quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:54 schreef GGMM het volgende:
Mensen die hun licht via een app uit- of aandoen zijn inderdaad proleten.
Ik zie daar niet echt de toegevoegde waarde van in. Een app danquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]Gewoon alles automatisch man. Ga eens een beetje met je tijd mee.
Misschien in de slaapkamer als je maar 1 schakelaar bij de deur hebt? Anders kan ik ook niks bedenken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie daar niet echt de toegevoegde waarde van in. Een app dan
Automatische lichtschakelaars zijn wel goddelijk
Ik gebruik de app nauwelijks. In de winter kom ik thuis en dan is net het licht aangegaan. In de avond gaat alles uit. Slaapkamer doe ik gewoon met schakelaar, maar gaat dan automatisch uit na zoveel tijd. En half uurtje voor wekker gaat gaat alles ook langzaam aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie daar niet echt de toegevoegde waarde van in. Een app dan
Automatische lichtschakelaars zijn wel goddelijk
Voor mij is het wel praktisch, de genieën hier vonden het een goed idee om de lamp van de keuken en woonkamer samen te verbindenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:56 schreef GGMM het volgende:
"Kijk jongens, ik ben helemaal van deze tijd want ik doe het licht via een app aan!!"
Echt een app voor je opa die ook hip wil zijn.
Of voor proleten
Wtfquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor mij is het wel praktisch, de genieën hier vonden het een goed idee om de lamp van de keuken en woonkamer samen te verbinden
Ik doe het met mijn stem.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:54 schreef GGMM het volgende:
Mensen die hun licht via een app uit- of aandoen zijn inderdaad proleten.
Ja ik zie er het nut niet echt van inquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik gebruik de app nauwelijks. In de winter kom ik thuis en dan is net het licht aangegaan. In de avond gaat alles uit. Slaapkamer doe ik gewoon met schakelaar, maar gaat dan automatisch uit na zoveel tijd. En half uurtje voor wekker gaat gaat alles ook langzaam aan.
Komt omdat je een boomer bentquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zie er het nut niet echt van in
Dat je op kringverjaardagen iets te vertellen hebt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zie er het nut niet echt van in
Heb je veel slimme apparaten?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik gebruik de app nauwelijks. In de winter kom ik thuis en dan is net het licht aangegaan. In de avond gaat alles uit. Slaapkamer doe ik gewoon met schakelaar, maar gaat dan automatisch uit na zoveel tijd. En half uurtje voor wekker gaat gaat alles ook langzaam aan.
Dat zou ik niet meer wetenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet je nog dat ene gastje dat jou op Twitter een Boomer noemde?
Dit is toch geen antwoord op zijn vraag?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat hier om Scrummie
De magnetron is nog slimmer dan hij.
Ik praat constant tegen mijn apparaten. Alles verbonden dit dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:02 schreef Doublepain het volgende:
Wil sowieso alles verbinden straks, ook wat strips wanneer je film kijkt dat die erin meegaan
GENOT
Nee, maar wel een sneer richting jouquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is toch geen antwoord op zijn vraag?
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat komt doordat je een boomer bent.
Ik neem aan dat Scrummie niet in een kasteel woont, dan is ‘het licht al aan als je thuis komt’ vrij sad.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik praat constant tegen mijn apparaten. Alles verbonden dit dat.
Praten lijkt me niks, gewoon alles via mijn APPLE WATCHquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Applegodenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Praten lijkt me niks, gewoon alles via mijn APPLE WATCH
Dat is mijn droom
Je moet toch een gevoel van welvaart hebben als je elke dag hard je coronageld verdient.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Scrummie niet in een kasteel woont, dan is ‘het licht al aan als je thuis komt’ vrij sad.
Vloeken tegen een apparaat dat niet werkt, telt niet echt denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is sowieso verbazingwekkend dat er licht brandt bij Scrummie.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Scrummie niet in een kasteel woont, dan is ‘het licht al aan als je thuis komt’ vrij sad.
En dat gevoel krijg je omdat je licht aanstaat in je flatje wanneer je thuis komtquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet toch een gevoel van welvaart hebben als je elke dag hard je coronageld verdient.
Ja dit.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet toch een gevoel van welvaart hebben als je elke dag hard je coronageld verdient.
Oprijlaantje alles.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben wij ook. Die Philips lichten moet je sowieso die app voor hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:02 schreef Doublepain het volgende:
Wil sowieso alles verbinden straks, ook wat strips wanneer je film kijkt dat die erin meegaan
GENOT
Is juist relax man. Ik loop straks naar boven. Ondertussen mompel ik dat de lampen uit moeten. Muziek uit. Stofzuiger aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Praten lijkt me niks, gewoon alles via mijn APPLE WATCH
Dat is mijn droom
Als je daar een app voor nodig hebt is het geen welvaart... Daar moet je een butler voor hebben.quote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat gevoel krijg je omdat je licht aanstaat in je flatje wanneer je thuis komt
Dan moet je toch eens wat andere prioriteiten gaan stellen
gewoon Xiaomi mi boxquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:06 schreef Doublepain het volgende:
Enige wat kut is dat mijn Chromecast niet meer werkt op een TV, alleen op een beeldscherm krijg ik beeld![]()
Gewoon kut en niks anders
Daar heb ik je moeder voor, die neemt ook altijd keurig achter het randje mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso
Straks als vervanger voor een schoonmaakster ook een stof/dweilrobot die alles cleanedA
Zoals jij zeker.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je daar een app voor nodig hebt is het geen welvaart... Daar moet je een butler voor hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |