Je verwacht het niet he met die goedkope Chinese rommel.quote:De Australische autoriteiten hebben de afgelopen weken honderdduizenden in China geproduceerde mondkapjes in beslag genomen. Het gaat om materieel dat niet voldeed aan de kwaliteitseisen of was nagemaakt, zeggen bronnen tegen de Australische omroep ABC.
Ook meerdere Europese landen hebben de afgelopen tijd dergelijke beschermingsmiddelen uit China afgekeurd omdat de kwaliteit te laag was. Dat gebeurde onder meer in Nederland en België. De Chinese autoriteiten hebben benadrukt dat veel Chinese bedrijven dag en nacht doorwerken om levens te redden in andere landen.
https://www.bndestem.nl/d(...)-york-city~a258e829/
Wat is je bewijs dat dit fake is?quote:Op woensdag 1 april 2020 09:02 schreef SOG het volgende:
[..]
Whatever. Is gewoon een fake video. 1x doorklikken en genoeg bewijs
Ik gok dat het ook met de prijs te maken heeft, vooral deze tijdquote:Op woensdag 1 april 2020 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je verwacht het niet he met die goedkope Chinese rommel.
Daar had t men al tijdens de SARS uitbraak over en MERS, niks nieuws. Ja voor de NL artsen is t nieuw, maar niet voor de SARS landen. En uberhaupt vreemd, voor een lab als in t Erasmus die tijdens de SARS uitbraak een cruciale rol heeft gespeeld is t ook niet vreemd.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:06 schreef Revanches het volgende:
Interessant, die arts in het UMCG heeft het ook over de ACE2 receptoren, die in het X chromosoom zitten, vrouwen hebben daar 2van, zou het m/v verschil kunnen verklaren.
Interpunctie, gebruik het.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wat wel opmerkelijk is met die chromosomen is dat dat verschil weer verdwijnt bij triple keer zoveel mar dar zijn weer heel weinig van op de wereld maar ik denk dat medicijnfabrikanten daar ook naar zuden moeten kijke wat ze bij MERS ook gedaan hebben alleen stopgezet mdat de epidimie op zijn eind liep.
Mijn BMI is 20,3, en er is mij door de arts juist aangeraden om iets aan te komen.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Moraal van het verhaal is dat je beter onder de 25 kan zitten en al helemaal niet boven de 30.
Mijn bmi is 26 blijkbaar, toch nog 3,5 kg afvallen dus.
Ja ondergewicht is ook niet de bedoeling.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:15 schreef Messina het volgende:
[..]
Mijn BMI is 20,3, en er is mij door de arts juist aangeraden om iets aan te komen.
Ik kom van bmi 31,5. BMI zegt ook zeker niet alles.
21 is een keurig BMIquote:Op woensdag 1 april 2020 09:15 schreef Messina het volgende:
[..]
Mijn BMI is 20,3, en er is mij door de arts juist aangeraden om iets aan te komen.
Ik kom van bmi 31,5. BMI zegt ook zeker niet alles.
twitter:BMoon_bee twitterde op woensdag 01-04-2020 om 01:16:20Regardez l’ingéniosité des palestiniens assiégés, qui ont mis au point un prototype d’appareil respiratoire développé par 2 ingénieurs de #Gaza pour aider à améliorer les capacités hospitalières en pleine crise du coronavirus pour moins de 200$ .
https://t.co/iVT0oZZwUE reageer retweet
Leek me al dat er geen hersenen of andere vitale organen bijzaten inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |