twitter:Reuters twitterde op woensdag 01-04-2020 om 23:30:41All Israelis must wear face-masks in public as virus precaution: Netanyahu https://t.co/rf7gluw2Ug https://t.co/1zU9EnFgFI reageer retweet
Omdat die constant met besmette personen in aanraking komen. Na elke shift vervangen ze die maskers. In dat laatste zit het probleem voor jan en alleman.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:37 schreef polderturk het volgende:
Nederland moet ook met zo een regel komen. Die maskers werken gewoon. Waarom denk je dat artsen die dragen.twitter:Reuters twitterde op woensdag 01-04-2020 om 23:30:41All Israelis must wear face-masks in public as virus precaution: Netanyahu https://t.co/rf7gluw2Ug https://t.co/1zU9EnFgFI reageer retweet
Het moment om de war on drugs te verstevigenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:36 schreef MissionPhailed het volgende:
De Leider van het Vrije Westen spreekt:
Dat zou ongeveer hetzelfde werken. Het voorkomt dat je sproeit.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:40 schreef polderturk het volgende:
Kan een sjaal ool goed als mondmasker werken voor consumenten?
Staan weer heerlijk met 6 personen op 2 vierkante meter.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:36 schreef MissionPhailed het volgende:
De Leider van het Vrije Westen spreekt:
Die chirurgische maskers hebben helemaal niet als doel de arts te beschermen. Ze beschermen de patient.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:40 schreef franske19 het volgende:
[..]
Omdat die constant met besmette personen in aanraking komen. Na elke shift vervangen ze die maskers. In dat laatste zit het probleem voor jan en alleman.
Ik ga 2 keer per week naar buiten vopr boodschappen. Dan heb ik maar 2 maskers per dag nodig. In Taiwan koop je een doos van 50 voor 10 euro. Die dingen kosten normaal gesproken geen zak als er voldoende van zijn.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:40 schreef franske19 het volgende:
[..]
Omdat die constant met besmette personen in aanraking komen. Na elke shift vervangen ze die maskers. In dat laatste zit het probleem voor jan en alleman.
Dus 2 minder zelfs dan gister?quote:Op woensdag 1 april 2020 23:41 schreef houdafstand het volgende:
Totaal aantal (bewezen/verdachte) COVID-19 opnamen in de Nederlandse ICs op dit moment (d.w.z geen ontslagdatum bekend): 1110/38=1148
Gisteren rond dezelfde tijd: 1150 bezette IC-bedden.
Eergisteren rond dezelfde tijd: 1054 bezette IC-bedden.
Als wij netjes onder de 50 netto per dag blijven (gemiddeld), dan houden we het misschien wel vol tot en met 15 april (700/50=14 dagen). Rond die tijd (of misschien daarvoor al) zal de instroom gelijk oof zelfs kleiner zijn dan de uitstroom.
Reporters zitten op 2 meterquote:Op woensdag 1 april 2020 23:42 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Staan weer heerlijk met 6 personen op 2 vierkante meter.
Het werkt beter dan niets. Gevaar is alleen dat je andere regels, zoals de 1,5 meter, minder streng gaat naleven omdat je je beter beschermd voelt.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:42 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik ga 2 keer per week naar buiten vopr boodschappen. Dan heb ik maar 2 maskers per dag nodig. In Taiwan koop je een doos van 50 voor 10 euro. Die dingen kosten normaal gesproken geen zak als er voldoende van zijn.
Ik heb het me voor deze crisis wel vaker bedacht; waarom vinden we het zo normaal hier in het westen dat iemand die ziek is en anderen kan besmetten geen enkele poging doet om het een beetje te beperken? Het zou wel zo sociaal zijn.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:42 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik ga 2 keer per week naar buiten vopr boodschappen. Dan heb ik maar 2 maskers per dag nodig. In Taiwan koop je een doos van 50 voor 10 euro. Die dingen kosten normaal gesproken geen zak als er voldoende van zijn.
Nu is het niet normaal gesprokenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:42 schreef polderturk het volgende:
[..]
Nee, een schuurspons wel.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:40 schreef polderturk het volgende:
Kan een sjaal ool goed als mondmasker werken voor consumenten?
Dus..? Goede voorbeeld geven voor je volk.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:43 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Reporters zitten op 2 meter
De rest is voor 100% getest op covid19
Het is wel een effectieve bescherming voor iedereen rondom een drager.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het werkt beter dan niets. Gevaar is alleen dat je andere regels, zoals de 1,5 meter, minder streng gaat naleven omdat je je beter beschermd voelt.
Als het enige wat veranderd tijdens het boodschappen doen het feit dat je zo'n masker draagt is...dan is het een goede maatregel.
Als je zo'n ding wil dragen staat je dat geheel vrij.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:37 schreef polderturk het volgende:
Nederland moet ook met zo een regel komen. Die maskers werken gewoon. Waarom denk je dat artsen die dragen.twitter:Reuters twitterde op woensdag 01-04-2020 om 23:30:41All Israelis must wear face-masks in public as virus precaution: Netanyahu https://t.co/rf7gluw2Ug https://t.co/1zU9EnFgFI reageer retweet
Dat doen we volgens Jaap dus wel, wanneer we ziek zijn blijf je thuis.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:45 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik heb het me voor deze crisis wel vaker bedacht; waarom vinden we het zo normaal hier in het westen dat iemand die ziek is en anderen kan besmetten geen enkele poging doet om het een beetje te beperken? Het zou wel zo sociaal zijn.
Klopt, ik vind het alleen maar mooi als anderen extra maatregelen nemen. Of dat nu winkels, bedrijven of burgers zijn.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is wel een effectieve bescherming voor iedereen rondom een drager.
Laten we eerst zorgen dat het personeel van zorg en andere vitale diensten, ruim de beschikking krijgen over middelen. Voorts moeten amateurs die ze gaan dragen een examen doen, anders wordt het alsnog een virus zooitje.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:37 schreef polderturk het volgende:
Ja. Of 1 minder nu. De teller staat nu weer op 1149.quote:
Die stellen nog eens prioriteitenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:41 schreef gniffie het volgende:
[..]
Het moment om de war on drugs te verstevigen![]()
Mooi!quote:Op woensdag 1 april 2020 23:47 schreef houdafstand het volgende:
[..]
Ja. Of 1 minder nu. De teller staat nu weer op 1149.
Volgens mij de allereerste keer dat het niet toeneemt t.o.v. de "tussenstand" van de dag ervoor.
Ja nu, misschien. Maar onder normale omstandigheden is er geen Nederlander die thuisblijft met 'een verkoudheid' en sommigen zitten zelfs gewoon op hun werk als hun griep niet erg genoeg is. Hun collega's kunnen dan gaan zitten wachten tot ze ook besmet zijn.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat doen we volgens Jaap dus wel, wanneer we ziek zijn blijf je thuis.
Schei uit met die afzichtelijke dingen.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:47 schreef Vallon het volgende:
[..]
Laten we eerst zorgen dat het personeel van zorg en andere vitale diensten, ruim de beschikking krijgen over middelen. Voorts moeten amateurs die ze gaan dragen een examen doen, anders wordt het alsnog een virus zooitje.
Ik weet wel in welke sector in de volgende onderneming ga starten. Hmmmm 7 miljard consumenten, 8 x per dag wisselen, 365 dagen/jaar... met ¤0.01 winst per stuk. Af en toe een beetje tekorten forceren etc.etc. Wie doet er mee ?
Ja maar je bent dan een mietje wanneer je ziek bent en thuis blijft volgens de baas (en diezelfde collegas)quote:Op woensdag 1 april 2020 23:48 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja nu, misschien. Maar onder normale omstandigheden is er geen Nederlander die thuisblijft met 'een verkoudheid' en sommigen zitten zelfs gewoon op hun werk als hun griep niet erg genoeg is. Hun collega's kunnen dan gaan zitten wachten tot ze ook besmet zijn.
Dat gebeurt erg vaak ja. Snap het ook wel want als je je regelmatig ziekmeld ben je een aansteller, maar als je met een verkoudheidje op het werk gaat zitten is het ook weer niet goed.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:48 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja nu, misschien. Maar onder normale omstandigheden is er geen Nederlander die thuisblijft met 'een verkoudheid' en sommigen zitten zelfs gewoon op hun werk als hun griep niet erg genoeg is. Hun collega's kunnen dan gaan zitten wachten tot ze ook besmet zijn.
Ja dat dus. Het is niet snel goedquote:Op woensdag 1 april 2020 23:50 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja maar je bent dan een mietje wanneer je ziek bent en thuis blijft volgens de baas (en diezelfde collegas)
Niet alle gezichtsmaskers zijn hetzelfde, en niet al het gebruik is hetzelfde.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:47 schreef Vallon het volgende:
[..]
Laten we eerst zorgen dat het personeel van zorg en andere vitale diensten, ruim de beschikking krijgen over middelen. Voorts moeten amateurs die ze gaan dragen een examen doen, anders wordt het alsnog een virus zooitje.
Ik weet wel in welke sector in de volgende onderneming ga starten. Hmmmm 7 miljard consumenten, 8 x per dag wisselen, 365 dagen/jaar... met ¤0.01 winst per stuk. Af en toe een beetje tekorten forceren etc.etc. Wie doet er mee ?
Die andere gast zat te brabbelen dat drugs de samenleving vergiftigd en vele amerikanen zich hierom zorgen makenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:51 schreef DonDruiper het volgende:
Die briefing..
Under the leadership of president Trump
Thanks for your leadership
etc.
Noord Korea 2.0 in wording.
Alsof ze het drugsprobleem ooit gaan oplossenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die andere gast zat te brabbelen dat drugs de samenleving vergiftigd en vele amerikanen zich hierom zorgen maken![]()
Ja de drugs is het grootste probleem in de vs atm
Precies. Ik had deze week een neusverkoudheid, het was leuk om een e-mail aan mijn HELE team te schrijven dat dit voor mij reden was om deze week niet alleen voornamelijk thuis te werken (vonden ze vier weken terug ook al hysterisch) maar zelfs HELEMAAL niet te komenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:50 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja maar je bent dan een mietje wanneer je ziek bent en thuis blijft volgens de baas (en diezelfde collegas)
Idd... of iets met "waist a crisis"quote:Op woensdag 1 april 2020 23:47 schreef crystal_meth het volgende:
Lol, wat heeft border control en de war on drugs te maken met het virus?
Je zou denken dat drugs nu net minder een probleem zijn, aangezien de maatregelen de bewegingsvrijheid beperken.
Puur bedoeld als afleiding.
Het is makkelijker om succes te boeken met het oprollen van een tiener gang die handelen in coke en speed, dat corona was ook net wat te hoog gegrepenquote:Op woensdag 1 april 2020 23:53 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Alsof ze het drugsprobleem ooit gaan oplossen
Prioriteiten hoor nu.. man man man.
"we have a tremendous impact on drugs"quote:Op woensdag 1 april 2020 23:54 schreef Vallon het volgende:
[..]
Idd... of iets met "waist a crisis". Wel opvallend dat ze nu de vrijgekomen militairen lokaal gaan inzetten en voorkomen dat mensen illegaal het land inkomen.
Voor anderen:
Serieus?quote:Op woensdag 1 april 2020 23:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Trump is er echt van overtuigd dat de cartels bestrijden nu de beste oplossing is om corona te bestrijden
Ook in gebrekkig Engels?quote:Op woensdag 1 april 2020 23:59 schreef phpmystyle het volgende:
Misschien straks: ''we will limited the amount of abortions in our country''
Dat gaat wat moeilijker worden als er over de tweehonderdduizend dode Amerikanen zijn. En dat zal alleen de doden, niet de miljoenen die failliet zijn door hun ziekenhuisrekening.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:58 schreef DonDruiper het volgende:
Waarom hebben ze het niet over het verspreiden van het virus en het voorkomen daarvan?
Hij is gewoon bezig met campagne voeren nu. Erg populair onderwerp onder zijn kiezers.
CDA en VVD moeten wel...als ze nu akkoord gaan met eurobonds dan hebben Wilders en Baudet volgend jaar een meerderheid.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hopelijk houden ze deze keer voet bij stuk. Zoals ik Rutte hierover gehoord heb, gaat dat deze keer wel gebeuren. Maar je weet natuurlijk nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |