En dat GAAT gebeuren aangezien het gros van de Amerikanen obesitas heeft.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat gaat wat moeilijker worden als er over de tweehonderdduizend dode Amerikanen zijn. En dat zal alleen de doden, niet de miljoenen die failliet zijn door hun ziekenhuisrekening.
Nee.quote:
Alsof elke dikkerd perse vatbaar is voor dat virus.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:02 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
En dat GAAT gebeuren aangezien het gros van de Amerikanen obesitas heeft.
1 Grote shitshow wordt het daar en de leader is campagne aan het voeren.
Wat een land.
Volkomen ridicuul.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:02 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
En dat GAAT gebeuren aangezien het gros van de Amerikanen obesitas heeft.
1 Grote shitshow wordt het daar en de leader is campagne aan het voeren.
Wat een land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.groene.nl/artikel/testen-opsporen-isoleren
Met meer obesitas ook meer kans (!)quote:Op donderdag 2 april 2020 00:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alsof elke dikkerd perse vatbaar is voor dat virus.
Zei hij dat?quote:Op donderdag 2 april 2020 00:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
The Mexican wall is really helping alot
Ik vraag mij af wanneer de USA het binnenlands vliegverkeer gaat stilleggen.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
"we have a tremendous impact on drugs"
quote:Op donderdag 2 april 2020 00:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zei hij dat?*inmiddels uit gezet.
Helemaal niet, want die eurobonds kunnen de gemiddelde kiezer geen donder schelen en daarnaast kosten ze ons geen cent up front. In tegenstelling tot een transfer van God-mag-weten hoeveel miljarden eurosquote:Op donderdag 2 april 2020 00:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
CDA en VVD moeten wel...als ze nu akkoord gaan met eurobonds dan hebben Wilders en Baudet volgend jaar een meerderheid.
De welbekende winterbanden-paradoxquote:Op woensdag 1 april 2020 23:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Gevaar is alleen dat je andere regels, zoals de 1,5 meter, minder streng gaat naleven omdat je je beter beschermd voelt.
Eigenlijk hoop ik dat we dit kunnen vasthouden straks, dat het normaal wordt om bij een verkoudheid of milde griepklachten thuis te blijven in plaats van tig mensen aan te steken (die ook weer tig mensen aansteken) op het werk, in het OV, in de horeca, etc. Het zou veel ongemak schelen (en ook griepdoden).quote:Op woensdag 1 april 2020 23:48 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja nu, misschien. Maar onder normale omstandigheden is er geen Nederlander die thuisblijft met 'een verkoudheid' en sommigen zitten zelfs gewoon op hun werk als hun griep niet erg genoeg is. Hun collega's kunnen dan gaan zitten wachten tot ze ook besmet zijn.
Behalve dan het feit dat Eurobonds ons miljarden gaan kosten en je daarmee de kredietwaardigheid van alles wat Nederlands is mee torpedeert.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:06 schreef HiZ het volgende:
[..]
Helemaal niet, want die eurobonds kunnen de gemiddelde kiezer geen donder schelen en daarnaast kosten ze ons geen cent up front. In tegenstelling tot een transfer van God-mag-weten hoeveel miljarden euros
quote:Op donderdag 2 april 2020 00:04 schreef houdafstand het volgende:
Interessant artikel in De Groene Amsterdammer over de exit-strategie:Goed stuk, helemaal gelezen. Zijn hele forse maatregelen en offers die er gebracht moeten worden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.groene.nl/artikel/testen-opsporen-isoleren"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
U weet wat eurbonds inhoudt?quote:Op donderdag 2 april 2020 00:06 schreef HiZ het volgende:
[..]
Helemaal niet, want die eurobonds kunnen de gemiddelde kiezer geen donder schelen en daarnaast kosten ze ons geen cent up front. In tegenstelling tot een transfer van God-mag-weten hoeveel miljarden euros
Ik ook. Ik deel een kamer met iemand die denkt dat ze absoluut moet doorwerken ook al loopt het snot uit haar neus en hoest ze haar longen uit haar lijf. Ik zeg daar altijd wel wat over maar volgens mij kan ik het net zo goed tegen de muur achter me zeggen. En ik baal er dus echt hartstikke van want ik vlieg idioot veel en dat is echt kloten als je verkouden bent.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:10 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik dat we dit kunnen vasthouden straks, dat het normaal wordt om bij een verkoudheid of milde griepklachten thuis te blijven in plaats van tig mensen aan te steken (die ook weer tig mensen aansteken) op het werk, in het OV, in de horeca, etc. Het zou veel ongemak schelen (en ook griepdoden).
Yeah, whatever, ik ben hier niet om voor het bespreken van jouw obsessies.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:11 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Behalve dan het feit dat Eurobonds ons miljarden gaan kosten en je daarmee de kredietwaardigheid van alles wat Nederlands is mee torpedeert.
Beter nu 1 miljard, dan honderden miljarden de komende jaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.nrc.nl/nieuws(...)-traceerapp-a3995655
Het onderzoek zelf:https://science.sciencema(...)3/30/science.abb6936quote:We conclude that viral spread is too fast to be contained by manual contact tracing, but could be controlled if this process was faster, more efficient and happened at scale. A contact-tracing App which builds a memory of proximity contacts and immediately notifies contacts of positive cases can achieve epidemic control if used by enough people. By targeting recommendations to only those at risk, epidemics could be contained without need for mass quarantines (‘lock-downs’) that are harmful to society.
Ja, en ik denk dat ze onvermijdelijk zijn als we doorgaan met de EU en euro. Tenminste, als je er geen aanhanger van bent dat de feitelijke regering van de EU in Frankfurt zit en bestaat uit 21 ongekozen mannen en vrouwen.quote:
Het sentiment van wij werken tot ons 67e en Zuid-Europa in de hangmat laten liggen op kosten van onze creditcard gaat Wilders en Baudet zeker in de kaart spelen.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:06 schreef HiZ het volgende:
[..]
En er is geen directeur/manager die daar iets aan kan/wil doen?quote:Op donderdag 2 april 2020 00:13 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik ook. Ik deel een kamer met iemand die denkt dat ze absoluut moet doorwerken ook al loopt het snot uit haar neus en hoest ze haar longen uit haar lijf. Ik zeg daar altijd wel wat over maar volgens mij kan ik het net zo goed tegen de muur achter me zeggen. En ik baal er dus echt hartstikke van want ik vlieg idioot veel en dat is echt kloten als je verkouden bent.
Wilders en Baudet zitten allang aan het maximale stemaandeel. Ik zou geen drie miliseconden nadenken over wat hun beweegt. Rutte wint stemmen links en rechts du moment dat hij stopt Wilders light te spelen.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het sentiment van wij werken tot ons 67e en Zuid-Europa in de hangmat laten liggen op kosten van onze creditcard gaat Wilders en Baudet zeker in de kaart spelen.
Zuid-Europa beschouwt eurobonds als gratis geld (vanwege de lage rente). Voor hun is er dus geen enkele prikkel om te gaan hervormen.
Aan iemand die komt werken als ze verkouden is? Wel eens in een Nederlands bedrijf geweest?quote:Op donderdag 2 april 2020 00:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En er is geen directeur/manager die daar iets aan kan/wil doen?
Dat is al jaren zo, het wordt nu uitvergroot en hopelijk gaan ze nu wel met de billen bloot.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het sentiment van wij werken tot ons 67e en Zuid-Europa in de hangmat laten liggen op kosten van onze creditcard gaat Wilders en Baudet zeker in de kaart spelen.
Zuid-Europa beschouwt eurobonds als gratis geld (vanwege de lage rente). Voor hun is er dus geen enkele prikkel om te gaan hervormen.
Terug in je hok, dat werd min of meer gezegd door de marionetten van Trump.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:18 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Echt waar!? Vet man! Geef me ook wat
En u wilt bij zo'n bedrijf werken??quote:Op donderdag 2 april 2020 00:19 schreef HiZ het volgende:
[..]
Aan iemand die komt werken als ze verkouden is? Wel eens in een Nederlands bedrijf geweest?
Ja. Sterker nog, ik werk er bij één. Niet dat ze bij ons erg genegen zijn om mensen naar huis te sturen, maar zodra anderen gaan klagen wordt het een ander verhaal.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:19 schreef HiZ het volgende:
[..]
Aan iemand die komt werken als ze verkouden is? Wel eens in een Nederlands bedrijf geweest?
Het is idd een andere Persco stij dan wij hier gewend zijn en op een bepaalde manier worden dubbelzinnige boodschappen uitgestraald. Op die manier is er dan weer transparantie.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:07 schreef Oekelele het volgende:
Amerika maakt een statement tegen mensen die denken dat Amerikaanse anti eenheden verslapt zijn door covid 19 pandemie.
En geeft ook antwoorden op veel nieuws dat in amerika speelt.
Dus even goed luisteren en niet meteen conclusies trekken.
Ik hoor graag na deze crisis hoe het je vergaat als je tegen je manager vertelt dat je het onverantwoordelijk vindt dat een van je collega's komt werken met een verkoudheid/griep.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja. Sterker nog, ik werk er bij één. Niet dat ze bij ons erg genegen zijn om mensen naar huis te sturen, maar zodra anderen gaan klagen wordt het een ander verhaal.
En u punt is?quote:Op donderdag 2 april 2020 00:22 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het is idd een andere Persco stij dan wij hier gewend zijn en op een bepaalde manier worden dubbelzinnige boodschappen uitgestraald. Op die manier is er dan weer transparantie.
Indirect wordt op deze manier, grote eigenzinnige "ondernemers" en "gouverneurs" weer gedwongen om mee te doen zonder dat zij letterlijk opdracht krijgen.
Op een afstandje blijft het proces intrigerend.
00u18: Het militaire team wordt van het schot gestuurd om verder te werken.
Dat zeker, Rutte doet het goedquote:Op donderdag 2 april 2020 00:20 schreef DonDruiper het volgende:
Wilders is toch al passé?
Hij zal wat stemmen krijgen van een paar Henk en Ingrids maar that's it.
Je kan zeggen van Rutte wat je wil, maar er staat wel iemand hé
Voorlopig wel ja, niet tot mijn 67e overigens.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:21 schreef Oekelele het volgende:
[..]
En u wilt bij zo'n bedrijf werken??
Ik heb daar gelukkig geen last van met mijn huidige werk. Vroeger heb ik het wel eens, samen met andere collega's, kenbaar gemaakt. Moet gewoon kunnen toch?quote:Op donderdag 2 april 2020 00:24 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik hoor graag na deze crisis hoe het je vergaat als je tegen je manager vertelt dat je het onverantwoordelijk vindt dat een van je collega's komt werken met een verkoudheid/griep.
Dat het intrigerend is.... omtopic hoe een pandemie wordt daar gebruikt wordt als lift voor allerlei maatregelen en wilde plannen.quote:
Inderdaad, al meerdere keren gezegd hier. Rutte doet het subliem, vergeleken met andere leiders.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zeker, Rutte doet het goed
Je moet er niet aan denken dat een 1 of andere oranje clown nu aan het roer staat.
Ja. Heeft China eigenlijk al een welgemeend "sorry" gezegd tegen de rest van de wereld?quote:
Uiteindelijk is alles een kwestie van geld.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:30 schreef Oekelele het volgende:
In Amerika praten ze in een persconferentie over vele zaken.
in Nederland vaak alleen over geld.
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Dat denk ik niet, Baudet zou dat prima kunnen. Zo lang de boodschap hetzelfde zou zijn, denk ik dat hij het nog beter over zou kunnen brengen.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Inderdaad, al meerdere keren gezegd hier. Rutte doet het subliem, vergeleken met andere leiders.
Ben zelf absoluut geen VVD stemmer, maar moet er niet aan denken dat nu een Tsjerrie of Geert aan het roer stond en het volk op deze wijze moest toespreken. Daar is Mark echt een maatje teveel voor lijkt het wel.
Ben ik in deze niet mee eens. Amerika gooit vanzelfsprekend weer met een hoop geld. Ik denk dat Nederland (overheid) hier best verstandige keuzes maakt.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:30 schreef Oekelele het volgende:
In Amerika praten ze in een persconferentie over vele zaken.
in Nederland vaak alleen over geld.
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |