abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192430692
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:24 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Zijn toch hele andere getallen dan in Nederland....
Ja, maar over het dodenaantal in China kunnen we een regime als in China gewoon niet geloven.
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:27:13 #252
22565 asco
Los in deze tent
pi_192430711
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:21 schreef ViviRAWRS het volgende:
In de duiding van het RIVM vandaag:
[..]

Dat wordt knap lastig voor de duizenden mensen die nu kortademig zijn. :( :+
_O-
pi_192430722
In het RIVM PDFje zie ik dat er nu ook een dode is in de leeftijdscategorie 35-39.
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:28:05 #254
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_192430732
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:27 schreef Chia het volgende:
In het RIVM PDFje zie ik dat er nu ook een dode is in de leeftijdscategorie 35-39.
Ik ben 30. Dus nog veilig gelukkig.
Sisco Certified
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:28:24 #255
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192430738
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:07 schreef Za het volgende:

[..]

Over niet al te lange tijd zal ook jij verplicht je mond moeten bedekken in de supermarkt.

Indien je je neus snuit gebruik je toch ook een kleenex, of stop je daar ook mee wanneer het RIVM zegt dat ze niet werken, en snuit je voortaan rechtstreeks de kamer in zonder opvangdoekje?
Dat "gebod" is dan vooral ingegeven door volksmennerij.
Het fijne van maskers verplicht stellen is wel weer dat subversievelingen door zich af te dekken, niet langer "herkend" zullen kunnen worden. Wellicht kunnen we hiermee ook gelijk de fijnstofproblemen oplossen.

Bij een gebod moet er ook een manier komen dat je op straffe van doodslag, kunt vaststellen dat het masker nog vrij is van virus/besmetting en er een medisch-sociale oplossing komt voor mensen die problemen hebben met ademhalen.

Inzake hoesten/niezen, dat deden wel opgevoede mensen al bedekt met al of niet een zakdoek.
Waar we nu vooral op attent worden gemakt is dat het "virus" zich via de handen naar de slijmvliezen kan verplaatsen en daarom - wat idd denk ik, standaard zal gaan worden - voortaan frequent je handen zal moeten wassen cq. ontsmetten.
* Ik voorzie nu al een enorme aanwas op dermatologie afdelingen en/of door een vermindering van de eigen basisresistentie t.a.v. infecties (het "ziek" door "te schoon" concept).

Een nieuwe zorgmarkt met nieuwe kansen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_192430747
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:08 schreef asco het volgende:
Aantal "nieuwe" doden Zweden van 69 naar 25.
Wat? Ze zijn degene met de minste maatregelen volgens mij. Krijgt die Anders Tagnell dan toch nog gelijk? Stortvloed aan kritiek over hem heen, maar misschien heeft ie wel gelijk ook.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:28:55 #257
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_192430749
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:19 schreef Noek het volgende:
Ben het onnatuurlijke gedrag in de winkel wel zat en iedereen doet heel vriendelijk enzo maar dat ontwijkende gedrag voelt als dat stomme spel waarbij je steeds hindernissen moet nemen over water. Kwam ook uit Azië volgens. Ik mis mijn ouders ook heel erg en het is fijn dat ze nog leven en ja het kan altijd erger zoals aids op een bedje van darmkanker maar ik mis ze gewoon echt heel erg.

Daarbij krijg ik via mijn contactpersoon uit China mondkapjes opgestuurd en die ga ik gewoon dragen, al gaan er dan veel mensen over de jank, ook hier op FOK!. Het zal me jeuken.

Verder gaat het best goed. Hoe is het met jullie?
ik voel me soms PacMan
pi_192430780
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:28 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Of je bent straks de eerste. :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_192430787
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:28 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Wat? Ze zijn degene met de minste maatregelen volgens mij. Krijgt die Anders Tagnell dan toch nog gelijk? Stortvloed aan kritiek over hem heen, maar misschien heeft ie wel gelijk ook.
Dat zou wel straf zijn.
pi_192430788
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:25 schreef VersKers het volgende:

[..]

bron?
Tevens hebben ze yakult uitgevonden omdat vage vreten weer een beetje normaal door de darmen te krijgen..
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_192430789
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:28 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Als je niet test, heb je het ook niet.
  Manager PR/Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 14:32:00 #263
269689 crew  Viv
pi_192430806
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:25 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ja, maar over het dodenaantal in China kunnen we een regime als in China gewoon niet geloven.
Dat van ons klopt toch ook niet? Zie de berichten over het CBS van vandaag.
pi_192430809
quote:
Totaal niet mee eens. Het is toch super relevant hoe het zich ontwikkelt?

Ook wat ze hier zegt:
“Stel je voor dat we elke dag te horen zouden krijgen hoeveel mensen die dag overleden zijn, dan zou je elke dag te horen krijgen dat er honderden mensen dood zijn. En stel dat we zouden horen hoeveel mensen een verkeersongeluk hebben gehad, dan stappen de meeste mensen niet meer in de auto. Dat doen we niet, want we hebben er belang bij dat we ons kunnen vervoeren.”

Nee, dit kan niet. :')
pi_192430815
quote:
12s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:28 schreef Vallon het volgende:

[..]

Dat "gebod" is dan vooral ingegeven door volksmennerij.
Het fijne van maskers verplicht stellen is wel weer dat subversievelingen door zich af te dekken, niet langer "herkend" zullen kunnen worden. Wellicht kunnen we hiermee ook gelijk de fijnstofproblemen oplossen.

Bij een gebod moet er ook een manier komen dat je op straffe van doodslag, kunt vaststellen dat het masker nog vrij is van virus/besmetting en er een medisch-sociale oplossing komt voor mensen die problemen hebben met ademhalen.

Inzake hoesten/niezen, dat deden wel opgevoede mensen al bedekt met al of niet een een zakdoek.
Waar we nu vooral op attent worden gemakt is dat het "virus" zich via de handen naar de slijmvliezen kan verplaatsen en daarom - wat idd denk ik, standaard zal gaan worden - voortaan frequent je handen zal moeten wassen cq. ontsmetten.
* Ik voorzie nu al een enorme aanwas op dermatologie afdelingen en/of door een vermindering van de eigen basisresistentie t.a.v. infecties (het "ziek" door "te schoon" concept).

Een nieuwe zorgmarkt met nieuwe kansen.
Ik lik mijn vingers erbij af.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192430816
quote:
Deels mee eens..
dagelijks overdreven
wekelijks prima of 3 keer per week
pi_192430824
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:28 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Ik hoop het echt voor je.
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_192430827
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:32 schreef VersKers het volgende:

[..]

Deels mee eens..
dagelijks overdreven
wekelijks prima of 3 keer per week
Juist. Wekelijks inderdaad.
pi_192430830
Eigen verantwoording of je het opzoekt of niet en hoe je de informatie interpreteert.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192430831
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:33 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Juist. Wekelijks inderdaad.
Omdat?
pi_192430844
Nogal anti liberale politiek dit zeg, doe ff normaal joh, beetje verbieden dagelijks een update te geven over een situatie in de wereld? Dictators.
pi_192430847
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Omdat?
Omdat er schijnbaar mensen bestaan zoals newone82 die niet tegen wat feitelijke cijfers kunnen in een tijd van een pandemie. En om die zwakke groep te beschermen moeten we cijfers gaan censureren.

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 03-04-2020 14:38:20 ]
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:37:08 #273
490481 Oekelele
Inderdaad
pi_192430885
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:20 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Die Chinezen zijn niet zo dik gemiddeld gezien.
Scheelt al het grote gros aan doden.
Vertel het eens aan #jortisdom.
Hallo iedereen ik kom eens kijken in deze crisistijd omdat er veel informatie op deze geweldige site te vinden is.
pi_192430898
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Omdat?
Naast wat anderen zeggen ontbreekt de nieuwswaarde imho. Alsof je steeds de tussenstand van een voetbalwedstrijd als nieuws brengt (wat trouwens ook soms gebeurt).
pi_192430952
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:19 schreef Noek het volgende:
Ben het onnatuurlijke gedrag in de winkel wel zat en iedereen doet heel vriendelijk enzo maar dat ontwijkende gedrag voelt als dat stomme spel waarbij je steeds hindernissen moet nemen over water. Kwam ook uit Azië volgens. Ik mis mijn ouders ook heel erg en het is fijn dat ze nog leven en ja het kan altijd erger zoals aids op een bedje van darmkanker maar ik mis ze gewoon echt heel erg.

Daarbij krijg ik via mijn contactpersoon uit China mondkapjes opgestuurd en die ga ik gewoon dragen, al gaan er dan veel mensen over de jank, ook hier op FOK!. Het zal me jeuken.

Verder gaat het best goed. Hoe is het met jullie?
Ik stress in de winkel puur omdat ik bang ben op boze gezichten als ik per ongeluk te dichtbij kom dus overweeg ook iets van mondkapjes. Ik mis mijn zussen, zwagers en mijn neefjes en nichtjes en mijn vrienden en kennissen en dan vooral geknuffel.

Ik baal van de corona (ik wil niet egoistisch zijn) omdat ik sinds december iets mankeer waarvan ze nog niet weten wat en de onderzoeken stil liggen en ik nu ipv spuiten een brace krijg en niet eens weet waarom.

Verder gaat het goed me mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')