Hierbij nog een mooi plaatje om mijn post kracht bij te zetten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:02 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke video je het hebt, maar bij de meeste mensen (lees: iedereen) gaat de neus m.n. naar achteren, en niet omhoog.
Heel gevoelig en pijnlijk, kan het ook leiden tot bloedneus?quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:05 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Hierbij nog een mooi plaatje om mijn post kracht bij te zetten.
[ afbeelding ]
Ik snap het niet. Waarom niet via de keel?quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:05 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij gaan Zuid-Europa achterna, let maar op.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:05 schreef banaantjeEE het volgende:
20:28
68.605 besmettingen en 7.560 doden in Frankrijk
In Frankrijk is de totale dodentol gestegen tot 7.560. In de Franse ziekenhuizen overleden 5.532 mensen. De overige overlijdens vielen te betreuren in de woonzorgcentra en andere medisch-sociale instellingen.
Het aantal bevestigde besmettingen is er de laatste 24 uur gestegen met meer dan 4.000. Dat brengt het totaal aantal besmettingen op 68.605. Daarvan liggen 28.143 patiënten in het ziekenhuis: 6.838 op intensieve zorgen.
Om de 'pakkans' te vergroten wil je van zowel de oro- als nasofarynx een swab hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:06 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Waarom niet via de keel?
Ze nemen twee stalen, via neus en via keel.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:06 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Waarom niet via de keel?
Kan vast, maar heb ik nog niet meegemaakt. Wel soms wat beschadiging door wat bloed aan je swab, maar niet in de mate dat het echt een actieve bloedneus genoemd kan worden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:06 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Heel gevoelig en pijnlijk, kan het ook leiden tot bloedneus?
Geen pretje, maar wel grondig.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:08 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ze nemen twee stalen, via neus en via keel.
Ook kan het gevolgen hebben voor reuk via de neus? Maar ik heb ook een vraag aan u, kan het coronavirus bij sommige patiënten later kanker veroorzaken?quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:08 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Kan vast, maar heb ik nog niet meegemaakt. Wel soms wat beschadiging door wat bloed aan je swab, maar niet in de mate dat het echt een actieve bloedneus genoemd kan worden.
Absoluut, was gewoon benieuwd naar de verhoudingen. Ik kan bij een privélab een influenza A/B en sars-cov-2 test doen met een tweede test voor het coronavirus voor in totaal 100 euro en brn benieuwd naar de verhoudingen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:01 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Geen idee, normaliter in een PCR niet zo duur. We gebruiken ze veel voor virale diagnostiek, met name voor Influenza A/B en RSV. Hoe de prijzen nu liggen met de huidige cowboyprijzen, zou ik echt niet weten. Het is in de kliniek echter nooit een reden om niet te testen. Het blijven peanutsbedragen voor de zorg.
Dit zijn van die figuren die je ook nu in de supermarkt ziet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als je ziet dat het druk is, dan blijf je toch gewoon binnen/keer je weer huiswaarts? Waarschijnlijk dacht iedereen hetzelfde als jou, maar deden ze ook hetzelfde als jou.
De test zal i.p. geen invloed hebben op je reukvermogen, je zenuwen blijven gewoon intact. Of het kanker kan veroorzaken weten we niet. We weten wel dat bepaalde virussen gecorreleerd zijn aan specifieke kankersoorten (bekende 'koppeltjes' zijn bv. HIV & Kaposi sarcoom, HPV & baarmoederhalskanker en Hepatitis en leverkanker). Nu is het nog veel te vroeg om hier iets over te zeggen. Bij respiratoire virussen kennen we dergelijke verbanden niet, maar het nu al uitsluiten o.b.v. traditie zou niet netjes zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:09 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ook kan het gevolgen hebben voor reuk via de neus? Maar ik heb ook een vraag aan u, kan het coronavirus bij sommige patiënten later kanker veroorzaken?
Oh denk dat we hier eerder in de order van grootte 10-30 euro zitten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:10 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Absoluut, was gewoon benieuwd naar de verhoudingen. Ik kan bij een privélab een influenza A/B en sars-cov-2 test doen met een tweede test voor het coronavirus voor in totaal 100 euro en brn benieuwd naar de verhoudingen.
Ad geilt op mensen die zich niet volledig aan het onacceptabele beleid houden net als de mensen die nu de kliklijn bellen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:11 schreef Ven1972 het volgende:
Een groep van 75 crossende bestuurders en bijbehorend publiek is vanmiddag bij vliegveld Breda International Airport weggestuurd. Ondanks dat samenscholen niet is toegestaan, werd dezelfde groep een paar uur later opnieuw gezien bij NS Station Lage Zwaluwe. Daar ging het autocrossen verder en stond er opnieuw een groep mensen toe te kijken.
Dertig mensen, het deel van de groep dat opnieuw was betrapt, hebben een bekeuring gekregen. ,,Dit is echt onacceptabel”, zegt de gemeente Halderberge in een reactie. ,,De boodschap is heel duidelijk in Nederland: blijf thuis.”
Bron: AD.nl
Het lab moet ook winst maken blijkbaarquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:13 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Oh denk dat we hier eerder in de order van grootte 10-30 euro zitten.
Huh? Waar komen die cijfers vandaan, ik vind geen nieuws over een stijging in Lombardije, en als die cijfers kloppen zou je dat wel verwachten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:47 schreef Za het volgende:
Iemand een idee waarom de besmettingen in Lombardije weer oplopen, iets met het testen te maken? BVD
22 maart 515
23 maart 1025
24 maart 958
25 maart 723
26 maart 1598
27 maart 1406
28 maart 614
29 maart 883
30 maart 214
31 maart 118
1 april 51
2 april 101
3 april 313
4 april 1031
https://www.football-ital(...)s-and-icu-cases-dropquote:Another 1,598 tested positive there, taking the overall regional tally to 49,118.
en met welk doel, de 1ste ronde hebben ze keihard gemistquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:22 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ze zouden vanaf komende week naar 17.000 testen per dag gaan en willen dat op gaan schalen naar 29.000 per dag
Zeg, kom je gewoon overal over zeiken of wat?quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:14 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ad geilt op mensen die zich niet volledig aan het onacceptabele beleid houden net als de mensen die nu de kliklijn bellen.
1940 belde
Klinkt heftig. Ik ben 47 jaar, lichamelijk beperkt, slechthorend en heb diabetes 2, zit ook in een risicogroep voor griep en het coronavirus. Ik volg nu alle adviezen op, dus blijf normaal veel thuis en zo veel min mogelijk sociale contacten vermijden. Ik wil echt geen risico oplopen met besmettingen en zo.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:12 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
De test zal i.p. geen invloed hebben op je reukvermogen, je zenuwen blijven gewoon intact. Of het kanker kan veroorzaken weten we niet. We weten wel dat bepaalde virussen gecorreleerd zijn aan specifieke kankersoorten (bekende 'koppeltjes' zijn bv. HIV & Kaposi sarcoom, HPV & baarmoederhalskanker en Hepatitis en leverkanker). Nu is het nog veel te vroeg om hier iets over te zeggen. Bij respiratoire virussen kennen we dergelijke verbanden niet, maar het nu al uitsluiten o.b.v. traditie zou niet netjes zijn.
Goeie genade, doe maar liever meteen een crematie dan.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:05 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gevallen in Lombardije worden elke dag specifiek aangegeven in het officiële overzicht.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:14 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Huh? Waar komen die cijfers vandaan, ik vind geen nieuws over een stijging in Lombardije, en als die cijfers kloppen zou je dat wel verwachten.
Eén bron geeft me trouwens 1598 nieuwe gevallen:
https://www.football-ital(...)s-and-icu-cases-drop
Ik zou me niet te veel zorgen maken voor jezelf. Uiteindelijk kan het virus iedereen treffen, en heb je ongeacht je BMI, leeftijd en geslacht een uitzonderlijk slecht lot uit de loterij nodig. Alsnog zeer verstandig om goed binnen te blijven, uiteindelijk heb je je eigen gezondheid (grotendeels) in eigen hand! Netflixen is eindelijk gezond!quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:16 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Klinkt heftig. Ik ben 47 jaar, lichamelijk beperkt, slechthorend en heb diabetes 2, zit ook in een risicogroep voor griep en het coronavirus. Ik volg nu alle adviezen op, dus blijf normaal veel thuis en zo veel min mogelijk sociale contacten vermijden. Ik wil echt geen risico oplopen met besmettingen en zo.
Ja dat ga ik dus echt niet doen hèquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:05 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn zoon zit met een ontzettend verwilderde bos haar achter de kassa nu. Vandaag vroeg hij of we nog een tondeuse hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:59 schreef Grishenko_ het volgende:
Kortom, de quarantaine begint mij de keel uit te hangen. Ik wil naar de kapper + ik wil naar het terras met dit mooie weer!![]()
Maar ik begrijp wel dat volksgezondheid boven het sociale uitgaansleven gaat, maar verdomme ik begin het klote te vinden hoor.
In dat geval moet je maar alvast een eigen IgG/IgM antistof test kopen, voor 13 euro op Aliexpress. Zie hierquote:
Okay, ik doe mijn best wat ik kan doen... Ik maak me niet zo veel zorgen eigenlijk... Waarom maakt iedereen zo veel zorgen hierover van jong tot oud... en we weten dat het iedereen kan overkomen... niet iedereen is goed afgekomen met het coronavirus.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:18 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ik zou me niet te veel zorgen maken voor jezelf. Uiteindelijk kan het virus iedereen treffen, en heb je ongeacht je BMI, leeftijd en geslacht een uitzonderlijk slecht lot uit de loterij nodig. Alsnog zeer verstandig om goed binnen te blijven, uiteindelijk heb je je eigen gezondheid (grotendeels) in eigen hand! Netflixen is eindelijk gezond!
heb ik ook last van, na weken van zelf isolatiequote:Op zaterdag 4 april 2020 20:59 schreef Grishenko_ het volgende:
Kortom, de quarantaine begint mij de keel uit te hangen. Ik wil naar de kapper + ik wil naar het terras met dit mooie weer!![]()
Maar ik begrijp wel dat volksgezondheid boven het sociale uitgaansleven gaat, maar verdomme ik begin het klote te vinden hoor.
Zijn die okee?quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:20 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
In dat geval moet je maar alvast een eigen IgG/IgM antistof test kopen, voor 13 euro op Aliexpress. Zie hier
Nog even volhouden, het is ook niet anders dat we allemaal thuis moeten blijven... Ik begrijp je echt wel. Maar je kan ook thuis buiten zitten in jouw eigen tuin of balkontje?quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb ik ook last van, na weken van zelf isolatie
Ik vind dit op mentaal vlak anders alles behalve gezondquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:18 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ik zou me niet te veel zorgen maken voor jezelf. Uiteindelijk kan het virus iedereen treffen, en heb je ongeacht je BMI, leeftijd en geslacht een uitzonderlijk slecht lot uit de loterij nodig. Alsnog zeer verstandig om goed binnen te blijven, uiteindelijk heb je je eigen gezondheid (grotendeels) in eigen hand! Netflixen is eindelijk gezond!
quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:25 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Vast niet, maar wel 'leuk' om te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |