Dat verhaal dat het zich door vetcellen sneller zou kunnen verspreiden, is daar ook een onderzoek van? Ik weet alleen dat het besproken werd bij Jinek.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus door die 15 kg een BMI van 25? Daar lijkt mij weinig mis
En mbt roken. Het ziet er niet slecht uit voor rokers, als Chinese cijfers een beetje kloppen. En dat zal wel kloppen anders hadden wij hier allang iets gelezen over covid en de combinatie met roken.
Nee dat kan ook niet meer bij een pandemie. Gecontroleerd verspreiden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is dan het doel? Niet het volledige uitbannen.
Dat zorgt juist dat het langer duurt omdat er dan dus geen weerstand wordt opgebouwd.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:05 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Totaal niet.
Als er gewoon onderzoeken zijn die laten zien dat het werkt om de verspreiding te verminderen. Hoe eerder we weer ons normale leven kunnen oppakken als we buiten mondkapjes dragen.
Nou dus echt niet. Ik zie geregeld mensen in hun hand hoesten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:06 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Het punt is dat je er nu op moet vertrouwen dat mensen in hun elleboog niezen en hoesten. De vraag is of men dat in de praktijk ook allemaal doet.
Speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus door die 15 kg een BMI van 25? Daar lijkt mij weinig mis
En mbt roken. Het ziet er niet slecht uit voor rokers, als Chinese cijfers een beetje kloppen. En dat zal wel kloppen anders hadden wij hier allang iets gelezen over covid en de combinatie met roken.
Wel degelijk listig dus.quote:Je BMI is 29.1
Je bent te zwaar voor je lengte
Och, zelfs zonder ook maar iets te gebruiken zie je nog. Egoïsme en domheid is diepgeworteld.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:08 schreef quirina het volgende:
[..]
Nou dus echt niet. Ik zie geregeld mensen in hun hand hoesten.
Ja dat is dus die groepsimmuniteit.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:08 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Nee dat kan ook niet meer bij een pandemie. Gecontroleerd verspreiden.
Houdt geen rekening met je biceps van staal en 40cmquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[..]
Wel degelijk listig dus.
Nee precies. Maar dat is ook gewoonte. Als je zo gewend bent om in je hand te hoesten, is dat moeilijk afleren. Merk het bij mezelf ook.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:08 schreef quirina het volgende:
[..]
Nou dus echt niet. Ik zie geregeld mensen in hun hand hoesten.
Ik maak me daar niet druk om eigenlijk, zolang je dat niet doet binnen die 1.5 meter. Helemaal in de buitenlucht niet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:06 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Het punt is dat je er nu op moet vertrouwen dat mensen in hun elleboog niezen en hoesten. De vraag is of men dat in de praktijk ook allemaal doet.
Lijkt me ook niet gezond.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:10 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Houdt geen rekening met je biceps van staal en 40cm
Stalen zenuwen dit datquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:10 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Houdt geen rekening met je biceps van staal en 40cm
Nee je wil de perfecte balans tussen IC capaciteit en besmettingsgraad. Maar ja, zie dat maar voor elkaar te krijgen. Als dingen weer open gaan kan het snel gaan.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja dat is dus die groepsimmuniteit.
Maar dan moet je de verspreiding ook weer niet te laag maken.
Is behoorlijk irritant idd, als je erop gaat lettenquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:11 schreef Dagoduck het volgende:
Ik krijg dat niet aan mijn gezicht zitten maar moeilijk afgeleerd trouwens.
Tegen de tijd dat groepsimmuniteit bereikt kan worden is er al een medicijn danwel vaccin man. Gaat nergens over dit.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja dat is dus die groepsimmuniteit.
Maar dan moet je de verspreiding ook weer niet te laag maken.
Dat herken ik, bij mij jeukt er altijd iets. Thuis na het handen wassen let ik er ook niet op. Buitenshuis gaat wel echt beterquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:11 schreef Dagoduck het volgende:
Ik krijg dat niet aan mijn gezicht zitten maar moeilijk afgeleerd trouwens.
Als de media eens stoppt met het overhypen er van dan is het virus al voor een groot deel wegquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:08 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Nee dat kan ook niet meer bij een pandemie. Gecontroleerd verspreiden.
Er zijn nog steeds mensen die denken dat het virus weggaat.Vanmorgen nog een vriendin die zei dat ze pas weer gaat werken als het virus weg is. Uhh, good luck.
Ja maar die dingen gaan vooralsnog niet open. Maar wat we nu doen werkt voldoendequote:Op zaterdag 4 april 2020 10:12 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Nee je wil de perfecte balans tussen IC capaciteit en besmettingsgraad. Maar ja, zie dat maar voor elkaar te krijgen. Als dingen weer open gaan kan het snel gaan.
Buitenshuis met deurklinken vastpakken en deur openmaken doe ik dat steevast met mijn pink, want ik ben erachter gekomen dat mijn pinken de enige vingers zijn waarmee ik doorgaans NIET aan mijn gezicht kom.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is behoorlijk irritant idd, als je erop gaat letten
Vermoeiende act wel.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:13 schreef funnywell het volgende:
[..]
Als de media eens stoppt met het overhypen er van dan is het virus al voor een groot deel weg
Big brainquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Buitenshuis met deurklinken vastpakken en deur openmaken doe ik dat steevast met mijn pink, want ik ben erachter gekomen dat mijn pinken de enige vingers zijn waarmee ik doorgaans NIET aan mijn gezicht kom.
Overhypen?? De IC's liggen vol in Nederland en dat aantal is al ruim verdrievoudigd!quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:13 schreef funnywell het volgende:
[..]
Als de media eens stoppt met het overhypen er van dan is het virus al voor een groot deel weg
Zie jij mensen die 1.5 meter nog maanden volhouden? Een mondkapje is makkelijker.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:10 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ik maak me daar niet druk om eigenlijk, zolang je dat niet doet binnen die 1.5 meter. Helemaal in de buitenlucht niet.
Ik was mijn handen en blijf zo veel mogelijk van mijn gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |