SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:43 schreef shiz het volgende:
Haha, Catsburg 'Dinner reservations cancelled, will finish the race' xD
daarom zakte hij twee plekken terug?quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:43 schreef shiz het volgende:
Haha, Catsburg 'Dinner reservations cancelled, will finish the race' xD
quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:39 schreef nils7 het volgende:
F1 race zondag is op Vietnam...
Beta van F1 2020?
Australiëquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:42 schreef shiz het volgende:
Nee, waarschijnlijk gewoon niet Vietnam maar wat anders?
Heel het officiële veld natuurlijk van de Porsche Supercup.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:18 schreef heywoodu het volgende:
Porsches beginnen op Ziggo, met oa Güven, Ten Voorde en Van Lagen.
Verplicht?quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:21 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heel het officiële veld natuurlijk van de Porsche Supercup.
Wel mooi dat ze het verplicht hebben maar dan hadden ze ook thuis cams moeten laten zien.
Ah, ik dacht nog wel wat namen te missen (en wat onbekende namen te zien).quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:21 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heel het officiële veld natuurlijk van de Porsche Supercup.
Wel mooi dat ze het verplicht hebben maar dan hadden ze ook thuis cams moeten laten zien.
Nee, hierna de All Star Race en om 20.30 de IndyCar race.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:46 schreef Starflyer het volgende:
Een overzicht van races dit weekend
Vr 3 april
21.00 uur Real Racers Never Quit by Team Redline #6
Za 4 april
16.00 uur Porsche Mobil 1 Supercup Virtual Edition – Barcelona (oa op Ziggo)
18.00 uur The Race All Stars eSports Battle en Legends race
20.30 uur IndyCar iRacing Challenge Alabama
Zo 5 april
19.00 uur Not the (Vietnam) Grand Prix
19.00 uur eNASCAR iRacing Pro Invitational Series Bristol (oa op Ziggo)
21.00 uur Virtual Australian Grand Prix
Nee, lijkt me niet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:52 schreef shiz het volgende:
Had Reip hem nou teruggegeven omdat 'ie inzag dat die move een beetje overkill en oneerlijk was?
Hij won dan ook de World's Fastest Gamer.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:06 schreef tja77 het volgende:
Van Buren neukt echt iedereen de moeder in simracing.
Van U2 naar P1.quote:
Ik ben ook aan het duimen inderdaadquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:43 schreef Starflyer het volgende:
Hopelijk blijft de Internetverbinding van Jones nu wel heel
inderdaadquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:00 schreef Starflyer het volgende:
Reverse grid Legends race is een recept voor flink wat chaos
Jammer dat het nu zo te horen een of andere goedwillende amateur is die het commentaar doet ipv de pro's zoals op het IndyCar-kanaal (zal wel geoblocked zijn ofzo?quote:
Gewoon een nieuwe race starten kan wel toch? Boeiend wat het seizoen isquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:41 schreef shiz het volgende:
Nu het Team Redline seizoen over is... wanneer verwachten we Max dan weer in actie?
Maandag toch weer een nieuwe race?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:41 schreef shiz het volgende:
Nu het Team Redline seizoen over is... wanneer verwachten we Max dan weer in actie?
Ja, wmb prima. Dat is verder ook de vraag niet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe race starten kan wel toch? Boeiend wat het seizoen is
Al rijdt hij nog steeds niet met het Max Papis stuur. Een gewoon stuur met apart de handbediening voor gas en rem.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:54 schreef heywoodu het volgende:
Wickens doet nu trouwens ook mee, vorige week was zijn bestelling er nog niet (en dat is natuurlijk aangepast na zijn crash), nu dus wel. Jimmie Johnson ook weer van de partij, morgen ongetwijfeld ook gewoon in de NASCAR-race
Morgenavond 19.00 uur. Ook te zien op Ziggo Sport.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:27 schreef heywoodu het volgende:
https://www.iracing.com/live/?showSchedule=true
Is NASCAR nou morgen of vanavond/vannacht?
Enig idee wat dat ding van 02:00 is dan?quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Morgenavond 19.00 uur. Ook te zien op Ziggo Sport.
Een of ander invitational event. De echte race is morgenavond.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Enig idee wat dat ding van 02:00 is dan?
Kan nog steeds hoorquote:Op zondag 5 april 2020 00:00 schreef PirE het volgende:
Charles Leclerc nu ook op twitch. Blijkbaar zijn ze allemaal aan het oefenen voor morgen.
Grootste nadeel van dit alles. Charles is best sympathiek en grappig in deze setting, daar gaat mijn villain
Max zit pas sinds vorige week vrijdag op twitch en streamt niet eens zelf. Uiteindelijk hebben ze het allemaal afgekeken van lando.quote:Op zondag 5 april 2020 08:12 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Kan nog steeds hoor![]()
Ik krijg hier namelijk toch een wat 'populariteits contest' gevoel bij ("Max zit op Twitch, dan ik nu ook, kan iedereen zien hoe aardig ik ben")
Kan er niks aan doen, maar het voelt voor mij niet spontaan en juist meer gemaakt, nep.
Ieder heeft uiteraard recht op zijn mening en gedachte over Sjarls op Twitch, maar ik moet hem nu juist nog méér niet.
Alleen op ziggo sport race, wie heeft dat nog??quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Morgenavond 19.00 uur. Ook te zien op Ziggo Sport.
Hoiquote:Op zondag 5 april 2020 08:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Alleen op ziggo sport race, wie heeft dat nog??
Dit weet ik, maar wat heeft dit ermee te maken?quote:Op zondag 5 april 2020 08:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Max zit pas sinds vorige week vrijdag op twitch en streamt niet eens zelf. Uiteindelijk hebben ze het allemaal afgekeken van lando.
Zijn gewoon vergeten de uitzending te beëindigen.quote:Op zondag 5 april 2020 12:29 schreef shiz het volgende:
Huh, waarom is Ziggo Sport live met iets?
Ik had nu eigenlijk nog geen races verwacht?
-- hum zal wel een glitch zijn ofzo 'LIVE! ALL STAR ESPORTS BATTLE 4 ZIGGO SPORT'. Niks geen esports.
quote:Op zondag 5 april 2020 08:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Me tooquote:
Ik!quote:Op zondag 5 april 2020 08:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan en half 4 gewoon GP Barcelona 2016 in de herhaling gekeken op Ziggo sport (gratis kanaal)quote:Op zondag 5 april 2020 17:44 schreef shiz het volgende:
Vodafone.
19:00 de volgende race, no? Dan ga ik nog ff wat zon tanken op 't balkon.![]()
Ik!quote:Op zondag 5 april 2020 08:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaanquote:Op zondag 5 april 2020 17:57 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan en half 4 gewoon GP Barcelona 2016 in de herhaling gekeken op Ziggo sport (gratis kanaal)
Ah, thanks!quote:Op zondag 5 april 2020 19:24 schreef shiz het volgende:
Eerder dat eerste.
Natuurlijk ook @ https://www.twitch.tv/landonorris
'Ketste ik je vol van de baan of viel het mee? De game was heel glitchy. Maar anders zeg ik ze dat jij door moet'
"Ja, eigenlijk wel, maar 't viel ook wel mee, nee joh, is goed zo" ~ Sacha
Vind ik nietquote:Op zondag 5 april 2020 20:04 schreef ETA het volgende:
De Headsup format is stukken aantrekkelijker dan een normale race.
Samesiesquote:
ben met je eensquote:
Duurt lang ja.quote:Op zondag 5 april 2020 20:11 schreef shiz het volgende:
Dit is als American Football kijken. Telkens onderbroken.
Met auto's van vorig jaar had ie beter de Ferrari kunnen selecteren (met de quasi valsspelerij)quote:Op zondag 5 april 2020 20:11 schreef shiz het volgende:
Nee, Lando weer in Mercedes. Theorie geloof ik is dat Merc pole krijgt steeds. xD
quote:Op zondag 5 april 2020 20:13 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Met auto's van vorig jaar had ie beter de Ferrari kunnen selecteren (met de quasi valsspelerij)
Is dat diezelfde die voor het F1 racedeuntje verantwoordelijk is?quote:
Nee, voor het liedje vd NL GPquote:Op zondag 5 april 2020 20:15 schreef shiz het volgende:
[..]
[..]
Is dat diezelfde die voor het F1 racedeuntje verantwoordelijk is?
Waarvoor is de straf?quote:Op zondag 5 april 2020 21:31 schreef Zorro het volgende:
Leclerc 2e? O dan geven we de man op pole een straf.
Het is net een echte F1 race.
quote:Op zondag 5 april 2020 21:38 schreef shiz het volgende:
Max helpdesk belt weer
'Gooi dat kutspel toch weg'
Hoe krijgen ze dat voor elkaar?? Het is geen openbare lobby uiteraard.quote:Op zondag 5 april 2020 21:35 schreef shiz het volgende:
#restart4lando de gamelobby zat vol, kon niet joinen
Hoop dat hij idd podium haaltquote:Op zondag 5 april 2020 21:43 schreef shiz het volgende:
En George naar podium en punten
![]()
Wel lang dan opeens na die korte heats. Zo'n 29 laps!
quote:Op zondag 5 april 2020 21:50 schreef shiz het volgende:
Norris luistert naar Max. Heeft F1 2019 verwijderd.Voelt zich opgelucht.
Wat?quote:Op zondag 5 april 2020 21:50 schreef shiz het volgende:
Norris luistert naar Max. Heeft F1 2019 verwijderd.Voelt zich opgelucht.
Ja, heeft maar 1 uit 4 of 5 races daadwerkelijk uit kunnen rijden zonder issues.quote:
Simracen F1 is niet meer hetzelfde zonder Norrisquote:
Max wou van de week toch zijn eigen pc over de balkon gooien na issues met dat dingquote:Op zondag 5 april 2020 21:57 schreef shiz het volgende:
[..]
Ja, heeft maar 1 uit 4 of 5 races daadwerkelijk uit kunnen rijden zonder issues.
Max zegt 'in de prullenbak ermee!'. Zo gezegd zo gedaan!
Misschien in quarantaine in Nederland, want beter internet dan in Monacoquote:Op zondag 5 april 2020 21:59 schreef shiz het volgende:
Eigenlijk wel ja.
Maar hij zit al op pc nummer 5 ofzo, dus hij vermoed dat het misschien elders aan ligt...
Ik ookquote:Op zondag 5 april 2020 22:00 schreef shiz het volgende:
Ik kijk trouwens niet met NLs commentaar.Kijk gewoon met het commentaar vanuit de esports Arena in 't engels.
Alcatrazquote:
Ja, dankzij twee penalty's voor Lundgaardquote:
Daar heb je een puntquote:Op zondag 5 april 2020 22:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, dankzij twee penalty's voor Lundgaard
Straatfeest bij Williamsquote:
Zou het ze gunnen. En Russell ookquote:
Jammer dat we het land niet uit mogen. Anders gewoon een FOK! Meet organiseren daar met genoeg bier en nootjes voor vosss.quote:Op zondag 5 april 2020 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou het ze gunnen. En Russell ook
Max wel ervóór als het even kan uiteraard
quote:Op zondag 5 april 2020 22:23 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Jammer dat we het land niet uit mogen. Anders gewoon een FOK! Meet organiseren daar met genoeg bier en nootjes voor vosss.
Ik denk eerder Hockenheim.quote:Op zondag 5 april 2020 22:27 schreef F1gamer het volgende:
Gaan ze begin mei op de oude lay-out van Zandvoort rijden, want die zit toch in het spel?
We zullen het zien over een maand. In de formule 1 café van vorig jaar reden ze op Zandvoort met de oude lay-out, zonder de kombochten.quote:
Het is dat we België niet in mogenquote:Op zondag 5 april 2020 22:23 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Jammer dat we het land niet uit mogen. Anders gewoon een FOK! Meet organiseren daar met genoeg bier en nootjes voor vosss.
Ik keek ook MotoGP. Voor ik F1 keek. In de tijd v Rainey, Doohan en Schwantz.quote:Op zondag 5 april 2020 22:49 schreef shiz het volgende:
Ik ben er zoeentje die pas kijkt sinds Max.
Ik keek voorheen alleen MotoGP. Dat is man VS machine!Vond autorijden maar saai rondjes draaien.
quote:Op zondag 5 april 2020 23:06 schreef shiz het volgende:
Ik ong sinds 1998 ofzo.
Oh ja. Huis maar op P12
Duhhh dus een gratis sub.quote:Op zondag 5 april 2020 23:30 schreef shiz het volgende:
Oh. Ik kom er nu pas achter dat als je Amazon Prime hebt, je ook Twitch Prime hebt.
Thanks Lando voor de pointer.
En iemand gaf me een gratis Lando abo.
Nascar is volgend weekend pas weer. Die rijden niet in het Paasweekend.quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:08 schreef heywoodu het volgende:
Wanneer zijn de voornaamste races dit weekeinde? IndyCar zie ik vanaf 20.30 uur in het Ziggo-schema staan, daar heeft men voor de grote oval van Michigan gekozen. Ik zie nog niks over NASCAR?
F1 kan me niet zoveel schelen, dat zit toch een stuk minder strak in elkaar dan die twee, helaas.
Bij het F1 simracen heb je kans dat LandoBot gaat rijdenquote:Op vrijdag 10 april 2020 10:08 schreef heywoodu het volgende:
Wanneer zijn de voornaamste races dit weekeinde? IndyCar zie ik vanaf 20.30 uur in het Ziggo-schema staan, daar heeft men voor de grote oval van Michigan gekozen. Ik zie nog niks over NASCAR?
F1 kan me niet zoveel schelen, dat zit toch een stuk minder strak in elkaar dan die twee, helaas.
Tja, ik kijk toch liever naar de races die goed georganiseerd zijn en bijna als echt aanvoelen, dat is met die F1-dingen gewoon veel minder.quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:39 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Bij het F1 simracen heb je kans dat LandoBot gaat rijden
quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nascar is volgend weekend pas weer. Die rijden niet in het Paasweekend.
Deze week is maar karig.
Za 11 april
00.00 uur Subaru iRX All-Star Invitational - Hell
18.00 uur The Race All Stars eSports Battle en Legends race
18.00 uur Road to Indy iRacing Series - Indy GP
20.30 uur IndyCar iRacing Challenge - Michigan (oval)
15 april
11.00 uur Australian SuperCars All Star eSeries - Silverstone en Catalunya
Dat was dan ook Assetto Corsa.quote:Op zondag 5 april 2020 22:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
We zullen het zien over een maand. In de formule 1 café van vorig jaar reden ze op Zandvoort met de oude lay-out, zonder de kombochten.
Ze geven me keuze stress, wat moet ik nu gaan kijkenquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:11 schreef Gezicht het volgende:
Lando, Leclerc, Albon en anderen zijn hier:
Geen idee of hier een algehele stream van is waarbij wordt geswitcht tussen coureurs, die kan ik niet vinden.
Jammer dat zijn F1 carrière niet op gang kwam (door teamgenoot en knakkebak dat die McLaren toen was)quote:
Heel erg jammerquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:21 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Jammer dat zijn F1 carrière niet op gang kwam (door teamgenoot en knakkebak dat die McLaren toen was)
Je kan het met recht madness noemenquote:
• https://the-race.com/form(...)ercars-esports-grid/ , is dat dan zondag?quote:Though the Supercars event will be the first time he has appeared in a real-world championship's esports stand-in series, he had already announced that he will race in the Porsche Esports Supercup - the online equivalent of the F1-supporting Porsche Supercup.
De supercars race is a.s. woensdag en de Porsche Supercup races beginnen pas op 2 mei op Zandvoort.quote:Op maandag 13 april 2020 19:28 schreef shiz het volgende:
&
[..]
• https://the-race.com/form(...)ercars-esports-grid/ , is dat dan zondag?
Race fix for teh day; zometeen de GT Pro Series:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |