Nou, ik wil zeker ook niet alle vrouwen. Het gaat om die 0,1% wiens jetsers uit de blouse dreigen te springen.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Lekker naief en jij hebt duidelijk geen verstand van mannen.
Ja, en dáár is Tinder dan weer bij uitstek geschikt voor.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ik ging uit van relaties he
seks is easy en veel laagdrempeliger
plus het maakt een stuk minder uit wie er boven/onder ligt.
in ieder geval wel qua karakter en gedrag.
dan zouden de sofies van deze wereld met al hun issues.. geen probleem zijn lijkt me
En dan ben je weer terug aan het begin van de cirkelquote:Op donderdag 2 april 2020 12:21 schreef Uhmmpie het volgende:
het gaat om die ene die er uit springt...
Hooguit dat ik het nogal onvriendelijk gedrag vind om dat tweede te doen.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus het maakt voor jou geen verschil of jouw vrienden zeggen dat ze vinden dat je een mooie meid hebt getroffen, of dat ze vinden dat jij een trol aan de haak hebt geslagen?
Ik stel het natuurlijk wat scherp.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:41 schreef Hexagon het volgende:
Hooguit dat ik het nogal onvriendelijk gedrag vind om dat tweede te doen.
Ik bedoel meer dat mannen daar makkelijker in zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:28 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
volgens mij hebben mannen doorgaans ook maar 1 relatie tegelijk
of ben ik te naief?
Ja en ook grappig dat de mensen voor wie er geen grijs is tegen zoveel dingen aanlopen op dategebied.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:13 schreef S95Sedan het volgende:
Blijft altijd grappig dat zulke discussies vooral zwart/wit zijn.
Ik bedoel het niet verkeerd hoor. Maar ik heb het idee dat je zelf niet wil inzien dat vrouwen jou anders zien dan dat je jezelf ziet? Maar ik denk ook dat als je loskomt van je denkwijze (die vrouw is verkeerd, die is te dik, blabla, die gemene dingetjes), en ziet dat je gewoon minder goed in de markt ligt dan je zelf had bedacht, het jou ook zeker moet lukken om een partner te vinden. Gewoon lekker swipen en wie weet kom je op een andere manier nog een leuke meid tegen.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:15 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Ik heb dit nu al twee keer weerlegd, maar je blijft mijn posts lezen op de manier die jou het meeste goeddunkt, ook al is dat niet eens wat er feitelijk staat.
Het stelt me eerder teleur over zo'n vriend dat die het kennelijk nodig vind om me naar beneden te halen vanwege mijn vriendinkeuze.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:47 schreef VEM2012 het volgende:
Maar het feit dat je inziet dat het onvriendelijk is om dat te zeggen geeft aan dat je dus wel (zij het beperkt) gewicht geeft aan zo'n mededeling. Het doet iets met je.
Ik denk dat wij maar eens wat moeten afspreken.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:00 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet verkeerd hoor. Maar ik heb het idee dat je zelf niet wil inzien dat vrouwen jou anders zien dan dat je jezelf ziet? Maar ik denk ook dat als je loskomt van je denkwijze (die vrouw is verkeerd, die is te dik, blabla, die gemene dingetjes), en ziet dat je gewoon minder goed in de markt ligt dan je zelf had bedacht, het jou ook zeker moet lukken om een partner te vinden. Gewoon lekker swipen en wie weet kom je op een andere manier nog een leuke meid tegen.
That’s life. 😂 Want vrouwen met een goed uiterlijk hebben allemaal een man die veel geld verdiend. Zo gaat dat...quote:Op donderdag 2 april 2020 11:53 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Mja dat is niet wat ik zei. Ze mag er wel voor onderdoen, ik ben alleen van mening dat ik een vriendin van dat kaliber zou moeten kunnen krijgen (niet allemaal, één is wel echt heel knap, te mooi voor mij maar die vriend is ook een baas die een paar ton verdient per jaar, that's life).
En verder weet ik niet of je wel kunt stellen dat het 'mis' gaat, als ik vooral zelf te belabberd ben om te daten. Nogmaals, daar kun je van alles van vinden, maar dat zit dan niet zo zeer aan de kant van het aanbod maar meer bij mij. En inderdaad : tussen mijn tinder likes zitten nauwelijks of geen negens of tienen, dat is boven mijn stand. Maar een dikke zeven of een kleine acht moet te doen zijn. En die liken mij ook wel, is ook in lijn met vrouwen waar ik in het verleden mee heb gescharreld/gedate.
😂😂😂😂😂quote:Op donderdag 2 april 2020 13:04 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Ik denk dat wij maar eens wat moeten afspreken.
Ik dacht dat je niks had met vrouwen met issuesquote:Op donderdag 2 april 2020 13:04 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Ik denk dat wij maar eens wat moeten afspreken.
quote:Op donderdag 2 april 2020 13:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niks had met vrouwen met issues
Zou kunnenquote:Op donderdag 2 april 2020 12:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat mannen daar makkelijker in zijn.
Je legt nu heel erg de focus op de trol. Doe je dat nu omdat je het eigenlijke argument dat (vrijwel) iedereen het leuker vindt om te horen dat hij een leuke/aantrekkelijke partner heeft wil ontlopen, of begrijp je niet dat dat het argument is?quote:Op donderdag 2 april 2020 13:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het stelt me eerder teleur over zo'n vriend dat die het kennelijk nodig vind om me naar beneden te halen vanwege mijn vriendinkeuze.
Ik heb ook vrienden en kennissen waarbij ik niet zo begrijp wat ze aantrekkelijk aan hun partner vinden. Maar het komt niet in me op dat maar even in hun gezicht te gaan ventileren. Niet echt een manier om je vrienden te behouden.
Sorry maar dit soort uitspraken zijn vooral heel lachwekkend, dus ga vooral door met op basis van 3/4 posts zoiets neerzettenquote:Op donderdag 2 april 2020 13:20 schreef Mar_an het volgende:
😂🙈
Ik ken jullie niet, maar op basis van de schrijfsels van vandaag (en gisteren) kan ik met zekerheid zeggen dat ik het heel logisch vind dat het jullie niet lukt. Jullie zijn qua innerlijk naar, jullie hebben een raar beeld van vrouwen en hoe het leven gaat. En er is een reden dat je weinig likes van leuke vrouwen krijgt op die apps natuurlijk (en dat ligt echt niet aan de vrouwen). Ook al wil je jezelf het graag voorhouden.
Ik zou zeggen; bekijk de wereld (en vrouwen) eens op een andere manier. Dat is niet verkeerd.
Geen idee, uiteindelijk heeft iedereen alleen maar zijn eigen beeld/visie dus wat dat betreft zijn we sowieso geen goede graadmeter. Maar als ik naar mijzelf kijk dan vind ik enorm veel vrouwen leuk. Of het iets gaat worden kan je denk ik pas zeggen als je er echt voor gegaan bent.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:23 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Zou kunnen
Jij kan het weten als man zijnde.
Ik begreep net dat ik er absoluut geen verstand van heb. (Gelukkig ook niet beweerd dat wel te hebben.. want wel zelfkennis en ervaring op dat gebied)
En ik ben geen graadmeter wat dat betreft want mijn wensen/eisenlijstje is net zo lang als die dame van de vlogs.
Geen afvinklijstje overigens.. maar ik vind vrij veel mensen echt leuk of aardig.. maar verliefd worden doe ik eigenlijk niet zo snel.
En toch missie geslaagd.. ondanks te dik, een eigen mening en ook niet superknap.
No offence, maar wat staat er dan wél in je zogenaamde lange eisenlijst?quote:Op donderdag 2 april 2020 13:23 schreef Uhmmpie het volgende:
En toch missie geslaagd.. ondanks te dik, een eigen mening en ook niet superknap.
Tja ik hecht er niet zoveel waarde aan. Ik vind het zinloos om er rekening mee te gaan houden. Sowieso heeft niet iedereen mijn smaak.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je legt nu heel erg de focus op de trol. Doe je dat nu omdat je het eigenlijke argument dat (vrijwel) iedereen het leuker vindt om te horen dat hij een leuke/aantrekkelijke partner heeft wil ontlopen, of begrijp je niet dat dat het argument is?
Och sweet child of summerquote:Op donderdag 2 april 2020 13:20 schreef Mar_an het volgende:
😂🙈
Ik ken jullie niet, maar op basis van de schrijfsels van vandaag (en gisteren) kan ik met zekerheid zeggen dat ik het heel logisch vind dat het jullie niet lukt. Jullie zijn qua innerlijk naar, jullie hebben een raar beeld van vrouwen en hoe het leven gaat. En er is een reden dat je weinig likes van leuke vrouwen krijgt op die apps natuurlijk (en dat ligt echt niet aan de vrouwen). Ook al wil je jezelf het graag voorhouden.
Ik zou zeggen; bekijk de wereld (en vrouwen) eens op een andere manier. Dat is niet verkeerd.
Gebrek aan likes ligt er niet aan dat vrouwen je foto's niet al te best beoordelen? Of ligt het aan jezelf dat je matige foto's hebt, of dat je gewoon lelijk bent volgens vrouwen?quote:Op donderdag 2 april 2020 13:20 schreef Mar_an het volgende:
😂🙈
Ik ken jullie niet, maar op basis van de schrijfsels van vandaag (en gisteren) kan ik met zekerheid zeggen dat ik het heel logisch vind dat het jullie niet lukt. Jullie zijn qua innerlijk naar, jullie hebben een raar beeld van vrouwen en hoe het leven gaat. En er is een reden dat je weinig likes van leuke vrouwen krijgt op die apps natuurlijk (en dat ligt echt niet aan de vrouwen). Ook al wil je jezelf het graag voorhouden .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |