Drogreden.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:19 schreef MMaRsu het volgende:
Waar het om draait is dat jij sowieso geen verstand hebt van hetgene waar we over praten, dus dat jij beter stil kan blijven. Met je geleuter.
Ik hoorde 'm ook net op 538. Wel grappig dat Ekdom en Beelen net samen dat programma deden (niet dat ik fan ben ofzo, maar gewoon)quote:Op donderdag 2 april 2020 15:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, jammer van al die mensen die zichzelf zo serieus nemen tijdens de liedjes door.
Ik hoor al weken al die shoutouts, die ik slecht trekquote:Op donderdag 2 april 2020 15:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik hoorde 'm ook net op 538. Wel grappig dat Ekdom en Beelen net samen dat programma deden (niet dat ik fan ben ofzo, maar gewoon)
Nintendo-praktijkenquote:Op donderdag 2 april 2020 15:27 schreef KennyPowers het volgende:
Het lijkt me dat een SquareEnix zelfs mag eisen dat hun games NOOIT gestreamed worden (zonder betaling).
Dat is natuurlijk niet handig, want streamers leveren ook sales op. Maar het zou kunnen.
Dat "niet spoilen" is gewoon een verzoek.
Maar ik ben maar een simpele beta, let niet op mij.
Volgens mij is streamen iets wat idd meer gedoogd wordt dan wettelijk echt is toegestaan, want auteursrechttechnisch zou je t niet zomaar mogen zonder specifieke toestemming. Ook al wordt t massaal gedaan. Denk dat de wetgeving nog niet up to date is op dat gebied.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:27 schreef KennyPowers het volgende:
Het lijkt me dat een SquareEnix zelfs mag eisen dat hun games NOOIT gestreamed worden (zonder betaling).
Dat is natuurlijk niet handig, want streamers leveren ook sales op. Maar het zou kunnen.
Dat "niet spoilen" is gewoon een verzoek.
Maar ik ben maar een simpele beta, let niet op mij.
Wie is die WE trouwens, waar je t over hebt?quote:Op donderdag 2 april 2020 15:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waar het om draait is dat jij sowieso geen verstand hebt van hetgene waar we over praten, dus dat jij beter stil kan blijven. Met je geleuter.
Hij heeft geen (wettelijk) gelijk maar bedoelt het wel goedquote:Op donderdag 2 april 2020 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie is die WE trouwens, waar je t over hebt?
Want ik heb nog geen enkele persoon gezien (wel of niet verstand er van) die t met je eens is.
En waarom zouden ZIJ (die "we" dus) het er wel over mogen hebben, maar IK (dat ben ik!) niet? Free country man!Jij gaat me echt niet op een openbaar forum vertellen waarover ik wel en niet mag meepraten. Jij plaats hier iets. Wij, dat zijn zij EN ik, mogen daar op reageren.
Als we dat hier zouden mogen bepalen, zat je niet eens meer in dit topic man
En zo werkt dat dus niet op Twitch.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:25 schreef Bananenpap het volgende:
Die spoilers komen ook bij mensen die ze niet willen zien. Ik heb het al een paar keer meegemaakt dat ik YouTube open en een tumbnail onder ogen krijg
Omdat het verhaal totaal onduidelijk en kut is al jaren.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:45 schreef MMaRsu het volgende:
En nog 1 laatste ding, ik weet ook niet wat het einde van Kingdom Hearts 3 is. Of uberhaupt wat er in die game gebeurd.
Ondanks dat die game al een miljoen x is gestreamed, de eindes op Youtube staan etc. Toch weet ik helemaal niks van het verhaal af.
Hoe komt dat toch? Misschien omdat ik er niet naar opzoek ga?
Goh!
Maar die informatie kan wel worden overgenomen door anderen. Of moet ik nu ook gaan voorkauwen hoe het internet werkt?quote:
Nou ja, zo kreeg ik ook vroegtijdig de final boss van Persona 5 al te zien. Vond ik toen erg jammer.quote:Also; een thumbnail omg teh horror
Dus Square Enix zou eigenlijk niet moeten oproepen om niet te spoilen, maar mensen moeten adviseren om geen media meer te gebruiken zodat er niks voor hun gespoild wordt?quote:Als je niet gespoiled wil worden over een bepaalde media dan blijf je gewoon van youtube etc af.
Ik heb die game uitgespeeld en ik heb ook geen idee. Slechtste voorbeeld ooit.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:45 schreef MMaRsu het volgende:
En nog 1 laatste ding, ik weet ook niet wat het einde van Kingdom Hearts 3 is. Of uberhaupt wat er in die game gebeurd.
Ondanks dat die game al een miljoen x is gestreamed, de eindes op Youtube staan etc. Toch weet ik helemaal niks van het verhaal af.
Hoe komt dat toch? Misschien omdat ik er niet naar opzoek ga?
Goh!
Vind het jammer dat je de schuld nu opeens neerlegt bij de gamer die niet gespoild wil worden ipv de gamer die spoilt.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En zo werkt dat dus niet op Twitch.
Also; een thumbnail omg teh horror
Als je niet gespoiled wil worden over een bepaalde media dan blijf je gewoon van youtube etc af.
Of dacht je dat als ik uitkeek naar een nieuwe Game of Thrones episode, ik eerst even Youtube langsging om te kijken wat de dagelijkse updates waren
En de mensen die het gaan kijken willen het juist zien.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:49 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Vind het jammer dat je de schuld nu opeens neerlegt bij de gamer die niet gespoild wil worden ipv de gamer die spoilt.
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb die game uitgespeeld en ik heb ook geen idee. Slechtste voorbeeld ooit.
HOLY SHIT NU GEWOON OP DE RADIOquote:
Zometeen volgen er nog viertwitter:PlayStationEU twitterde op donderdag 02-04-2020 om 16:02:24Suit up for zero-gravity firefights when Boundary launches on PS4 later this year 👨🚀
See it in action: https://t.co/JuAtCvWQrY https://t.co/OrLpB3y1q7 reageer retweet
Zolang je het niet streamt is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:11 schreef Pheno het volgende:
Als ik zeg dat Tifa best waifu is, spoiler ik dan ook?
5 kutindies dusquote:Op donderdag 2 april 2020 16:07 schreef DKUp het volgende:
Zometeen volgen er nog viertwitter:PlayStationEU twitterde op donderdag 02-04-2020 om 16:02:24Suit up for zero-gravity firefights when Boundary launches on PS4 later this year 👨🚀
See it in action: https://t.co/JuAtCvWQrY https://t.co/OrLpB3y1q7 reageer retweet
Hoe lang heb je over RE3 gedaan?quote:Op donderdag 2 april 2020 16:11 schreef Pheno het volgende:
Als ik zeg dat Tifa best waifu is, spoiler ik dan ook?
Control was de Deal of the weekquote:Op donderdag 2 april 2020 17:23 schreef Ang3l het volgende:
Nah. Wilde ik net toch Control aanschaffen in de PS store, die ik gister zag in de lente anabiedingen voor 25,- ..... staat ie er niet meer bij! Er uit gehaald. Alleen de deluxe edition voor 50,- eur.
Dan toch maar t hier voorgestelde trucje uithalen met PS Now.
Control is een game van 10 uur. Dat is toch makkelijk in 7 dagen uit te spelen.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:23 schreef Ang3l het volgende:
Nah. Wilde ik net toch Control aanschaffen in de PS store, die ik gister zag in de lente anabiedingen voor 25,- ..... staat ie er niet meer bij! Er uit gehaald. Alleen de deluxe edition voor 50,- eur.
Dan toch maar t hier voorgestelde trucje uithalen met PS Now.
maar je wordt wel genaaidquote:
Dan ben ik echt heel slcht, die 10 uur zit er hier al inquote:Op donderdag 2 april 2020 17:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Control is een game van 10 uur. Dat is toch makkelijk in 7 dagen uit te spelen.
Gister stond ie ook in de nieuwe lichtroze met pastelgroene lente lijstquote:Op donderdag 2 april 2020 17:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Control was de Deal of the week
Ja ik las hir 20u. En komend weekend geen tijd.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Control is een game van 10 uur. Dat is toch makkelijk in 7 dagen uit te spelen.
30-35 uur schijnbaarquote:Op donderdag 2 april 2020 17:59 schreef RickoKun het volgende:
Ik wacht wel effe af tot jullie na 9 uur klaar zijn met final fantasy 7.
Cute!quote:
Hopelijk niet zo als ff15 jatog neetogquote:Op donderdag 2 april 2020 18:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
30-35 uur schijnbaar
de vraag is hoeveel zijn fetch quests
en dan?quote:Op donderdag 2 april 2020 17:59 schreef RickoKun het volgende:
Ik wacht wel effe af tot jullie na 9 uur klaar zijn met final fantasy 7.
Dan boycotten we FFVII want dan had SquareEnix net zo goed direct het hele spel kunnen remaken.quote:
Eigenlijk wil ik dat wel doen ja, vieze honden.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:41 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dan boycotten we FFVII want dan had SquareEnix net zo goed direct het hele spel kunnen remaken.
Doen.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:48 schreef DKUp het volgende:
Twijfel twijfel, moet ik een moraalridder blijven of schijt hebben
Uurtje of 6. Maar wel tof hoor. Maar die multiplayer is ook leuk, daar heb ik al meer uren in zitten. En nu dan de live-versie.quote:
Lekker boeiend wat anderen ervan vindenquote:Op donderdag 2 april 2020 18:48 schreef DKUp het volgende:
Twijfel twijfel, moet ik een moraalridder blijven of schijt hebben
ff vii gaat sowieso de hemel ingeprezen worden door de ' critics and fans ' en dan komen er een zooi 1-en door trollen en zeikerdsquote:Op donderdag 2 april 2020 18:58 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik wacht mooi op de reviews maandag, als ze kut zijn stuur ik FF weer retour en haal ik P5 Royal uit de verpakking.
Maar waarschijnlijk blijf ik gewoon Nioh 2 en animal crossing spelen komende tijd.
Ik vraag me echt af of de game goed is. Wat voor quests hebben ze toegevoegd wat de game en het verhaal de moeite waard maken.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ff vii gaat sowieso de hemel ingeprezen worden door de ' critics and fans ' en dan komen er een zooi 1-en door trollen en zeikerds
Maar belangrijker, waarom spelen wij geen nioh?
twitter:PlayStation twitterde op donderdag 02-04-2020 om 20:00:03Update: SIE has made the difficult decision to delay the launch of The Last of Us Part II and Marvel's Iron Man VR until further notice. Logistically, the global crisis is preventing us from providing the launch experience our players deserve. reageer retweet
Er komt meer hoor, Soony op ramkoerstwitter:PlayStation twitterde op donderdag 02-04-2020 om 20:00:30Currently, there are no other delays to report, but we'll keep you updated. reageer retweet
De zweep erover, over de watjesquote:
Ook releasedates aangepast.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:24 schreef DKUp het volgende:
Flikker die zure Ellie maar uit de OP inderdaad, die zien we voorlopig niet
Avengers en Cyberpunk 2077![]()
PS5 op goed geluk.
Ja ik weet het niet... de demo zag er op zich prachtig uit, ik kreeg er ook echt een FFVII gevoel bij maar ik vertrouw square niet echt meer nadat ik FFXV op launch gespeeld had qua bugs en alle content die naderhand nog is toegevoegd.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ff vii gaat sowieso de hemel ingeprezen worden door de ' critics and fans ' en dan komen er een zooi 1-en door trollen en zeikerds
Goeie vraag, ik ben al best ver in NG+ en heb een enorm lompe OP magic build bij elkaar gefarmedquote:Maar belangrijker, waarom spelen wij geen nioh?
Alles draait om doekoe alles draait om geld.......twitter:jasonschreier twitterde op donderdag 02-04-2020 om 20:02:05BREAKING: Sony is delaying The Last of Us II indefinitely due to the coronavirus pandemic. A Naughty Dog source tells me the game is basically done, and this decision was made purely for economic/logistical reasons https://t.co/W2pRJ3TXmV reageer retweet
Prima, heb ik tijd om Xenoblade Chronicles Defenitive edition op de Switch te spelen, die komt ook op 29/5 uitquote:Op donderdag 2 april 2020 20:37 schreef DKUp het volgende:
Alles draait om doekoe alles draait om geld.......twitter:jasonschreier twitterde op donderdag 02-04-2020 om 20:02:05BREAKING: Sony is delaying The Last of Us II indefinitely due to the coronavirus pandemic. A Naughty Dog source tells me the game is basically done, and this decision was made purely for economic/logistical reasons https://t.co/W2pRJ3TXmV reageer retweet
Wijze woorden in het PS4 topique.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:39 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Prima, heb ik tijd om Xenoblade Chronicles Defenitive edition op de Switch te spelen, die komt ook op 29/5 uit
Weer een remakequote:Op donderdag 2 april 2020 20:39 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Prima, heb ik tijd om Xenoblade Chronicles Defenitive edition op de Switch te spelen, die komt ook op 29/5 uit
Wat een depressieve bende. Ellie en Joel zijn ook niet blij met deze DELAYquote:Op donderdag 2 april 2020 20:47 schreef DKUp het volgende:
Nieuwe screenshots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zit aan de crack denk ikquote:
Kojima met een dankwoord aan zijn overleden ouders en de boomer presentator volgt met wat slechte grappen.quote:
(obvious) gokje dat ze haar bijtwond zagquote:Op donderdag 2 april 2020 21:35 schreef DKUp het volgende:
Vriendinnetje wil Ellie vermoorden, dat is pas interessant
De hele ps5 gaat vertraagd wordenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:21 schreef DKUp het volgende:
Er komt meer hoor, Soony op ramkoerstwitter:PlayStation twitterde op donderdag 02-04-2020 om 20:00:30Currently, there are no other delays to report, but we'll keep you updated. reageer retweet
Lekker bezig pik, nu op naar de restquote:Op donderdag 2 april 2020 20:32 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik had al beslist dat Nioh 2 mijn laatste PS4 game zou worden. Dat en mijn backlog aan games houden me wel bezig tot de PS5 uit is en dan koop ik de rest daar wel op.
Way of the warrior en ninja veteran dojo's beide gelukt op level 75 recommended level is 88..
Oh ja zoiets sufs en dan wordt ze vermoord en dan gaat Ellie wraak nemen.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
(obvious) gokje dat ze haar bijtwond zag
Ik ben vrij laat juist online, denk dat we elkaar daarom elke x mislopen. Als ik je online zie schiet ik je een invite.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:37 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet... de demo zag er op zich prachtig uit, ik kreeg er ook echt een FFVII gevoel bij maar ik vertrouw square niet echt meer nadat ik FFXV op launch gespeeld had qua bugs en alle content die naderhand nog is toegevoegd.
Ik heb ook geen zin in een hoop filler content en alleen midgar blijft een beetje skeer. Ik wacht ff af tot maandag met het open maken van de game.
[..]
Goeie vraag, ik ben al best ver in NG+ en heb een enorm lompe OP magic build bij elkaar gefarmedIk ben morgen en waarschijnlijk dit weekend iedere avond na half 9 aan het spelen, laten we co-op doen idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |