Heb ik ook gemist, maar ik gok flink meer testen. Mocht er een andere oorzaak zijn dan hoor ik het graag.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
Het zal vast besproken zijn gister, maar hoe kan het aantal bevestigde gevallen in Frankrijk ineens zo drastisch gestegen zijn?
Wat zei hij allemaal?quote:Op zaterdag 4 april 2020 02:29 schreef Kyran het volgende:
Net even Jinek teruggekeken. Echt te doen met die Gommers. Vertelt helder zijn verhaal, je voelt soms echt zijn frustratie, maar toch valt hij niemand aan. Respect
Precies. Waarom zou je het nog lager willen hebben?quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:47 schreef Hexagon het volgende:
Gewoon oppleuren met die mondkapjes.
De besmettingsgraad is 0,3. Dus de huidige maatregelen zijn wel prima.
in sommige gevallen kunnen die inderdaad helpen als je weet hoe ze te gebruiken. Als je gewoon zoveel mogelijk binnen blijft werkt dat nog steeds beter..quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:44 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Die helpen gewoon.
Maar goed, wanneer je ze als land amper hebt, tsja, dan wordt het lastig wanneer zeker zorgpersoneel ze nodig heeft.
Ik heb het dan over luitjes die vinden dat we er mee over straat moeten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus het zorgpersoneel moet maar onbeschermd haar werk doen?
Spoor jij nog wel??
ja ik denk dan meer zon ding op als je de super in gaat. Op straat kan je genoeg ruimte bewaren jaquote:Op zaterdag 4 april 2020 09:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb het dan over luitjes die vinden dat we er mee over straat moeten.
In de zorg is het logisch.
Omdat het juist de bedoeling is dat een groot deel van ons land het krijgtquote:Op zaterdag 4 april 2020 09:50 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Precies. Waarom zou je het nog lager willen hebben?
#METOO.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen tussen COVID-19 krijgen of niet of miljonair worden of niet dan doe ik liever mee aan die tweede loterij
ja en daar was ik eerst voor maar heb er niet meer zoveel vertrouwen in dat het niet heel erg ziek worden bij iedereen kan gebeurenquote:Op zaterdag 4 april 2020 09:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Omdat het juist de bedoeling is dat een groot deel van ons land het krijgt
Fixed this one.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Omdat het juist de bedoeling onvermijdelijk is dat een groot deel van ons land het krijgt
Dat plan hebben ze geloof ik al weer laten varen, dit virus is namelijk niet eventjes in te dammen waardoor de zorg het niet aankan.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Overigens werken die hippe maskertjes met print ook voor het belangrijkste doel dat ze hebben. Verspreiding voorkomen. Iedereen buiten verplicht een masker en zo goed als de enige besmettingen zullen nog binnenshuis plaatsvinden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
in sommige gevallen kunnen die inderdaad helpen als je weet hoe ze te gebruiken. Als je gewoon zoveel mogelijk binnen blijft werkt dat nog steeds beter..
Ik denk dat in een later stadium, als de restricties iets verlicht gaan worden, ze wel aangeraden gaan worden, maar nu is de beschikbaarheid gewoon matig, en dan gaat de gezondheidszorg gewoon voor.. daar zullen we begrip voor moeten hebben.
Als we heel NL moeten gaan voorzien van een basis pakketje, laten we zeggen 20 pp, hebben we het al over gigantische hoeveelheden...
Dikkertje gespotquote:Op zaterdag 4 april 2020 09:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo geruststellend vind ik het niet
Uh, nee. Dat is de bedoeling helemaal niet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat kan altijd. Maar die kans is niet zo groot. Waarom ben je er zo ontzettend bang voor?quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en daar was ik eerst voor maar heb er niet meer zoveel vertrouwen in dat het niet heel erg ziek worden bij iedereen kan gebeuren
Onzin natuurlijk, je zegt nu dat ons medisch- zorgpersoneel die dingen voor niks draagt..quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:52 schreef michiel_merk het volgende:
mondkapjes weinig hebben effect Vergelijk een virus met een vlieg waarbij een open hek-werk het mondkapje moet voorstellen. Die vlieg (virus) vliegt gewoon ongestoord door dat hek-werk(mondkapje) heen,en daarnaast door verkeerd gebruik word besmetting juist in de hand werkt
Ow okay. Dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 4 april 2020 09:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Precies. Waarom aan je de gezondheid van ren ander en aan die van jezelf denken. Ronduit belachelijk!quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
omdat je de laatste weken steeds meer berichten ziet van mensen die helemaal niet in die risicogroep vallen en toch in het ziekenhuis eindigen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat kan altijd. Maar die kans is niet zo groot. Waarom ben je er zo ontzettend bang voor?
Jawel, de regering zegt niet "Wij gaan dit virus tot nul reduceren". Ze geven gewoon toe dat dat onmogelijk is.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:54 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Uh, nee. Dat is de bedoeling helemaal niet.
Mjah, volgens de norm ben ik idd een kilo of 15 te zwaar.. leeftijd tegen, ik rook... dus ja, ik zit niet bepaald op een besmetting te wachten.quote:
Het is niet bepaald rocketscience hoor, zo een mondkapje op de juiste wijze gebruiken. Je moet het wel weten natuurlijk, maar ingewikkeld is het allerminst.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:52 schreef michiel_merk het volgende:
en daarnaast door verkeerd gebruik word besmetting juist in de hand werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |