Die Chinezen zijn niet zo dik gemiddeld gezien.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Die tyfus Chinezen hebben gewoon miljoen doden en zeggen het gewoon tegen niemand![]()
Goed punt. Maar wel 150x meer mensen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:20 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Die Chinezen zijn niet zo dik gemiddeld gezien.
Scheelt al het grote gros aan doden.
Dit.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:12 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[..]
"Welig tieren: zich goed ontwikkelen, goed groeien."
Iemand die denkt dat een virus buiten het lichaam "welig tiert" kan ik niet serieus nemen.
Dat wordt knap lastig voor de duizenden mensen die nu kortademig zijn.quote:Om de verspreiding van het virus blijvend te vertragen is een lange adem nodig.
twitter:brabantsdagblad twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 14:21:33Spandoek voor politiebureau in Tilburg: ‘Hier werken de helden die ondanks het virus gewoon staan te flitsen’ https://t.co/WD4dwbcb7E https://t.co/A1CHuiKhJb reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:20 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Die Chinezen zijn niet zo dik gemiddeld gezien.
Scheelt al het grote gros aan doden.
En nu het bos in.quote:Uit dat onderzoek bleek dat 14 procent van de mannen en 14,1 procent van de vrouwen te zwaar was. Bij abdominale obesitas ging het om 31,5 procent van de mannen en 32,4 procent van de vrouwen. In Peking, Tianjin en Hebei, ook wel bekend als het stedelijke gebied Jing-Jin-Ji, is het probleem het sterkst aanwezig.
Ja, maar over het dodenaantal in China kunnen we een regime als in China gewoon niet geloven.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:24 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Zijn toch hele andere getallen dan in Nederland....
quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:21 schreef ViviRAWRS het volgende:
In de duiding van het RIVM vandaag:
[..]
Dat wordt knap lastig voor de duizenden mensen die nu kortademig zijn.![]()
Ik ben 30. Dus nog veilig gelukkig.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:27 schreef Chia het volgende:
In het RIVM PDFje zie ik dat er nu ook een dode is in de leeftijdscategorie 35-39.
Dat "gebod" is dan vooral ingegeven door volksmennerij.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:07 schreef Za het volgende:
[..]
Over niet al te lange tijd zal ook jij verplicht je mond moeten bedekken in de supermarkt.
Indien je je neus snuit gebruik je toch ook een kleenex, of stop je daar ook mee wanneer het RIVM zegt dat ze niet werken, en snuit je voortaan rechtstreeks de kamer in zonder opvangdoekje?
Wat? Ze zijn degene met de minste maatregelen volgens mij. Krijgt die Anders Tagnell dan toch nog gelijk? Stortvloed aan kritiek over hem heen, maar misschien heeft ie wel gelijk ook.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:08 schreef asco het volgende:
Aantal "nieuwe" doden Zweden van 69 naar 25.
ik voel me soms PacManquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:19 schreef Noek het volgende:
Ben het onnatuurlijke gedrag in de winkel wel zat en iedereen doet heel vriendelijk enzo maar dat ontwijkende gedrag voelt als dat stomme spel waarbij je steeds hindernissen moet nemen over water. Kwam ook uit Azië volgens. Ik mis mijn ouders ook heel erg en het is fijn dat ze nog leven en ja het kan altijd erger zoals aids op een bedje van darmkanker maar ik mis ze gewoon echt heel erg.
Daarbij krijg ik via mijn contactpersoon uit China mondkapjes opgestuurd en die ga ik gewoon dragen, al gaan er dan veel mensen over de jank, ook hier op FOK!. Het zal me jeuken.
Verder gaat het best goed. Hoe is het met jullie?
Of je bent straks de eerste.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik ben 30. Dus nog veilig gelukkig.
Dat zou wel straf zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat? Ze zijn degene met de minste maatregelen volgens mij. Krijgt die Anders Tagnell dan toch nog gelijk? Stortvloed aan kritiek over hem heen, maar misschien heeft ie wel gelijk ook.
Tevens hebben ze yakult uitgevonden omdat vage vreten weer een beetje normaal door de darmen te krijgen..quote:
Als je niet test, heb je het ook niet.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat? Ze zijn degene met de minste maatregelen volgens mij. Krijgt die Anders Tagnell dan toch nog gelijk? Stortvloed aan kritiek over hem heen, maar misschien heeft ie wel gelijk ook.
Dat van ons klopt toch ook niet? Zie de berichten over het CBS van vandaag.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:25 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja, maar over het dodenaantal in China kunnen we een regime als in China gewoon niet geloven.
Totaal niet mee eens. Het is toch super relevant hoe het zich ontwikkelt?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:30 schreef Newone82 het volgende:
Helemaal mee eens:
https://www.mediacourant.(...)-coronadoden-update/
Ik lik mijn vingers erbij af.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:28 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat "gebod" is dan vooral ingegeven door volksmennerij.
Het fijne van maskers verplicht stellen is wel weer dat subversievelingen door zich af te dekken, niet langer "herkend" zullen kunnen worden. Wellicht kunnen we hiermee ook gelijk de fijnstofproblemen oplossen.
Bij een gebod moet er ook een manier komen dat je op straffe van doodslag, kunt vaststellen dat het masker nog vrij is van virus/besmetting en er een medisch-sociale oplossing komt voor mensen die problemen hebben met ademhalen.
Inzake hoesten/niezen, dat deden wel opgevoede mensen al bedekt met al of niet een een zakdoek.
Waar we nu vooral op attent worden gemakt is dat het "virus" zich via de handen naar de slijmvliezen kan verplaatsen en daarom - wat idd denk ik, standaard zal gaan worden - voortaan frequent je handen zal moeten wassen cq. ontsmetten.
* Ik voorzie nu al een enorme aanwas op dermatologie afdelingen en/of door een vermindering van de eigen basisresistentie t.a.v. infecties (het "ziek" door "te schoon" concept).
Een nieuwe zorgmarkt met nieuwe kansen.
Deels mee eens..quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:30 schreef Newone82 het volgende:
Helemaal mee eens:
https://www.mediacourant.(...)-coronadoden-update/
Ik hoop het echt voor je.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik ben 30. Dus nog veilig gelukkig.
Juist. Wekelijks inderdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:32 schreef VersKers het volgende:
[..]
Deels mee eens..
dagelijks overdreven
wekelijks prima of 3 keer per week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |