Ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 4 april 2020 10:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik drink veel Monsters, iemand zei pas tegen mij dat het virus bij mij geen enkele kans van overleven heeft![]()
![]()
![]()
als 17 miljoen nlers die beelden gezien hebbenquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:33 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Die beelden zijn er ook gewoon van Italië.Die werden toen overal verspreid. Mensen die het nog niet snappen zijn bewust ignorant.
Of die auto kan door mij geraakt worden!quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
gelukkig ik schrok al, jij kan ook door een auto geraak worden namelijk.
AVG stuitert hier over dreiging onschadelijk gemaakt als ik op die link klikquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:33 schreef MissionPhailed het volgende:
BMI van 22.9 hier en niet-roker / niet-drinker, maar ik waan mezelf desondanks toch niet onoverwinnelijk!
Ruim 1120000 geregistreerde besmettingen nu wereldwijd. Spoedig naar 100.000 nieuwe gevallen per dag?
Is er dan concreet bewijs dat mensen besmet zijn door pakketjes?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Impossibru; ook al zou je domweg heel je huis niet meer uit komen en alles laten bezorgen; je pakketjes komen via een sorteercentrum waar mensen aan je pakje zitten, boodschappen worden door vele handen doorgegeven voor ze bij je thuis staan.. dat is echt een onmogelijkheid.
Kan je je in Nederland inmiddels al laten testen gewoon omdat je getest wil worden?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook
Ik heb overigens al sinds een paar dagen na de carnaval een schorre stem met af en toe wat keelpijn erbij. Verder nergens last van. Brennie hoest de longen uit haar lijf, is ivm werk ook getest (negatief) en moet gewoon doorwerken want geen koorts meer. Dus ergens denk/hoop ik stiekem dat wij het allebei al hebben en dat bij Brennie gewoon een "griepje" geweest is, die heeft een week anderhalf plat gelegen met flinke koorts en dat het bij mij uit in een schorre stem al dik een maand.
Behalve werk en de hond uitlaten komen wij nergens
Wat denk je dat smetvrees is.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik denk niet echt smetvrees, maar eerder bang voor de bacteriën etc van andere mensen.
Ach, het is ook gewoon zijn rol, beetje opkomen voor de ondernemer met zijn bekakte aardappelkeel. Niet zo veel van aantrekken.quote:Waarom neemt iedereen Jort Kelder hier zo serieus?
quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:36 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ach, het is ook gewoon zijn rol, beetje opkomen voor de ondernemer met zijn bekakte aardappelkeel. Niet zo veel van aantrekken.
Serieus? Virus verspreidt zich zelfs digitaalquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:35 schreef vosss het volgende:
[..]
AVG stuitert hier over dreiging onschadelijk gemaakt als ik op die link klik
Dat kan je toch niet zeggen over iedereen met een mondkapje?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gisteren dus idd op TV, mensen met een mondkapje gaan die social distance te lichtzinnig nemen..
Een aanvullende Expat training voor mensen die naar risico gebieden gaan om te werken.. best vet.quote:
sociale uitspraken gaan nooit over alle mensen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet zeggen over iedereen met een mondkapje?
Er zullen altijd mensen zijn die zaken te lichtzinnig nemen.
Voor zover ik weet niet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:35 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Kan je je in Nederland inmiddels al laten testen gewoon omdat je getest wil worden?
Halve fles whiskey over de wond, andere helft om op te zuipen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:37 schreef Sounddragon het volgende:
en je gaat niet jubelen, maar je gaat wel blijven leven met wat geluk
tja mensen kunnen van gedachte veranderen gelukkig, dat heet voortscchrijden inzicht. Als iedereen voor alles wat hij/zij vroeger eeft gezegd wordt herinnert dan is er geen leven meer mogelijk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:37 schreef -Straw- het volgende:
Wat ik dan niet goed trek is dat die Ruben Nikolai in een spotje zit over corona met die andere BN'ers.
Zijn ze zeker vergeten dat hij het allemaal maar overdreven vond. Gewoon een griepje. Niet zo lang geleden.
Nou, huis schoonmaken etc doe ik bijna nooit zelf, dus heb geen smetvrees.quote:
Ik vond er geen ontkomen aan en dan kijk ik nog geen eens het nieuws. Maar je hebt gelijk dat niet iedereen het nieuws volgt of op sociale media zit.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
als 17 miljoen nlers die beelden gezien hebben
gelukkig nietquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:35 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Kan je je in Nederland inmiddels al laten testen gewoon omdat je getest wil worden?
opdoeken dat RIVMquote:Op zaterdag 4 april 2020 05:04 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Past prima in het lijstje RIVM-falen maar dst is al een tijdje duidelijk voor iedereen die niet blind achter elke uitlating van hen - want als zij het zeggen is het waar! - aanloopt.
Boodschappen staan hier twee dagen in een aparte kamer voor ze gebruikt worden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Impossibru; ook al zou je domweg heel je huis niet meer uit komen en alles laten bezorgen; je pakketjes komen via een sorteercentrum waar mensen aan je pakje zitten, boodschappen worden door vele handen doorgegeven voor ze bij je thuis staan.. dat is echt een onmogelijkheid.
Dat is idd een beetje het generale plan... denk ik.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Klopt
Ik denk dus dat het scenario wordt dat ze eerst de zorgvraag terugdringen naar een werkbaar niveau en vervolgens langzaam maatregelen gaan afbouwen met als doel de besmettingsgraad op 1 te houden.
Nogmaals, last dat voor anderen denken maar aan anderen over. Je bent er enorm slecht in.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oftewel je hebt zelf ook geen idee maar vind het wel leuk om te roeptoeteren dat het allemaal niet streng genoeg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |