Lekkerquote:Op zaterdag 4 april 2020 17:11 schreef Bos81 het volgende:
Eten is ook bezorgd. Dus met bord op schoot verder kijken..![]()
![]()
Ik heb oven bitterballen ga eens ff kijken of het wat isquote:Op zaterdag 4 april 2020 17:13 schreef DerRabbit het volgende:
Nu heb ik gvd ook zin in een bitterballetje als borrelhapje.
Dan mag je er mij wel een paar komen brengenquote:Op zaterdag 4 april 2020 17:14 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik heb oven bitterballen ga eens ff kijken of het wat is
was lekker. Genoeg voor nog zeker 1 dag... (maar dat is meestal zo bij een Chinese Rijsttafel )quote:
Ben er wel een beetje klaar mee eerlijk gezegdquote:
Je wordt uitgenodigd dit als een compliment te beschuwen. Ik scheld nietquote:Op zaterdag 4 april 2020 17:34 schreef Karzai het volgende:
[..]Fles doe eens rustig schelden is niet nodig
van die gamma apparaten?quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Twee metalen stellingkasten in elkaar gezet. Vijf snijwonden
Ik had dezelfde score toenquote:Op zaterdag 4 april 2020 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]voor in mijn berghok. Ze raden aan om werkhandschoenen te dragen. Maar die had ik niet.
lekker manquote:Op zaterdag 4 april 2020 17:44 schreef bitterbal het volgende:
jezus
17:39
Bij de een ijssalon in Tilburg staat vanmiddag een gigantische file. Vanwege het mooie weer besloten veel mensen - via de drive through - een ijsje te gaan halen.
In de file staan zo'n vijftig auto's en iedere minuut sluiten er meer aan. De wachttijd bedraagt op dit moment bijna twee uur, wat mensen toch wel over lijken te hebben voor een ijsje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idiotenquote:Op zaterdag 4 april 2020 17:44 schreef bitterbal het volgende:
jezus
17:39
Bij de een ijssalon in Tilburg staat vanmiddag een gigantische file. Vanwege het mooie weer besloten veel mensen - via de drive through - een ijsje te gaan halen.
In de file staan zo'n vijftig auto's en iedere minuut sluiten er meer aan. De wachttijd bedraagt op dit moment bijna twee uur, wat mensen toch wel over lijken te hebben voor een ijsje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die had ik ook nietquote:Op zaterdag 4 april 2020 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik had dezelfde score toen
Was wel blij met mn rubberen hamer toen..
hmm had je ook even kunnen kopen bij de gamma, maar je was eigenwijs.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]voor in mijn berghok. Ze raden aan om werkhandschoenen te dragen. Maar die had ik niet.
Kloptquote:Op zaterdag 4 april 2020 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook nietMaar met het handvat van een zware schroevendraaier lukte het ook. De metalen onderdelen zijn nogal...buigzaam, maar eenmaal in elkaar staan ze wel stevig.
De handleiding zat in de doos. En ik was eigenwijsquote:Op zaterdag 4 april 2020 17:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm had je ook even kunnen kopen bij de gamma, maar je was eigenwijs.
Of had je de handleiding nog niet gelezen?
Wie leest er nou ooit een handleidingquote:Op zaterdag 4 april 2020 17:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm had je ook even kunnen kopen bij de gamma, maar je was eigenwijs.
Of had je de handleiding nog niet gelezen?
Die is tegenwoordig verrassend schoonquote:
Waarom staan ze op een verhoging?quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt
ik heb ze wel tegen het schot geschroefd, maar dat komt omdat ik ze op een verhoging heb staan.
[ afbeelding ]
maar goed, hier moet ik een andere oplossing voor verzinnen. Ben er niet happy mee
Binnenkort even een flinke Ikea Metod order eruit trappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |