quote:Het dodental van de corona-uitbraak
in Nederland is opgelopen tot 1651.Er
zijn de afgelopen dag 164 nieuwe
sterfgevallen gemeld,zegt het RIVM.
beetjequote:Op zaterdag 4 april 2020 12:52 schreef Karzai het volgende:
Jaaaaaaaaaa, goedemiddag
Bitterbal is lekker aan het kliederen?
Twee weken he, zou moeten. Maar als je ze nu niet in de stats ziet, staan ze morgen met tienduizenden op het strandquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
vraag mij of je nu de zieke mensen ziet die vorige keer massaal buiten waren?
op scheveningen schijnt het druk te zijn. veel surfers en mense op het strandquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee weken he, zou moeten. Maar als je ze nu niet in de stats ziet, staan ze morgen met tienduizenden op het strand
Die zijn nu terpentine halen om die verf uit hun haren te wassen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:03 schreef bitterbal het volgende:
mijn beneden buren zijn ook weg. benieuwd waar ze heen zijnvoor de rest iedereen thuis hier
quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn nu terpentine halen om die verf uit hun haren te wassen.
Doe eerst die strontlelijke kast maar eens.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:10 schreef bitterbal het volgende:
zit te twijfelen om dat zijschotje ook blauw te verven
[ afbeelding ]
die kan ik niet helemaal blauw maken toch :pquote:Op zaterdag 4 april 2020 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe eerst die strontlelijke kast maar eens.
EN de buum had hem helemaal gpimpt? Maa wel wit gelaten dan?quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:13 schreef bitterbal het volgende:
volgens de vve regels moet het trouwens wit blijven ;p
Soort zakformaat schubdiertjes hequote:Op zaterdag 4 april 2020 13:17 schreef bitterbal het volgende:
pissenbedden zijn toch wel super ranzig he
Woon je in dat deel van de Rivierenbuurt ok okquote:Op zaterdag 4 april 2020 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Te klein voor Chinezenquote:Op zaterdag 4 april 2020 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soort zakformaat schubdiertjes heHou je wel van dacht ik
Wie is iedereen? Jij en de rat?quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:03 schreef bitterbal het volgende:
mijn beneden buren zijn ook weg. benieuwd waar ze heen zijnvoor de rest iedereen thuis hier
Ga je spijt van krijgen. Zelfs al mocht het, niet doen zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:10 schreef bitterbal het volgende:
14 pakketjes?quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Post had weer niks voor mij trouwensHeb er 14 onderweg nu. Opschieten plz
Licht opschuren met korrel 20quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:46 schreef Karzai het volgende:
Tussenschot is volgens mij kunstof, dce verf hecht daar denk ik niet echt lekker op
Opschuren & primerquote:Op zaterdag 4 april 2020 13:46 schreef Karzai het volgende:
Tussenschot is volgens mij kunststof, die verf hecht daar denk ik niet echt lekker op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |