Misschien in quarantaine in Nederland, want beter internet dan in Monacoquote:Op zondag 5 april 2020 21:59 schreef shiz het volgende:
Eigenlijk wel ja.
Maar hij zit al op pc nummer 5 ofzo, dus hij vermoed dat het misschien elders aan ligt...
Ik ookquote:Op zondag 5 april 2020 22:00 schreef shiz het volgende:
Ik kijk trouwens niet met NLs commentaar.Kijk gewoon met het commentaar vanuit de esports Arena in 't engels.
Alcatrazquote:
Ja, dankzij twee penalty's voor Lundgaardquote:
Daar heb je een puntquote:Op zondag 5 april 2020 22:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, dankzij twee penalty's voor Lundgaard
Straatfeest bij Williamsquote:
Zou het ze gunnen. En Russell ookquote:
Jammer dat we het land niet uit mogen. Anders gewoon een FOK! Meet organiseren daar met genoeg bier en nootjes voor vosss.quote:Op zondag 5 april 2020 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou het ze gunnen. En Russell ook
Max wel ervóór als het even kan uiteraard
quote:Op zondag 5 april 2020 22:23 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Jammer dat we het land niet uit mogen. Anders gewoon een FOK! Meet organiseren daar met genoeg bier en nootjes voor vosss.
Ik denk eerder Hockenheim.quote:Op zondag 5 april 2020 22:27 schreef F1gamer het volgende:
Gaan ze begin mei op de oude lay-out van Zandvoort rijden, want die zit toch in het spel?
We zullen het zien over een maand. In de formule 1 café van vorig jaar reden ze op Zandvoort met de oude lay-out, zonder de kombochten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |