SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom relaxen op het paleis van Stokj:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ah op die manier.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In een grote pot autoflowers zijn heel makkelijk qua kweken
Ik wil ze eigenlijk ook, maar mijn vriendin wil het niet
Snap ik ook wel, maar aangezien ik aan een groot park woon is het misschien wel een idee om ergens een plant neer te zettenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Dat zou op zich nog een beter idee zijnquote:Op woensdag 1 april 2020 15:41 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Ik wil ze eigenlijk ook, maar mijn vriendin wil het niet
Snap ik ook wel, maar aangezien ik aan een groot park woon is het misschien wel een idee om ergens een plant neer te zetten
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Alleen wel ff een plek zoeken uit het zicht, anders is 'ie zo wegquote:Op woensdag 1 april 2020 15:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou op zich nog een beter idee zijn
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Je hebt ook kleinere autoflowers...man je hebt zoveel soorten dat dat al een heel gedoe is om uit te zoekenquote:Op woensdag 1 april 2020 15:43 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Alleen wel ff een plek zoeken uit het zicht, anders is 'ie zo weg![]()
..ik heb nog 2 zaden uit zo'n pakketje wat ik vorig jaar heb gekocht , nu alleen nog speciale grond, maar ja alles zit dicht
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hmmm, wat voor speciale grond?quote:Op woensdag 1 april 2020 15:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt ook kleinere autoflowers...man je hebt zoveel soorten dat dat al een heel gedoe is om uit te zoeken![]()
..ik heb nog 2 zaden uit zo'n pakketje wat ik vorig jaar heb gekocht , nu alleen nog speciale grond, maar ja alles zit dicht
laat maar ik google wel ffOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Plagron growmixquote:Op woensdag 1 april 2020 15:46 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hmmm, wat voor speciale grond?
laat maar ik google wel ff
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Een autoflower groeit kort en heeft een korte levenscyclus. Het is daarom belangrijk dat de wortels een goede lucht krijgen. Hiervoor kun je luchtige stoffen gebruiken zoals steenwol en kokos. Deze geven namelijk nauwelijks weerstand en laten veel zuurstof door tot de wortels. Echter zijn deze producten niet erg geschikt voor het kweken. Gebruik daarom liever een rijkelijk besmette potgrond. Bij deze potgrond kan kokos of perliet toegevoegd worden. Hierdoor kun je door de aarde je plant goed voeden en terwijl de kokos of perliet ervoor zorgen dat de aarde luchtig blijft.quote:
Moet toch wel te doen zijn zou je zeggen.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik heb geen perliet en en cocos potgrondquote:Op woensdag 1 april 2020 15:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Een autoflower groeit kort en heeft een korte levenscyclus. Het is daarom belangrijk dat de wortels een goede lucht krijgen. Hiervoor kun je luchtige stoffen gebruiken zoals steenwol en kokos. Deze geven namelijk nauwelijks weerstand en laten veel zuurstof door tot de wortels. Echter zijn deze producten niet erg geschikt voor het kweken. Gebruik daarom liever een rijkelijk besmette potgrond. Bij deze potgrond kan kokos of perliet toegevoegd worden. Hierdoor kun je door de aarde je plant goed voeden en terwijl de kokos of perliet ervoor zorgen dat de aarde luchtig blijft.
Moet toch wel te doen zijn zou je zeggen.![]()
Daarom een speciale zak gehaald toen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Maar de intratuin is toch open?quote:Op woensdag 1 april 2020 15:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen perliet en en cocos potgrond![]()
Daarom een speciale zak gehaald toenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ja maarw ja maarwquote:
intratuin is geen growshop![]()
In die plagron zit gewoon alles al mooi door elkaar gemixt![]()
Dus ideaal voor de ultieme mensen met een gebrek aan groene vingers![]()
Nee ..maar eerlijk is eerlijk : het is gewoon leuk om je eigen planten te kweken , vond ik met pepers ook erg leuk maar dit is nog leuker
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat geloof ik!quote:Op woensdag 1 april 2020 15:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maarw ja maarw
intratuin is geen growshop![]()
In die plagron zit gewoon alles al mooi door elkaar gemixt![]()
Dus ideaal voor de ultieme mensen met een gebrek aan groene vingers![]()
Nee ..maar eerlijk is eerlijk : het is gewoon leuk om je eigen planten te kweken , vond ik met pepers ook erg leuk maar dit is nog leuker
Ik heb ook ooit Pepers gekweekt in de tuin!
Dat ga ik sowieso weer doen, had zelf een kweekkastje gemaakt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Pepers kweken is tof !!quote:Op woensdag 1 april 2020 15:58 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat geloof ik!
Ik heb ook ooit Pepers gekweekt in de tuin!
Dat ga ik sowieso weer doen, had zelf een kweekkastje gemaakt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, het scheelt ook dat ik zelf héél erg van pittig eten hou, en ook zelf sambal maak.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Dat wil ik ook nog een keer makenquote:Op woensdag 1 april 2020 16:02 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja, het scheelt ook dat ik zelf héél erg van pittig eten hou, en ook zelf sambal maak.![]()
Ik heb wel een hele zooi pepers ingemaakt ...in dit geval jalapeño pepers , maar ik heb ook een hoop andere soorten gekweekt . Hou ook van pittig , maar de madame Jeanettes zijn me dan wel weer iets too much
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oh ik heb uiteindelijk sambal gemaakt van de Bhut Jolokia.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog een keer maken![]()
Ik heb wel een hele zooi pepers ingemaakt ...in dit geval jalapeño pepers , maar ik heb ook een hoop andere soorten gekweekt . Hou ook van pittig , maar de madame Jeanettes zijn me dan wel weer iets too much
Dat was wel de limit voor mij zegmaar, was toen ook de heetste die ik kon kopen.
Zo lekker, maar wat heb ik gezweet zeg.Uhu, dat zou technisch gezien kunnen jaquote:Op woensdag 1 april 2020 16:05 schreef puzziepie het volgende:
Je kan zo'n pot autoflowers ook binnen kweken trouwens
Mocht ik ooit weer alleen wonen gaat dat ook zeker gebeuren.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Is die nog heter dan madame Jeanettes?quote:Op woensdag 1 april 2020 16:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Oh ik heb uiteindelijk sambal gemaakt van de Bhut Jolokia.
Dat was wel de limit voor mij zegmaar, was toen ook de heetste die ik kon kopen.
Zo lekker, maar wat heb ik gezweet zeg.
[..]
Uhu, dat zou technisch gezien kunnen ja
Mocht ik ooit weer alleen wonen gaat dat ook zeker gebeuren.![]()
Wow!! Respect!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Naja ik eet al 17 jaar iedere dag pittig, dus je went eraan denk ik..quote:Op woensdag 1 april 2020 16:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is die nog heter dan madame Jeanettes?![]()
Wow!! Respect!!quote:De Naga Jolokia (ook wel Bhut Jolokia) is een chilipeper, die in 2007 door het Guinness World Records werd erkend als de heetste peper ter wereld. Daarmee verdrong de peper de Rode Savina. Nadien werd de titel overgenomen door achtereenvolgens de Trinidad Moruga Scorpion en de Carolina Reaper.Ik weet niet hoe zo'n beet proeft maar ben blij dat ik geen challenge heb gedaan door zo'n peper in zijn geheel in mijn mond te duwenquote:Het woord ‘‘jolokia’’ is Assamees voor het geslacht Capsicum.[3] Het woord Nāga is Sanskriet voor koningscobra. De peper komt vermoedelijk oorspronkelijk uit Nagaland, en is door de Naga vernoemd naar een giftige slang uit de regio. Dit vermoedelijk omdat de scherpe smaak van de peper doet denken aan een beet van de koningscobra.
Niet gelezenquote:Op woensdag 1 april 2020 16:12 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Naja ik eet al 17 jaar iedere dag pittig, dus je went eraan denk ik..
[..]
[..]
Ik weet niet hoe zo'n beet proeft maar ben blij dat ik geen challenge heb gedaan door zo'n peper in zijn geheel in mijn mond te duwenZonder wrijving geen glans![]()
Krijg je al les intussen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ja maar wat is pittig ?quote:Op woensdag 1 april 2020 16:12 schreef ToT het volgende:
Ik hou wel van vrij pittig voer, maar ik krijg er zo'n pijn van in m'n pens!
Bedoel je a la madame Jeanettes pittig?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik eet ook dagelijks pittigquote:Op woensdag 1 april 2020 16:12 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Naja ik eet al 17 jaar iedere dag pittig, dus je went eraan denk ik..
[..]
[..]
Ik weet niet hoe zo'n beet proeft maar ben blij dat ik geen challenge heb gedaan door zo'n peper in zijn geheel in mijn mond te duwen![]()
Dat sambal maken ga ik ook nog een keer doen trouwens![]()
Zo'n challenge is sowieso niets voor mij
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Van je basisschoolleraar die je gaat leren lezen.quote:Sambal maken is echt leuk, wel goed je handen wassen als je tussendoor naar de wc gaat (ervaringsdeskundige).quote:Op woensdag 1 april 2020 16:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik eet ook dagelijks pittig![]()
Dat sambal maken ga ik ook nog een keer doen trouwens![]()
Zo'n challenge is sowieso niets voor mijOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Uh okquote:Op woensdag 1 april 2020 16:20 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Van je basisschoolleraar die je gaat leren lezen.
[..]
Sambal maken is echt leuk, wel goed je handen wassen als je tussendoor naar de wc gaat (ervaringsdeskundige).Zonder wrijving geen glans![]()
Ik ook, ik hou echt van deze:quote:
Die is héél lekker, maar ook scherp.
De Surinaamse haal ik bij de toko, uit de supermarkt vind ik deze heel lekker qua smaak, kan ook overal doorheen:
Daar weet ik alles vanquote:Op woensdag 1 april 2020 16:20 schreef Filosoofert het volgende:
Sambal maken is echt leuk, wel goed je handen wassen als je tussendoor naar de wc gaat (ervaringsdeskundige).![]()
En dan niet eens om het naar de wc gaan maar omdat ik vaak aan mijn ogen zit te plukken![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oehhquote:Op woensdag 1 april 2020 16:22 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ook, ik hou echt van deze:
[ afbeelding ]
Die is héél lekker, maar ook scherp.
Deze haal ik bij de toko, uit de supermarkt vind ik deze heel lekker qua smaak, kan ook overal doorheen:
[ afbeelding ]Ziet er wel lekker uit
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja dan krijg je ditquote:Op woensdag 1 april 2020 16:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar weet ik alles van![]()
En dan niet eens om het naar de wc gaan maar omdat ik vaak aan mijn ogen zit te plukken![]()
idd
Ja jij iedere keer met je "niet gelezen"quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Tering!!quote:Op woensdag 1 april 2020 16:27 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Bij de verkeerscontrole:
"Hoe komt het dat je rode ogen hebt mevrouw?"
[ afbeelding ]
Uh sambal gemaaktZo zie ik er soms ook uit als ik stoned ben
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat was de grap ja.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tering!!Zo zie ik er soms ook uit als ik stoned ben
![]()
maakt niet uit. Als 'ie maar valt is het goed hé.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij mij valt het kwartje altijd wat later![]()
Dadelijk weer koetjes melken
Zo is hetquote:Op woensdag 1 april 2020 16:30 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
maakt niet uit. Als 'ie maar valt is het goed hé.
Dadelijk weer koetjes melken![]()
![]()
Melk-ze
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ho ho dadelijk pas, heb mij planning bijna rond voor vandaag. Heb er echt de hele dag over gedaan vandaag omdat er zo weinig te doen is hier...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Hier sowiesoquote:Op woensdag 1 april 2020 16:32 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ho ho dadelijk pas, heb mij planning bijna rond voor vandaag. Heb er echt de hele dag over gedaan vandaag omdat er zo weinig te doen is hier...In DTS is het wel drukker toch?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
hihaagshoquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ja over het algemeen loopt dat wel door ja.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hier sowiesoIn DTS is het wel drukker toch?
Maar met hier bedoelde ik "Hier op het werk".Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ahquote:Op woensdag 1 april 2020 16:34 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja over het algemeen loopt dat wel door ja.
Maar met hier bedoelde ik "Hier op het werk".
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja? Gevallen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
sjonnie geld?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Owja Johnny Cash was Walk the linequote:
Ah dat verklaard een hoop want daar luister ik nooit naarquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gemiste kans want TOTO is godenmuziek.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah dat verklaard een hoop want daar luister ik nooit naar
Vooral africaOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Wat een tyfus nummerquote:Op woensdag 1 april 2020 16:41 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Gemiste kans want TOTO is godenmuziek.
Vooral africa
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
PA PAPA PAPA PA PAAAAAquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Zijn verder wel goede studio muzikanten , daar niet vanquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
correctOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Dohquote:Op woensdag 1 april 2020 16:50 schreef stokj het volgende:
Ja @:haags_kwartiertje Haga zelfs in OSM blijf je op 1 staan met Getafe.
Zonder wrijving geen glans![]()
Poohquote:Op woensdag 1 april 2020 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij komt al als de deurbel gaat.Ik zwaai naar dieren.![]()
Haha! Iemand moet toch de deur open doenquote:Op woensdag 1 april 2020 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij komt al als de deurbel gaat.![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 april 2020 17:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Haha! Iemand moet toch de deur open doen
Hoe gaat het nu qua werk bij jou?quote:
Ik zag vanmiddag of vanmorgendie foto van Borrelnootje
Zag er wel mooi chill uit zo'n lege coupé
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Veel kanaloos volk in de treinquote:Op woensdag 1 april 2020 18:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu qua werk bij jou?
Ik zwaai naar dieren.![]()
Deze heb ik gemistquote:Op woensdag 1 april 2020 18:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu qua werk bij jou?
quote:Op woensdag 1 april 2020 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen zin om terug te zoeken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
was je urenlang furieus aan het fappen?quote:Op woensdag 1 april 2020 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn hele handen zijn kapot man.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee, veel handenwassenquote:Op woensdag 1 april 2020 18:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was je urenlang furieus aan het fappen?Zonder wrijving geen glans![]()
Ah gelukkig maar.. dan blijf ik hier even gezellig rond hangen..
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 1 april 2020 18:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja dat hoort er ook bij na het fappen
quote:Op woensdag 1 april 2020 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Ah gelukkig maar.. dan blijf ik hier even gezellig rond hangen..![]()
![]()
Gaat met vlagen hierquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ah ok, dat kan ookquote:Mwa daar kom ik nietquote:Op woensdag 1 april 2020 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, drukte vind je tegenwoordig vooral in het corona-topic.
Dat is waarquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat is cos?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
aaaaaahquote:Op woensdag 1 april 2020 18:56 schreef murp het volgende:
[..]
Topicreeks: [COS-UTO2 #1] Wat een HUFTERS!!!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nou, het ging er soms verhit aan toe, vraag maar aan @sourcy @Soury Der zat in ieder geval niets op haar lipquote:Op woensdag 1 april 2020 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, ik dacht al dat iemand het er warm van ging krijgen!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ook niet ertusseninquote:Op woensdag 1 april 2020 18:57 schreef murp het volgende:
[..]
Nou, het ging er soms verhit aan toe, vraag maar aan @:sourcy @:soury Der zat in ieder geval niets op haar lip
Jij zat op mijn lip !!!!!!!quote:Op woensdag 1 april 2020 18:57 schreef murp het volgende:
[..]
Nou, het ging er soms verhit aan toe, vraag maar aan @:sourcy @:soury Der zat in ieder geval niets op haar lip
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nou nou nou valt best meequote:Op woensdag 1 april 2020 19:00 schreef murp het volgende:
[..]
Moet je eens wat minder posten
Ba Dum TssZonder wrijving geen glans![]()
Je post ook niets op social mediaquote:Op woensdag 1 april 2020 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Users dachten dat ik dood was omdat ik er 5 dagen niet was![]()
Ik was ook vet ongerust!
![]()
![]()
Nee sorry maat.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:03 schreef murp het volgende:
[..]
Je post ook niets op social media![]()
Ik was ook vet ongerust!
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 1 april 2020 18:56 schreef murp het volgende:
[..]
Topicreeks: [COS-UTO2 #1] Wat een HUFTERS!!!![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja dat is je wel geluktquote:Op woensdag 1 april 2020 19:14 schreef murp het volgende:
[..]
Volgende keer wel doen hoor, anders moet ik weer iedereen optrommelenZonder wrijving geen glans![]()
Minder fappen dan dikzak.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn hele handen zijn kapot man.Hallo mevrouw liefbaarquote:
Doe liefquote:quote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Ah gelukkig maar.. dan blijf ik hier even gezellig rond hangen..
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Eej dud0r, zie je al dagen niet in dtsquote:Op woensdag 1 april 2020 19:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Minder fappen dan dikzak.
[..]
Hallo mevrouw liefbaar
[..]
Doe lief
[..]
[..]
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik vond je soms niet leuk neequote:![]()
Maar op een paar puntjes heb ik zelf ook niet altijd goed gehandeld![]()
Dus eigenlijk bedoel ik dat ik soms een beetje te heftig reageerde op bepaalde dingen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja leuk.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Minder fappen dan dikzak.
[..]
Hallo mevrouw liefbaar
[..]
Doe lief
[..]
[..]Zonder wrijving geen glans![]()
Kloptquote:Op woensdag 1 april 2020 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eej dud0r, zie je al dagen niet in dts
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Het is je vergevenquote:Op woensdag 1 april 2020 19:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond je soms niet leuk nee![]()
Maar op een paar puntjes heb ik zelf ook niet altijd goed gehandeld![]()
Dus eigenlijk bedoel ik dat ik soms een beetje te heftig reageerde op bepaalde dingen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: