quote:Op woensdag 1 april 2020 01:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Zolang je vrouw er geen problemen mee heeft dat je met je vriendin gaat wandelen is er inderdaad niks aan de hand
Beetje grappen tussendoor ja toch. De hele situatie is al klote genoegquote:
eensquote:Op woensdag 1 april 2020 01:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Beetje grappen tussendoor ja toch. De hele situatie is al klote genoeg
Johan Vlemmixquote:Op woensdag 1 april 2020 01:22 schreef THEFXR het volgende:
wie zitten er allemaal in het outbreak management team?
Misschien dat ze dan wat meer gaan beseffen dat overbevolking een serieus probleem is, maar ik vrees van niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:01 schreef leolinedance het volgende:
We mogen nog een maandje...![]()
Het is echt lastig. Heb medelijden met mensen met meerdere kids en niet al te groot huis![]()
De eerste hit op Outbreak Management Team:quote:
Dat is geheim. Wat ik overigens nogal frappant vind.quote:Op woensdag 1 april 2020 01:22 schreef THEFXR het volgende:
wie zitten er allemaal in het outbreak management team?
Dat is de VVHO toelage (ongeveer 125 euro bruto per 24 uur), eventueel aangevuld met de NATO en/of VN toelage. Is alleen maar van toepassing bij vredes of humanitaire operaties, dus niet bij natops.quote:
Rijksdagbrand.quote:Op woensdag 1 april 2020 01:27 schreef hjansen82 het volgende:
Hongarije heeft officieel een nieuwe dictator door de corona crisis hiervoor te gebruiken.
https://nos.nl/artikel/23(...)kte-macht-geeft.html
Stuk voor stuk goedgeleerde mensenquote:Op woensdag 1 april 2020 01:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De eerste hit op Outbreak Management Team:
Wie zitten er in het Outbreak Management Team, dat het kabinet van doorslaggevend corona-advies voorziet?
https://www.trouw.nl/zorg(...)s-voorziet~b37e4f97/
Aantal zijn wel bekend, maar snap het wel, mensen moeten vrijuit kunnen adviseren daar en er niet als persoon op afgerekend worden omdat het verregaande gevolgen kan hebben wat ze adviseren, wat o.a. de maatschappij kan verstoren, politiek grote schade kan veroorzaken etc etc.quote:Op woensdag 1 april 2020 01:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is geheim. Wat ik overigens nogal frappant vind.
Goedgeleerd?quote:Op woensdag 1 april 2020 01:29 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Stuk voor stuk goedgeleerde mensen
Maar de Ann vossens en Japie van Dissels worden er toch ook niet persoonlijk op worden aangekeken? En dat hun naam bekend is betekend niet dat je ook de vertrouwelijkheid van wat daar besproken wordt moet loslaten.quote:Op woensdag 1 april 2020 01:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Aantal zijn wel bekend, maar snap het wel, mensen moeten vrijuit kunnen adviseren daar en er niet als persoon op afgerekend worden omdat het verregaande gevolgen kan hebben wat ze adviseren, wat o.a. de maatschappij kan verstoren, politiek grote schade kan veroorzaken etc etc.
Nog naast de belangen van de werkgevers van de leden, die openheid van zaken hierin wellicht niet op prijs stellen door andere belangen of iig in andere richtingen.
Gezondheidszorg en volksgezondheid zijn zulke ingewikkelde zaken die met voorzichtigheid omkleed (moeten) worden.
De meesten werken óók in een ziekenhuis/instelling/onderzoekstoko/onderwijstoko en hebben daar ook verantwoording af te leggen. Expliciet en implicietquote:Op woensdag 1 april 2020 01:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar de Ann vossens en Japie van Dissels worden er toch ook niet persoonlijk op worden aangekeken? En dat hun naam bekend is betekend niet dat je ook de vertrouwelijkheid van wat daar besproken wordt moet loslaten.
Rechters mogen ook absoluut niet vertellen wat er besproken is onderling. Terwijl prima bekend is welke combinatie een zaak behandeld. Die dingen staan volgens mij los van elkaar.
Nou, hier in COR anders wel hoor.quote:Op woensdag 1 april 2020 01:34 schreef trein2000 het volgende:
Maar de Ann vossens en Japie van Dissels worden er toch ook niet persoonlijk op worden aangekeken?
Ik lees vooral kritiek op het rivm. Maar ik een maar zo dat de directe collega’s van iemand wel weten dat iemand het OMT zit.quote:Op woensdag 1 april 2020 01:37 schreef Molo het volgende:
[..]
De meesten werken óók in een ziekenhuis/instelling/onderzoekstoko/onderwijstoko en hebben daar ook verantwoording af te leggen. Expliciet en impliciet
En Jaap hoor ik continu persoonlijk onder vuur liggen dus je eerste zin die trek ik wel in twijfel
Dat is bij de AIVD, politieke top etc etc toch niet anders, al is dat dan uit andere overwegingen?quote:Op woensdag 1 april 2020 01:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik lees vooral kritiek op het rivm. Maar ik een maar zo dat de directe collega’s van iemand wel weten dat iemand het OMT zit.
Ik vind het een heel vaag iets. We lopen blind achter een OMT aan terwijl we niet eens weten wie dat zijn.
Ik weet gewoon wie de ministers van dit land zijn en wie er SG & DG is kun je ook gewoon opzoeken. Wie de leiding heeft over de AIVD is ook gewoon bekend, namelijk :quote:Op woensdag 1 april 2020 01:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is bij de AIVD, politieke top etc etc toch niet anders, al is dat dan uit andere overwegingen?
massaal erop uit, geldt iig niet voor mij, wacht even 2 weken af hoe dat gaat lopen.quote:Op woensdag 1 april 2020 01:43 schreef RensAjacied het volgende:
Wat denken jullie als de regels weer versoepeld worden het normale leven weer begint, gaan mensen dan weer massaal naar feestjes etc. of blijft de angst er dan voorlopig nog wel in?
Ik verwacht een geleidelijke loslaten van de maatregelen. Waarbij feestjes, evenementen en horeca niet bepaald bovenaan het lijstje staan.quote:Op woensdag 1 april 2020 01:43 schreef RensAjacied het volgende:
Wat denken jullie als de regels weer versoepeld worden het normale leven weer begint, gaan mensen dan weer massaal naar feestjes etc. of blijft de angst er dan voorlopig nog wel in?
Ik kijk het ook dan nog even aan hoor.quote:Op woensdag 1 april 2020 01:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
massaal erop uit, geldt iig niet voor mij, wacht even 2 weken af hoe dat gaat lopen.
Kloptquote:Op woensdag 1 april 2020 01:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik weet gewoon wie de ministers van dit land zijn en wie er SG & DG is kun je ook gewoon opzoeken. Wie de leiding heeft over de AIVD is ook gewoon bekend, namelijk :
Leiding van de AIVD
Tot 1 mei: waarnemend directeur-generaal AIVD: Mw. mr. M.J. (Marja) Horstman
Vanaf 1 mei: directeur-generaal AIVD: Dhr. Drs. E.S.M. (Erik) Akerboom
Plv. directeur-generaal AIVD: Mw. mr. M.J. (Marja) Horstman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |