https://moskeeassendelft.nl/live-stream/quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De muezzin zingt de azan in mijn wijk, zodat moslims verbinding kunnen houden met de moskee. Erg mooi.
Ik snap Kees van der Staaij totaal niet.
De gehele horeca is ondenkbaar. Een variant met restaurants die onder voorwaarden open mogen zou kunnen. Maar dat is dan wel in het meest gunstige scenario.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:28 schreef wokkelfok het volgende:
Als deze cijfers doorzetten kan de horeca wel weer eens open gaan op 28 april. Kinderen wellicht weer naar school, want anders heb je binnen no-time opgebrande ouders. Ik zie het helemaal goedkomen, als men maar afstand van elkaar blijft houden.
Dat eerste gaat denk ik snel gebeuren, wellicht al na de mei-vakantie.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:32 schreef Zeroku het volgende:
Denk dat het onderwijs hervatten wel iets belangrijker is dan restaurants openen. En vliegverkeer.
Idd little kleine ophalen in Dubai.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:32 schreef Zeroku het volgende:
Denk dat het onderwijs hervatten wel iets belangrijker is dan restaurants openen. En vliegverkeer.
Zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat eerste gaat denk ik snel gebeuren, wellicht al na de mei-vakantie.
Ik ben geneigd dit ook te geloven. Maar dan moet er weinig tegenslag komen de komende dagen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat eerste gaat denk ik snel gebeuren, wellicht al na de mei-vakantie.
Ja je slaat door... Je weet dat men nu op de ic's al boven de normale capaciteit werkt?.. we moeten dit echt volhouden met z'n allen en dan misschien kunnen de scholen weer open na 28 april. De horeca zal echt nog moeten wachten. Cruciaal is of men zich aan de maatregelen houdt!quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:34 schreef Confetti het volgende:
Ik zal nu wel doorslaan, maar als we nu al maar 36 IC opnames extra hebben, waar staan we dan wel niet over een week? Niet eens dubbele cijfers. Gaan we dan echt tot 28 april wachten?
Waarom magtie niet met een groep mee, kandie ze niet bijhouden?quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mijn vriend rijdt meestal in zijn eentje en misschien een keer per maand met een (1) vriend.
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 17:16:42BREAKING: New York state reports 10,841 new coronavirus cases and 630 new deaths since last update, raising total to 113,704 cases and 3,565 dead https://t.co/ACTvkkQ0g2 reageer retweet
quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:36 schreef Momo het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 17:16:42BREAKING: New York state reports 10,841 new coronavirus cases and 630 new deaths since last update, raising total to 113,704 cases and 3,565 dead https://t.co/ACTvkkQ0g2 reageer retweet
Scholen gaan echt niet open. Zomervakantie is al bezig.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:36 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ja je slaat door... Je weet dat men nu op de ic's al boven de normale capaciteit werkt?.. we moeten dit echt volhouden met z'n allen en dan misschien kunnen de scholen weer open na 28 april. De horeca zal echt nog moeten wachten. Cruciaal is of men zich aan de maatregelen houdt!
Mits de cijfers relatief positief blijven geloof ik daar ook inquote:Op zaterdag 4 april 2020 17:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Die +36 is de netto toename...ben eigenlijk wel benieuwd wat de in- en uitstroom is.
Er is geen sprake van vakantie.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Scholen gaan echt niet open. Zomervakantie is al bezig.
Ja weekendcijfers zijn doorgaans wel wat positiever. Maandag en dinsdag zal er nog een kleine terugval zijn, die hopelijk niet resulteert in paniek. En het gedrag van mensen blijft essentieel.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben geneigd dit ook te geloven. Maar dan moet er weinig tegenslag komen de komende dagen.
Ic cijfers is het slechte nieuws wat je kan hebben. Dan waabt iedereen zich morgen weer onsterfelijk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja weekendcijfers zijn doorgaans wel wat positiever. Maandag en dinsdag zal er nog een kleine terugval zijn, die hopelijk niet resulteert in paniek. En het gedrag van mensen blijft essentieel.
Ik dacht dat ze dat vandaag al deden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ic cijfers is het slechte nieuws wat je kan hebben. Dan waabt iedereen zich morgen weer onsterfelijk.
Geldt misschien voor eindexamen klassen. Maar basisschool (muv groep 8) krijgt gewoon nieuwe lesstof na de meivakantiequote:Op zaterdag 4 april 2020 17:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Scholen gaan echt niet open. Zomervakantie is al bezig.
Ik zal zeker niet zeggen dat het volwaardige lesdagen zijn, maar als ik naar de vrienden/kennissen met kinderen kijk wordt er aardig wat lesgegeven. In ieder geval te veel om het een vakantie te laten zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Paar uurtjes scula is geen onderwijs imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |