Youtube.quote:
En terecht.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens de website van Netflix wel
Ik ben Primequote:
Dan wil ik jou ookquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben Prime
M'n theezakje vroeg me net wat m'n beste eigenschap is. Lastige vraag.
Firefox?quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens de website van Netflix wel
Je gevoel voor humorquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben Prime
ik las lasagnequote:Op vrijdag 3 april 2020 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben Prime
Nee. Nooit.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moeten mannen dit ook tegenwoordig?
Weet de huidige trend niet meer
Is ook wel nodig dit weekend gok ik. En bij de tuincentra.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:16 schreef Lospedrosa het volgende:
De plaatselijke uitsmijter staat nu bij de gamma.
Ik ookquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel afkick verschijnselen van het tuincentrum.
Je mag de tuin wel inquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:20 schreef Senn88 het volgende:
Heb nu eindelijk een grote tuin, moet je binnen blijven
Kun je gewoon heen en het is heerlijk rustig.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel afkick verschijnselen van het tuincentrum.
Waarom zijn jullie getest? Heb je een agent in het gezicht gespuugd?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Maandag de uitslag en dan weten we of wij corona er al weer op hebben zitten dit jaar.
Stond trouwens niet op mijn wishlist van dit jaar.
#team immune
Nee de verzorger van mijn overleden schoonmoeder had het en iedereen die die dag daar was had ineens precies dezelfde klachten. En mijn zwager ook (zorg) en die zijn getest.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie getest? Heb je een agent in het gezicht gespuugd?
Ja hoor. In je dromen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je gewoon heen en het is heerlijk rustig.
Ik kon ook uitslapen, maar was om half zes 's ochtends wakker. Neemt niet weg dat het een mooie zaterdag is. Een mooie zaterdag om binnen te blijven.quote:
Ik had het plan om 12 uur te slapen. Het is 9,5 geworden. Kan alleen nog niet zeggen dat ik veel zin heb om actief te wordenquote:
quote:
Plaatjes de schuld geven omdat je zelf een prutser bent.quote:
Das toch hip tegenwoordig?quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plaatjes de schuld geven omdat je zelf een prutser bent.
Yep, is waarschijnlijk, racisme, misogynie, of een ander isme of foobquote:
Ooit gedaan, vanwege een blessure. Maar wat een kutwerkje is dat zeg.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moeten mannen dit ook tegenwoordig?
Weet de huidige trend niet meer
Als je als oude lul denkt dat het hip is, dan is het zeker niet hip.quote:
Daarom vraagt deze ouwe lul het ook natuurlijkquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je als oude lul denkt dat het hip is, dan is het zeker niet hip.
Net zo uitgestorven als deze sc #tumbleweed.gifquote:
Jaquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Net zo uitgestorven als deze sc #tumbleweed.gif
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo in de zon zitten![]()
Net 2 uur gelopen, was lekker.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo in de zon zitten![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net ook zo'n twee uur gelopen. Het was gewoon warm buiten.
Romantisch gewandeld samen?quote:
Nee, ik heb 1,5 meter afstand gehouden tot iedereen.quote:
Tuurlijkquote:
Leuk is dat! Maakt me echt blij. Heb ook geen afstandsbediening problemen meer sinds mijn verhuizingquote:
Hoe is het met jou, maat?quote:
Afgezien van concerten merk ik weinig van al het gedoequote:Op zaterdag 4 april 2020 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het met jou, maat?
Ik neem aan dat je nu minder je hobby kunt uitvoeren, het bezoeken van concerten.
Ik heb ook weer een stukje gewandeldquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo in de zon zitten![]()
Is ook wel weer waar natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Afgezien van concerten merk ik weinig van al het gedoe
Scheelt geld ook, dus meer over voor transformers
Ja snap ik. Is ook echt fijn. Zeker met dit weer gewoon je tweede huiskamerquote:Op zaterdag 4 april 2020 18:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Leuk is dat! Maakt me echt blij. Heb ook geen afstandsbediening problemen meer sinds mijn verhuizing
Ik haal het vrijwel altijd uit China en Japan en die doen niet moeilijk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook wel weer waar natuurlijk.
Gaat het verzenden daarvan nog? Ik begreep van de eigenaar van de stripwinkel hier dat verzendingen vanuit de VS iig helemaal stil liggen.
Niet ziek worden he?quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik haal het vrijwel altijd uit China en Japan en die doen niet moeilijk.
Ik ken nog niemand die het heeft. Zus is medisch secretaresse en heeft het ook nog niet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet ziek worden he?
Heb net gehoord van een vriendin dat haar moeder het ook heeft. Dat maakt nu 4 mensen die ik ken.
40 km gefietst. Buitengebied was lekker rustig, het deel in de stad was een hel.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook weer een stukje gewandeld
Jezus ik kan amper tien km fietsen denk ik.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:13 schreef Q. het volgende:
[..]
40 km gefietst. Buitengebied was lekker rustig, het deel in de stad was een hel.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:13 schreef Q. het volgende:
[..]
40 km gefietst. Buitengebied was lekker rustig, het deel in de stad was een hel.
Ga het morgen ochtend proberen. Hopelijk is het te doen dan nog.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |