Genot, ook even binnensleuren.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zal ik Westworld aflevering 3 gaan kijken?
Van harte ouwe reus.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ik zit vandaag precies 16 jaar met dit account op de foks.
Psvcl is gewoon een tyfusmongool, al jarenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Rens is echt ontzettend ziedend in het op1 topic.
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb zin om mijzelf in coma te zuipen. Ik doe het niet
Bedanktquote:
Ja dat weet iedereen, waarom zou je daar boos om worden?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Psvcl is gewoon een tyfusmongool, al jaren
Ik liet mij even gaanquote:Op woensdag 1 april 2020 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat weet iedereen, waarom zou je daar boos om worden?
Ik wil geen corona maar ook geen aids vriendquote:Op woensdag 1 april 2020 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar heb ik de moeder van @:onlogisch voor.
Moet kunnen.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil geen corona maar ook geen aids vriend
JCquote:
Werelds. Maar @Lenny_Leonard kan vrijdag pas weer reageren.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Freyja begint trouwens eindelijk een beetje aanhankelijk te worden. Zit steeds vaker op m'n schouder, en eergister (en gister) kon ik haar nekje kroelen met de mouw van m'n trui, vond ze genottelijk
@:Lenny_Leonard
@:Zipportal
Wat is freylaquote:Op woensdag 1 april 2020 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Freyja begint trouwens eindelijk een beetje aanhankelijk te worden. Zit steeds vaker op m'n schouder, en eergister (en gister) kon ik haar nekje kroelen met de mouw van m'n trui, vond ze genottelijk
nog kijken naar dat soort programma's terwijl je weet hoe het internet werktquote:Op woensdag 1 april 2020 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Heb je een vriendin?quote:Op woensdag 1 april 2020 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn valkparkiet.quote:
quote:
Geen tijd voor bekeuringen wel voor Twitter.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:26 schreef AFCNiels het volgende:
@:DonRaja
https://www.bd.nl/goirle/(...)-aan-laars~ac784731/
Tja, ramptoeristen will ramptoerist...quote:Op donderdag 2 april 2020 00:26 schreef AFCNiels het volgende:
@:DonRaja
https://www.bd.nl/goirle/(...)-aan-laars~ac784731/
Heel naar dat hij dat doet. Kan hij daarmee stoppen? Erg irritant @johannes_vermeerquote:Op woensdag 1 april 2020 21:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat doen alleen mensen als @:GGMM
Dus ik ga kijken.
Is dit jouw friettent?quote:Op donderdag 2 april 2020 00:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, ramptoeristen will ramptoerist...
Lekker door de stad flaneren genotquote:Op donderdag 2 april 2020 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker BBQ-en in het park met de fam
Kratje bier halen en op het terras gaan zitten. Goed voor de portemonnee dat corona hahaquote:Op donderdag 2 april 2020 01:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker door de stad flaneren genot
Waarde hoofdredacteur, beste Johan genot.quote:
Je drukt je netjes uit.quote:Op donderdag 2 april 2020 08:53 schreef maxi-mus het volgende:
Die Generationalpha is ook een speciaal figuur hé?
Dat is toch gewoon een ajacied met een matig gevoel voor trollen?quote:Op donderdag 2 april 2020 08:53 schreef maxi-mus het volgende:
Die Generationalpha is ook een speciaal figuur hé?
Daar zie ik hem ook alleen maar domme posts maken eigenlijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een ajacied met een matig gevoel voor trollen?
Lijkt me niet eigenlijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]Wat een kutclub is dit dan.
En dan uiteraard wel die landstitel op willen strijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |