Who cares? Het zit hier toch al.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:02 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Uit Italië en Spanje ook een aantal vluchten per dag![]()
https://www.aankomsten-schiphol.nl/
Dat vraag ik me af ja. Repatriëringsvluchten van KLM zijn afgelopen weken vnl uit Zuid Amerika en Azië geweest. Binnen Europa ging repatriëring met bus, ook uit Italië.quote:
Dan zeg dat je niet genoeg maskers hebt maar dat gaat regelen.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat kan, en dat betwist ik ook niet. Maar nu is dat gewoon geen optie
Nee daar bestaat het virus niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:14 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Oh inderdaad, die had ik niet opgemerkt. Maar ja, kans is groot dat er toch minstens 1 rondloopt?
Zuid Amerika vaak wel via Atlanta.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:15 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af ja. Repatriëringsvluchten van KLM zijn afgelopen weken vnl uit Zuid Amerika en Azië geweest. Binnen Europa ging repatriëring met bus, ook uit Italië.
Dus krijg sterk de indruk dat dit gewoon regulieren vluchten zijn...
Het punt is dat de ene deskundige zegt dat ze wel helpen en de andere niet. Het ene onderzoek zegt nuttig en het andere onderzoek niet. Zo werkt de wetenschap trouwens. Net als het ene onderzoek zegt dat roomboter gezonder is dan margarine en het andere onderzoek dat weer ontkent.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nee dat is je reinste onzin en dat aanleren van een masker aan doen, kan de overheid via een 1 minuut durende instructiefilmje regelen
Of de hele wereld is gek behalve NL maar onderzoeken van 10 jaar geleden gaven al aan dat maskers enorm helpen zelfs de chirurgische.
Daar is het verboden om over corona te praten dus als het er wel is zal niemand het meldenquote:
Best wel, alleen mogen ze dat niet zeggen want dan worden ze de cel ingegooidquote:Op woensdag 1 april 2020 16:14 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Oh inderdaad, die had ik niet opgemerkt. Maar ja, kans is groot dat er toch minstens 1 rondloopt?
quote:Op woensdag 1 april 2020 14:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
afbeelding ]
^Dit jaagt mensen trouwens ook de stuipen op het lijf. Ongetwijfeld goed bedoeld, maar het lijkt verdomme uit een dystopische Blade Runner achtige wereld afkomstig.
Ik prijs de dag dat de kinderen het cool vinden om op hun kamer te blijven en dan niet om verslaafd te gamen.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gaat toch nergens over joh. Lekker geld aan een paar nonamers geven die toevallig 100.000 volgers hebben. Alsof dat enig effect gaat hebben.
Je hebt je punt volgens mij gemaakt. RIVM/WHO says NOquote:Op woensdag 1 april 2020 16:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dan zeg dat je niet genoeg maskers hebt maar dat gaat regelen.
Dat filmpje kunnen ze desnoods verspreiden via een NL alert en elk uur inbreken op alle zenders.
Ja en dat is dus onzin.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Je hebt je punt volgens mij gemaakt. RIVM/WHO says NO
Tsja. Dit was wel te verwachten. Orban is echt op koers om de tweede dictatuur van Europa te worden.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De eerste voorgestelde wetswijzigingen in Hongarije na het ingaan van de noodsituatie en het opschorten van de democratie:
• Opheffing van de besluitvormingsrechten van burgemeesters
• Verwijdering van arbeidsrechtbanken en rechtbanken voor openbaar bestuur
• Verwijdering van de mogelijkheid om iemands geslacht te veranderen
• Verwijdering van de mogelijkheid van de gemeenteraad van Boedapest om de bouwprojecten van het stadspark stop te zetten
• Politie apparaat heeft zonder gerechtelijk bevel toegang tot belastinggegevens
En dat alles in de strijd tegen Corona
Engelse bronnen moeten nog volgen, dit is op basis van meerdere Hongaarse news outlets vertaald voor Reddit.
Wat een verrassing.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De eerste voorgestelde wetswijzigingen in Hongarije na het ingaan van de noodsituatie en het opschorten van de democratie:
[*] Verwijdering van de mogelijkheid om iemands geslacht te veranderen
• Verwijdering van de mogelijkheid van de gemeenteraad van Boedapest om de bouwprojecten van het stadspark stop te zetten
• Politie apparaat heeft zonder gerechtelijk bevel toegang tot belastinggegevens
Engelse bronnen moeten nog volgen, dit is op basis van meerdere Hongaarse news outlets vertaald voor Reddit.
Allemaal immuunquote:
Ja hè, want het is algemeen bekend dat geslachtsverandering een kweekvijver is voor Corona.quote:
https://www.stichting-nice.nl/quote:Op woensdag 1 april 2020 16:23 schreef Kyran het volgende:
Update met laatste cijfers.
[ afbeelding ]
Positief: Patiënten die opgenomen (geweest) zijn lijkt nu toch goed af te vlakken. Nu zelfs onder de 10%, hopelijk houdt dit aan.
Negatief: Nog steeds 447 nieuwe patiënten opgenomen. Dat houdt dus ook in dat er weer ongeveer 150 nieuwe IC-patiënten gaan komen.
Deze cijfers die steeds veranderen... gebruik je die ook?quote:Totaal aantal (bewezen/verdachte) COVID-19 opnamen in de Nederlandse ICs op dit moment (d.w.z geen ontslagdatum bekend): 1106/45=1151
Gaan we net als in 1956 gewoon weer Hongaarse vluchtelingen opnemenquote:Op woensdag 1 april 2020 16:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tsja. Dit was wel te verwachten. Orban is echt op koers om de tweede dictatuur van Europa te worden.
Hongaarse dametjes zijn best lekker en geil. De mannen mogen daar blijven, heb je werkelijk niets aan!quote:Op woensdag 1 april 2020 16:26 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Gaan we net als in 1956 gewoon weer Hongaarse vluchtelingen opnemen
Ja, die 1151 staat ook onderin bij het aantal bezette bedden. Die rode cijfers veranderen constant, dus zijn niet betrouwbaar/accuraat. Die worden de komende dagen nog bijgewerkt en zijn dan wel betrouwbaar.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
[..]
Deze cijfers die steeds veranderen... gebruik je die ook?
Zo nee denk je dat die niet accuraat zijn?
Zullen vast meer dan genoeg mensen daar weg willen ja. Ook echt te kansloos voor woorden dat de huidige crisis wordt gebruikt om meer macht op te eisenquote:Op woensdag 1 april 2020 16:26 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Gaan we net als in 1956 gewoon weer Hongaarse vluchtelingen opnemen
Ik vraag dit omdat ik die cijfers al een paar dagen om dezelfde tijd opschrijf.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, die 1151 staat ook onderin bij het aantal bezette bedden. Die rode cijfers veranderen constant, dus zijn niet betrouwbaar/accuraat. Die worden de komende dagen nog bijgewerkt en zijn dan wel betrouwbaar.
IC beeld voor afgelopen dagen is meestal duidelijker in de avond.
Heel belangrijk in de strijd tegen Corona. Moeten we hier ook doen!quote:Op woensdag 1 april 2020 16:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
• Verwijdering van de mogelijkheid om iemands geslacht te veranderen
Kijk, en dat brengt ook weer geld in de kas.quote:359.000 boetes in Frankrijk
De Franse regering verbiedt de bevolking op vakantie te gaan. Komend weekend start in een deel van het land, waaronder Parijs, de voorjaarsvakantie.
"Laat me duidelijk zijn: je gaat niet op vakantie zolang de quarantainemaatregelen gelden", zei minister van Binnenlandse Zaken Castaner. Fransen mogen alleen de deur uit voor werk, zorg of boodschappen. "Als de regels worden overtreden, straffen we", zei Castaner.
Vanaf komend weekend wordt daarom extra gecontroleerd op snelwegen, maar ook op treinstations en vliegvelden. Tot nu toe zijn al 359.000 boetes uitgedeeld aan Fransen die zonder goede reden de straat opgingen.
Is dat altijd 30% ja? Ik dacht dat dat hooguit 20% wasquote:Op woensdag 1 april 2020 16:23 schreef Kyran het volgende:
Update met laatste cijfers.
[ afbeelding ]
Positief: Patiënten die opgenomen (geweest) zijn lijkt nu toch goed af te vlakken. Nu zelfs onder de 10%, hopelijk houdt dit aan.
Negatief: Nog steeds 447 nieuwe patiënten opgenomen. Dat houdt dus ook in dat er weer ongeveer 150 nieuwe IC-patiënten gaan komen.
In principe wel, maar ik heb geen idee of ze in ziekenhuizen dagelijks op een soortgelijke manier registreren (dus qua tijd etc.).quote:Op woensdag 1 april 2020 16:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vraag dit omdat ik die cijfers al een paar dagen om dezelfde tijd opschrijf.
Voor nu zou dat betekenen dat er 'maar' 40 bedden meer gevuld zijn dan 28 uur geleden.
En dat zou voor het capaciteitsprobleem dus goed nieuws zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |