Wat voor wereld krijgen we dan.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:15 schreef Simmertje het volgende:
Rutte omarmt in het debat in de Tweede Kamer ‘een sterke overheid, een sterke publieke sector’ en stelt dat diegenen die denken dat de wereld van voor Corona terugkomt na Corona ‘in een illusie leven’.
Ik vind dit ook wel heftig hoor, als een VVD-er deze uitspraak doet.
In Italië zaten ze vorige week nog als sardientjes in de metro in Milaan, wat verwacht je dan van de curves ?quote:Op woensdag 1 april 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dacht dat iemand dat bij zon talkshow zei maar misschien weet een andere fokker meer.
kan ook zo zijn in italie omdat ze daar niet al die voorselectie maken door zwakkere die geen schijn van kans maken niet op de ic te brengen.
Wel bijzonder hoor. Ik vind dat Rutte ook niet echt een typische VVD-er. Ik vind hem tijdens deze crisis ook boven de partijen staan en is het meer een staatsman.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:15 schreef Simmertje het volgende:
Rutte omarmt in het debat in de Tweede Kamer ‘een sterke overheid, een sterke publieke sector’ en stelt dat diegenen die denken dat de wereld van voor Corona terugkomt na Corona ‘in een illusie leven’.
Ik vind dit ook wel heftig hoor, als een VVD-er deze uitspraak doet.
Eentje waar Brennie en ik in een nieuw huis wonen met een 2 persoons inloopdouche en een 2 persoons jacuzzi.quote:
nouja er werd ergens gezegd dat 80 procent van de mensen daar op de IC het niet redtquote:Op woensdag 1 april 2020 19:18 schreef Snowpea het volgende:
[..]
In Italië zaten ze vorige week nog als sardientjes in de metro in Milaan, wat verwacht je dan van de curves ?
Sterke overheid betekent niet per se een grote overheid. Hoewel velen onze overheid natuurlijk wel groot vinden.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:19 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Wel bijzonder hoor. Ik vind dat Rutte ook niet echt een typische VVD-er. Ik vind hem tijdens deze crisis ook boven de partijen staan en is het meer een staatsman.
Vind ik ook. Hij zit daar natuurlijk ook in de eerste plaats in die rol en niet als VVD-man.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:19 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Wel bijzonder hoor. Ik vind dat Rutte ook niet echt een typische VVD-er. Ik vind hem tijdens deze crisis ook boven de partijen staan en is het meer een staatsman.
Dat is toch ook zegmaar een klein beetje juist het hele idee van een minister president in tijden van crisis?quote:Op woensdag 1 april 2020 19:19 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Een wereld zonder grote evenementen zou voor mij omschakelen zijn.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Eentje waar Brennie en ik in een nieuw huis wonen met een 2 persoons inloopdouche en een 2 persoons jacuzzi.
#3augustussleutel
Evenementen gaan echt wel weer komen, alleen gaat dat wel even duren.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een wereld zonder grote evenementen zou voor mij omschakelen zijn.
Staat volgens mij op de website van Stichting NICE. Of bedoel je wat anders?quote:Op woensdag 1 april 2020 19:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een lijstje van IC patiënten verdeeld over de leeftijdscategorieën.
Denk dat dat ook serieus zou helpen zodat meer mensen de maatregelen serieuzer nemen als ze zien dat er toch ook tientallen in hun leeftijdscategorie in coma liggen.
Waarom geeft het RIVM die info niet vrij?
Waarom denk je dat die niet meer terugkomen?quote:Op woensdag 1 april 2020 19:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik bedoel de leeeftdijscategorien zoals die in de datasheets van het RIVM staan elke dag. Bv 40-44, 45-49, 50-54 etc etc.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:22 schreef houdafstand het volgende:
[..]
Staat volgens mij op de website van Stichting NICE. Of bedoel je wat anders?
Ongeveer 9-10% (van ongeveer 1500) is jonger dan 50.
Ik begrijp dan niet zo goed wat Rutte bedoeltquote:Op woensdag 1 april 2020 19:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die niet meer terugkomen?
Hoezo?quote:Op woensdag 1 april 2020 19:24 schreef FoolWithMokey het volgende:
https://turksemedia.nl/it(...)aar-voor-coronahulp/
Kunnen we wat van leren...
Wat moet het ook voor hem (en de andere leden in het kabinet) een krankzinnige tijd zijn, dit is toch wel de crisis die je als bestuurder wilt hebben en moet het ook bijzonder zijn deze taak te mogen verrichten. Je kan bijvoorbeeld ook nu Trump opgescheept zitten, dan zit ik toch liever hier hoor.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vind ik ook. Hij zit daar natuurlijk ook in de eerste plaats in die rol en niet als VVD-man.
Staat per 10 jaar ingedeeld bij NICE, dus dat zegt toch wel watquote:Op woensdag 1 april 2020 19:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik bedoel de leeeftdijscategorien zoals die in de datasheets van het RIVM staan elke dag. Bv 40-44, 45-49, 50-54 etc etc.
Dus niet 10% is onder de 50; dat vind ik veel te algemeen. Ik wil weten per leeftijdscategorie hoeveel er liggen.
De helft jonger dan 50 zegt niets meer dan dat, ik zou specifieker willen zien
Dan hadden we toch echt wel heel wat meer dooien moeten hebben als de meeste die pensioen krijgen dood zouden gaan.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:25 schreef Oekelele het volgende:
Je zou denken de meeste mensen die pensioen krijgen gaan dood?
Ow is dat nieuw?quote:Op woensdag 1 april 2020 19:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Staat per 10 jaar ingedeeld bij NICE, dus dat zegt toch wel wat
1,7% is 19 jaar of jonger, 12% tussen 20 en 36, 30% tussen 37 en 60. De rest is boven de 60.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik bedoel de leeeftdijscategorien zoals die in de datasheets van het RIVM staan elke dag. Bv 40-44, 45-49, 50-54 etc etc.
Dus niet 10% is onder de 50; dat vind ik veel te algemeen. Ik wil weten per leeftijdscategorie hoeveel er liggen.
De helft jonger dan 50 zegt niets meer dan dat, ik zou specifieker willen zien
Ik eigenlijk ook niet. Is het dan erger of beter of wat bedoelt hij?quote:Op woensdag 1 april 2020 19:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik begrijp dan niet zo goed wat Rutte bedoelt
Lamme takquote:Op woensdag 1 april 2020 19:27 schreef vosss het volgende:
Ow percentages. Ja dan moet ik zelf rekenen
Die fondsen vallen of staan met rendement op hun investeringen. Die zakken nu hard door het ijs inderdaad. Maar dat trekt ook wel weer bij, alleen gaat dat nog wel even duren voor ze weer op hun oude dekkingsgraad zitten.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:25 schreef Oekelele het volgende:
Pensioenfondsen in de penarie, maar korting blijft waarschijnlijk uit door heftigheid coronacrisis.
Iedereen wil fondsen werven.
Je zou denken de meeste mensen die pensioen krijgen gaan dood?
De corona ellende is nog niet voorbij.....of heeft u meer info?quote:Op woensdag 1 april 2020 19:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan hadden we toch echt wel heel wat meer dooien moeten hebben als de meeste die pensioen krijgen dood zouden gaan.
de epidemioloog die gisteren bij jinek was zei dat het afhangt hoeveel mensen nou al dat virus hebben gehad. Ze zei bij 30 procent kunnen de maatregelen bv al wat versoepelt worden.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik kan me voorstellen dat, zolang er geen vaccin en/of medicijn is dat effectief is, heel veel evenementen het komende jaar sowieso niet meer terugkeren.
Zo heb ik van 1 concert al te horen gekregen dat het nu eind januari 2021 zal plaatsvinden maar gek genoeg blijft het zo: het virus is dan vermoedelijk niet weg, er is dan vast ook nog geen vaccin... ik verheug me er dus nog maar niet te veel op...
Wat dat betreft zou ik de boodschap van Rutte wel kunnen invullen...
Lopen zal swsquote:Op woensdag 1 april 2020 19:10 schreef vosss het volgende:
Hoeveel mensen die geïntubeerd worden lopen weer van de IC af? Ik las van de week een percentage dat 86% het niet zou halen, maar ik weet niet meer waar die cijfers precies vandaan kwamen. Iemand?
Daarom zal een zgn full-lockdown hier ook niet werken, iedereen is zo nuchter dat ie 'whatever' denkt en tenzij deze elke dag excuses kan verzinnen om iets niet te hoeven doen de boel terug kan koppelen aan de regering omdat met 3 van de 4 partijen in de coalitie niet gekozen hebben.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:25 schreef vosss het volgende:
Of misschien delen ze dat juist wel niet omdat het er niet zo veel zijn onder de 55 die op de IC liggen en dat ze bang zijn dat die mensen jonger dan dat nog veel meer dan nu denken whatever. Dat zou ook nog kunnen natuurlijk
Ben erg blij met mijn leeftijd momenteel.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
denk aan het aantal gevallen wat het ziekenhuis in komt toch?quote:Op woensdag 1 april 2020 19:34 schreef Minimunt het volgende:
Hé, ik ben vandaag de hele dag druk geweest met werk.
Nu hoor ik op het nieuws dat het RIVM constateert dat de verspreiding van het virus afneemt. Hoe kunnen ze dit in godsnaam concluderen als er niet volledig wordt getest??
Uhm.. Criteria worden ook strenger?quote:Op woensdag 1 april 2020 19:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk aan het aantal gevallen wat het ziekenhuis in komt toch?
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 1 april 2020 19:35 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Uhm.. Criteria worden ook strenger?
quote:Op woensdag 1 april 2020 19:34 schreef Minimunt het volgende:
Nu hoor ik op het nieuws dat het RIVM constateert dat de verspreiding van het virus afneemt. Hoe kunnen ze dit in godsnaam concluderen als er niet volledig wordt getest??
Is dat zo? Das nog niet doorgevoerd toch?quote:Op woensdag 1 april 2020 19:36 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Criteria om opgenomen te worden in het ziekenhuis.
Volgens mij niet hoor.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:36 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Criteria om opgenomen te worden in het ziekenhuis.
Ziekenhuisopnames, steekproeven? Je hoeft niet iedereen te testen.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:34 schreef Minimunt het volgende:
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ziekenhuisopnames, steekproeven? Je hoeft niet iedereen te testen.
In Nederland gelukkig wel.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is toch ook zegmaar een klein beetje juist het hele idee van een minister president in tijden van crisis?
quote:Op woensdag 1 april 2020 19:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Eentje waar Brennie en ik in een nieuw huis wonen met een 2 persoons inloopdouche en een 2 persoons jacuzzi.
#3augustussleutel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |