SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
[ Bericht 0% gewijzigd door KennyPowers op 02-04-2020 22:00:00 ]You're Fucking Out, I'm Fucking In
Kill, Control is onderdeel van PSNow, gewoon die free trial nemen van 7 dagen en in die periode uitspelen.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Vraagje:
Iemand hier CONTROL gespeeld?
Zag dat ie in de lente aanbieding zat voor 25,-.
Heeft me altijd "wel een leuk" spel geleken.
Kill, ik heb geen PSNow, noch PS+quote:Op donderdag 2 april 2020 12:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
Kill, Control is onderdeel van PSNow, gewoon die free trial nemen van 7 dagen en in die periode uitspelen.
Omdat het een PS4 game is kan je hem downloaden, dus je bent niet afhankelijk van je internetsnelheid.
De midnight train, going anywherequote:
quote:
Oh next-gen, ik ben presentquote:
Lekker pik.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kill, ik heb geen PSNow, noch PS+
maar kan idd wel ff die 7d proberenThanks!
quote:
quote:
quote:
Het origineel nooit gespeeld. Ik was iets van drie jaar oud. Hoewel ik Tekken 1, 2 en 3, Crash Bandicoot en Pokemon Red wel gewoon heb gespeeld rond mijn vierde levensjaarquote:Op donderdag 2 april 2020 12:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik twijfelde tussen dit en
- Cloud: Not interested. (It's not my problem)
- Estuans interius ira vehementi SEPHIROTH
- Did Sephiroth do this?!
FFVII heeft niet heel veel boeiende quotes eigenlijk (of te veel context nodig)
Heb wel 1x FFVII gespeeld op een emulator maar weet er niet heel veel meer van.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het origineel nooit gespeeld. Ik was iets van drie jaar oud. Hoewel ik Tekken 1, 2 en 3, Crash Bandicoot en Pokemon Red wel gewoon heb gespeeld rond mijn vierde levensjaar
Je klinkt zo enthousiastquote:
Tot over vijf of zes uurquote:
Ik twijfel om de Remake nu te kopen of niet. Heel veel tijd heb ik niet buiten drie dagen per week.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:05 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Heb wel 1x FFVII gespeeld op een emulator maar weet er niet heel veel meer van.
Dus ik speel nu FFVII remaster op de PS4.
ga nioh wel spelen vanavondquote:
Streamersquote:
Snap niet wat er mis is met geld verdienen aan games streamenquote:
Meh, normaal gesproken mag het ook niet en krijg je strikes. Dit geval is nog wel anders dat deze game bijna overal te verkrijgen is zaterdag ruim zes dagen van tevoren. Dommig is het van de streamer en makkelijk om op een kneusje te zeikenquote:Op donderdag 2 april 2020 14:04 schreef MMaRsu het volgende:
De FF fanboys die tegen hem lopen te kotsen op twitter is echt 10x erger
" Ja had je maar je huiswerk moeten doen, Square heeft gezegd tot 10 april niet streamen "
" Ja is je eigen schuld je moet het niet spoilen voor andere mensen die de game nog niet hebben "
Het staat ergens in miniscule letters op de site van Square Enix over dat streamen.. als je een game koopt in de winkel zou je hem moeten kunnen streamen. Klaar.
Maar nee hoor, het multimillion dollar corporation heeft weer verdediging nodig van de fanboys
Zum kotsen
Dat broekjequote:
Eigen schuld, dikke bult.quote:
Ik las t zelfs vandaag nog ergens op Squares Facebook, dat ze dit niet willen.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:04 schreef MMaRsu het volgende:
De FF fanboys die tegen hem lopen te kotsen op twitter is echt 10x erger
" Ja had je maar je huiswerk moeten doen, Square heeft gezegd tot 10 april niet streamen "
" Ja is je eigen schuld je moet het niet spoilen voor andere mensen die de game nog niet hebben "
Het staat ergens in miniscule letters op de site van Square Enix over dat streamen.. als je een game koopt in de winkel zou je hem moeten kunnen streamen. Klaar.
Maar nee hoor, het multimillion dollar corporation heeft weer verdediging nodig van de fanboys
Zum kotsen
Er staat nergens dat je het niet mag streamen. Nergens in de game, nergens op het doosje.quote:
" Ik heb geen idee waar ik het over heb maar ik ga mee met de menigte "quote:Op donderdag 2 april 2020 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las t zelfs vandaag nog ergens op Squares Facebook, dat ze dit niet willen.
Ik. Ik die echt geen hol snapt van streamen en twitch en whatever. Zelfs IK wist dat t niet gewaardeerd werd.
Oke, niet waarderen is iets anedrs dan niet mogen, maar waarom gewoon niet heel ff wachten?
Ik zeg ook keihard: Eigen schuld.
Nee hoor, want dit is mijn eigen mening. Niks meegaan met de menigte. Welke menigte?quote:Op donderdag 2 april 2020 14:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
" Ik heb geen idee waar ik het over heb maar ik ga mee met de menigte "
Dat is ook een mod, geen vanillaquote:
Je zegt zelf dat je niet eens weet wat twitch is en dat je er niks van snapt.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, want dit is mijn eigen mening. Niks meegaan met de menigte. Welke menigte?
Ik lees nl de menigte niet over dit onderwerp. Interesseert me verder geen hol.
Is MIJN mening, op wat ik hier las. Klaar.
Geen woorden in m'n mond leggen.
Ik moet helemaal niks jongen, dat moet je ff heel hard in je oren knopen.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je niet eens weet wat twitch is en dat je er niks van snapt.
Daarom moet je ook gewoon stil zijn, want je weet niet eens waar je het over hebt
quote:Op donderdag 2 april 2020 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je niet eens weet wat twitch is en dat je er niks van snapt.
Daarom moet je ook gewoon stil zijn, want je weet niet eens waar je het over hebt
Nee hoor, want jij geeft zelf aan dat je er niks van snapt, en niks van afweet.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks jongen, dat moet je ff heel hard in je oren knopen.
Openbaar forum, openbaar bericht geplaatst, mag ik best een persoonlijke mening over geven.
Ik onderbopuw hem zelfs.
Als we gaan zeiken over "Je hebt X niet, dus je mag er niet over praten", moet jij HEEL snel uit t PS4 topicOk?
Klaar.
Het gaat mij er niet om dat je een andere mening hebt.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:25 schreef Ang3l het volgende:
"Je weet niet waar je t over hebt!'
och och, iemand heeft weer eens een andere mening dan die van MMARSU hoor
Ik heb gisteren bij meerdere mensen FF7 remastered gekeken op hun channel en zij zijn niet gebanned dus...quote:Op donderdag 2 april 2020 14:28 schreef KennyPowers het volgende:
SquareEnix taggen om te vragen of je illegaal bezig bent (en ondertussen doorgaan) is sowieso niet slim
Had ie toch op z'n klompen na kunnen tellen?quote:Op donderdag 2 april 2020 14:28 schreef KennyPowers het volgende:
SquareEnix taggen om te vragen of je illegaal bezig bent (en ondertussen doorgaan) is sowieso niet slim
Idd, niet echt een helder licht deze gastquote:Op donderdag 2 april 2020 14:28 schreef KennyPowers het volgende:
Echt een lichtpunt...quote:Op donderdag 2 april 2020 14:28 schreef KennyPowers het volgende:
Er waren gister heel veel mensen FF7 aan het streamen.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had ie toch op z'n klompen na kunnen tellen?
Hij wist dondersgoed dat ie ergens mee bezig was wat Square niet zou willen OF wat misschien zacht gezegd niet helemaal gewaardeerd zou gaan worden. Anders zou hij t niet zo navragen. En dan toch doen. Ja, risico genomen. Iets met branden en blaren. Erg dom als t volgens hem z'n "livelyhood" is. Had ie beter een weekje kunnen wachten om er zeker van te zijn.
Even LOS van t feit of Square dit zomaar mag.
Niet naar 1 april of eerder....quote:Op donderdag 2 april 2020 14:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er waren gister heel veel mensen FF7 aan het streamen.
Dus nee, het kan heel goed dat hij niet wist dat hij iets deed wat niet gewaardeerd zou worden door Square Enix.
Zij hebben zelf de verkoopdatum vervroegd nietwaar?
Jawel? De game mag nu verkocht worden. De game wordt nu letterlijk verkocht door winkels in meerdere landen (UK,Australie,Frankrijk o.a)quote:
Ik, een leek die enkel Square Enix volgt op Instagram en niks weet van de wereld van streamen, heb zelfs het persbericht gelezen over FF7 waarin stond dat de game eerder in de schappen ligt vanwege het coronavirus, maar alsnog verzocht werd om niks te spoilen op het internet. Als je dan alsnog de game gaat streamen ben je gewoon een rund die ook sancties verdiend. Streng, maar terecht.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:11 schreef MMaRsu het volgende:
Hoezo mag het normaal gesproken ook niet? Ik zie regelmatig games gestreamed worden voordat ze uit zijn.
Nogmaals, hier zou de publisher/twitch ook helemaal geen controle over moeten hebben.
Als je de game in de winkel hebt verkocht is het van jou, of je er nou op gaat schijten of mee gaat streamen.
Corporate dogshit is het
Deze gast is gewoon een kleine streamer (kijk zijn youtube kanaal) die dit wil doen met zijn leven. Laat hem lekker ga dan niet zijn channel bannen.. trieste lui daar bij Twitch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |