Even snel doorgescand. Conclusie: jongeren hebben daar een povere gezondheid ivm ouderen?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
In het zuiden van de VS is dat trouwens opvallend anders dan elders:
[..]
Moest lachen.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:56 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ze schatten dat tot 95% van de besmette personen in de volgende 25.000 dagen zullen overlijden..
Klopt, de WHO heeft al in een vroeg stadium geroepen: testen testen testen.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:58 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dank voor je reactie. Wel jammer dat er zo weinig getest kan worden, dat zou veel onzekerheden de wereld uithelpen
Ik vind dat ook best raar in dit ultieme uitvindingen tijdperk met pratende robots en dergelijke dat er niet een eenvoudige, geschikte manier kan worden gevonden om op een goedkope, simpele manier mensen te testen waarbij er geen producten hoeven te worden gebruikt waar een tekort aan is.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:01 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Klopt, de WHO heeft al in een vroeg stadium geroepen: testen testen testen.
Alleen al de data die daardoor vrijkomt. Jammer genoeg zijn er gewoon niet zo veel testen te produceren om aan de vraagkant te voldoen.
Of in ieder geval waardoor de odds wat gelijkgetrokken wordt met deze specifieke ziekte, inderdaad.Veel obesitas, hoge bloeddruk, suikerziekte, etc. onder 70 minners.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Even snel doorgescand. Conclusie: jongeren hebben daar een povere gezondheid ivm ouderen?
Amerikanen zijn dik. Water is nat.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Of in ieder geval waardoor de odds wat gelijkgetrokken wordt met deze specifieke ziekte, inderdaad.Veel obesitas, hoge bloeddruk, suikerziekte, etc. onder 70 minners.
Die sneltesten komen ook vast wel, maar het duurt even voordat die ontwikkeld zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:04 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik vind dat ook best raar in dit ultieme uitvindingen tijdperk met pratende robots en dergelijke dat er niet een eenvoudige, geschikte manier kan worden gevonden om op een goedkope, simpele manier mensen te testen waarbij er geen producten hoeven te worden gebruikt waar een tekort aan is.
Maar ik vind wel meer dingen raar.
De cijfers zijn uitgezet tegen andere staten uit de VS. Ik vind het wel opvallend dat het zoveel uit lijkt te maken.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:06 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Amerikanen zijn dik. Water is nat.
En al die bejaarde rednecks zijn natuurlijk dun, want die jagen de hele dag met hun geweren.
Op het eerste oog vind ik dat ook raar. Aan de andere kant is het ook wel weer een logisch verloop dat de productie hiervan op gang moet komen, wanneer de vraag van testen in enkele weken stijgt van 0 naar 7 miljardquote:Op donderdag 2 april 2020 21:04 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik vind dat ook best raar in dit ultieme uitvindingen tijdperk met pratende robots en dergelijke dat er niet een eenvoudige, geschikte manier kan worden gevonden om op een goedkope, simpele manier mensen te testen waarbij er geen producten hoeven te worden gebruikt waar een tekort aan is.
Maar ik vind wel meer dingen raar.
Maar is het uit verhouding omdat de jongeren relatief meer dood gaan of omdat de ouderen relatief minder dood gaan? Of beide?quote:Op donderdag 2 april 2020 21:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
De cijfers zijn uitgezet tegen andere staten uit de VS. Ik vind het wel opvallend dat het zoveel uit lijkt te maken.
Ik denk dat het artikel het punt probeert te maken dat het is omdat jongeren meer dood gaan. Er is voor zover ik weet niet echt bewijs voor dat ouderen minder dood gaan dan in andere staten uit de VS. Althans, "jongeren" is hier 70-.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:08 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar is het uit verhouding omdat de jongeren relatief meer dood gaan of omdat de ouderen relatief minder dood gaan? Of beide?
Ik denk 100%quote:Op donderdag 2 april 2020 20:56 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ze schatten dat tot 95% van de besmette personen in de volgende 25.000 dagen zullen overlijden..
Even in mn gele boekje kijkenquote:Op donderdag 2 april 2020 21:14 schreef Pumpalov het volgende:
Dus, zouden mensen met een BCG-vaccinatie nu daadwerkelijk minder kans hebben om een zware variant van covid-19 te ontwikkelen hebben? Verklasrt waarom de cijfers in sommige Aziatische en oost Europese landen de cijfers best meevallen.
Beetje offtopic, maar is er een manier om erachter te komen welke vaccinaties je hebt gehad als kind? Ik heb geen boekje o.i.d. waar dat in staat.quote:
1 op 7.800 mensen heeft inmiddels gehadquote:Op donderdag 2 april 2020 20:40 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het staat al boven de miljoen nu. Op 1.000.955
Edit: dat had je zelf ook reeds opgemerkt.
Ongeveer een derde van de huidige capaciteit, wat zit op zo'n 4000 per dag of zeg 28000 per week.quote:
Volgens onderzoek zijn landen waar dit vaccin niet standaard is relatief veel zware gevallen. Specifiek de VS, Nederland en Italië werden genoemdquote:
x 1000quote:Op donderdag 2 april 2020 21:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
1 op 7.800 mensen heeft inmiddels gehad
Ik denk in je dossier. Huisarts of/en GGD kunnen je dit vast vertellen.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar is er een manier om erachter te komen welke vaccinaties je hebt gehad als kind? Ik heb geen boekje o.i.d. waar dat in staat.
Heb je een linkje?quote:Op donderdag 2 april 2020 21:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Volgens onderzoek zijn landen waar dit vaccin niet standaard is relatief veel zware gevallen. Specifiek de VS, Nederland en Italië werden genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |