Barney.gifquote:Op woensdag 1 april 2020 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hou je bek fucking kneus. Jouw gedrag was altijd al hinderlijk maar nu met corona is het echt stuitend. Die hele houding van jou dat er niks aan de hand is, bizar!
Er zijn supermarkten die contant nog accepteren. En in andere zaken mag je alleen maar pinnen. Contant geld is wel een van de grootste besmettingsoorzaken, maar daar zijn geen maatregelen over.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Tja, niet alles kan 1,5m zijn.... ook met de kassabon... geven ze ook gewoon!
Ik had wel verwacht, dit gaat pijn doen, maar het lijkt wel alsof iedereen moord en brand schreeuwtquote:Op woensdag 1 april 2020 22:45 schreef svann het volgende:
[..]
Inderdaad, zo kun je het ook bekijken.
Witheet.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hou je bek fucking kneus. Jouw gedrag was altijd al hinderlijk maar nu met corona is het echt stuitend. Die hele houding van jou dat er niks aan de hand is, bizar!
Halvering van de huur zou mooi zijn idd.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:41 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat Hudson's Bay het nog een paar maandjes langer vol hadden gehouden. Kwam die dan ook in aanmerking voor hulp?
Ik kom tegenwoordig het liefst zo min mogelijk in winkelsquote:Op woensdag 1 april 2020 22:47 schreef Bocaj het volgende:
Laten we morgen allemaal een worst en een slagroomtaart kopen bij de HEMA!
Slecht voor de lijn.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:47 schreef Bocaj het volgende:
Team #viesdikquote:Op woensdag 1 april 2020 22:47 schreef Bocaj het volgende:
Belachelijk duur... Maar het is wel privé vervoer!quote:
En Uber natuurlijkquote:Op woensdag 1 april 2020 22:51 schreef Oostblokkert het volgende:
De taxichauffeurs hadden het hiervoor ook moeilijk, met al die ronselaars erbij.
Ik ga weer naar de kleine rustig groenteboer en slager.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik kom tegenwoordig het liefst zo min mogelijk in winkels
Ja die ook, zeker.quote:
Omdat me koelkast ver weg staat.quote:
Speelt dat nog? Was Schiphol toch?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:51 schreef Oostblokkert het volgende:
De taxichauffeurs hadden het hiervoor ook moeilijk, met al die ronselaars erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |