Ga je weer poepen?quote:Op donderdag 2 april 2020 15:23 schreef FranticDJ het volgende:
het genot is voorbij en hij komt opdagen.. stinkt naar de misdaad
wel ruikenquote:Op donderdag 2 april 2020 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoef geen resultaat te zien
Ik heb een koffieJoop.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:58 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
voor een ieder met. een kat
Dit is waarheidquote:Op donderdag 2 april 2020 15:58 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
voor een ieder met. een kat
Ook.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand nog meer mooie nummers, met mooie vrouwen?
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand nog meer mooie nummers, met mooie vrouwen?
quote:
Die solo is wel echt ziek vetquote:
Hey, het ging over lekkere wijven, daar past ze best tussen imo.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:30 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Die solo is wel echt ziek vet
Verder niet echt mijn stilo.
Ja oké maar ze hoeft mijn kop er niet af te bijtenquote:Op donderdag 2 april 2020 16:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, het ging over lekkere wijven, daar past ze best tussen imo.
Dat was mijn crush in de pubertijdquote:
Eh, liever dat dan het zoveelste janknummer.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:33 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja oké maar ze hoeft mijn kop er niet af te bijten
En flyleaf? Is dat beter?quote:Op donderdag 2 april 2020 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, liever dat dan het zoveelste janknummer.
* IJsdraakje krijgt de kriebels van Evanescence
quote:
Nope.quote:
Ga je me vandaag verslaan?quote:
Dit dan?quote:Op donderdag 2 april 2020 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope.
Ik wil dat grietje nog voor de eerste minuut voorbij is wurgen.
Waarmee? onzin posten?quote:Op donderdag 2 april 2020 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je me vandaag verslaan?
Lol, nee ga zo naar huis. en je weet het, thuis FOK! ik niet zoveelquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 2 april 2020 16:45 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Lol, nee ga zo naar huis. en je weet het, thuis FOK! ik niet zoveel
Maar jij zit nu toch thuis?quote:
Meh, ik had nooit zoveel met Slipknot. Ik heb meer met Noord-Europees spul.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:40 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dit dan?
dit is wel een van mijn favorietjes van vruuger hoor
lolquote:
Ow mij staat dat echt tegen...quote:Op donderdag 2 april 2020 16:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, ik had nooit zoveel met Slipknot. Ik heb meer met Noord-Europees spul.
En omdat luchtig:
Dit nummer ken ik eigenlijk alleen hiervanquote:
Ja, dat heb ik dus met dingen als Flyleaf en Evanescence.quote:
Dat zegt mij helemaal nietsquote:Op donderdag 2 april 2020 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus met dingen als Flyleaf en Evanescence.![]()
Nu weer terug naar Amon Amarth, wellicht dadelijk door met Cattle Decapitation.
Amon Amarth is nog redelijk toegankelijk, Cattle Decapitation niet. Mocht je ze gaan opzoeken.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zegt mij helemaal niets
Hmmmquote:Op donderdag 2 april 2020 16:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Amon Amarth is nog redelijk toegankelijk, Cattle Decapitation niet. Mocht je ze gaan opzoeken.
Mooi dat smaken verschillen hé.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus met dingen als Flyleaf en Evanescence.![]()
Nu weer terug naar Amon Amarth, wellicht dadelijk door met Cattle Decapitation.
Nightwish gaat dan nog wel.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:52 schreef Bos81 het volgende:
Slipknot, echt nooit begrepen. Wat Draakje zegt, geef mij maar Noord-Europese metal.Maar dan geen Dimmu Borgir of children of bodom. Maar meer in de stijl van Sabaton. NIghtwish, Sonata Arctica, Stratovarius e.d.
Ik heb ze 1 keer in de Effenaar gezien. KLeine kans dat dat nog een keer gaat gebeuren. Maar dat was wel erg tof toen..quote:Op donderdag 2 april 2020 16:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Dimmu Burger.![]()
Sabaton is ook tof, jammer dat ze een bepaald optreden niet meer gaan overtreffen.
Melkweg, een paar jaar geleden (en later ook nog in HMH). Dat was de laatste show van de tour en dat was echt mayhem, inclusief supportband in Boratstrings op de tank en een Hello Kitty-gitaar.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ze 1 keer in de Effenaar gezien. KLeine kans dat dat nog een keer gaat gebeuren. Maar dat was wel erg tof toen..
Bezit ik, luister ik nooit meer.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:56 schreef Filosoofert het volgende:
en de oude albums van Linkin Park, een Meteora ofzo, of Hybrid Theory?
quote:Op donderdag 2 april 2020 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Melkweg, een paar jaar geleden (en later ook nog in HMH). Dat was de laatste show van de tour en dat was echt mayhem, inclusief supportband in Boratstrings op de tank en een Hello Kitty-gitaar.
BROEK UIT OP JE HOOFDquote:Op donderdag 2 april 2020 16:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]Die show waar ik bij was, ging op een gegeven moment over in Bier en Tieten jalalalalalala. Joachim en co, wist echt niet wat hen overkwam...
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 april 2020 16:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
BROEK UIT OP JE HOOFD
En ze deden het ook nog.![]()
lolquote:Op donderdag 2 april 2020 16:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bezit ik, luister ik nooit meer.
Tales from the Thousand Lakes van Amorphis daarentegen.
Kwaliteitsalbum dat.quote:
Zal het eens uitproberenquote:
Terwijl dat helemaal niet klopt ...quote:Op donderdag 2 april 2020 16:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
BROEK UIT OP JE HOOFD
En ze deden het ook nog.![]()
Ze hebben geen tetten, dus dat gaat niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl dat helemaal niet klopt ...
het is: broek af tetten bloot Hollandse hoeren.
quote:
Nee, was de Power of Metal tour. Was ook volgens mij geen volledige setlist. Was samen met Skull Fist, Powerwolf en Gravedigger (dacht ik).quote:Op donderdag 2 april 2020 17:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou nog best wel eens dezelfde tour kunnen zijn, was dat ook met Delain en Battlebeast?
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, was de Power of Metal tour. Was ook volgens mij geen volledige setlist. Was samen met Skull Fist, Powerwolf en Gravedigger (dacht ik).
Over Delain heb ik nog een leuke anekdote. Ik was bij een optreden van hun in het Dynamo gebouw ook hier in EIndhoven. CHarlotte vroeg, willen jullie meer horen?. Ik vond het nodig om nee te roepen en met mijn hoofd te schudden. Zag CHarlotte dat..heel verbaasd wtf.. naar mij kijkend... Toen liet ik merken dat ik maar een grapje maakte en vervolgde ze het optreden met We are the Others...
![]()
![]()
![]()
Ik vind ze wel okee. Jammer dat Merelquote:Op donderdag 2 april 2020 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]Eens wel met het nee schudden.
![]()
Powerwolf kan ik ook goed hebben, jammer dat ze zoveel babbelen tussendoor.
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:09 schreef Filosoofert het volgende:
Mensen bedankt voor de gezelligheid
ik taai hem af
Ciaoquote:Op donderdag 2 april 2020 17:09 schreef Filosoofert het volgende:
Mensen bedankt voor de gezelligheid
ik taai hem af
Ik doe ook liever wat nuttigs hoor.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
doe mij ook zon baan waar je de hele dag betaald mag fokken
Naja zo zeker is het niet dat ik hem hier mag houdenquote:Op donderdag 2 april 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
doe mij ook zon baan waar je de hele dag betaald mag fokken
quote:
maar je zit de hele dag hierquote:Op donderdag 2 april 2020 17:11 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Naja zo zeker is het niet dat ik hem hier mag houden
Heb wel al 3 banen gehad waarbij het kon.
Mijn geheim:
Maak processen en excels die een groot deel van je werk overnemen, en werk efficiënt.
Ik verzet meer werk dan mijn collega's, terwijl ik maar minimale zetjes aan de operatie geef, het meeste loopt vanzelf.
blijkbaar vinden ze wel dat je goed kan tekenenquote:Op donderdag 2 april 2020 17:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kreeg vandaag een compliment over mijn tekeningen en de vraag of ik mensen kan natekenen, want ze zocht iemand voor een project...
Helaas kan ik dat totaal niet..![]()
![]()
Ja, vanaf mijn werk jaquote:
Wel leuk om te horen.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kreeg vandaag een compliment over mijn tekeningen en de vraag of ik mensen kan natekenen, want ze zocht iemand voor een project...
Helaas kan ik dat totaal niet..![]()
![]()
Ik vind mezelf ook niet slecht hoor, maar mensen natekenen is net wat anders en is ook totaal niet mijn stijlquote:Op donderdag 2 april 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
blijkbaar vinden ze wel dat je goed kan tekenen
het hoeft toch ook niet helemaal te lijken?quote:Op donderdag 2 april 2020 17:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook niet slecht hoor, maar mensen natekenen is net wat anders en is ook totaal niet mijn stijl
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
het hoeft toch ook niet helemaal te lijken?
[ afbeelding ]
Voor dat projectje dus wel.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
het hoeft toch ook niet helemaal te lijken?
[ afbeelding ]
Is ook een mooie stijl. Hier in het Van Abbe hangt ook een orginele PIcasso. Die is ook erg mooi...quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
@:FranticDJ heb je dat verfding gekocht?
Epischquote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:37 schreef Karzai het volgende:
ik ga vast mijn epische knoflooksaus even maken
Mini Frikandellen, Ham-Kaassoufle, of Old AmsterdamBitterballen..quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mini Frikandellen, Ham-Kaassoufle, of Old AmsterdamBitterballen..
Doe ik + 1 Ham-kaassoufle...quote:Op donderdag 2 april 2020 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik zou voor de frikandelletjes gaan
die andere ben je 45 min bezig met schoonmakenquote:
bij de recensies lees ik dat het schoonmaken bij deze ook lang duurtquote:Op donderdag 2 april 2020 17:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die andere ben je 45 min bezig met schoonmakenen is alleen leuk bij grote projecten als hele kamers/huizen.. ik zoek iet om iets simpels te doen.
weer vrolijk worden :pquote:Op donderdag 2 april 2020 17:56 schreef Karzai het volgende:
nu een pilsje, journaal en eenvandaag kijken, daarna eten maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik geloof dat ik op de zwarte lijst sta bij de plaatselijke AH nu. Zette mijn ‘vieze’ karretje in de rij met schone karretjes. Werd gewoon ter verantwoording geroepen door het meisje belast met de sterilisatie van winkelwagentjes
Zal ze lekker vindenquote:Op donderdag 2 april 2020 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik neem in deze alleen bitterbal serieus.
heel goedquote:Op donderdag 2 april 2020 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik geloof dat ik op de zwarte lijst sta bij de plaatselijke AH nu. Zette mijn ‘vieze’ karretje in de rij met schone karretjes. Werd gewoon ter verantwoording geroepen door het meisje belast met de sterilisatie van winkelwagentjes
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hotdogs in navolging van iemand hier..
ff geen zin om te koken na de laatste 2u..
Ja, als ze ook even zouden aangeven welke rij voor welke karretjes is dan hoeft ze niet uit haar stekker te gaanquote:
las aambeienquote:Op donderdag 2 april 2020 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Schnitzel met aardappelsalade en aardbeien toe
TER PLEKKE IN HAAR GEZICHT SCHOPPEN EN TUSSEN HAAR BENEN BIJTEN.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
buda je had boos moeten worden en moeten vragen of ze wel wist wie je was?!
Burgemeester van Foqueville
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
TER PLEKKE IN HAAR GEZICHT SCHOPPEN EN TUSSEN HAAR BENEN BIJTEN.
Zo doet de burgemeester van Foqueville dat.
Jij bent wel echt de schijtuser van de dag vandaag is t niet?quote:
je moet wat als @Molo er niet isquote:Op donderdag 2 april 2020 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent wel echt de schijtuser van de dag vandaag is t niet?
ja die komt denk ik nooit meer buitenquote:Op donderdag 2 april 2020 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok maar goed dan zal ze het wel afleren.
Of ze vind het wel prettig.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die komt denk ik nooit meer buiten
Het meisje probeerde de orde te handhaven. Als mod heb ik daar wel waardering voorquote:Op donderdag 2 april 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
buda je had boos moeten worden en moeten vragen of ze wel wist wie je was?!
Burgemeester van Foqueville
Hurry hurry hurryquote:
Spaghetti, gepofte knoflook, gebakken pancetta, verse salie, olijfolie, tomaatjes en groene olijven met een champagne-citroensausje, even uitslovenquote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spaghetti, gepofte knoflook, gebakken pancetta, verse salie, olijfolie, tomaatjes en groene olijven met een champagne-citroensausje, even uitsloven
weet zijn naam niet dus kan zijn fb niet posten. maar dit is wel 1 van de mooiste die ik van hem heb gezienquote:
hoe was je eten?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
Ik was even eten en urgente vakbond dingetjes aan het
[..]
behandelen.
ik ben een beetje bang voor die nevel bij dat dingquote:Op donderdag 2 april 2020 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
alsof
[..]
de sterke verhalen van UitStraling waarheid werden.
maskertje opquote:Op donderdag 2 april 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben een beetje bang voor die nevel bij dat ding
denk dat het er in zit.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit de ananas daar al bij of moet je die toevoegen?
heel goed afplakken. verf op waterbasis gebruiken, voldoende babydoekjes (zonder gein, vochtige babydoekjes ja) in huis halen. Na spuiten gelijk alles weg halen. En dan kijken of je mis geschoten hebt en daar ff met een babydoekje over.quote:
beetje zoet ja? of nog zurig?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik klap alleen bijna uit elkaar. Heel bakje aardbeien gegeten
Die waren wel lekker.
mja misschien moet ik eerst maar wachten op de offerte van het plafond. die krijg ik morgen. maar dan kan ik wel alles opnieuw doen natuurlijkquote:Op donderdag 2 april 2020 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heel goed afplakken. verf op waterbasis gebruiken, voldoende babydoekjes (zonder gein, vochtige babydoekjes ja) in huis halen. Na spuiten gelijk alles weg halen. En dan kijken of je mis geschoten hebt en daar ff met een babydoekje over.
Als je verf/lijm/kit ofzo geknoeid hebt. heb je 't met een babydoekje (1 euro voor een pak van 500 bij de action) zo gelijk weg.
Daarom ruiken mijn vingers heel vaak naar framboos.
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet heel zoet, maar zeker niet zurig.
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja misschien moet ik eerst maar wachten op de offerte van het plafond. die krijg ik morgen. maar dan kan ik wel alles opnieuw doen natuurlijk
Ja, die types had ik net ook. Inclusief mensen die lekker gaan ouwehoeren in het gangpad waardoor je er met geen mogelijkheid langs kan zonder in je gezicht geblaft te worden.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:56 schreef LTVDK het volgende:
Godver, volgens mij hebben de simpele zielen ook ontdekt dat om 18.15 het ideale tijdstip bij de AH was. Afgelopen weken was het dan uitgestorven maar nu liep het vol met van die figuren die roepen 'overdreven gedoe allemaal voor een griepje' die dan ook nog lekker de kinderen meesleuren naar de supermarkt
Ja waar komt dat opeens vandaan, afgelopen weken was het juist superrustig rond deze tijd, nu leek het in het centrum qua drukte bijna een zaterdagmiddagquote:Op donderdag 2 april 2020 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die types had ik net ook. Inclusief mensen die lekker gaan ouwehoeren in het gangpad waardoor je er met geen mogelijkheid langs kan zonder in je gezicht geblaft te worden.
Mensen zijn er wel.een keer weer klaar mee, dit hou je geen weken meer vol.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waar komt dat opeens vandaan, afgelopen weken was het juist superrustig rond deze tijd, nu leek het in het centrum qua drukte bijna een zaterdagmiddag
Vroege weekenddrukte? Op vrijdag is het sowieso geen doen hier. Daarom heb ik net de weekendboodschappen in huis gehaald.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waar komt dat opeens vandaan, afgelopen weken was het juist superrustig rond deze tijd, nu leek het in het centrum qua drukte bijna een zaterdagmiddag
Ja was ook wel te verwachten, vond het al vrij lang duren dat ze braaf luisterdenquote:Op donderdag 2 april 2020 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mensen zijn er wel.een keer weer klaar mee, dit hou je geen weken meer vol.
Ik zie het ook overal. Op de weg is het al weer veel drukker.
Let it goquote:Op donderdag 2 april 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was ook wel te verwachten, vond het al vrij lang duren dat ze braaf luisterden
Ja ik wilde dus ook gewoon even inslaan zodat ik de komende dagen niet meer hoef. Maar de helft van de groenten was er niet en het broodschap was geplunderd ...quote:Op donderdag 2 april 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroege weekenddrukte? Op vrijdag is het sowieso geen doen hier. Daarom heb ik net de weekendboodschappen in huis gehaald.
Ik vond nog twee zakken broodjes verscholen achter het bordje dat ze in de aanbieding zijnquote:Op donderdag 2 april 2020 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik wilde dus ook gewoon even inslaan zodat ik de komende dagen niet meer hoef. Maar de helft van de groenten was er niet en het broodschap was geplunderd ...
Ja hier ligt het juist de hele tijd ramvol met brood als ik daar 's avonds kom, maar nu was het helemaal leegquote:Op donderdag 2 april 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond nog twee zakken broodjes verscholen achter het bordje dat ze in de aanbieding zijn
Moet je morgen weer naar het frontquote:Op donderdag 2 april 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier ligt het juist de hele tijd ramvol met brood als ik daar 's avonds kom, maar nu was het helemaal leeg
Lekkere meevaller!quote:Op donderdag 2 april 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond nog twee zakken broodjes verscholen achter het bordje dat ze in de aanbieding zijn
Of ik moet creatief gaan lunchenquote:Op donderdag 2 april 2020 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je morgen weer naar het front
Nou de politie moeten we het van hebben.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ze maar dikke boetes krijgen.
Ik vind het vandaag toch net iets lekkerder dan gister.quote:
oh is dat hetquote:Op donderdag 2 april 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel af en toe het warme water aanzetten als je in bad ligt, Bitter
Hoe dan? 😱quote:Op donderdag 2 april 2020 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
Gratis wassen, nog een fijn ding wat het coronavirus me bracht.
Ik zet in op niet hoeven betalen voor de gemeenschappelijke wasmachine.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat Koen boven zijn toetsenbord in slaap is gevallen
Klote keyboard app 🤬quote:Op donderdag 2 april 2020 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is volgens mij ook niet de eerste keer.
Dit ja. Omdat het nu moeilijk is om aan muntjes van 50 cent te komen hebben ze de klepjes van de betaalautomaten bij de wasmachines en drogers gehaald, waardoor je ze er weer uit kunt halen. Dom ook eigenlijk dat je alleen maar specifiek met muntjes van 50 cent kunt betalenquote:Op donderdag 2 april 2020 19:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zet in op niet hoeven betalen voor de gemeenschappelijke wasmachine.
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit ja. Omdat het nu moeilijk is om aan muntjes van 50 cent te komen hebben ze de klepjes van de betaalautomaten bij de wasmachines en drogers gehaald, waardoor je ze er weer uit kunt halen. Dom ook eigenlijk dat je alleen maar specifiek met muntjes van 50 cent kunt betalen.
Dan is slapen uitermate verstandig jaquote:Op donderdag 2 april 2020 19:55 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Hmm, ik ga toch maar een klein tukje doen ipv aan de koffie. M'n lijf voelt noe.
DAT HEP OP FEESBOEK GESTAANquote:Op donderdag 2 april 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:
zie ik fb bericht van telegraaf: voor het eerst persoon van 30 overleden.
klik ik er opstaat het nergens
RIPquote:Op donderdag 2 april 2020 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
Mn ma en beagle komen zo om de koffie
Telegraafquote:Op donderdag 2 april 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:
zie ik fb bericht van telegraaf: voor het eerst persoon van 30 overleden.
klik ik er opstaat het nergens
Paar uurtjes, lekkah. Latah.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan is slapen uitermate verstandig ja
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ilja Gort heeft een baby-eekhoorn ❤ En updates erover https://mobile.twitter.com/iljagort/status/1243942468145631232
Hier ook.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord.![]()
![]()
![]()
Hier zegt men op de koffie komen.
Iedereen tegelijk op nu.nlquote:Op donderdag 2 april 2020 20:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is het stil![]()
Kijkt iedereen het journaal ofzo?
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is het stil![]()
Kijkt iedereen het journaal ofzo?
en dat is??quote:Op donderdag 2 april 2020 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
Een van mijn favoriete artiesten streamt een liveset, wat een avond.
Waar heb jij last van?quote:
Sefa. Enorme kloteherrie voor iedereen hierquote:
In Zeeland gaat men ergens omquote:Op donderdag 2 april 2020 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord.![]()
![]()
![]()
Hier zegt men op de koffie komen.
Hoest met je projectje?quote:
O ja, je nickname is niet meer van deze tijdquote:Op donderdag 2 april 2020 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sefa. Enorme kloteherrie voor iedereen hier.
Het is weliswaar niet van hem maar een Sefa remix, maar deze vind ik best lekkerquote:Op donderdag 2 april 2020 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sefa. Enorme kloteherrie voor iedereen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |