Via wat heb je dat? Amazon zekerquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is juist relax man. Ik loop straks naar boven. Ondertussen mompel ik dat de lampen uit moeten. Muziek uit. Stofzuiger aan.
Nope, maar ik heb ook geen app. Ik ben al blij met een geintegreerde afstandbediening in mijn auto voor de garagedeur.quote:
Veel (ik denk veel, maar geen idee eigenlijk) nieuwbouw is tegenwoordig ook helemaal SMART he. Na de crisis ga je vast wat kopen, nieuwbouw doen.quote:
Ik zou mijn app zo ruilen voor je geintegreerde afstandbediening in je auto voor de garagedeur.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, maar ik heb ook geen app. Ik ben al blij met een geintegreerde afstandbediening in mijn auto voor de garagedeur.
Achter al mijn lampknoppen zitten fibaro modules. Dus alles smart. Lampen zelf ook nog een hoop met kleuren e.d.quote:
Nee, Sonos luistert naar me. Die staat in connectie met mijn Homey. Homey stuurt alles aan. HomeyGodquote:
Tering. Dat is wel tof. Zat het er allemaal al in of zelf gedaan?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Achter al mijn lampknoppen zitten fibaro modules. Dus alles smart. Lampen zelf ook nog een hoop met kleuren e.d.
Verder Sonos door het hele huis, stofzuiger, televisie, deurbel, mediaspeler, beamer, tado (thermometer), screens, rolluiken, deursensors.
Man, ik heb zelfs een sensor dat ik weet wanneer er post binnen is gekomen (heb zo'n brievenbus die buiten staat).
Enige smart in mijn huis qua apparatuur zijn mijn Teufel speakers en de tv. Denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Achter al mijn lampknoppen zitten fibaro modules. Dus alles smart. Lampen zelf ook nog een hoop met kleuren e.d.
Verder Sonos door het hele huis, stofzuiger, televisie, deurbel, mediaspeler, beamer, tado (thermometer), screens, rolluiken, deursensors.
Man, ik heb zelfs een sensor dat ik weet wanneer er post binnen is gekomen (heb zo'n brievenbus die buiten staat).
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wil dat ookquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is juist relax man. Ik loop straks naar boven. Ondertussen mompel ik dat de lampen uit moeten. Muziek uit. Stofzuiger aan.
Ik heb daar gewoon een vriendin voor.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je daar een app voor nodig hebt is het geen welvaart... Daar moet je een butler voor hebben.
De bewoner iig niet, nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Enige smart in mijn huis qua apparatuur zijn mijn Teufel speakers en de tv. Denk ik.
Mijn vriendinnen neem ik niet mee naar huis. Daar zit mijn vrouw al.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon een vriendin voor.
Ik heb mijn huidige huis in eigen beheer gebouwd. Dat is wel ideaal. Alles zelf kunnen uitdenken en bepalen dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Tering. Dat is wel tof. Zat het er allemaal al in of zelf gedaan?
Ik weet niet eens wat dat betekent.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb mijn huidige huis in eigen beheer gebouwd. Dat is wel ideaal. Alles zelf kunnen uitdenken en bepalen dus.
Is ook voor de schakelaars bijvoorbeeld wel handig. Ik heb overal puls. Werkt beter met domotica.
dan ga ik daar ook werkenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hij werkt in de zorg he, krijg je dat.
(Zeggen we allemaal na de crisis)
Ze heten in het Surinaams niet voor niks ‘buitenvrouw’.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen neem ik niet mee naar huis. Daar zit mijn vrouw al.
Heb je het slimste huis van Nederland maar blijf je een lachwekkend Limburgs accent houdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |