Onze monteurs zijn ook 'gewoon' nog aan het werk. Is maar goed ook, wat de business moet toch zo goed als mogelijk doordraaien. Daar profiteert het hele bedrijf van. Maar de kantoorlui als ik zitten ondertussen veilig thuis. Ik vind dat die mannen daar best een extra'tje voor mogen krijgen.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee wat voor toeslagen ze bij de Coronacrisis krijgen(oefen,uitzending), maar denk wel een compensatie..
Waarschijnlijk in uren
Wat een kut loon. Maar over wat voor functie hebben wij het nou?quote:Op woensdag 1 april 2020 00:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Volgens mij iets van 2500 bruto per maand op basis van fulltime, met ploegendiensten.
verpleegkundige. Dat is ze nu niet meer (gelukkig), nu werkzaam op de planningsafdeling van een ziekenhuis. Dit verdient overigens gek genoeg meer, zonder ploegendiensten.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat een kut loon. Maar over wat voor functie hebben wij het nou?
Hier een kleine bron:https://www.youchooz.nl/b(...)n-ziekenhuis/salaris
En bedenk dat je ook een 13e maand hebt in de gezondheidszorg hé
IK vind dit totaal niet paranoide maar compleet logisch en hoe iedereen het moet benaderen.quote:Zo zijn er bijvoorbeeld mensen die denken dat ze besmet raken als ze buiten wandelen. Als ze thuiskomen, wassen ze hun kleding op 70 graden en douchen ze. Alsof de buitenwereld radioactief is."
Zelfs mensen die "behoorlijk intelligent zijn", zijn volgens de rechter paranoïde geworden. "Mijn moeder heeft een emmer met bleek staan. Als ze boodschappen heeft gedaan, gaat alles eerst in de emmer voordat het in de koelkast wordt gezet."
Klopt ben ik ook. Maar het zijn logische handelingen vind ik.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan ben jij ook paranoide. Als dat nodig zou zijn was de wereld nu al naar de klote geweest.
Maar als je de functie vergelijkt met bedrijfsleven kun je maar zelden meer verdienen. En je werkt vaak maar 4 dagen.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
verpleegkundige. Dat is ze nu niet meer (gelukkig), nu werkzaam op de planningsafdeling van een ziekenhuis. Dit verdient overigens gek genoeg meer, zonder ploegendiensten.
Als je gaat plussen en minnen is dat helemaal niet zoveel. Je maakt weinig op dus je wordt er wel iets "rijker" van. De FTM had daar al eens over geschreven, ik weet niet of je een abbo hebt:quote:Op woensdag 1 april 2020 00:17 schreef leolinedance het volgende:
Maar daar mag best een vergoeding tegenover staan.
Op het moment dat je je serieus druk maakt of je werk wel voldoende betaalt, kun je je afvragen of je wel in het goede beroeps/sector zit.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar daar mag best een vergoeding tegenover staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Tijd voor tijd...quote:Op woensdag 1 april 2020 00:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee wat voor toeslagen ze bij de Coronacrisis krijgen(oefen,uitzending), maar denk wel een compensatie..
Waarschijnlijk in uren
Kan het niet lezen, maar je verdient 2x je salaris geloof ik en je hebt niet/nauwelijks kosten dus na die 4 maanden heb je denk ik rond de 10/15K verdient als ik het goed hebquote:Op woensdag 1 april 2020 00:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je gaat plussen en minnen is dat helemaal niet zoveel. Je maakt weinig op dus je wordt er wel iets "rijker" van. De FTM had daar al eens over geschreven, ik weet niet of je een abbo hebt:
https://www.ftm.nl/artikelen/defensie-loonstrookjes-toelage
Hangt van de voorwaarden af. Een VN missie (Joegoslavie bv.) leverde meer op dan Afghanistan (NATO missie zonder de VN toelage). En geen kosten is natuurlijk niet waar want "thuis" gaat het leven gewoon door met je huur, hypotheek en alles en je mag gewoon belasting blijven betalen in Nederland... Over het algemeen word je ook nog geconfronteerd met enorme naheffingen van de belastingdienst omdat je te veel verdiend hebt...quote:Op woensdag 1 april 2020 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan het niet lezen, maar je verdient 2x je salaris geloof ik en je hebt niet/nauwelijks kosten dus na die 4 maanden heb je denk ik rond de 10/15K verdient als ik het goed heb
quote:Op woensdag 1 april 2020 00:35 schreef Vallon het volgende:
[..]
Op het moment dat je je serieus druk maakt of je werk wel voldoende betaalt, kun je je afvragen of je wel in het goede beroeps/sector zit.
Het is natuurlijk lullig als je geen kant op kunt.
Zelf zou mensen die alleen voor het geld (moeten) doen niet in - mijn - teams willen hebben om daar in hun vak, verantwoording te dragen.
Hierbij onderscheid maken dat je niet basaal rond kunt komen van het ontvangen loon of afgunstig bent (geworden) cq je achtergesteld voelt in je omgeving.Niet mee eens. Ik vind mijn werk hartstikke leuk, maar als het salaris morgen gehalveerd wordt ben ik overmorgen weg. Een goed salaris is, naast dat het je leven wat makkelijker maakt, een vorm van waardering. Eigenwaarde, waar jij het ook over hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat je afspiegelen met anderen. Kijk naar leraren, die hadden in het bedrijfsleven waarschijnlijk een stuk meer kunnen verdienen. Vind jij het terecht dat die mensen minder betaald krijgen? Het is niet voor niets dat er een tekort is hè.
Bij ons ook louter goden in het dorpquote:Op woensdag 1 april 2020 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Wel genot dat je in deze crisistijden in een rustig dorp woont. Geen last van drukte, mensen volgen de regels op, sociale controle en geen gehamster.
GENOT
Dat dacht ik ook toen ik vanmiddag een rondje ging lopen, teringveel volk.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Wel genot dat je in deze crisistijden in een rustig dorp woont. Geen last van drukte, mensen volgen de regels op, sociale controle en geen gehamster.
GENOT
Kappers zijn dicht hè.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:49 schreef crystal_meth het volgende:
Heeft Trump's haar een misdrijf begaan? Ziet er uit alsof ze de video ge"blurred" hebben.
Jij natuurlijk op 30 cm afstand die mensen de huid volgescholden.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik vanmiddag een rondje ging lopen, teringveel volk.
Voortgezet onderwijs verdient bakken meer dan basisonderwijs.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik vind mijn werk hartstikke leuk, maar als het salaris morgen gehalveerd wordt ben ik overmorgen weg. Een goed salaris is, naast dat het je leven wat makkelijker maakt, een vorm van waardering. Eigenwaarde, waar jij het ook over hebt.
Je gaat je afspiegelen met anderen. Kijk naar leraren, die hadden in het bedrijfsleven waarschijnlijk een stuk meer kunnen verdienen. Vind jij het terecht dat die mensen minder betaald krijgen? Het is niet voor niets dat er een tekort is hè.
Amsterdamse bos was weer tyfusdrukquote:Op woensdag 1 april 2020 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik vanmiddag een rondje ging lopen, teringveel volk.
André "het is maar een griepje" Hazes jr.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
En van de week hadden buurtbewoners keiharde muziek aan vanuit een busje met Leef van André Hazes jr.
Zelden zoveel irritatie gevoeld.
True, ik had nog even de jonge broekies mind, die hebben minder kosten. Alleen vaste lasten meestal wat eraf gaat, dan houden ze nog zat over meestal. Maar zeker geen vetpot idd, maar dat weet je van te voren ook wel, voor het geld hoef je het niet te doen.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hangt van de voorwaarden af. Een VN missie (Joegoslavie bv.) leverde meer op dan Afghanistan (NATO missie zonder de VN toelage). En geen kosten is natuurlijk niet waar want "thuis" gaat het leven gewoon door met je huur, hypotheek en alles en je mag gewoon belasting blijven betalen in Nederland... Over het algemeen word je ook nog geconfronteerd met enorme naheffingen van de belastingdienst omdat je te veel verdiend hebt...
Vooral de kinderopvangtoeslag was altijd een probleem, juist omdat je weg bent moet daar een groter beroep op gedaan worden om vervolgens doodleuk een brief te krijgen dat je teveel verdiend hebt en of je ff een paar duizend euro terug kunt storten...![]()
Maar goed, redelijk off topic hier.![]()
Die balans moeten we aan het eind van het jaar opmakenquote:Op woensdag 1 april 2020 00:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
André "het is maar een griepje" Hazes jr.
Ik ben een vriendelijke jongen, ik groet iedereen netjes.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij natuurlijk op 30 cm afstand die mensen de huid volgescholden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |