Dagje upclose and personal meelopen op een ICU zou geen kwaad kunnen voor die eikel.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:20 schreef soapie het volgende:
[..]
Die vent spoort echt niet, vind het zo'n griezel!
Niet letterlijk, maar daar kwam het onder de streep gewoon wel op neer:quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stel je lekker aan zeg, dat zei Jort namelijk niet
https://www.quotenet.nl/z(...)bben-aan-het-redden/quote:'Je moet een keer los, en wanneer dan, in september, oktober, volgend jaar, als de hele economie naar de bliksem is?' Om te vervolgen: 'We zijn 80-plussers die te dik zijn en gerookt hebben aan het redden. Dat is statistisch dus wel wat er gaande is. Op een gegeven moment moet er gewoon een belangenafweging komen: hoeveel economische schade is ons het redden van mensen die waarschijnlijk daarna binnen twee jaar waren doodgegaan waard?'
Selectief quotenquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet letterlijk, maar daar kwam het onder de streep gewoon wel op neer:
[..]
https://www.quotenet.nl/z(...)bben-aan-het-redden/
En hetgeen hij stelt is dus feitelijk aantoonbaar niet waar. Vooral dat 2de zinnetje stuit mij tegen de borst, want daarmee impliceert hij dat hetgeen hij zegt een feit is. En dat is het dus niet. Het is een feit dat hetgeen hij zegt onwaar is. Dat heb ik gisteren reeds met een mooi rekensommetje laten zien, dus dat ga ik niet weer herhalen, maar hij slaat de plank volledig mis.
Nouja uiteindelijk zal dat dus lukken doordat groepsimmuniteit optreedt. Nu is de besmettingsgraad 0.3 dus zal de zorgvraag dalen op termijn. Als dat voldoende is gebeurt kun je de maatregelenknop losdraaien tot je weer op 1 zit. Maar die zal weer zakken omdat het voor het virus toch steeds moeilijker wordt nieuwe mensen te vinden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Onder de zorgcapaciteit blijven tot er een vaccin is of de economie het niet meer trekt.
Je weet niet altijd of je iets hebt. Was ook een persoon die tegelijk de diagnose corona en leukemie kreeg. Dat maakt het voor mij wel een eng gegeven dat ik het virus ga krijgen. Al schat ik mezelf wel gezond in.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:21 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Zolang we thuis werken en niet met OV gaan gaat het redelijk goed om vreemden op afstand te houden. Behalve in de supermarkt dan.
Ik denk niet dat de social distancing tussen vrienden en familie lang goed gaat.
Ik ben niet jong, maar wel gezond en vrouw met een gezond gewicht dus mijn kans op ernstige complicaties is even groot als een mooie prijs in de Staatsloterij.
Vanaf welk percentage zal dat zijn?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja uiteindelijk zal dat dus lukken doordat groepsimmuniteit optreedt. Nu is de besmettingsgraad 0.3 dus zal de zorgvraag dalen op termijn. Als dat voldoende is gebeurt kun je de maatregelenknop losdraaien tot je weer op 1 zit. Maar die zal weer zakken omdat het voor het virus toch steeds moeilijker wordt nieuwe mensen te vinden.
Laat dat voor mij denken maar aan mijzelf over wanneer je met dit soort lulkoek komt.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dus jouw idee is een totale lockdown om alles naar 0 te brengen?
Ja dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gisteren dus idd op TV, mensen met een mondkapje gaan die social distance te lichtzinnig nemen..
Ik schat mezelf ongezond in. Ik zuip te veel, vreet te veel nootjes, slaap veel te weinig en rook als een ketter.quote:
Ik vermoed dat het steeds uitproberen is. Ik denk bijvoorbeeld dat in mei mogelijk wel weer scholen open gaan. En dan peilen ze of ze onder de 1 blijven. Blijft dat niet dan kunnen ze de scholen vrij eenvoudig weer sluiten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:28 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Vanaf welk percentage zal dat zijn?
Het lijkt me dat je bij 30% immuniteit al echt verschil moet merken. Misschien raakt de IC dan al niet meer overbelast.
Impossibru; ook al zou je domweg heel je huis niet meer uit komen en alles laten bezorgen; je pakketjes komen via een sorteercentrum waar mensen aan je pakje zitten, boodschappen worden door vele handen doorgegeven voor ze bij je thuis staan.. dat is echt een onmogelijkheid.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dus jouw idee is een totale lockdown om alles naar 0 te brengen?
Het virus heeft meer baat bij een levende host.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik schat mezelf ongezond in. Ik zuip te veel, vreet te veel nootjes, slaap veel te weinig en rook als een ketter.
Ik hou mezelf maar voor dat er voor het virus niks te halen valt in mijn lijf.
Ow en ik ben niet te dik, dus dat scheelt ook.
Omdat een verkoudsheidvaccin niet zo heel erg relevant is dat de halve wereld er naar op zoek is. Zijn maar kleine partijen die daar onderzoek naar doen. Waarvan velen nu worden gebruikt om specifiek deze variant aan te pakken.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:22 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Een vaccin is helemaal geen zekerheid. Corona virussen hebben we al jaren en daar is ook nog geen vaccin voor.
Oftewel je hebt zelf ook geen idee maar vind het wel leuk om te roeptoeteren dat het allemaal niet streng genoeg is.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:29 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Laat dat voor mij denken maar aan mijzelf over wanneer je met dit soort lulkoek komt.
Dat zou voor een hoop mensen geen kwaad kunnen. Daarom moeten ze imo ook gewoon op tv op prime time laten zien hoe het er aan toe gaat en op alle voorpagina's van de kranten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dagje upclose and personal meelopen op een ICU zou geen kwaad kunnen voor die eikel.
Is idd ook wat Rutte al zei. Het kan zijn dat dingen weer versoepelen en daarna weer aangescherpt worden afhankelijk van wat er gebeurd.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het steeds uitproberen is. Ik denk bijvoorbeeld dat in mei mogelijk wel weer scholen open gaan. En dan peilen ze of ze onder de 1 blijven. Blijft dat niet dan kunnen ze de scholen vrij eenvoudig weer sluiten.
Daarom. Die komt bij mij aan en denkt ja hallo, die is al half dood, daar is geen lolletje aanquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:31 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Het virus heeft meer baat bij een levende host.
Die beelden zijn er ook gewoon van Italië.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zou voor een hoop mensen geen kwaad kunnen. Daarom moeten ze imo ook gewoon op tv op prime time laten zien hoe het er aan toe gaat en op alle voorpagina's van de kranten.
Niet zo een docu ergens onaangekondigd op een willekeurig tijdstip zoals laatst.
Wat was dat precies voor training?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:24 schreef Sounddragon het volgende:
Al eerder gezegd; ik heb een contagious diseases-training gehad, en ik zag de ellende allang aankomen..
Ik heb geen training gehad, maar hield altijd al afstand van vooral onbekende mensen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehehe, nee, ik ben volgens mij gewoon gezond.. ik nies niet, heb geen loopneus of andere klachten, en ik doe al sinds de caranaval aan social distancing. Eigenlijk al sinds die ene duitser bij Sittard bekend werd.
Al eerder gezegd; ik heb een contagious diseases-training gehad, en ik zag de ellende allang aankomen..
Kloptquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Impossibru; ook al zou je domweg heel je huis niet meer uit komen en alles laten bezorgen; je pakketjes komen via een sorteercentrum waar mensen aan je pakje zitten, boodschappen worden door vele handen doorgegeven voor ze bij je thuis staan.. dat is echt een onmogelijkheid.
Ik drink veel Monsters, iemand zei pas tegen mij dat het virus bij mij geen enkele kans van overleven heeftquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik schat mezelf ongezond in. Ik zuip te veel, vreet te veel nootjes, slaap veel te weinig en rook als een ketter.
Ik hou mezelf maar voor dat er voor het virus niks te halen valt in mijn lijf.
Ow en ik ben niet te dik, dus dat scheelt ook.
Ja daar zit ook weer wat in.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:33 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Die beelden zijn er ook gewoon van Italië.Die werden toen overal verspreid. Mensen die het nog niet snappen zijn bewust ignorant.
gelukkig ik schrok al, jij kan ook door een auto geraak worden namelijk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:33 schreef MissionPhailed het volgende:
BMI van 22.9 hier en niet-roker / niet-drinker, maar ik waan mezelf desondanks toch niet onoverwinnelijk!
Ruim 1120000 geregistreerde besmettingen nu wereldwijd. Spoedig naar 100.000 nieuwe gevallen per dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |