Ik kan me hier totaal geen voorstelling bij maken.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:Muskusboktor57 erg geestig.
Laat me raden, dat won @aTypisch makkelijk en @Scrummie2.1 bood zelfs zijn excuses aan?quote:Op donderdag 2 april 2020 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
Scrummie vs Atypisch in het Feyenoord topic, ik pak de popcorn er even bij.
Uurtje factuurtje.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik wacht op een Andy-imitatie van @:Muskusboktor57 , die zijn altijd erg geestig.
voorstelling van* maken, moet het zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan me hier totaal geen voorstelling bij maken.
quote:Op donderdag 2 april 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat me raden, dat won @:atypisch makkelijk en @:scrummie2.1 bood zelfs zijn excuses aan?
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat me raden, dat won @:atypisch makkelijk en @:scrummie2.1 bood zelfs zijn excuses aan?
Dat valt niet te controleren, maar ik geloof je op je woord!quote:Op donderdag 2 april 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat ik eerst ben gaan kijken en toen dat bericht pas typte?
Hopelijk komt je pakketje vandaag niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft Rene weer een lamp besteld??quote:Op donderdag 2 april 2020 14:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hopelijk komt je pakketje vandaag niet.
dan zit je in deze SC toch ook wel goed?quote:Op donderdag 2 april 2020 14:05 schreef fetX het volgende:
Ze blijven maar moeite hebben met de interpretatie van data in dat corona topic. Elke dag moet 20x hetzelfde gezegd worden.
Die lamp zal lang meegaan.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. Deze is voor boven mijn hoofd te houden voor als ik een goed idee heb.
Oh. Hopelijk is het een beetje een duurzame lamp danquote:Op donderdag 2 april 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. Deze is voor boven mijn hoofd te houden voor als ik een goed idee heb.
Daarom. Een zo'n topic is meer dan zat.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan zit je in deze SC toch ook wel goed?
Ja leukquote:Op donderdag 2 april 2020 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh. Hopelijk is het een beetje een duurzame lamp dan![]()
![]()
![]()
@:onlogisch check deze grap
Wat schaft de pot?quote:
Intermittent Fastingquote:Op donderdag 2 april 2020 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat schaft de pot?
Ik skip tegenwoordig ontbijt en ga direct aan de lunch. Bevalt prima.
IF GENOT
Niksquote:
Uitsmijtergenotquote:Op donderdag 2 april 2020 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat schaft de pot?
Ik skip tegenwoordig ontbijt en ga direct aan de lunch. Bevalt prima.
IF GENOT
Precies, je mist het op een gegeven moment niet eens meer.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:11 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Intermittent Fasting
Gelijk lunchen met gegrilde kipfilet en een pak opgewarmde spinazie a la creme.
bohhquote:Op donderdag 2 april 2020 14:11 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Intermittent Fasting
Gelijk lunchen met gegrilde kipfilet en een pak opgewarmde spinazie a la creme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |