Zie sluitpost.quote:Op maandag 13 april 2020 10:16 schreef kree het volgende:
Als het nou onwijs zou ontsporen ok.
Maar is het niet ik zie er nog steeds gewoon een normale discussie in?
Waarom moet dat nu weer gelijk dicht dan?
COR / Treinreis voor familiebezoek (met Pasen) #2
Beetje jammer wel weer.. maargoed doe wel een nieuwe anders met meer een andere vraag en niet specifiek persoonlijk over reizen met ovquote:Op maandag 13 april 2020 10:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zie sluitpost.
Blijkbaar hebben wij een andere definitie van ontsporen en onnodig en daar ga ik niet over in discussie.
Omdat je je niet met een ander hoeft te bemoeien hier.quote:Op maandag 13 april 2020 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mag ik vragen waarom hier posts verdwijnen? Alle feedback is hier toch welkom (zie OP)?
Ik mag toch best voor een andere user opkomen? Welkom op een forum, waar dat dus wel mag.quote:Op maandag 13 april 2020 10:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat je je niet met een ander hoeft te bemoeien hier.
Ik vond je opmerking ook onbeschoft. Zo uit het niets.
Hou er mee op.
Dag Lenny.quote:Op maandag 13 april 2020 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik mag toch best voor een andere user opkomen? Welkom op een forum, waar dat dus wel mag.
Mijn opmerking was niet onbeschoft bedoeld. Maar ik snap wel dat jullie dat zo interpreteren. Jij en een collega vinden alles onbeschoft wat ik hier post.
Ook nooit iets van users accepteren als ze kritiek uiten. Altijd maar vol er tegenin. Jullie zijn immers de beste mods die we ooit hebben gehad.
Een verbod op een smiley ken ik niet. En het lijkt me ook heel onlogisch.quote:Op maandag 13 april 2020 13:22 schreef THEFXR het volgende:
ik zie in het algemene topic heel vaak deze smiley![]()
of alleen gepost of na een reactie, ik vind dat het topic gelijk naar beneden wordt getrokken en sommige goede posters blijven ook weg.
die smiley is ook verboden volgens de algemene regels.
staat in de tweede alinea genoemd.quote:Op maandag 13 april 2020 13:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een verbod op een smiley ken ik niet. En het lijkt me ook heel onlogisch.
Maar we beoordelen het per geval. Ik heb vaak genoeg zo’n post zien verdwijnen.
Maar posts met alleen ":') " erin worden ook weggemod toch? Tenminste, als ik ze zie doe ik het en als ik er opgewezen word doe ik het.quote:Op maandag 13 april 2020 13:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
staat in de tweede alinea genoemd.
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
dan zal ik veel TR's moeten zetten, geen zin in en jullie niet blij met het vele werk??quote:Op maandag 13 april 2020 13:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar posts met alleen ":') " erin worden ook weggemod toch? Tenminste, als ik ze zie doe ik het en als ik er opgewezen word doe ik het.
Ik weet niet zo goed wat je nu van ons wilt?quote:Op maandag 13 april 2020 13:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan zal ik veel TR's moeten zetten, geen zin in en jullie niet blij met het vele werk??
onderin de modbreak nog een keer neer zetten?quote:Op maandag 13 april 2020 13:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat je nu van ons wilt?
Wij kunnen niet voorkomen dat mensen met een smiley reageren of inhoudsloos reageren. We kunnen wel vegen en noten en aanspreken en dat doen we dan ook veelvuldig. Posts met alleen eenhaal ik weg, maar dat zei ik net ook al.
Er staat veelal. Dat is in overeenstemming wat ik zei. Verder wat lonaa zegt.quote:Op maandag 13 april 2020 13:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
staat in de tweede alinea genoemd.
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Alleen als jij je OV-avonturen er buiten laatquote:Op maandag 13 april 2020 15:56 schreef kree het volgende:
Klein verzoekje even aan de mods
COR / De “intelligente” NL lockdown, hoe denken we erover?
Mag er even in de TT een wijziging komen van “hoor” naar “hoe”
Haha beperk het al hoor, Maargoed het raakt aan het hele verhaal dus het is nogal moeilijk om het helemaal erbuiten te laten.quote:Op maandag 13 april 2020 15:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alleen als jij je OV-avonturen er buiten laat
Ik denk van wel? Het is zeker wel open ik val iig niemand aan ofzo in dat topic.quote:Op dinsdag 14 april 2020 01:45 schreef Muck het volgende:
Kree, vind je écht dat je een open discussie aangaat?
Ik namelijk niet.
Je gaat in tegen iedereen die een andere mening heeft, blijft om bewijzen vragen als de geleverde bewijzen je niet aanstaan en we kunnen gewoonweg niet tot je doordringen. We hebben het topic kansen genoeg gegeven,maar het blijft ontsporen, omdat je van mening bent dat jouw waarheid de enige is. Zo kun je nooit een gezonde discussie aangaan met elkaar.
Het is genoeg geweest zo.
ik snap het wel.quote:Op dinsdag 14 april 2020 02:02 schreef kree het volgende:
Ben er wel beetje boos over, maargoed ik zal me inhouden maar weer.
Maar niet cool dat je die sluit nu.
Je had btw gewoon ff DM naar mij kunnen sturen eerst of eens overleggen. Maargoed blijkbaar is een slotje nuttiger. Waarmee je bevestigd trouwens de totale controle enzo.
Maarja laat gaan allemaal weer.... ik zal er verder geen drama van maken. Maar laat het even genote zijn dat ik het er dus totaal niet ,mee eens ben wel. .
Verder was het een open topic en had iedereen kunnen posten erin wat hij/zij wilde.
ik stond voor alles wel open nu nog trouwens. Dus nee ik snap het slotje niet echt als ik eerlijk ben.
Dat ik alleen mijn eigen mening wil horen is ook al niet waar. Sta best open voor anderen. Maarja moeten ze wel met een goed argument komen natuurlijk.
En verder kun je trouwens hard aan de slag met andere topics sluiten die al helemaal geen reet met alles te maken hebben.
Snappen jullie het ook beetje van mijn kant dan, want de mond gesnoerd nu en juist met een topic wat daarover wel beetje in kritiek ging.
Het is niks persoonlijks allemaal tegen iemand, maargoed snappen Julie mijn punt dan ook?
Nou dat is mooi voor jequote:
Ga slapen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 02:02 schreef kree het volgende:
Ben er wel beetje boos over, maargoed ik zal me inhouden maar weer.
Maar niet cool dat je die sluit nu.
Je had btw gewoon ff DM naar mij kunnen sturen eerst of eens overleggen. Maargoed blijkbaar is een slotje nuttiger. Waarmee je bevestigd trouwens de totale controle enzo.
Maarja laat gaan allemaal weer.... ik zal er verder geen drama van maken. Maar laat het even genote zijn dat ik het er dus totaal niet ,mee eens ben wel. .
Verder was het een open topic en had iedereen kunnen posten erin wat hij/zij wilde.
ik stond voor alles wel open nu nog trouwens. Dus nee ik snap het slotje niet echt als ik eerlijk ben.
Dat ik alleen mijn eigen mening wil horen is ook al niet waar. Sta best open voor anderen. Maarja moeten ze wel met een goed argument komen natuurlijk.
En verder kun je trouwens hard aan de slag met andere topics sluiten die al helemaal geen reet met alles te maken hebben.
Snappen jullie het ook beetje van mijn kant dan, want de mond gesnoerd nu en juist met een topic wat daarover wel beetje in kritiek ging.
Het is niks persoonlijks allemaal tegen iemand, maargoed snappen Julie mijn punt dan ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |