quote:Het dodental van de corona-uitbraak
in Nederland is opgelopen tot 1651.Er
zijn de afgelopen dag 164 nieuwe
sterfgevallen gemeld,zegt het RIVM.
beetjequote:Op zaterdag 4 april 2020 12:52 schreef Karzai het volgende:
Jaaaaaaaaaa, goedemiddag
Bitterbal is lekker aan het kliederen?
Twee weken he, zou moeten. Maar als je ze nu niet in de stats ziet, staan ze morgen met tienduizenden op het strandquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
vraag mij of je nu de zieke mensen ziet die vorige keer massaal buiten waren?
op scheveningen schijnt het druk te zijn. veel surfers en mense op het strandquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee weken he, zou moeten. Maar als je ze nu niet in de stats ziet, staan ze morgen met tienduizenden op het strand
Die zijn nu terpentine halen om die verf uit hun haren te wassen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:03 schreef bitterbal het volgende:
mijn beneden buren zijn ook weg. benieuwd waar ze heen zijnvoor de rest iedereen thuis hier
quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn nu terpentine halen om die verf uit hun haren te wassen.
Doe eerst die strontlelijke kast maar eens.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:10 schreef bitterbal het volgende:
zit te twijfelen om dat zijschotje ook blauw te verven
[ afbeelding ]
die kan ik niet helemaal blauw maken toch :pquote:Op zaterdag 4 april 2020 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe eerst die strontlelijke kast maar eens.
EN de buum had hem helemaal gpimpt? Maa wel wit gelaten dan?quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:13 schreef bitterbal het volgende:
volgens de vve regels moet het trouwens wit blijven ;p
Soort zakformaat schubdiertjes hequote:Op zaterdag 4 april 2020 13:17 schreef bitterbal het volgende:
pissenbedden zijn toch wel super ranzig he
Woon je in dat deel van de Rivierenbuurt ok okquote:Op zaterdag 4 april 2020 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Te klein voor Chinezenquote:Op zaterdag 4 april 2020 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soort zakformaat schubdiertjes heHou je wel van dacht ik
Wie is iedereen? Jij en de rat?quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:03 schreef bitterbal het volgende:
mijn beneden buren zijn ook weg. benieuwd waar ze heen zijnvoor de rest iedereen thuis hier
Ga je spijt van krijgen. Zelfs al mocht het, niet doen zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:10 schreef bitterbal het volgende:
14 pakketjes?quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Post had weer niks voor mij trouwensHeb er 14 onderweg nu. Opschieten plz
Licht opschuren met korrel 20quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:46 schreef Karzai het volgende:
Tussenschot is volgens mij kunstof, dce verf hecht daar denk ik niet echt lekker op
Opschuren & primerquote:Op zaterdag 4 april 2020 13:46 schreef Karzai het volgende:
Tussenschot is volgens mij kunststof, die verf hecht daar denk ik niet echt lekker op
ik gooi jou wegquote:Op zaterdag 4 april 2020 13:21 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Woon je in dat deel van de Rivierenbuurt ok ok![]()
Ik zou die blauwe stoel ook maar weggooien
waarom?quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:42 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ga je spijt van krijgen. Zelfs al mocht het, niet doen zou ik zeggen.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:50 schreef Karzai het volgende:
je hoort het bitterbal eerst even schuren
valt mee maar goed woon er ook wel een tijd inmiddels.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:54 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Kijk maar uit ik weet waar je huis woont![]()
Is het daar nog steeds zo creepy in de avond?
Dat deel van de Rivierenbuurt werd vroegh "het dodenhoekje" genoemd waar je in de avond niet moest komen. Tenzij je berooft of verkracht wilde worden, er zaten toen ook nog een hoop drugspanden.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar zo'n lockdown al niet goed voor isEindelijk weer eens een PR op de 6x6
![]()
[ afbeelding ]
Als je hier meer dan 10 minuten voor nodig hebt zou ik inderdaad maar ff doorgaan met oefenenquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar zo'n lockdown al niet goed voor isEindelijk weer eens een PR op de 6x6
![]()
[ afbeelding ]
Laat gaan johquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:17 schreef FranticDJ het volgende:
IRC had vroeger een votekick functie.. zou hier soms ook wel handig wezen
in de tijd dat ik hier woon zijn er ook meerdere moorden gepleegd :pquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:02 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Dat deel van de Rivierenbuurt werd vroegh "het dodenhoekje" genoemd waar je in de avond niet moest komen. Tenzij je berooft of verkracht wilde worden, er zaten toen ook nog een hoop drugspanden.
Het voelt nog steeds creepy aan zeker in de avond stukje niemandsland
Doe je moeder de groeten van mequote:Op zaterdag 4 april 2020 14:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook. Via de winkel ff naar moeders.
Daarom kom ik daar liever nietquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in de tijd dat ik hier woon zijn er ook meerdere moorden gepleegd :p
quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Succes swa wel 2 meter afstand houdenquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:35 schreef Bos81 het volgende:
zo lekker gewerkt. Nu even Dn Sjef uitlaten
nee :p maar was vroeger meer bierkadequote:Op zaterdag 4 april 2020 14:31 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Daarom kom ik daar liever niet![]()
Zit je ook bij de Crips
Je zat bij de Bierkade gangquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee :p maar was vroeger meer bierkade
nee maar de cripshotspot was vroeger bierkadequote:Op zaterdag 4 april 2020 14:41 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Je zat bij de Bierkade gang![]()
Ik zat vroeger bij KPL
En hoeveel daarvan staan op jouw naam ...quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geenquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan staan op jouw naam ...
Yepquote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:00 schreef crv het volgende:
[..]
Yep
Vanmorgen stuk gras gemaaid en met die poten van mij is dat vragen om ellende
Na 3 maanden stilzitten wil je ook wel eens watquote:
Thuisbasis van de Crips was het Schipperskwartier aka Vergeten Dorp.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar de cripshotspot was vroeger bierkade
Doe dat dan ook nietquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:05 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Achter mensen hun rug om lullen ook
Tip voor hergebruik. Doe er een pedaalemmerzak omheen voor je hem gebruikt. Als je klaar bent zak eraf en klaar voor volgende andere verfquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
nu heb ik maar 1` zon bakje voor de verfroller.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:13 schreef crv het volgende:
[..]
Tip voor hergebruik. Doe er een pedaalemmerzak omheen voor je hem gebruikt. Als je klaar bent zak eraf en klaar voor volgende andere verf
quote:
Ja ze zijn open voor de dieren, mensen worden niet toegelatenquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:23 schreef crv het volgende:
[..]
Ja ze zijn open voor de dieren, mensen worden niet toegelaten
Loopt weer lekker uit de klauwen in Den Haag teringlijers ook echtquote:
twitter:PolLoosduinen twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 11:05:28ALLE TOEGANGSWEGEN ZIJN AFGESLOTEN RICHTING KIJKDUIN! #blijfthuis #samentegencorona #houdafstand https://t.co/B1wqH0OnVo reageer retweet
twitter:OEPolloosduinen twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 10:59:12In verband met de drukte worden vanaf nu niet alleen de parkeerplaatsen maar ook de toegangswegen richting het strand Kijkduin afgesloten. Kijkduinsestraat en machiel vrijenhoeklaan (linkerzijde) alleen toegankelijk voor bestemmingsverkeer. Mensen blijf thuis! #samentegencorona reageer retweet
het is nu weer rustigquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:26 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Loopt weer lekker uit de klauwen in Den Haag teringlijers ook echt
twitter:PolLoosduinen twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 11:05:28ALLE TOEGANGSWEGEN ZIJN AFGESLOTEN RICHTING KIJKDUIN! #blijfthuis #samentegencorona #houdafstand https://t.co/B1wqH0OnVo reageer retweet
twitter:OEPolloosduinen twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 10:59:12In verband met de drukte worden vanaf nu niet alleen de parkeerplaatsen maar ook de toegangswegen richting het strand Kijkduin afgesloten. Kijkduinsestraat en machiel vrijenhoeklaan (linkerzijde) alleen toegankelijk voor bestemmingsverkeer. Mensen blijf thuis! #samentegencorona reageer retweet
In je vest ?quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:32 schreef bitterbal het volgende:
er liep een spin op mijn vest en nu ben ik hem kwijt
dat rolletje viel er constant afquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:17 schreef crv het volgende:
[..]simpel doch effectief
De zak wel ff met schilderstape vastzetten anders ligt de verf overal
Wat heb je nu aan?quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat ik aan had. kan nu niet meer natuurlijk
Ik denk dat je beter alles uit kan trekkenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat ik aan had. kan nu niet meer natuurlijk
heb ik wel over nagedachtquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:36 schreef crv het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter alles uit kan trekken
Dan zit ie toch niet goed vastquote:
MI, MIquote:
Dit is toch ronduit belachelijk!quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:26 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Loopt weer lekker uit de klauwen in Den Haag teringlijers ook echt
quote:
Doe eens een gokquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeauw. Ook al naar de boodschapperette geweest. Extra BBQvlees en speciaalbier in huis gehaald. Het feest kan beginnen
Na een actieve ochtend nu luiren in het zonnetjequote:Op zaterdag 4 april 2020 15:48 schreef Karzai het volgende:
kijkduinstraat daar was mijn eerste woning, hoe gaat het hier?
Geen BBQquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:49 schreef Karzai het volgende:
pan goulash staat te pruttelen, krantje lezen, feestje via wa gehad
quote:
Tuindeuren open....quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Prima, lekker de tuindeuren open ❤️
quote:
Vrienden uitnodigenquote:
Een geschilderd ietsquote:
Natuurlijk wel, maar vind het gewoon lekker om de tuindeuren open te hebben of ik nou binnen of buiten benquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:51 schreef crv het volgende:
[..]
Tuindeuren open....![]()
Durf je nog niet naar buiten?
Das wel jammerquote:
Oh okee, ik dacht dat het voor "af" moest doorgaanquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
de randjes wil ik met een kwast doen
Was ook even zo jaquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, ik dacht dat het voor "af" moest doorgaan
Zie ik nu grote 'schilfers' aan de zijkant?quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat is een tussenschot. Dit is de grondlaag en morgen gaat er blauwe verf op ;p
Ah okquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:52 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar vind het gewoon lekker om de tuindeuren open te hebben of ik nou binnen of buiten ben
Ik zou het ook gewoon doenquote:
Ik hoor het al, BBQ in MIJN uppie is gezelliger dan met jouquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee is niks, zit je daar naar je worstje te turen
En de Buuf?quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:54 schreef Karzai het volgende:
ja mijn moeder woont op drie minuten lopen, die heeft wel een tuin.
Maja daar ga je ook niet elke dag zitten
Netjes, alleen volgende keer eerst ff de randjes kwastenquote:
Eensquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:57 schreef Karzai het volgende:
BBq moet je met minimaal twee, rustig vlees braden beetje kletsen
'Woef' als in je hond?quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:54 schreef crv het volgende:
[..]
Ah ok
Die staan hier zomer en winter open, daar zorgt woef wel voor
De buuf, die heeft ook een mooie tuin. Maar die zit daar nooit inquote:
jaquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
'Woef' als in je hond?
's Winters vind ik het meestal te koud om ze open te laten staan, dan is 15 min de max
Ik ben meer van deze aanpak iddquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:59 schreef FranticDJ het volgende:
ach ik zwier rustig een dikke steak voor mezelf op de bbq hoor
weer of geen weer
BBQ MUSST SEIN!
Oh doe ik zo vaak. Ik ga meestal alleen op vakantie en dan doe je datquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:01 schreef Bos81 het volgende:
uit eten in mijn uppie wel eens gedaan. En dan niet de MAC ofzo, maar een echt restaurant
Misschien is ze ook wel alleenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
De buuf, die heeft ook een mooie tuin. Maar die zit daar nooit in
Liefst naar mijn gappie die heeft een riant balkon op het zuiden met zicht op de gracht, dan zie je de bootjes langsvaren reggae muziekje aan, koud biertje
Qftquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:02 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ben sowieso niet van de Nederlandse bbq hoor.. 28 kleine stukjes vlees cremeren.
Gewoon 1 stuk goed bbqen
Ja, was voor mij ook tijdens vakantie in het buitenland.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh doe ik zo vaak. Ik ga meestal alleen op vakantie en dan doe je dat
quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:03 schreef crv het volgende:
[..]
Qft
Hier gaat er vanavond een hele kip op
Ik zie een opportunityquote:
Slimme en grote hond? Zijn jullie dan niet bang dat hij wegloopt ?quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:01 schreef crv het volgende:
[..]
ja
En dat vinden wij ook maar onze hond vindt het leuk om telkens naar buiten te gaan voor dan wel achter.....
quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik eet eendenborst vanavond, maar die gaat gewoon van 't fornuis
Of als ik genoeg houtskool heb flikker ik de skillet gewoon op de bbq..
quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:05 schreef crv het volgende:
[..]Die heb ik ook nog liggen
Morgen gaan er een paar grote ribs op, misschien doe ik de eend er wel bij
Goed idee
Politie te paard is nu het winkelcentrum in Loosduinen aan het leegvegen mensen gaan gezellig zij aan zij op bankjes zittenquote:
Hij is oud en dat doet ie niet meerquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Slimme en grote hond? Zijn jullie dan niet bang dat hij wegloopt ?
nee dat zijn mijn schilderkunstenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zie ik nu grote 'schilfers' aan de zijkant?
ik heb zojuist de randjes gekwastquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Netjes, alleen volgende keer eerst ff de randjes kwasten
als je daar dan te dik aan zet, dan rol je dat nog weg met je roller over de rest van het vlak
ja dat zou ik dus nooit doen, ben wel een keer of drie alleen op vakantie gegaan. maar dan kom je nog wat mensen tegenquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, was voor mij ook tijdens vakantie in het buitenland.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zie al hoe ik alles blauw moet maken omdat ik ben uitgeschote :p
Thailand zeker viezerikquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat zou ik dus nooit doen, ben wel een keer of drie alleen op vakantie gegaan. maar dan kom je nog wat mensen tegen
dat was vorige week ook alquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:06 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
mensen gaan gezellig zij aan zij op bankjes zitten![]()
Volgende stap waterkanon en traangas
Ik heb 14 jaar in het buitenland gewoon jullie zijn gewoon niks gewendquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:12 schreef Karzai het volgende:
Zuid- frankijk druiven plukken, dat was tof
Barcelona voor een voetbal wedstrijd
En Turkije voor de zon en zee
En waarom ben je terug gekomenquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:13 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik heb 14 jaar in het buitenland gewoon jullie zijn gewoon niks gewend
Sjefke moet getraind worden dit gedrag is niet normaal johquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:13 schreef Bos81 het volgende:
Gaat de bel beneden buiten de flat, Sjefke helemaal door het dolle...Is het een agent die in de flat moet zijn, maar niet bij mij....
Germ biske (arm Beestje)
Dit was mijn eerste en vooralsnog laatste keer alleen op vakantie. Had er totaal geen moeite mee om een restaurant in te gaan en vragen naar een tafel voor 1 persoon.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat zou ik dus nooit doen, ben wel een keer of drie alleen op vakantie gegaan. maar dan kom je nog wat mensen tegen
Hoopte sjefke op bezoek?quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:13 schreef Bos81 het volgende:
Gaat de bel beneden buiten de flat, Sjefke helemaal door het dolle...Is het een agent die in de flat moet zijn, maar niet bij mij....
Germ biske (arm Beestje)
Ik denk het. Ik vroeg het nog aan hem, maar ik begreep zijn antwoord niet..quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik vroeg het nog aan hem, maar ik begreep zijn antwoord niet..
Ja, ik ga zo nog even snel, voor mijn eten komt..quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
misschien nog even een rondje lopen met sjefke? Wel leuk hoor voor je dat je sjefke hebt.![]()
Honden zijn bijzondere beestjes
Heb met mijn plantjes toch niet het zelfde effect nuquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo nog even snel, voor mijn eten komt..
Ik ben ook erg blij dat hij hier is hoor. Ookal woont hij hier pas 4 jaar, ik ken hem al vanaf 2008
Wat voor ras is het, stafford?quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo nog even snel, voor mijn eten komt..
Ik ben ook erg blij dat hij hier is hoor. Ookal woont hij hier pas 4 jaar, ik ken hem al vanaf 2008
Ff in de tuin geklust, nu ff een bakkie in de tuinquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Prima, lekker de tuindeuren open ❤️
plantjes geven vrij weinig interactiequote:Op zaterdag 4 april 2020 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb met mijn plantjes toch niet het zelfde effect nu
Jeps :pquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
plantjes geven vrij weinig interactie
Nu ik wegens omstandigheden dus in NL blijf ga ik bijna dagelijks ff met de beagle spelen haha. Toch wel stil in huis anders
Kruising, tussen Chiwafwaf en een Yorkshirequote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:21 schreef Bos81 het volgende:
Oh nee Sjefke moet even wachten. op Youtube is nu PSV-Ajax van 2 jaar geleden, die ga ik even lekker kijken..![]()
wel raar als je de uitslag al weet. Maar PSV werd kampioen die wedstrijd, dus wel een speciale herinnering.quote:
Hij is er om half drie voor het laatst uitgeweest. Kan makkelijk even wachten..quote:
Thx jij ookquote:
James ?quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit model is een corgi toch?
Awwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
corgiquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
wel raar als je de uitslag al weet. Maar PSV werd kampioen die wedstrijd, dus wel een speciale herinnering.
Niks dat een gentle traangasgranaatje niet oplostquote:
Rubberkogelsquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks dat een gentle traangasgranaatje niet oplost
Mechelse herder werkt beterquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks dat een gentle traangasgranaatje niet oplost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:34 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbaldie kleur heb ik nog nooit gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat puur corgi?
quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die kleur heb ik nog nooit gezienIs dat puur corgi?
Mechelse Herders x Hollandse Herderquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:34 schreef Karzai het volgende:
Dan ga je rennen hoor, maar hij haalt je in
Daar hb ik vroeger aan gewoondquote:
Mooi nieuws, maar we kunnen deze lockup niet maanden volhoudenquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
goed nieuws
36 coronapatinten erbij op IC
Er liggen nu 1360 mensen op de intensive care met het coronavirus. Dat zijn er 36 meer dan gisteren. "We zien het aantal opnames de afgelopen dagen minder snel stijgen dan vorige week, de social distancing lijkt te werken. Het is dus heel belangrijk om dat voort te zetten", zegt Ernst Kuipers, voorzitter van het Landelijk Netwerk Acute Zorg, over de nieuwste cijfers. Gisteren nam het aantal coronapatinten op de IC's nog met 51 toe.
Van de Nederlandse coronapatinten op de IC liggen er nu 17 in Duitsland. Dat zijn er 3 meer dan gisteren en 33 Duitse ziekenhuizen hebben zich inmiddels bereid verklaard om Nederlandse patinten op te nemen.
Gisteren liet Diederik Gommers, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care, weten dat de Nederlandse ziekenhuizen "goed op weg" zijn naar een capaciteit van 2400 IC-bedden. Volgens medisch experts is dat ook het absolute maximum dat de Nederlandse zorg aan zou kunnen. Maar volgens Ernst Kuipers is er momenteel voldoende aanbod aan IC- en niet-IC-bedden. "Dat is geruststellend", zegt hij.
Kuipers: "We liggen nog altijd op schema met het aantal beschikbare bedden en we zien op dit moment het aantal opnames minder snel stijgen. We hopen dat dit zo doorzet. Van groot belang is wel dat iedereen het huidige social distancing-beleid blijft volgen."
cardigan blue merle ofzo heet deze skinquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die kleur heb ik nog nooit gezienIs dat puur corgi?
quote:
nee zeker niet. maar geloof dat de eerste verwachting was dat er 100 per dag op de ic zouden komen toch?quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mooi nieuws, maar we kunnen deze lockup niet maanden volhouden
Leukquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
cardigan blue merle ofzo heet deze skin
We hebben nog lang niet gepiektquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zeker niet. maar geloof dat de eerste verwachting was dat er 100 per dag op de ic zouden komen toch?
Wij hebben bijna dagelijks een corgi uit de straat die ff langskomt om te spelen en wat lekkers te halenquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft een mooie corgi
welke lockup?quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mooi nieuws, maar we kunnen deze lockup niet maanden volhouden
Woon jij nu aan het zuiderpark ?quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zeker niet. maar geloof dat de eerste verwachting was dat er 100 per dag op de ic zouden komen toch?
quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:34 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbalIk ben niet bal, maar awwwwwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dat is ook een aantal dagen zo geweestquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Typisch Nederlanders weerquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:38 schreef mschol het volgende:
[..]
welke lockup?
kijk naar spanje of italie, dat is een lockup.. die ook al flink langer duurt
die buurjongen heeft trouwens zijn kast laten zien.Wel slim. hij heeft de planken er uit gehaald en een goedkope stellingskast van de gamma er in gezetquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
cardigan blue merle ofzo heet deze skin
jamaar zou dat niet aanhouden? of ik heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook een aantal dagen zo geweest
quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die buurjongen heeft trouwens zijn kast laten zien.Wel slim. hij heeft de planken er uit gehaald en een goedkope stellingskast van de gamma er in gezet
[ afbeelding ]
Drieduizend keer zo stevig waarschijnlijkquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die buurjongen heeft trouwens zijn kast laten zien.Wel slim. hij heeft de planken er uit gehaald en een goedkope stellingskast van de gamma er in gezet
[ afbeelding ]
Ja ;pquote:
Wees blijquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jamaar zou dat niet aanhouden? of ik heb ik dat verkeerd begrepen?
Ja ik vind dit al extreem, scholen en kinderopvang dicht, winkels hebben geen omzet meer behalve de supermarktquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:38 schreef mschol het volgende:
[..]
welke lockup?
kijk naar spanje of italie, dat is een lockup.. die ook al flink langer duurt
ja zon stellingkast is stevig,. bij hem zakte de planken ook door. hij is ook de vve voorzitter en vertelde dat dit eigenlijk een vve aangelegenheid is maar hij wilde er niet op wachtenquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drieduizend keer zo stevig waarschijnlijk
Die gamma/praxis stellingkastjes zijn zo instabiel als de pest als je ze niet verankerd in de muurquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drieduizend keer zo stevig waarschijnlijk
Ik mag niet klagenquote:
quote:
Balllllquote:
gaat je add afspraak nog door trouwen?quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen![]()
Net koffie op mijn dakterras gedronken
[..]
Fles
[..]
Balllll
VVE geen sociale huur meer gentrificationquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zon stellingkast is stevig,. bij hem zakte de planken ook door. hij is ook de vve voorzitter en vertelde dat dit eigenlijk een vve aangelegenheid is maar hij wilde er niet op wachten
Wiewatwaar?quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaat je add afspraak nog door trouwen?
Weleens eens muckbang gedaan?quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen![]()
Net koffie op mijn dakterras gedronken
[..]
Fles
[..]
Balllll
het is best heftig ja, maar er zijn meer dan genoeg groepen mensen die gewoon nog mogen/moeten werkenquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ik vind dit al extreem, scholen en kinderopvang dicht, winkels hebben geen omzet meer behalve de supermarkt
Duizenden mensen raken werkloos, overheid moet met miljarden bijstaan
quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Wiewatwaar?
Ga ik trouwen?
Edit: ah!
Ja, hij staat voor 2 juni dus tot op heden gaat het nog door...
Alsof je sowieso weet hoe dat voelt, een echte lockdownquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:48 schreef bitterbal het volgende:
ik voel het wel een beetje als een lockdown hoor
Dat is een slang die alleen maar bitterballen eet:Pquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:49 schreef G-Pier het volgende:
Bitterbal, ik heb een echte echte echte fobie voor slangen maar ik vind je gif-avatar + mondkapvariant wel schattig.
ik zeg toch een beetjequote:Op zaterdag 4 april 2020 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof je sowieso weet hoe dat voelt, een echte lockdown
Die van haar is dan ook ECHT ECHT ECHT NIET echt echt echtquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:49 schreef G-Pier het volgende:
Bitterbal, ik heb een echte echte echte fobie voor slangen maar ik vind je gif-avatar + mondkapvariant wel schattig.
Snacksueel gezien ben ik een Bamischijf.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is een slang die alleen maar bitterballen eet:P
quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:50 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Snacksueel gezien ben ik een Bamischijf.
Hier ook hoor, ik kook dingen waar k anders geen tijd voor heb of geen zin in na een dag werkenquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik maak het beste van, lekker eten in huis gehaald
Dus ja ik kom de tijd wel door
Maak je weleens babi panpang?quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier ook hoor, ik kook dingen waar k anders geen tijd voor heb of geen zin in na een dag werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |