Leuke gast, kon heerlijk droog lachenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:01 schreef Koen66 het volgende: [..] @:molo
ja, kreeg ook een relatie geloof ik , da's wel vaker dodelijk
Ja daaaggg, van wie de fuck ben jij een kloon dan?quote:Op woensdag 1 april 2020 23:01 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik jou de leukste user of all time en dat meen ik oprecht
Moloquote:Op woensdag 1 april 2020 23:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja daaaggg, van wie de fuck ben jij een kloon dan?
Wat heb je vandaag gedaan dan nog naar het strand of de markt geweest?quote:
Tongquote:Op woensdag 1 april 2020 23:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja daaaggg, van wie de fuck ben jij een kloon dan?
Yepquote:Op woensdag 1 april 2020 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ken je die?
Was uit mijn KSC-tijd...
ik heb een rondje vredespaleis gelopen. jij?quote:Op woensdag 1 april 2020 23:10 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag gedaan dan nog naar het strand of de markt geweest?
Ik zag dat FC Den Haag supporters de Geleenstraat hadden volgehangen met spandoeken om de prostituees te steunen in deze moeilijke tijd.
Ja voor hun is het extra rukquote:Op woensdag 1 april 2020 23:10 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik zag dat FC Den Haag supporters de Geleenstraat hadden volgehangen met spandoeken om de prostituees te steunen in deze moeilijke tijd.
Dat postte zij ja ..quote:Op woensdag 1 april 2020 23:10 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Zouden de fleshlights net als alle thuiswerkfaciliteiten uitverkocht zijn?quote:
Zo zo doe maar weer exclusief hoorquote:Op woensdag 1 april 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb een rondje vredespaleis gelopen. jij?
ja je kan gewoon van de slechte wijk naar een goede wijk lopenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:13 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Zo zo doe maar weer exclusief hoor![]()
Ik heb de hele dag binnen gezeten en gewerkt tot een uur of 20:00
quote:
Echt heel bijzonder idd..quote:Op woensdag 1 april 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je kan gewoon van de slechte wijk naar een goede wijk lopen
Ik french kiss niet met elke idioot die hier binnen valtquote:
Typische GGZ klant datquote:Op woensdag 1 april 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:tailless was hier ook een paar keer weer laatst
die associeer ik altijd met die meet
Ik ga dit maar luisteren en daarna mag je onder dekens kruipen en huilenquote:
Ze is wel lief en aardig en aantrekkelijkquote:Op woensdag 1 april 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en heb je een van wippenstein gedaan?
mwah vindt hem nooit irritant in tegenstelling tot sommige anderenquote:
Das dus een neequote:Op woensdag 1 april 2020 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is wel lief en aardig en aantrekkelijk
Nee dus. Zeg dat gewoon.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je weer vanuit de bosjes naar het buurmeisje lopen gluren?quote:Op woensdag 1 april 2020 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
zij zouden mee doen aan het sonfestival toch?quote:Op woensdag 1 april 2020 23:19 schreef Molo het volgende:
Favoriete liedje van mijn dochter tegenwoordig, denk ook vanwege de clip![]()
![]()
ESF IJsland?quote:Op woensdag 1 april 2020 23:19 schreef Molo het volgende:
![]()
Kan wel erg irritant zijn al heb ik er geen last van want bekijk zijn warrige topics nooitquote:Op woensdag 1 april 2020 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah vindt hem nooit irritant in tegenstelling tot sommige anderen
Dat was dan een aardige wandeling, jij bent in ieder geval vandaag wel aan je 10.000 stappen gekomenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je kan gewoon van de slechte wijk naar een goede wijk lopen
Neen. Nee. Echt gewoon NEE.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
Over die trip down memory lane he... Stuart.
quote:Op woensdag 1 april 2020 23:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zij zouden mee doen aan het sonfestival toch?
Oh, geen idee eigenlijk. Zou wel kunnen dat het daarom omhoog plopte in YouTube (tjoeptjoep) suggestiesquote:
Die draaien ze afgelopen echt veel te vaak op StuBruquote:Op woensdag 1 april 2020 23:19 schreef Molo het volgende:
![]()
Ga wegquote:
ook Stuart kon ik best wel waarderenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
Over die trip down memory lane he... Stuart.
Goeie wel, ga ik morgen even opzetten tijdens werkquote:Op woensdag 1 april 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die draaien ze afgelopen echt veel te vaak op StuBru
Zag Koos er maar zo uitquote:
Al hoor ik liever deze versie, Scot Project godquote:
En dan?quote:Op woensdag 1 april 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trap zelf in een gat met je voet.
quote:Op woensdag 1 april 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trap zelf in een gat met je voet.
Denk het wel, sowieso via de webplayer. Hier thuis heb ik hem gewoon op de digitale radio aanstaan op de tv.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie wel, ga ik morgen even opzetten tijdens werk![]()
Kan je dat via de app luisteren ofzo?
met 63 jaar oud is schuren wel vies hoorquote:Op woensdag 1 april 2020 23:23 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik schuur liever dan dat ik dans maar dat komt ook omdat ik een warmbloedig persoon ben
Deze klassiek van begin 2000 geile clip ook welquote:Op woensdag 1 april 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al hoor ik liever deze versie, Scot Project god
Ik let even niet op en poef.quote:
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 1 april 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met 63 jaar oud is schuren wel vies hoor
Als je het daarna gewoon goed ontvet kun je prima verven hoor.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Pas na 31 seconden viel het kwartjequote:Op woensdag 1 april 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het daarna gewoon goed ontvet kun je prima verven hoor.
Ik zat een octopus in te kleuren.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even een uurtje met mijn vader aan de telefoon en we zijn een topic verder.
Waarom meteen aan leeftijdsdiscriminatie doenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Loopt compleet uit de hand hier met Foqueville burgemeester.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik gedaanOf heb ik iets gemist? Ging het over mij?
nog viezer.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:29 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Waarom meteen aan leeftijdsdiscriminatie doen![]()
BTW ik ben 64
Dat zijn de jaren die beginnen te tellen.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pas na 31 seconden viel het kwartje
Ik bal bijna in slaap zo traag...quote:
Ja ik ook maar dan net anders.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zat een octopus in te kleuren.
Ook als je zelf 63 bent?quote:Op woensdag 1 april 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker balslapen.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bal bijna in slaap zo traag...
O, kon de octopus dat waarderen?quote:Op woensdag 1 april 2020 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooie metafoor voor Joop afraggenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij bleef braaf liggen, dus ik denk het wel.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, kon de octopus dat waarderen?
quote:Op woensdag 1 april 2020 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat haalt ze niet, iets met gloeiend hete tomatensoep.
Nee, toch? Ik heb geen ongeregeldheden gezien. We hebben wel meer huizen nodig straks.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loopt compleet uit de hand hier met Foqueville burgemeester.
En 62? Ik hou van wat oudere mannenquote:
Dood door tomatensoepquote:Op woensdag 1 april 2020 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat haalt ze niet, iets met gloeiend hete tomatensoep.
Hoezo doe je de aanname dat ik vies erg zou vinden?quote:Op woensdag 1 april 2020 23:31 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wat vind jij niet vies dan of doe je aan ballroom dancing
Zouden ze inkt squirten?quote:Op woensdag 1 april 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat voor een vagina zouden die beesten hebben?
Oh... Dan maar virusveilig aan sexting doenquote:
Frantic kan maar bouwen.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, toch? Ik heb geen ongeregeldheden gezien. We hebben wel meer huizen nodig straks.
Een stroef flurpjequote:Op woensdag 1 april 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de voortplanting gebruiken de mannetjes een speciale arm, ook wel hectocotylus genoemd, om de spermatoforen (zakjes gevuld met sperma) in de vrouwelijke mantelholte te brengen.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit heb je niet zelf getypt.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:33 schreef bitterbal het volgende:
Bij de voortplanting gebruiken de mannetjes een speciale arm, ook wel hectocotylus genoemd, om de spermatoforen (zakjes gevuld met sperma) in de vrouwelijke mantelholte te brengen.
De hectocotylus, meestal de derde rechterarm, breekt tijdens de copulatie van het lichaam af. Voorheen dachten biologen, die deze arm in de mantelholte van het wijfje aantroffen, dat het om een parasitaire worm ging. Deze worm werd geclassificeerd onder de naam hectocotylus, wat thans dus de naam van de copulatiearm is.
Mannetjes sterven enkele maanden na de copulatie. Bij sommige soorten bewaren de vrouwtjes het sperma enkele weken in het lichaam, totdat de eieren zijn gerijpt. Na de bevruchting, legt het vrouwtje ongeveer 200.000 eitjes (dit aantal varieert sterk tussen de soorten). De eitjes hangen in trossen vanaf het plafond van het hol, of worden een voor een op de bodem gelegd. Het vrouwtje bewaakt de eieren tegen roofdieren en blaast er regelmatig water overheen om ze van zuurstof te voorzien. Zij eet gedurende deze periode (ongeveer een maand) niet. Als de eieren uitkomen sterft het vrouwtje en de baby-octopussen drijven dan enige tijd in wolken plankton, waarbij zij leven van de larven van krabben en zeesterren e.d. totdat zij terugzinken naar de bodem van de zee.
Ik zei wat oudere, niet oudquote:Op woensdag 1 april 2020 23:32 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Dan ben je bij aan het goede adres
Gewoon een beetje er in vrotten dus.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij de voortplanting gebruiken de mannetjes een speciale arm, ook wel hectocotylus genoemd, om de spermatoforen (zakjes gevuld met sperma) in de vrouwelijke mantelholte te brengen.
De hectocotylus, meestal de derde rechterarm, breekt tijdens de copulatie van het lichaam af.
Zouden ze vingeren dan tentakelen noemen?quote:Op woensdag 1 april 2020 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met die acht poten kan ik me hierbij wel iets bij voorstellen.
Ik ookquote:
Jamie Italian failliet in Den Haag en Vapiano gaat ook niet lekker maar dat was voor beiden ook al zo voor de coronacrisisquote:Op woensdag 1 april 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
de horeca sluiting is levensverlengend
Hentaiquote:Op woensdag 1 april 2020 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zouden ze vingeren dan tentakelen noemen?
De David Carradines van de onderwaterwereldquote:Op woensdag 1 april 2020 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De hectocotylus, meestal de derde rechterarm, breekt tijdens de copulatie van het lichaam af.
Dit soort dingen weet ik over 10 jaar nog.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:33 schreef bitterbal het volgende:
De hectocotylus, meestal de derde rechterarm, breekt tijdens de copulatie van het lichaam af. Voorheen dachten biologen, die deze arm in de mantelholte van het wijfje aantroffen, dat het om een parasitaire worm ging. Deze worm werd geclassificeerd onder de naam hectocotylus, wat thans dus de naam van de copulatiearm is.
Mannetjes sterven enkele maanden na de copulatie. Bij sommige soorten bewaren de vrouwtjes het sperma enkele weken in het lichaam, totdat de eieren zijn gerijpt. Na de bevruchting, legt het vrouwtje ongeveer 200.000 eitjes (dit aantal varieert sterk tussen de soorten). De eitjes hangen in trossen vanaf het plafond van het hol, of worden een voor een op de bodem gelegd. Het vrouwtje bewaakt de eieren tegen roofdieren en blaast er regelmatig water overheen om ze van zuurstof te voorzien. Zij eet gedurende deze periode (ongeveer een maand) niet. Als de eieren uitkomen sterft het vrouwtje en de baby-octopussen drijven dan enige tijd in wolken plankton, waarbij zij leven van de larven van krabben en zeesterren e.d. totdat zij terugzinken naar de bodem van de zee.
Ik vind het echt briljante beesten.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
De David Carradines van de onderwaterwereld
Ik had S5quote:Op woensdag 1 april 2020 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zei wat oudere, niet oud
Waar heb jij in militaire dienst gezeten trouwens?
mja helaas.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:34 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Jamie Italian failliet in Den Haag en Vapiano gaat ook niet lekker maar dat was voor beiden ook al zo voor de coronacrisis
goed voor verjaardagen. net zoals hoe een vlieg op het plafond landtquote:Op woensdag 1 april 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort dingen weet ik over 10 jaar nog.
Missen we niks aanquote:Op woensdag 1 april 2020 23:34 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Jamie Italian failliet in Den Haag en Vapiano gaat ook niet lekker maar dat was voor beiden ook al zo voor de coronacrisis
Absoluut, en frigging lekker ookquote:Op woensdag 1 april 2020 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het echt briljante beesten.
Awwwwwquote:
jaquote:Op woensdag 1 april 2020 23:36 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een echte horeca tijger slang
Blijf bij mijn octo weg jij.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Absoluut, en frigging lekker ook
[..]
Awwwww
Vapiano. Wat een baggertentquote:Op woensdag 1 april 2020 23:34 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ja of mannen met enorme ballenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goed voor verjaardagen. net zoals hoe een vlieg op het plafond landt
Slaap lekker, Bal!quote:Op woensdag 1 april 2020 23:36 schreef bitterbal het volgende:
maar goed, bedtijd jongens. meot morgen weer vroeg op om niks te doen
Kinky hoor de nieuwe Conchita Wurst kan ze Nederland volgend jaar mooi vertegenwoordigen op het ESFquote:
6 jaar ouder wrsch. Als ik deze trend volgquote:
Waarschijnlijk wel voor hun enorme ballenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat die niet zorgzaam zijn.
Lijkt me een gedoe. Zo’n FOK!-pener vergt al het nodige.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel voor hun enorme ballen
Sleept anders steeds over de grond met allemaal wonden en andere gevolgen van dien
Plassen bloed op de badkamervloer na het scheren.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel voor hun enorme ballen
Sleept anders steeds over de grond met allemaal wonden en andere gevolgen van dien
Ik zal aan je denken tijdens jou afwezigheidquote:Op woensdag 1 april 2020 23:40 schreef Molo het volgende:
De pulled pork in de oven ruikt frigging lekker![]()
Maar goed, is voor morgen, poging twee van slapen hier nu
Fijne dromen allen!
quote:Op woensdag 1 april 2020 23:40 schreef Molo het volgende:
Fijne dromen allen!
Succes tot morgenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nog een stukje Tijs van den Brink in Amerika kijken en dan ook slapen
Trustequote:Op woensdag 1 april 2020 23:40 schreef Molo het volgende:
Fijne dromen allen!
Trustequote:Op woensdag 1 april 2020 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nog een stukje Tijs van den Brink in Amerika kijken en dan ook slapen
Ik ben niet bang in het donker. Waarom zou ik?quote:Op woensdag 1 april 2020 23:46 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn en in het donker![]()
Slaap lekker poes
quote:Op donderdag 2 april 2020 00:03 schreef mschol het volgende:
nu iedereen al oogjes toe?
niet dat ik nog veel langer wakker ga blijven, morgen weer werken
Nachtbrakerquote:Op donderdag 2 april 2020 02:23 schreef Frutsel het volgende:
Koffietijd
@:damart
@:Muck
@:OA
Slaapkoppen
Indd. En waarom een top ook. Dit is live data: https://www.electricitymap.org/quote:
Volhouden!!quote:Op donderdag 2 april 2020 06:52 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Indd. En waarom een top ook. Dit is live data: https://www.electricitymap.org/
Gaat sinds een week de goede kant op.
Goeie busreisquote:Op woensdag 1 april 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:tailless was hier ook een paar keer weer laatst
die associeer ik altijd met die meet
Naja ik kon dat dan weer niet op m'n bucketlist zettenquote:Op donderdag 2 april 2020 07:27 schreef Tailless het volgende:
[..]
Denk dat ik langer in Zwolle was dan de rest van Nederland
Dat kind heeft wel meer afwijkingenquote:Op donderdag 2 april 2020 07:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gretha heeft dus ook last van het coronavirus.
Vrees van niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 07:57 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)onden-en-katten.html
Zouden ze hun leven toch kunnen beteren daar?
Zouden ze eindelijk doorhebben dat ze 'de hond in de pot vinden' al veel te lang verkeerd interpreteerdenquote:Op donderdag 2 april 2020 07:57 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)onden-en-katten.html
Zouden ze hun leven toch kunnen beteren daar?
Eyoquote:
BUDAAAAAAAAAquote:Op donderdag 2 april 2020 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.facebook.com/1242281479181381/posts/2901067373302775/
Stil van
niet gelezenquote:Op donderdag 2 april 2020 08:31 schreef UitStraling het volgende:
https://www.scientias.nl/(...)-maanden-nodig-zijn/
nee maar de titel trekt mij niet aanquote:Op donderdag 2 april 2020 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verkeerde been uit bed gestapt?
Don’t judge a book by its coverquote:Op donderdag 2 april 2020 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar de titel trekt mij niet aan
hoezo frieslandquote:Op donderdag 2 april 2020 08:37 schreef UitStraling het volgende:
https://www.lovematchmaker-bitterbalvindliefde/van-haar-leven-indemaand.juli-inFriesland.nl
Ontnuchterende boodschapquote:Op donderdag 2 april 2020 08:31 schreef UitStraling het volgende:
https://www.scientias.nl/(...)-maanden-nodig-zijn/
alleen als surferquote:Op donderdag 2 april 2020 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat je een rossig blozend hoofd wel kon waarderen?
Je gaat voor de bal-vorm?quote:Op donderdag 2 april 2020 08:38 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het gevoel alsof er elke dag een kilo vet op mijn buik bij komt
Meer rondjes lopen danquote:Op donderdag 2 april 2020 08:38 schreef bitterbal het volgende:
Ja corona zijn we nog lang niet vanaf, zodra de teugels een beetje los gaan springt het weer in onze nek.quote:
en minder etenquote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las smurfer maar dat is hetzelfde
Normalere porties voer eten dan.quote:
“Het is duidelijk dat als we social distancing gedurende een korte of iets langere periode – enkele weken tot maanden – omarmen en vervolgens alle beperkingen weer opheffen, we mogen verwachten dat het virus weer aan een opmars begint, omdat veel mensen er nog steeds vatbaar voor zijn.”quote:Op donderdag 2 april 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar in dat artikel hebben ze het niet over die groeps besmetting toch?
ja maar er waren ook geluiden dat er veel mensen besmet zijn dan gedachtquote:Op donderdag 2 april 2020 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Het is duidelijk dat als we social distancing gedurende een korte of iets langere periode – enkele weken tot maanden – omarmen en vervolgens alle beperkingen weer opheffen, we mogen verwachten dat het virus weer aan een opmars begint, omdat veel mensen er nog steeds vatbaar voor zijn.”
Nou ...quote:
Normaal ben je druk aan het werk dus kun je die porties wel gebruiken, nu ben je de hele dag niet zoveel aan het doen, dan heb je ook niet zoveel eten nodigquote:Op donderdag 2 april 2020 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
normale mensen eten gewoon te weinig
mja daar was ik idd al bang voorquote:Op donderdag 2 april 2020 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Normale porties toen je nog werkte. Maar nu doe je niks meer.
mag niet bij meer van 3quote:Op donderdag 2 april 2020 08:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lijkt mij wel leuk, allen 1.5 mtr afstand.
zondag wordt het 20 graden, just saying.quote:Op donderdag 2 april 2020 08:44 schreef bitterbal het volgende:
zodra het kan moet ik wel in mijn bikini natuurlijk
te koud nogquote:Op donderdag 2 april 2020 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zondag wordt het 20 graden, just saying.
voeding aanpassen aan je veranderde levenspatroonquote:Op donderdag 2 april 2020 08:38 schreef bitterbal het volgende:
ja maar op deze manier mag ik dan nauwelijks meer wat etenquote:Op donderdag 2 april 2020 08:45 schreef mschol het volgende:
[..]
voeding aanpassen aan je veranderde levenspatroon
quote:Op donderdag 2 april 2020 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar op deze manier mag ik dan nauwelijks meer wat eten
wordt dan ook de vrije dag verplaatst? anders boeit het me geen reetquote:
in het zonnige zuiden wel.quote:Op donderdag 2 april 2020 08:46 schreef bitterbal het volgende:
word zondag trouwens geen 20 graden
https://nos.nl/weer/
Ja of meer rondjes lopen zodat je wel veel kunt eten.quote:
gisteren bij 7.45 km heb ik maar381 kcal weg gelopenquote:Op donderdag 2 april 2020 08:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of meer rondjes lopen zodat je wel veel kunt eten.
eens.quote:Op donderdag 2 april 2020 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen had eigenlijk een nieuwe vriend of vriendin moeten nemen voor de lockdown zodat we ons fit en sterk konden blijven wippen.
Ja gewoon het dubbele doen dus.quote:Op donderdag 2 april 2020 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gisteren bij 7.45 km heb ik maar381 kcal weg gelopen![]()
Maar de mac kun je toch niet heen?quote:Op donderdag 2 april 2020 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dan mag ik maar 1 burger eten
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=5591
ik had 8.57km en 819 calorieën volgens mijn horloge.quote:Op donderdag 2 april 2020 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gisteren bij 7.45 km heb ik maar381 kcal weg gelopen![]()
Ik doe niet aan rennenquote:Op donderdag 2 april 2020 08:46 schreef UitStraling het volgende:
Straks als we weer normaal mogen doen over 18 maanden dan gaan we met zijn allen rondjes om Foqueville heen rennen om weer af te vallen tot we allemaal weer Pornonymfen en Adonissen zijn
waarom heb jij veel meer?quote:Op donderdag 2 april 2020 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had 8.57km en 819 calorieën volgens mijn horloge.
en dat voel ik nu nog steeds als ik uit mn stoel kom
Jaaaquote:Op donderdag 2 april 2020 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terug naar de tijden van Wilhelmina
tja, moet je maar gaan klagen bij corona/china.quote:Op donderdag 2 april 2020 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar op deze manier mag ik dan nauwelijks meer wat eten
op zich is een burger wel een complete maaltijd.quote:Op donderdag 2 april 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee voor het plaatje. een burger is nou niet een hele maaltijd
waarschijnlijk omdat ik rende..?quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich is een burger wel een completen maaltijd.
[..]
waarschijnlijk omdat ik rende..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |