abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192427147

Nieuw deeltje maar :)

Zou wel fijn zijn...knuffelen.
pi_192427157
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:39 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Waarom is het niet jouw plaats om er iets over te zeggen?

Onze ouders blijven in huis. Klaar. Dat hebben we ze wel enigszins gesommeerd.. nou zijn 3 van de 4 dan ook risico patiënten dus dat was redelijk snel duidelijk. We hebben gezegd dat we willen dat ze volgend jaar bij onze ^) zijn en dus thuis moeten blijven. Albert helpt ze, we hangen af en toe wat in een tasje aan de deur en dat is het.. oh en Skype natuurlijk, maar ik neem aan dat je dat toch al deed met ze..

Je mag natuurlijk je bezorgdheid uitspreken en ook je zus er op aanspreken lijkt me..
Ja dit.

Ik vind het hier ook lastig. Mijn schoonmoeder doet haar eigen boodschappen. Zij past ook echt wel in een risicogroep met leeftijd, diabetes, hoge bloeddruk, verminderde nierfunctie, stoma. Maar ja, ze doet toch wat ze zelf wil. Ze is voorzichtig hoor maar zelf geen boodschappen meer doen is echt geen optie voor haar. Ik bemoei me er niet mee, dat heb ik inmiddels wel geleerd.
J gaat er wel een paar keer in de week langs en alles gaat goed. Hopen maar dat dat zo blijft.
Spoilers!
pi_192427183
Is de meet bij Sigme uit de fipo geknuffeld?

Kreeg een appje om zaterdag om 20 uur een kaarsje te branden voor de overledenen.
Nu ook in onze stad zijn 2 overledenen, en 57 patiënten.
pi_192427245
Lastig hoor, die eigenwijze en oude mensen.
Hoe ouder, hoe eigenwijzer lijkt wel. o|O

@JT...wat is er mis mee om je zorgen uit te spreken?
En het is zķ makkelijk om een filmpje te delen.
pi_192427288
@jager, kan het niet zo zijn dat je zus buiten blijft en je ouders naar binnen gaan? Dan kunnen ze toch het huis bekijken, maar wel de verplichte 1,5 m. afstand houden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_192427304
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:01 schreef Sarabi het volgende:
Ow jongens dit weekend voor het eerst (nouja na een paar proefslokjes helemaal in het begin) voor het eerst ons spicy passion fruit ipa proeven *O* zo benieuwd naar. Het rook al zo lekker.
Ik ben niet zo van het fruitige bier, maar dit klinkt toch wel intrigerend! :9

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:22 schreef Blues het volgende:

[..]

Overigens wonen wij in een (oude) drive-in woning, geen appartement.
Oh ja! Ik was even in verwarring door balkon aan de woonkamer. Dit wist ik eigenlijk, want gitaar spelen in de tuinkamer. *)
Ik sliep vroeger in de tuinkamer van zo'n huis! O+ Wat hebben jullie eigenlijk met de garage gedaan?
Let me see you stripped down to the bone
pi_192427305
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:40 schreef Tele6 het volgende:

Dat is ook stom en onverantwoord. En misschien kun je de regels zo interpreteren dat het mag, maar het gaat niet om de exacte regels maar om de reden achter die regels. :{
Mijn moeder gaat nog vrolijk naar meerdere verschillende supermarkten meerdere keren per week en mijn vader gaat gewoon nog naar zijn niet-essentiële kantoor want het zou zo'n gedoe zijn om thuis te moeten werken. Ik probeer het maar te negeren en over andere dingen te praten met ze. :X
Mijn familie nam het ook allemaal niet zo serieus. Kijk waar ze dat gebracht heeft :X
Mijn ouders uitgesloten overigens, maar mijn moeder was zo enorm een risicogroep dat mijn vader het zekere voor het onzekere wilde nemen en het huis niet meer uit gaat en niemand op bezoek wil hebben. De boodschappen worden door de hulp gehaald en buiten achter gelaten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192427326
De fipo is de eerste post NA de OP }:|
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192427327
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van het fruitige bier, maar dit klinkt toch wel intrigerend! :9
[..]

Ik ben ook bang dat het meer pittig dan fruitig gaat zijn :D
We hadden nu pepers van de toko en heb het idee dat die toch iets pittiger zijn dan van de Jumbo.
pi_192427340
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:39 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Onze ouders blijven in huis. Klaar. Dat hebben we ze wel enigszins gesommeerd..
Dat hoef ik hier aan eigen- en schoonkant niet te proberen. En terecht ook: het zijn volwassen mensen waar ik simpelweg geen zeggenschap over heb en wil hebben.
pi_192427346
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ben ook bang dat het meer pittig dan fruitig gaat zijn :D

Des te beter! *O*
pi_192427352
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:D

Ik greep gisteren in een condoom toen ik compost in de moestuin wilde leggen. Foutje met afval sorteren :D
Baaaaaah! :D
pi_192427354
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Des te beter! *O*
Ergens ben ik het met je eens. Want een bier met ballen is wel fijn. Maar ik kan niet zo goed tegen pittig hahaha.
pi_192427362
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:04 schreef minilot het volgende:

Dat hoef ik hier aan eigen- en schoonkant niet te proberen. En terecht ook: het zijn volwassen mensen waar ik simpelweg geen zeggenschap over heb en wil hebben.
Ze wijzen op onverstandig gedrag is nog wel wat anders dan zeggenschap hebben over.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192427407
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze wijzen op onverstandig gedrag is nog wel wat anders dan zeggenschap hebben over.
Klopt, ik reageerde dan ook op het 'sommeren' van Barrel. :) En ik zie dat om me heen ook wel serieus gebeuren. Het is uiteraard goed en prima om de risico's en maatregelen nog eens extra te benadrukken, maar da's wat anders dan, zeg, iemand verbieden om boodschappen te gaan doen of een bezoeker te ontvangen.
pi_192427424
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn familie nam het ook allemaal niet zo serieus. Kijk waar ze dat gebracht heeft :X
Mijn ouders uitgesloten overigens, maar mijn moeder was zo enorm een risicogroep dat mijn vader het zekere voor het onzekere wilde nemen en het huis niet meer uit gaat en niemand op bezoek wil hebben. De boodschappen worden door de hulp gehaald en buiten achter gelaten.
Ja :X
Ik ben blij dat jouw ouders wel uitkijken :Y

Gelukkig wonen mijn ouders op minstens anderhalf uur rijden afstand van alle familie, dus ze brengen mijn oma of de oudere zussen van mijn vader niet zomaar in gevaar. Alleen iedereen in de supermarkt en alle vriendinnen met wie mijn moeder nog afspreekt en de collega's van mijn vader die ook niet thuis willen werken. :X
pi_192427435
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ergens ben ik het met je eens. Want een bier met ballen is wel fijn. Maar ik kan niet zo goed tegen pittig hahaha.
Glaasje chocomel ernaast, opgelost! :9
pi_192427445
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja dit.

Ik vind het hier ook lastig. Mijn schoonmoeder doet haar eigen boodschappen. Zij past ook echt wel in een risicogroep met leeftijd, diabetes, hoge bloeddruk, verminderde nierfunctie, stoma. Maar ja, ze doet toch wat ze zelf wil. Ze is voorzichtig hoor maar zelf geen boodschappen meer doen is echt geen optie voor haar. Ik bemoei me er niet mee, dat heb ik inmiddels wel geleerd.
J gaat er wel een paar keer in de week langs en alles gaat goed. Hopen maar dat dat zo blijft.
Nou ja, mijn ouders zijn eigen, autonome mensen, dus ik vind dat ik in principe niets over ze te zeggen heb. Net zoals zij niets over mij te zeggen heb. Ik kan aangeven dat ik denk dat het niet zo verstandig is, maar dat heb ik erg bewust niet gedaan op het moment. Familierelaties liggen nogal moeilijk soms.
pi_192427452
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Glaasje chocomel ernaast, opgelost! :9
Wat een vervelende oplossing :9
  vrijdag 3 april 2020 @ 11:12:25 #20
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192427453
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Klopt, ik reageerde dan ook op het 'sommeren' van Barrel. :) En ik zie dat om me heen ook wel serieus gebeuren. Het is uiteraard goed en prima om de risico's en maatregelen nog eens extra te benadrukken, maar da's wat anders dan, zeg, iemand verbieden om boodschappen te gaan doen of een bezoeker te ontvangen.
Ze zijn alle 4 nogal eigenwijs dus we hebben het wel een aantal keer moeten herhalen :+

Mn vader fietste ook nog even naar de Kruidvat, want dezelfde artikelen met Albert bestellen wad toch een whopping 2 euro duurder.. wat heb je aan geld in je kist joh.. o|O
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192427454
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
De fipo is de eerste post NA de OP }:|
Jaja...er zat iemand tussen?
Groet aan je collega :W
pi_192427455
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:09 schreef Tele6 het volgende:

Ja :X
Ik ben blij dat jouw ouders wel uitkijken :Y

Gelukkig wonen mijn ouders op minstens anderhalf uur rijden afstand van alle familie, dus ze brengen mijn oma of de oudere zussen van mijn vader niet zomaar in gevaar. Alleen iedereen in de supermarkt en alle vriendinnen met wie mijn moeder nog afspreekt en de collega's van mijn vader die ook niet thuis willen werken. :X
En zo zijn nog heel veel mensen in Nederland bezig :7 Als het alleen je ouders waren, dan was er geen probleem. Maar het zijn er zoveel die zo doen.
pi_192427471
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:12 schreef Barreltje het volgende:

Ze zijn alle 4 nogal eigenwijs dus we hebben het wel een aantal keer moeten herhalen :+

Mn vader fietste ook nog even naar de Kruidvat, want dezelfde artikelen met Albert bestellen wad toch een whopping 2 euro duurder.. wat heb je aan geld in je kist joh.. o|O
:D doet me denken aan die Italiaanse burgemeester die kwaad was dat mensen nog naar de kapper gingen. De kist ging toch dicht en dan zag niemand je haar.
pi_192427480
Mijn ouders lijken het nu wel serieus te nemen. Alleen doen ze nog graag boodschappen (?), gelukkig wel maar 1x in de week.
Heb al aangegeven dat de boodschappen gewoon met mijn weekboodschappen kan meebestellen n in de tuin zetten maar daar willen ze niet aan.
pi_192427481
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:02 schreef minilot het volgende:

Oh ja! Ik was even in verwarring door balkon aan de woonkamer. Dit wist ik eigenlijk, want gitaar spelen in de tuinkamer. *)
Ik sliep vroeger in de tuinkamer van zo'n huis! O+ Wat hebben jullie eigenlijk met de garage gedaan?
Daar staat de auto in *) :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')