twitter:DeSpeld twitterde op zondag 05-04-2020 om 13:00:00Zeemeeuwen: ‘Waar blijft die fucking friet’! https://t.co/U6PCVYLZ7J reageer retweet
Lekker! Waar ik ben waait het behoorlijk en is het eigenlijk nog best wel koud.quote:Op zondag 5 april 2020 11:58 schreef ato het volgende:
[..]
Lief, straks lekker op balkon zitten. Het gaat wel prima, met jou ook?
liefquote:Op zondag 5 april 2020 11:44 schreef Em31 het volgende:
Fijne zondag allemaal!
[ afbeelding ]
Hoop dat het hier goed met iedereen gaat
Ja hier weinig wind, voelt heerlijk warm.quote:Op zondag 5 april 2020 13:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lekker! Waar ik ben waait het behoorlijk en is het eigenlijk nog best wel koud.Hopelijk is het bij jou wat warmer.
Eigenlijk zou er testmaatregelen of goede beschermmaatregelen moeten zijn. Mijn collega's bezoeken cliënten met klachten beschermd. Dat is nu wel afgesproken.quote:Op zondag 5 april 2020 14:08 schreef MMF93 het volgende:
[..]
lief!
Hier gaat het nog prima. Ik ben lekker aan mn onderzoeksvoorstel aan het werken met de kat dicht tegen me aan. Ze wil zo graag knuffelen altijd, daar kan ik echt zo blij van worden
.
Maak me wel zorgen om m'n vriend, bij hem op zn werk (verzorgingstehuis) beginnen de corona-gevallen te stijgen en hij en collega's lopen nog zonder bescherming rond. Terwijl de bronnen van besmetting ook nog onbekend zijn dus dat kan iedereen zijn die daar door het gebouw heen banjert van afdeling naar afdeling
. Hopelijk wordt dat gauw gefixt dat het wat veiliger voor ze wordt om te werken!
Geniet iedereen verder wel een beetje van het zonnetje thuis in de achtertuin of op het balkon of vanachter het raam?
We mogen klagen! Maar we doen het niet al te veelquote:Op zondag 5 april 2020 11:44 schreef Em31 het volgende:
Fijne zondag allemaal!
[ afbeelding ]
Hoop dat het hier goed met iedereen gaat
Whehehe. Stomme zeemeeuwen, het is patatquote:Op zondag 5 april 2020 13:14 schreef Momo het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op zondag 05-04-2020 om 13:00:00Zeemeeuwen: ‘Waar blijft die fucking friet’! https://t.co/U6PCVYLZ7J reageer retweet
Console met VR set kopen van dat geld. Dan kan je overal naartoe!quote:Op zondag 5 april 2020 17:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag bedacht ik dat ik redelijk binnenkort vakantiegeld krijgEn dat het er voorlopig niet in lijkt te zitten om dat aan een vakantie te besteden
Op zich is zo'n helm wel de perfecte bescherming.quote:Op zondag 5 april 2020 17:59 schreef BillDauterive het volgende:
Op de boulevard zijn er net zoveel motorrijders als in een normaal weekend met lekker weer.
Dat had ik niet verwacht, het was voor de verandering eens niet rustig!
Volgens mij kun je met autorijden of motorrijden ook niet zoveel verkeerd doen qua verspreiding van het virusquote:Op zondag 5 april 2020 17:59 schreef BillDauterive het volgende:
Op de boulevard zijn er net zoveel motorrijders als in een normaal weekend met lekker weer.
Dat had ik niet verwacht, het was voor de verandering eens niet rustig!
Ik speel al tijden met het idee om een Xbox One aan te schaffen. Maar dan kijk ik naar mijn Steamlijst en weet ik weer dat ik zo'n apparaat eigenlijk totaal niet nodig heb, dus ik heb er nog steeds niet een gekocht.quote:Op zondag 5 april 2020 17:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Console met VR set kopen van dat geld. Dan kan je overal naartoe!
Even op zijleggen voor de volgende vakantie of voor wat anders sparen.quote:Op zondag 5 april 2020 17:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag bedacht ik dat ik redelijk binnenkort vakantiegeld krijgEn dat het er voorlopig niet in lijkt te zitten om dat aan een vakantie te besteden
Ik vind het wel lekker, af en toe op de console. Op je grote scherm, relaxed zonder laptop op schoot/tafel en geen gedoe met system requirements en zo.quote:Op zondag 5 april 2020 18:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik speel al tijden met het idee om een Xbox One aan te schaffen. Maar dan kijk ik naar mijn Steamlijst en weet ik weer dat ik zo'n apparaat eigenlijk totaal niet nodig heb, dus ik heb er nog steeds niet een gekocht.
Nee, jammer he. Wij zouden in juni een familieweekend in de Efteling hebben, met opa en oma, kinderen en kleinkinderen. We gaan er al helemaal van uit dat dat niet doorgaat. Heel jammer, we hadden ons er heel erg op verheugd.quote:Op zondag 5 april 2020 17:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb telkens echt veel geld over nu we niet meer zoveel uit eten gaan en ik minder shopquote:Op zondag 5 april 2020 18:19 schreef ato het volgende:
[..]
Even op zijleggen voor de volgende vakantie of voor wat anders sparen.
Enige grote voordeel van deze kut virus is dat je geld uitspaart.
Zeker, maar ik heb ook nog genoeg spellen voor de Wii nooit uitgespeeld. Dus dan zou ik eigenlijk beter die kunnen afstoffen en aansluitenquote:Op zondag 5 april 2020 18:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker, af en toe op de console. Op je grote scherm, relaxed zonder laptop op schoot/tafel en geen gedoe met system requirements en zo.
Hoewel voor dat laatste GeForce Now al wel een uitkomst is gebleken.
Voor mij is het wel prettig dat ik bedacht had om dit jaar een autovakantie te doen. Daardoor heb ik niet maanden van te voren een goedkoop vliegticket gekocht waarvoor ik me nu moet afvragen of het allemaal wel door zal gaanquote:Op zondag 5 april 2020 18:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, jammer he. Wij zouden in juni een familieweekend in de Efteling hebben, met opa en oma, kinderen en kleinkinderen. We gaan er al helemaal van uit dat dat niet doorgaat. Heel jammer, we hadden ons er heel erg op verheugd.
In de zomervakantie zouden we naar Kroatië maar denk haast dat dat ook niet doorgaat. Maar dat vind ik minder erg dan het familie-uitstapje
Wij zouden ook met de auto naar Kroatië en dan daarvoor en daarna nog naar Beieren / Oostenrijk (plannen waren nog niet tot in detail uitgewerkt). Het appartement in Kroatie kan ik tot een paar dagen voor vertrek nog kosteloos annuleren, dus voorlopig laat ik het nog mooi staan, je weet maar nooitquote:Op zondag 5 april 2020 18:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeker, maar ik heb ook nog genoeg spellen voor de Wii nooit uitgespeeld. Dus dan zou ik eigenlijk beter die kunnen afstoffen en aansluiten
[..]
Voor mij is het wel prettig dat ik bedacht had om dit jaar een autovakantie te doen. Daardoor heb ik niet maanden van te voren een goedkoop vliegticket gekocht waarvoor ik me nu moet afvragen of het allemaal wel door zal gaanIk had nog helemaal niets geboekt dus kan ik daarmee alvast geen gedoe krijgen met verplaatsingen of annuleringen
Vorig jaar had ik Canada en een bezoek aan de Grand Prix. Daarmee was ik dit jaar mooi de pineut geweest waarschijnlijkquote:Op zondag 5 april 2020 18:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zouden ook met de auto naar Kroatië en dan daarvoor en daarna nog naar Beieren / Oostenrijk (plannen waren nog niet tot in detail uitgewerkt). Het appartement in Kroatie kan ik tot een paar dagen voor vertrek nog kosteloos annuleren, dus voorlopig laat ik het nog mooi staan, je weet maar nooit
Ik ben ook heel blij dat we niet net dit jaar een mooie Amerika-reis ofzo geboekt hadden
quote:Op zondag 5 april 2020 18:46 schreef Strani het volgende:
Italië 525 doden vandaag, het laagste aantal sinds 19 maart. Ook betere getallen in Spanje vandaag, en bij jullie gaat het ook een beetje de goede kant op begreep ik?
Dat zijn toch inderdaad de duidelijkste statistiekenquote:Op zondag 5 april 2020 18:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meer besmettingen maar dat zegt met onze testmethodieken niet zoveelmaar wel minder ziekenhuisopnames, minder ic opnames en minder doden.
quote:Op zondag 5 april 2020 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich is zo'n helm wel de perfecte bescherming.
Ja, mee eensquote:Op zondag 5 april 2020 18:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Volgens mij kun je met autorijden of motorrijden ook niet zoveel verkeerd doen qua verspreiding van het virus
En het wordt gewoon nog de hele week dit weer
Het lijkt er wel op, maar in het weekend zijn de cijfers niet altijd even betrouwbaar. Als de afname tot en met dinsdag doorgaat, dan ga ik juichen!quote:Op zondag 5 april 2020 18:46 schreef Strani het volgende:
Italië 525 doden vandaag, het laagste aantal sinds 19 maart. Ook betere getallen in Spanje vandaag, en bij jullie gaat het ook een beetje de goede kant op begreep ik?
Da's waar, dinsdag is altijd even spannend.quote:Op zondag 5 april 2020 19:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op, maar in het weekend zijn de cijfers niet altijd even betrouwbaar. Als de afname tot en met dinsdag doorgaat, dan ga ik juichen!
Woon jij aan de boulevard van Scheveningen?quote:Op zondag 5 april 2020 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Ja, mee eensIk vind het ook logisch dat ze erop uit gaan. We hebben hier een vernieuwde boulevard met genoeg ruimte. Ik had het alleen niet verwacht, omdat het voor de rest erg rustig is
Gaat ze eindelijk haar onsterfelijkheid aankondigen?quote:Op zondag 5 april 2020 20:50 schreef Strani het volgende:
Koningin Elisabeth gaat zo de natie toespreken. Nou ja, háár natie dan.
Dat zou een hoop verklaren!quote:Op zondag 5 april 2020 20:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gaat ze eindelijk haar onsterfelijkheid aankondigen?
That’s the spirit! Al zou ik het begrijpenquote:Op zondag 5 april 2020 15:40 schreef Strani het volgende:
[..]
We mogen klagen! Maar we doen het niet al te veel
Hoe is het bij jou?
Dat William haar gaat opvolgen?quote:Op zondag 5 april 2020 20:50 schreef Strani het volgende:
Koningin Elisabeth gaat zo de natie toespreken. Nou ja, háár natie dan.
Nee! Harderwijk, niet aan de boulevard, maar wel in de buurt.quote:Op zondag 5 april 2020 20:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Woon jij aan de boulevard van Scheveningen?
Ah okee. Ik vroeg het omdat ze in Scheveningen ook met de boulevard bezig zijn.quote:Op zondag 5 april 2020 21:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee! Harderwijk, niet aan de boulevard, maar wel in de buurt.
Haha, dat zou ze wel willen, dat ze dat kon besluitenquote:Op zondag 5 april 2020 21:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat William haar gaat opvolgen?
#jammerCharles
Filmpje op voorstel van het AD was ook leukquote:Op zondag 5 april 2020 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond 'm weer sterk. Handige uitleg ook in het laatste stuk.
Ik begrijp goed wat je bedoelt jaquote:Op zondag 5 april 2020 21:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
That’s the spirit! Al zou ik het begrijpen![]()
Nou ik moet zeggen dat zelfs ik, iemand die graag binnenzit en goed alleen kan zijn, het af en toe wel moeilijk vindt! Maar dat komt waarschijnlijk vooral ook omdat er natuurlijk geen duidelijk ‘einde’ is. Als je begrijpt wat ik bedoelgelukkig lijken de cijfers wel beter te worden, hopelijk morgen en dinsdag ook nog.
Ja voor jullie is het nog pittiger natuurlijk, als een klein rondje lopen al niet kan. Snap dat dat mentaal ook nog wel wat zwaarder is. Hopelijk kan dat weer over 3 weken, hoop dat de aantallen in Spanje nu ook achteruit blijven gaan!quote:Op zondag 5 april 2020 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begrijp goed wat je bedoelt jaIk probeer ook echt met de dag te leven. Maar ja, hier wordt nu gezegd dat over drie weken misschien wat dingen versoepeld worden dus dan ga je toch hopen dat je misschien in elk geval weer een beetje naar buiten kan.
Ik hoop het ook! Ja, het gedwongen binnenzitten gaat meestal wel okay maar af en toe valt het zwaar. Eerst gingen we nog wel eens wat koffie drinken bij het zwembad voor wat zon, maar dat doen we nou ook niet meer omdat dat eigenlijk ook niet mag (hoewel daar verder nooit iemand komt).quote:Op zondag 5 april 2020 22:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja voor jullie is het nog pittiger natuurlijk, als een klein rondje lopen al niet kan. Snap dat dat mentaal ook nog wel wat zwaarder is. Hopelijk kan dat weer over 3 weken, hoop dat de aantallen in Spanje nu ook achteruit blijven gaan!
Yep. Sterker nog, zodra het vakantiegeld er is had ik er eigenlijk al twee keer een week vakantie op moeten zitten, maar dat gaat m beiden niet worden.quote:Op zondag 5 april 2020 17:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dankbaarder zeker. En ook vreemder. Hoe langer duurt, hoe aparter het is om de eerste dagen weer 'normaal' te doen. Wat je dan weer na een week ofzo vergeten bentquote:Op zondag 5 april 2020 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop het ook! Ja, het gedwongen binnenzitten gaat meestal wel okay maar af en toe valt het zwaar. Eerst gingen we nog wel eens wat koffie drinken bij het zwembad voor wat zon, maar dat doen we nou ook niet meer omdat dat eigenlijk ook niet mag (hoewel daar verder nooit iemand komt).
Maar ja, des te dankbaarder zal ik zijn als bepaalde dingen weer mogen
Ja dat zal wel even heel raar zijnquote:Op zondag 5 april 2020 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dankbaarder zeker. En ook vreemder. Hoe langer duurt, hoe aparter het is om de eerste dagen weer 'normaal' te doen. Wat je dan weer na een week ofzo vergeten bent
Dat eerste denk ik niet over de lange termijn gezien. Maar het zou mij niet verbazen als we wat anders omgaan met besmettelijke ziekten, denk aan verkoudheid en gewone griep.quote:Op zondag 5 april 2020 23:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat zal wel even heel raar zijnMaar ik hoop dat bepaalde dingen blijven in Europa, zoals minder handenschudden/zoenen en dat het sociaal verwacht wordt van mensen dat ze een mondkapje dragen als ze ziek zijn, zelfs bij een verkoudheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |