quote:
Op donderdag 2 april 2020 21:44 schreef praadje het volgende:[..]
Er zijn in bijna alle plaatsen FB groepen waar hulp bij boodschappen doen ed wordt aangeboden. Geen excuus dus

Owh maak ook geen excuus hoor en als ik nou meerdere symptomen zou hebben dan wellicht is dat een optie. Maar voor alsnog hou ik me netjes aan de regels van het kabinet. Dus voel me er niet onwijs schuldig over dat ik nog wel gewoon boodschappen haal.
Ze moeten ook niet zeuren want dan hadden ze een totale lockdown moeten doen met veel meer regels. En ook meer tegemoetkomingen dus tsja. Het kabinet wil dat een hoop dat virus krijgen want kudde immuniteit etc etc.
Edit nog even erbij want je weet praadje ik mag jou wel net als 90% die op fok komen.
Maar de regering wist natuurlijk al veel eerder dat dit een potentieel best groot probleem zou worden.
Ok ondanks dat werd ik gewoon verplicht te werken en met het ov te gaan. Of tenminste zou wel moeten he. Want anders 0 inkomen.
Ok mijn doel is niet dat ik ff lekker iedereen loop te besmetten en het koste mij ook even tijd om uit te zoeken wat nu mijn rechten zijn.
Maar denk eigenlijk dat ik geen corona heb, nog steeds. Maarja ziekmelding was meer uit voorzorg. Maar morgen even overleg met baas over volgende week,.
[ Bericht 22% gewijzigd door kree op 02-04-2020 21:57:53 ]