Ja dit.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Waarom is het niet jouw plaats om er iets over te zeggen?
Onze ouders blijven in huis. Klaar. Dat hebben we ze wel enigszins gesommeerd.. nou zijn 3 van de 4 dan ook risico patiënten dus dat was redelijk snel duidelijk. We hebben gezegd dat we willen dat ze volgend jaar bij onzezijn en dus thuis moeten blijven. Albert helpt ze, we hangen af en toe wat in een tasje aan de deur en dat is het.. oh en Skype natuurlijk, maar ik neem aan dat je dat toch al deed met ze..
Je mag natuurlijk je bezorgdheid uitspreken en ook je zus er op aanspreken lijkt me..
Ik ben niet zo van het fruitige bier, maar dit klinkt toch wel intrigerend!quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:01 schreef Sarabi het volgende:
Ow jongens dit weekend voor het eerst (nouja na een paar proefslokjes helemaal in het begin) voor het eerst ons spicy passion fruit ipa proevenzo benieuwd naar. Het rook al zo lekker.
Oh ja! Ik was even in verwarring door balkon aan de woonkamer. Dit wist ik eigenlijk, want gitaar spelen in de tuinkamer.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Overigens wonen wij in een (oude) drive-in woning, geen appartement.
Mijn familie nam het ook allemaal niet zo serieus. Kijk waar ze dat gebracht heeftquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:40 schreef Tele6 het volgende:
Dat is ook stom en onverantwoord. En misschien kun je de regels zo interpreteren dat het mag, maar het gaat niet om de exacte regels maar om de reden achter die regels.![]()
Mijn moeder gaat nog vrolijk naar meerdere verschillende supermarkten meerdere keren per week en mijn vader gaat gewoon nog naar zijn niet-essentiële kantoor want het zou zo'n gedoe zijn om thuis te moeten werken. Ik probeer het maar te negeren en over andere dingen te praten met ze.
Ik ben ook bang dat het meer pittig dan fruitig gaat zijnquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het fruitige bier, maar dit klinkt toch wel intrigerend!
[..]
Dat hoef ik hier aan eigen- en schoonkant niet te proberen. En terecht ook: het zijn volwassen mensen waar ik simpelweg geen zeggenschap over heb en wil hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Onze ouders blijven in huis. Klaar. Dat hebben we ze wel enigszins gesommeerd..
Des te beter!quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat het meer pittig dan fruitig gaat zijn
Baaaaaah!quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik greep gisteren in een condoom toen ik compost in de moestuin wilde leggen. Foutje met afval sorteren
Ergens ben ik het met je eens. Want een bier met ballen is wel fijn. Maar ik kan niet zo goed tegen pittig hahaha.quote:
Ze wijzen op onverstandig gedrag is nog wel wat anders dan zeggenschap hebben over.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:04 schreef minilot het volgende:
Dat hoef ik hier aan eigen- en schoonkant niet te proberen. En terecht ook: het zijn volwassen mensen waar ik simpelweg geen zeggenschap over heb en wil hebben.
Klopt, ik reageerde dan ook op het 'sommeren' van Barrel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze wijzen op onverstandig gedrag is nog wel wat anders dan zeggenschap hebben over.
Jaquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn familie nam het ook allemaal niet zo serieus. Kijk waar ze dat gebracht heeft
Mijn ouders uitgesloten overigens, maar mijn moeder was zo enorm een risicogroep dat mijn vader het zekere voor het onzekere wilde nemen en het huis niet meer uit gaat en niemand op bezoek wil hebben. De boodschappen worden door de hulp gehaald en buiten achter gelaten.
Glaasje chocomel ernaast, opgelost!quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ergens ben ik het met je eens. Want een bier met ballen is wel fijn. Maar ik kan niet zo goed tegen pittig hahaha.
Nou ja, mijn ouders zijn eigen, autonome mensen, dus ik vind dat ik in principe niets over ze te zeggen heb. Net zoals zij niets over mij te zeggen heb. Ik kan aangeven dat ik denk dat het niet zo verstandig is, maar dat heb ik erg bewust niet gedaan op het moment. Familierelaties liggen nogal moeilijk soms.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja dit.
Ik vind het hier ook lastig. Mijn schoonmoeder doet haar eigen boodschappen. Zij past ook echt wel in een risicogroep met leeftijd, diabetes, hoge bloeddruk, verminderde nierfunctie, stoma. Maar ja, ze doet toch wat ze zelf wil. Ze is voorzichtig hoor maar zelf geen boodschappen meer doen is echt geen optie voor haar. Ik bemoei me er niet mee, dat heb ik inmiddels wel geleerd.
J gaat er wel een paar keer in de week langs en alles gaat goed. Hopen maar dat dat zo blijft.
Ze zijn alle 4 nogal eigenwijs dus we hebben het wel een aantal keer moeten herhalenquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Klopt, ik reageerde dan ook op het 'sommeren' van Barrel.En ik zie dat om me heen ook wel serieus gebeuren. Het is uiteraard goed en prima om de risico's en maatregelen nog eens extra te benadrukken, maar da's wat anders dan, zeg, iemand verbieden om boodschappen te gaan doen of een bezoeker te ontvangen.
En zo zijn nog heel veel mensen in Nederland bezigquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:09 schreef Tele6 het volgende:
Ja
Ik ben blij dat jouw ouders wel uitkijken
Gelukkig wonen mijn ouders op minstens anderhalf uur rijden afstand van alle familie, dus ze brengen mijn oma of de oudere zussen van mijn vader niet zomaar in gevaar. Alleen iedereen in de supermarkt en alle vriendinnen met wie mijn moeder nog afspreekt en de collega's van mijn vader die ook niet thuis willen werken.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:12 schreef Barreltje het volgende:
Ze zijn alle 4 nogal eigenwijs dus we hebben het wel een aantal keer moeten herhalen![]()
Mn vader fietste ook nog even naar de Kruidvat, want dezelfde artikelen met Albert bestellen wad toch een whopping 2 euro duurder.. wat heb je aan geld in je kist joh..
Daar staat de auto inquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:02 schreef minilot het volgende:
Oh ja! Ik was even in verwarring door balkon aan de woonkamer. Dit wist ik eigenlijk, want gitaar spelen in de tuinkamer.![]()
Ik sliep vroeger in de tuinkamer van zo'n huis!Wat hebben jullie eigenlijk met de garage gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |