mijn buurman ook heel grappig vinden en dat in een manifest moeten vast leggen en doorsturen naar jou.quote:Op zondag 5 april 2020 11:56 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Waarom? Je beweert iets wat ik niet kan staven?
Ik kan ook beweren dat ik in mijn kennissenkring tientallen mensen jonger dan 30 jaar heb die allemaal aan Corona zijn gestorven. Dus: De stelling dat Corona-slachtoffers alleen ouderen zijn is hiermee teniet gedaan.
En die kennissenkring is dan telkens een neef van een buurvrouw en daar weer de collega van.
En dat terwijl de officiële bronnen (RIVM) duidelijk laten weten dat stastisch gezien de Corona-slachtoffers gewoon oude mensen zijn.
De ontkenning van de officiële RIVM gegevens zijn gewoon anekdotisch.
Ik heb geen reden om aan te nemen dat jouw voorbeelden ook niet anekdotisch zijn. Gewoon omdat je geen bron weergeeft die te verifiëren is.
Tong zit nu schuimbekkend achter de pcquote:Op zondag 5 april 2020 11:57 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Nou ja, het is een persoon met een mening, net als tante Annie uit Zaltbommel.
Ik ga geen namen aan jou noemen van users die wel of niet tevreden zijn met het optreden van de EU. Als die hun mening willen delen dan is jouw TT er duidelijk genoeg voor om zelf dit topic te vinden.quote:Op zondag 5 april 2020 11:56 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Waarom? Je beweert iets wat ik niet kan staven?
Ik kan ook beweren dat ik in mijn kennissenkring tientallen mensen jonger dan 30 jaar heb die allemaal aan Corona zijn gestorven. Dus: De stelling dat Corona-slachtoffers alleen ouderen zijn is hiermee teniet gedaan.
En die kennissenkring is dan telkens een neef van een buurvrouw en daar weer de collega van.
En dat terwijl de officiële bronnen (RIVM) duidelijk laten weten dat stastisch gezien de Corona-slachtoffers gewoon oude mensen zijn.
De ontkenning van de officiële RIVM gegevens zijn gewoon anekdotisch.
Ik heb geen reden om aan te nemen dat jouw voorbeelden ook niet anekdotisch zijn. Gewoon omdat je geen bron weergeeft die te verifiëren is.
Helemaal niet.quote:Op zondag 5 april 2020 12:04 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Tong zit nu schuimbekkend achter de pc
Hou jij soms logboeken bij van iedere user hoe die over de EU denkt?quote:Op zondag 5 april 2020 12:12 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Ik snap alleen niet dat sommige mensen mijn vraag niet snappen.
Die luidt als volgt, ik herhaal het nog eens:
Zijn er FOK'kers die vóór de Corona-crisis een pro-Rutte/pro-EU mening hadden en die na of tijdens deze crisis 180 graden zijn gedraaid en anti-Rutte/anti-EU zijn geworden.
Tot nu toe word ik enkel geconfronteerd met mensen die zowel voor als na de Corona-crisis anti-Rutte en anti-EU waren/zijn. Dat haal ik uit de postgeschiedenis van voor de Corona-crisis van de betrokkenen
Dus daar vroeg ik eigenlijk niet om.
De term zolderkamerAUTIST was nog nooit zo treffend als bij deze user.quote:Op zondag 5 april 2020 12:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hou jij soms logboeken bij van iedere user hoe die over de EU denkt?
Wat wil je nu? Meningen aan users vragen hoe ze over het optreden van de EU denken in deze crisis? Of een raar soort spelletje volhouden dat niemand van kant is geswitched, tenzij ze in 3-voud aan kunnen tonen dat ze eerst positief waren over de EU en nu ineens van gedachte zijn veranderd?
Wat niemand gaat aan die zelfbedachte regels van jou voldoen.
Degene die niet aan die "zelfbedachte regels van mij wil voldoen" moet niet reageren.quote:Op zondag 5 april 2020 12:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hou jij soms logboeken bij van iedere user hoe die over de EU denkt?
Wat wil je nu? Meningen aan users vragen hoe ze over het optreden van de EU denken in deze crisis? Of een raar soort spelletje volhouden dat niemand van kant is geswitched, tenzij ze in 3-voud aan kunnen tonen dat ze eerst positief waren over de EU en nu ineens van gedachte zijn veranderd?
Wat niemand gaat aan die zelfbedachte regels van jou voldoen.
Kom op Enron jij zou beter moeten weten.quote:Op zondag 5 april 2020 11:55 schreef nostra het volgende:
[..]
Lakeman is een aandachtsgeile complotdenker, daar zou ik me niet al teveel van aantrekken. Of niks, eigenlijk.
Dan heb je mijn reactie gemist.quote:Op zondag 5 april 2020 12:24 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Degene die niet aan die "zelfbedachte regels van mij wil voldoen" moet niet reageren.
Iedereen mag ook mijn post-geschiedenis verifiëren. Dat mag ik ook van anderen doen.
Nogmaals:
Wie van de FOK'kers was vóór de Corona-crisis pro-Rutte/pro-EU en is tijdens/na de Corona-crisis van mening veranderd. En dan is het mijn vrijheid om te checken of de desbetreffende FOK'ker inderdaad vóór de Corona-crisis inderdaad pro-Rutte/pro-EU was.
Maar tot nu toe reageren er allemaal FOK'kers die vóór de Corona-crisis ook al anti-Rutte/anti-EU waren. En daar was ik niet naar op zoek. Die moeten dan niet reageren.
Hoi.quote:Op zondag 5 april 2020 12:24 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Degene die niet aan die "zelfbedachte regels van mij wil voldoen" moet niet reageren.
Iedereen mag ook mijn post-geschiedenis verifiëren. Dat mag ik ook van anderen doen.
Nogmaals:
Wie van de FOK'kers was vóór de Corona-crisis pro-Rutte/pro-EU en is tijdens/na de Corona-crisis van mening veranderd. En dan is het mijn vrijheid om te checken of de desbetreffende FOK'ker inderdaad vóór de Corona-crisis inderdaad pro-Rutte/pro-EU was.
Maar tot nu toe reageren er allemaal FOK'kers die vóór de Corona-crisis ook al anti-Rutte/anti-EU waren. En daar was ik niet naar op zoek. Die moeten dan niet reageren.
Ik ken Lakeman en zijn werk vrij aardig ja. In zijn belevingswereld is iedereen behalve hijzelf een fraudeur en is hij daarmee de aangewezen persoon om die fraudeurs te ontmaskeren, liefst op camera. Vooral accountants overigens - wat dat betreft zou het me niet verbazen als het de vader van @ikweethetookniet is.quote:Op zondag 5 april 2020 12:33 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Kom op Enron jij zou beter moeten weten.
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 5 april 2020 12:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoi.
Als je een topic opent kan iedereen daar op reageren. Ook als de reacties je niet bevallen.
Het is aan jou om tussen de reacties door te lezen.
Het is niet aan jou om te bepalen wie er wel of niet mogen reageren in je topic.
quote:Op zondag 5 april 2020 11:24 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
https://euobserver.com/coronavirus/147870
Maar was jij voor de Corona-crisis positiever over Rutte/EU dan nu. Of was je toen ook al negatief en ben je dat nu nog steeds?quote:Op zondag 5 april 2020 16:21 schreef tjoptjop het volgende:
Negatiever. Waar je bij de vorige crisis al merkte dat het kraakte zie je nu dat het hele 'eenheid' verhaal als los zand uit elkaar valt. En van los zand kun je geen zandkastelen bouwen.
Als het puntje bij paaltje komt is het ieder land voor zich.
Ieder land voor zich is niet waar.quote:Op zondag 5 april 2020 16:21 schreef tjoptjop het volgende:
Negatiever. Waar je bij de vorige crisis al merkte dat het kraakte zie je nu dat het hele 'eenheid' verhaal als los zand uit elkaar valt. En van los zand kun je geen zandkastelen bouwen.
Als het puntje bij paaltje komt is het ieder land voor zich.
Beetje een flauw antwoord maar in het midden. Ik ben niet voor een Nexit maar kan me wel druk maken over bepaalde dingen die doorgedrukt worden of mandaten die opgerekt worden. En we moeten als Europa een machtsblok zijn als tegenwicht voor de VS en China. A;s individueel landje delf je daar gewoon het onderspit.quote:Op zondag 5 april 2020 16:59 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Maar was jij voor de Corona-crisis positiever over Rutte/EU dan nu. Of was je toen ook al negatief en ben je dat nu nog steeds?
De relatie die we met Duitsland hebben is wat nauwer dan met de EU. Als de hele EU er niet zou zijn zou dat ook zijn.quote:Op zondag 5 april 2020 17:00 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ieder land voor zich is niet waar.
Duitsland heeft ons IC-bedden aangeboden en Corona-patienten waar in NL geen plaats was waren welkom in Duitse ziekenhuizen.
Kijk dat is een inhoudelijke reactie!quote:Op zondag 5 april 2020 12:46 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik ken Lakeman en zijn werk vrij aardig ja. In zijn belevingswereld is iedereen behalve hijzelf een fraudeur en is hij daarmee de aangewezen persoon om die fraudeurs te ontmaskeren, liefst op camera. Vooral accountants overigens - wat dat betreft zou het me niet verbazen als het de vader van @:ikweethetookniet is.
In werkelijkheid heeft SOBI het overgrote merendeel van de door haar aangespannen zaken kansloos verloren en heeft hij één "succes" behaald met zijn geschreeuw over DSB - iets dat hij volgens mij nog dagelijks terugkijkt.
Het boekje van Bontekoe (De Dossiers Lakeman) is wel aardig leesvoer wat dat betreft - alleen is zijzelf helaas ook wat gefrustreerd geweest en is dat weer wat te gekleurd de andere kant op weergegeven. Maar het geeft wel een vrij correct beeld van de persoon Lakeman.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |