abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192593140
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 10:16 schreef kree het volgende:
Als het nou onwijs zou ontsporen ok.

Maar is het niet ik zie er nog steeds gewoon een normale discussie in?
Waarom moet dat nu weer gelijk dicht dan?

COR / Treinreis voor familiebezoek (met Pasen) #2
Zie sluitpost.

Blijkbaar hebben wij een andere definitie van ontsporen en onnodig en daar ga ik niet over in discussie.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192593157
quote:
2s.gif Op maandag 13 april 2020 10:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zie sluitpost.

Blijkbaar hebben wij een andere definitie van ontsporen en onnodig en daar ga ik niet over in discussie.
Beetje jammer wel weer.. maargoed doe wel een nieuwe anders met meer een andere vraag en niet specifiek persoonlijk over reizen met ov
Do what you love, love what you do!
pi_192593576
Mag ik vragen waarom hier posts verdwijnen? Alle feedback is hier toch welkom (zie OP)? :?
  Moderator maandag 13 april 2020 @ 10:55:10 #204
236264 crew  capricia
pi_192593702
quote:
15s.gif Op maandag 13 april 2020 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mag ik vragen waarom hier posts verdwijnen? Alle feedback is hier toch welkom (zie OP)? :?
Omdat je je niet met een ander hoeft te bemoeien hier.
Ik vond je opmerking ook onbeschoft. Zo uit het niets.
Hou er mee op.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_192593735
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 10:55 schreef capricia het volgende:

[..]

Omdat je je niet met een ander hoeft te bemoeien hier.
Ik vond je opmerking ook onbeschoft. Zo uit het niets.
Hou er mee op.
Ik mag toch best voor een andere user opkomen? Welkom op een forum, waar dat dus wel mag.

Mijn opmerking was niet onbeschoft bedoeld. Maar ik snap wel dat jullie dat zo interpreteren. Jij en een collega vinden alles onbeschoft wat ik hier post.

Ook nooit iets van users accepteren als ze kritiek uiten. Altijd maar vol er tegenin. Jullie zijn immers de beste mods die we ooit hebben gehad. ^O^
  Moderator maandag 13 april 2020 @ 10:59:20 #206
236264 crew  capricia
pi_192593763
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik mag toch best voor een andere user opkomen? Welkom op een forum, waar dat dus wel mag.

Mijn opmerking was niet onbeschoft bedoeld. Maar ik snap wel dat jullie dat zo interpreteren. Jij en een collega vinden alles onbeschoft wat ik hier post.

Ook nooit iets van users accepteren als ze kritiek uiten. Altijd maar vol er tegenin. Jullie zijn immers de beste mods die we ooit hebben gehad. ^O^
Dag Lenny.
Het is klaar.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 13 april 2020 @ 13:22:01 #207
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192595697
ik zie in het algemene topic heel vaak deze smiley :')
of alleen gepost of na een reactie, ik vind dat het topic gelijk naar beneden wordt getrokken en sommige goede posters blijven ook weg.
die smiley is ook verboden volgens de algemene regels.
pi_192595727
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 13:22 schreef THEFXR het volgende:
ik zie in het algemene topic heel vaak deze smiley :')
of alleen gepost of na een reactie, ik vind dat het topic gelijk naar beneden wordt getrokken en sommige goede posters blijven ook weg.
die smiley is ook verboden volgens de algemene regels.
Een verbod op een smiley ken ik niet. En het lijkt me ook heel onlogisch.
Maar we beoordelen het per geval. Ik heb vaak genoeg zo’n post zien verdwijnen.
zie email 27 oktober
  maandag 13 april 2020 @ 13:48:09 #209
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192596040
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 13:24 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Een verbod op een smiley ken ik niet. En het lijkt me ook heel onlogisch.
Maar we beoordelen het per geval. Ik heb vaak genoeg zo’n post zien verdwijnen.
staat in de tweede alinea genoemd.
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
pi_192596060
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 13:48 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Maar posts met alleen ":') " erin worden ook weggemod toch? Tenminste, als ik ze zie doe ik het en als ik er opgewezen word doe ik het.
  maandag 13 april 2020 @ 13:50:30 #211
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192596087
quote:
2s.gif Op maandag 13 april 2020 13:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Maar posts met alleen ":') " erin worden ook weggemod toch? Tenminste, als ik ze zie doe ik het en als ik er opgewezen word doe ik het.
dan zal ik veel TR's moeten zetten, geen zin in en jullie niet blij met het vele werk??
pi_192596185
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 13:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dan zal ik veel TR's moeten zetten, geen zin in en jullie niet blij met het vele werk??
Ik weet niet zo goed wat je nu van ons wilt?
Wij kunnen niet voorkomen dat mensen met een smiley reageren of inhoudsloos reageren. We kunnen wel vegen en noten en aanspreken en dat doen we dan ook veelvuldig. Posts met alleen een :') haal ik weg, maar dat zei ik net ook al.
  maandag 13 april 2020 @ 13:56:36 #213
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192596205
quote:
2s.gif Op maandag 13 april 2020 13:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed wat je nu van ons wilt?
Wij kunnen niet voorkomen dat mensen met een smiley reageren of inhoudsloos reageren. We kunnen wel vegen en noten en aanspreken en dat doen we dan ook veelvuldig. Posts met alleen een :') haal ik weg, maar dat zei ik net ook al.
onderin de modbreak nog een keer neer zetten?
pi_192596412
Laten we het aub netjes houden, om nu mods extra te belasten lijkt me niet gewenst.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_192596448
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 13:48 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Er staat veelal. Dat is in overeenstemming wat ik zei. Verder wat lonaa zegt.
zie email 27 oktober
pi_192598023
Klein verzoekje even aan de mods
COR / De “intelligente” NL lockdown, hoor denken we erover?

Mag er even in de TT een wijziging komen van “hoor” naar “hoe”
pi_192598035
quote:
14s.gif Op maandag 13 april 2020 15:56 schreef kree het volgende:
Klein verzoekje even aan de mods
COR / De “intelligente” NL lockdown, hoe denken we erover?

Mag er even in de TT een wijziging komen van “hoor” naar “hoe”
Alleen als jij je OV-avonturen er buiten laat ;)
zie email 27 oktober
pi_192598062
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 15:57 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Alleen als jij je OV-avonturen er buiten laat ;)
Haha beperk het al hoor, Maargoed het raakt aan het hele verhaal dus het is nogal moeilijk om het helemaal erbuiten te laten.
Ik wil niet de discussie perce opzoeken hoor, maar ok heb nog wel beetje twijfels over de hele discussie die nu dus gesloten was. Wmb was het nog niet klaar nl.

Maar moet kunnen allemaal op een openbaar forum wmb. Tot het echt tever gaat enzo. Maar dat was het nog niet in het andere topic.

Maar thx alvast ;)
pi_192606894
Topic weer dicht. Gewoon nee he dat......

Ok kom maar op met de eerst volgende goede reden dan nu weer?

probeer ik het allemaal open te houdeen discussie nog. Maar blijkbaar is fok! OOK controle van de overheid, en mag ik niet meer zeggen wat ik denk en alleen bv de media geloven.

Hoe veel erger kun je het krijgen dan? Total control van de overheid of iedereen anders en je mag alleen nog maar zeggen wat in hun straatje past

Ik kan niet echt een gorer trfrn nrfrnkrn nl. Maar het zal wel weer.

Tekst en uitleg graag over het waarom hier.....
?

Ga voor de discussie maar eens een ander forum opzoeken want hier kan het dus blijkbaar niet.
Kom ik hier wel voor de lol.

[ Bericht 5% gewijzigd door kree op 14-04-2020 01:43:16 ]
  dinsdag 14 april 2020 @ 01:45:16 #220
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_192606968
Kree, vind je écht dat je een open discussie aangaat?
Ik namelijk niet.
Je gaat in tegen iedereen die een andere mening heeft, blijft om bewijzen vragen als de geleverde bewijzen je niet aanstaan en we kunnen gewoonweg niet tot je doordringen. We hebben het topic kansen genoeg gegeven,maar het blijft ontsporen, omdat je van mening bent dat jouw waarheid de enige is. Zo kun je nooit een gezonde discussie aangaan met elkaar.
Het is genoeg geweest zo.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_192607003
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2020 01:45 schreef Muck het volgende:
Kree, vind je écht dat je een open discussie aangaat?
Ik namelijk niet.
Je gaat in tegen iedereen die een andere mening heeft, blijft om bewijzen vragen als de geleverde bewijzen je niet aanstaan en we kunnen gewoonweg niet tot je doordringen. We hebben het topic kansen genoeg gegeven,maar het blijft ontsporen, omdat je van mening bent dat jouw waarheid de enige is. Zo kun je nooit een gezonde discussie aangaan met elkaar.
Het is genoeg geweest zo.
Ik denk van wel? Het is zeker wel open ik val iig niemand aan ofzo in dat topic.
En ja trek dingen in twijfel maar laat iedereen dan ook de ruimte om het tegendeel te bewijzen,

Een link naar media item (welke ik dus juist in twijfel trek) is het niet natuurlijk.
Is gewoon even google en gelezen.... ok het staat in media dus het is waar... no way dat/
Verder zie ik geen reden om hem maar dicht te gooien ook?

Maargoed het zal wel dan tyf je het toch dicht? Heb niet eens zin om er moeite voor te doen eigenlijk. Of je gooit het maar weer open /care meer. Dat ik hier niet meer kan zeggen wat ik denk is me onderhand duidelijk wel.
pi_192607032
Ben er wel beetje boos over, maargoed ik zal me inhouden maar weer.

Maar niet cool dat je die sluit nu.
Je had btw gewoon ff DM naar mij kunnen sturen eerst of eens overleggen. Maargoed blijkbaar is een slotje nuttiger. Waarmee je bevestigd trouwens de totale controle enzo.

Maarja laat gaan allemaal weer.... ik zal er verder geen drama van maken. Maar laat het even genote zijn dat ik het er dus totaal niet ,mee eens ben wel. .

Verder was het een open topic en had iedereen kunnen posten erin wat hij/zij wilde.
ik stond voor alles wel open nu nog trouwens. Dus nee ik snap het slotje niet echt als ik eerlijk ben.
Dat ik alleen mijn eigen mening wil horen is ook al niet waar. Sta best open voor anderen. Maarja moeten ze wel met een goed argument komen natuurlijk.

En verder kun je trouwens hard aan de slag met andere topics sluiten die al helemaal geen reet met alles te maken hebben.

Snappen jullie het ook beetje van mijn kant dan, want de mond gesnoerd nu en juist met een topic wat daarover wel beetje in kritiek ging.

Het is niks persoonlijks allemaal tegen iemand, maargoed snappen Julie mijn punt dan ook?

[ Bericht 29% gewijzigd door kree op 14-04-2020 02:25:32 ]
  dinsdag 14 april 2020 @ 02:26:33 #223
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192607117
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 02:02 schreef kree het volgende:

Je had btw gewoon ff DM naar mij kunnen sturen eerst of eens overleggen. Maargoed blijkbaar is een slotje nuttiger. Waarmee je bevestigd trouwens de totale controle enzo.

Maarja laat gaan allemaal weer.... ik zal er verder geen drama van maken. Maar laat het even genote zijn dat ik het er dus totaal niet ,mee eens ben wel. .

Verder was het een open topic en had iedereen kunnen posten erin wat hij/zij wilde.
ik stond voor alles wel open nu nog trouwens. Dus nee ik snap het slotje niet echt als ik eerlijk ben.
Dat ik alleen mijn eigen mening wil horen is ook al niet waar. Sta best open voor anderen. Maarja moeten ze wel met een goed argument komen natuurlijk.

En verder kun je trouwens hard aan de slag met andere topics sluiten die al helemaal geen reet met alles te maken hebben.

Snappen jullie het ook beetje van mijn kant dan, want de mond gesnoerd nu en juist met een topic wat daarover wel beetje in kritiek ging.

Het is niks persoonlijks allemaal tegen iemand, maargoed snappen Julie mijn punt dan ook?
ik snap het wel.
pi_192607149
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 02:26 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik snap het wel.
Nou dat is mooi voor je ;) helaas haal ik daar geen kant uit maar zal maar van het meest negatieve uit gaan even LOL
pi_192607151
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 02:02 schreef kree het volgende:

Ga slapen.
Gr Gr de totaal controlerende FOK!overheid.
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')