Ik zat al te zoeken welk park er mogelijk iets minder druk is.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je kan ook prima naar buitenals je je afstand tot anderen maar aanhoudt.
Ik denk dat ik nog wel even aan het kanaal ga zitten vissen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:37 schreef funnywell het volgende:
Overvolle ziekenhuis met coronapatienten in Californie
Pas op, gruwelijke beeld heb het onder spoiler gezetOkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Wat een slecht stuk zeg.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:19 schreef Jed1Gam het volgende:
"Elk verstild frame kost miljarden. Deskundigen benadrukken dat we moeten doorgaan met maatregelen „tot het einde”, tot het virus onder controle is. We willen ‘in control’ zijn, lees ik overal. Waarom? Om het virus te beteugelen of onze angst te temperen? Om het virus te controleren of onze honger naar controle te stillen?"
-->
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ook-omarmen-a3995834 (Open in incognito venster)
Is ook gewoon niet waar.quote:Het virus spaart vrouwen en kinderen
Het is toch vooral een kwestie van gezond verstand?quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:37 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken welk park er mogelijk iets minder druk is.
Ben echt klaar met dat binnen zitten.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:41 schreef Messina het volgende:
Buurvrouw van een paar deuren verderop overleden aan corona gisteren.
Maar gelukkig spaart het vrouwen.
Had ook geen overgewicht trouwens.
Ohquote:Op zaterdag 4 april 2020 09:41 schreef Messina het volgende:
Als je een beetje buiten de 'spitstijden' gaat, kun je prima een rondje in een park wandelen.. Als het te druk wordt, ga je 'lekker' weer naar binnenquote:Op zaterdag 4 april 2020 09:37 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken welk park er mogelijk iets minder druk is.
Ben echt klaar met dat binnen zitten.
Jezus, iemand denken te verbeteren terwijl je het zelf fout hebt. Hoe kan een mens zo hard falenquote:Op zaterdag 4 april 2020 09:33 schreef Noek het volgende:
En wat is exact het geruststellende deel voor de dikkerTjes?
Om 00.00 komen de slots voor over 2 weken erbij. Maar eerdere tijdstippen komen vaak vrij random, van de week al een paar keer gehad dat ik 's middags even keek en er opeens een plek voor 2 dagen later vrij was. In feite is het gewoon op goed geluk, al is het wel makkelijk om een 'vol' karretje te hebben zodat je gelijk kunt bestellen zodra er plek vrijkomt. Je kunt je wagentje na bestellen gewoon aanpakken, dus als je op je gemaktje wilt kijken kun je ook 5 kratjes bier bestellen om je slot veilig te stellen en pas daarna je echte bestelling doorgeven.quote:
Wat een geleuterquote:Op zaterdag 4 april 2020 09:19 schreef Jed1Gam het volgende:
"Elk verstild frame kost miljarden. Deskundigen benadrukken dat we moeten doorgaan met maatregelen „tot het einde”, tot het virus onder controle is. We willen ‘in control’ zijn, lees ik overal. Waarom? Om het virus te beteugelen of onze angst te temperen? Om het virus te controleren of onze honger naar controle te stillen?"
-->
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ook-omarmen-a3995834 (Open in incognito venster)
Die helpen gewoon.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:37 schreef bitterbal het volgende:
ik raak wel steeds meer bezorgd over de wisselende berichten over mondkapjes
Read between the linesquote:Op zaterdag 4 april 2020 02:29 schreef Kyran het volgende:
Net even Jinek teruggekeken. Echt te doen met die Gommers. Vertelt helder zijn verhaal, je voelt soms echt zijn frustratie, maar toch valt hij niemand aan. Respect
Je hebt ook gewoon geen enkele garantie.. het is één grote 'loterij'.. je wilt gewoon het risico niet lopen, je kunt alleen maar verliezen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:43 schreef bitterbal het volgende:
paar weken terug had ik nog wel sterk het gevoel niet zo ziek te kunnen worden maar dat geloof ik nu ook niet meer.
Inmiddels gewoon één van de honderden uitzonderingen volgens een deel van de heldere lichten hier.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:41 schreef Messina het volgende:
Nouja als die opraken en het desinfecteren gaat niet goed of snel genoeg dan hebben we wel een heel vet probleemquote:Op zaterdag 4 april 2020 09:37 schreef bitterbal het volgende:
ik raak wel steeds meer bezorgd over de wisselende berichten over mondkapjes
Als ik mag kiezen tussen COVID-19 krijgen of niet of miljonair worden of niet dan doe ik liever mee aan die tweede loterijquote:Op zaterdag 4 april 2020 09:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon geen enkele garantie.. het is één grote 'loterij'.. je wilt gewoon het risico niet lopen, je kunt alleen maar verliezen.
Begin 60.quote:
Dus het zorgpersoneel moet maar onbeschermd haar werk doen?quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:47 schreef Hexagon het volgende:
Gewoon oppleuren met die mondkapjes.
De besmettingsgraad is 0,3. Dus de huidige maatregelen zijn wel prima.
ach wat sneuquote:Op zaterdag 4 april 2020 09:48 schreef Messina het volgende:
[..]
Begin 60.![]()
Haar zoon zat bij mijn oudste zoon in de klas. Man en zoon nu in quarantaine...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |