Dat is landelijk algemeen bekend hoor.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:48 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Over een arts die meldt dat de meeste mensen obees zijn op de IC zal ik niet vallen.
Je mist mijn punt.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat is landelijk algemeen bekend hoor.
Helden en Lennyquote:Op woensdag 1 april 2020 09:51 schreef _I het volgende:
Maar we hebben met z'n allen staan klappen. Werken er dan niet alleen 'helden en engelen' in de zorg?
Bijna Technische briefing, ook mooi!
dat klappen is ook idioot. Die mensen redden elke dag wel levens. Had je voor corona ook wel eens kunnen klappen. (en met 'je' bedoel ik algemeen 'je')quote:Op woensdag 1 april 2020 09:51 schreef _I het volgende:
Maar we hebben met z'n allen staan klappen. Werken er dan niet alleen 'helden en engelen' in de zorg?
mensen blijken hardleers dus ik verwacht van nietquote:Op woensdag 1 april 2020 09:51 schreef Noek het volgende:
Het loont dus gewoon om wel een beetje op je leefstijl te letten.
Benieuwd of dat straks een topic gaat worden na alle ellende.
Het meerendeel doet gewoon zijn werk. Overal heb je helden die extra stappen zetten en het onmogelijke mogelijk maken. Maar aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat klappen is ook idioot. Die mensen redden elke dag wel levens. Had je voor corona ook wel eens kunnen klappen. (en met 'je' bedoel ik algemeen 'je')
Dat wordt veel hardlopen komende periode @Taradoquote:Op woensdag 1 april 2020 09:53 schreef Jano9 het volgende:
UMCG: hoe meer vetweefsel, des te meer plek voor coronavirus om schade aan te richten
https://vernieuwd.dvhn.nl(...)ichten-25520075.html
Jij mist wel meer en dat snap ik wel, maar om dan zo kinderachtig te doen tegen een arts die ons hier op de hoogte houdt is niet echt tof.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 09:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat wordt veel hardlopen komende periode @:Tarado
Ah joh, het blijft mensenwerk. Als de mensen maar goed opgelapt worden en met een goed gevoel naar huis gaan. Je wil ook niet weten wat er in de keuken van een restaurant gebeurt. Op elke werkplek worden er wel grove grappen gemaakt.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:51 schreef _I het volgende:
Het zal wel snel gaan nu we straks al 2 maand binnen zittenquote:Op woensdag 1 april 2020 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]ik zit gelukkig nog wel goed wat dat betreft maar inderdaad zonder sportschool moet je wel opletten
Is dus in Ecuador.quote:Op woensdag 1 april 2020 08:15 schreef theNull het volgende:
Het land van Trump.twitter:KurticusB twitterde op woensdag 01-04-2020 om 06:25:26Video has emerged from Lenox Hill Hospital located at 76th Street and Park Avenue in midtown Manhattan, New York City, showing an utterly HORRIFYING number of dead dead bodies; people killed by Coronavirus. DOZENS of body bags, filled with dead people, line the floor. https://t.co/3ePMAju2Kl reageer retweet
Het is geen arts.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Jij mist wel meer en dat snap ik wel, maar om dan zo kinderachtig te doen tegen een arts die ons hier op de hoogte houdt is niet echt tof.
idd.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ah joh, het blijft mensenwerk. Als de mensen maar goed opgelapt worden en met een goed gevoel naar huis gaan. Je wil ook niet weten wat er in de keuken van een restaurant gebeurt. Op elke werkplek worden er wel grove grappen gemaakt.
Heeft iemand de youtube link van de briefing?quote:Op woensdag 1 april 2020 09:51 schreef _I het volgende:
Klopt en als we het hier vanaf t begin allemaal wat serieuzer hadden genomen in Europa dan was t hier ook allemaal niet zo erg geweest.quote:
wat een gezeur ook, we weten dat 90% op de IC overgewicht heeft en dan is er eentje die daar weer de overtreffende trap van is, wat is het probleem, ik zie het nietquote:
"Het is maar een griepje" is echt de grootste collectieve blunder uit onze geschiedenis.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:58 schreef funnywell het volgende:
[..]
Klopt en als we het hier vanaf t begin allemaal wat serieuzer hadden genomen in Europa dan was t hier ook allemaal niet zo erg geweest.
Wat maakt dat nou uit? Mensen hebben weer even heerlijk kunnen spugen op de VS want in Europa en in NL gaat alles toppie wat betreft dit virus. 🙄quote:
Is volgens mij gewoon New York hoor, de vuilnisbakken zijn ieder geval hetzelfde als in New York.quote:
Dat was in een ziekenhuis in het begin met zo'n 8 patiëntenquote:Op woensdag 1 april 2020 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een gezeur ook, we weten dat 90% op de IC overgewicht heeft en dan is er eentje die daar weer de overtreffende trap van is, wat is het probleem, ik zie het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |