quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:54 schreef GGMM het volgende:
Mensen die hun licht via een app uit- of aandoen zijn inderdaad proleten.
Ik zie daar niet echt de toegevoegde waarde van in. Een app danquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]Gewoon alles automatisch man. Ga eens een beetje met je tijd mee.
Misschien in de slaapkamer als je maar 1 schakelaar bij de deur hebt? Anders kan ik ook niks bedenken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie daar niet echt de toegevoegde waarde van in. Een app dan
Automatische lichtschakelaars zijn wel goddelijk
Ik gebruik de app nauwelijks. In de winter kom ik thuis en dan is net het licht aangegaan. In de avond gaat alles uit. Slaapkamer doe ik gewoon met schakelaar, maar gaat dan automatisch uit na zoveel tijd. En half uurtje voor wekker gaat gaat alles ook langzaam aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie daar niet echt de toegevoegde waarde van in. Een app dan
Automatische lichtschakelaars zijn wel goddelijk
Voor mij is het wel praktisch, de genieën hier vonden het een goed idee om de lamp van de keuken en woonkamer samen te verbindenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:56 schreef GGMM het volgende:
"Kijk jongens, ik ben helemaal van deze tijd want ik doe het licht via een app aan!!"
Echt een app voor je opa die ook hip wil zijn.
Of voor proleten
Wtfquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor mij is het wel praktisch, de genieën hier vonden het een goed idee om de lamp van de keuken en woonkamer samen te verbinden
Ik doe het met mijn stem.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:54 schreef GGMM het volgende:
Mensen die hun licht via een app uit- of aandoen zijn inderdaad proleten.
Ja ik zie er het nut niet echt van inquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik gebruik de app nauwelijks. In de winter kom ik thuis en dan is net het licht aangegaan. In de avond gaat alles uit. Slaapkamer doe ik gewoon met schakelaar, maar gaat dan automatisch uit na zoveel tijd. En half uurtje voor wekker gaat gaat alles ook langzaam aan.
Komt omdat je een boomer bentquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zie er het nut niet echt van in
Dat je op kringverjaardagen iets te vertellen hebt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zie er het nut niet echt van in
Heb je veel slimme apparaten?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik gebruik de app nauwelijks. In de winter kom ik thuis en dan is net het licht aangegaan. In de avond gaat alles uit. Slaapkamer doe ik gewoon met schakelaar, maar gaat dan automatisch uit na zoveel tijd. En half uurtje voor wekker gaat gaat alles ook langzaam aan.
Dat zou ik niet meer wetenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet je nog dat ene gastje dat jou op Twitter een Boomer noemde?
Dit is toch geen antwoord op zijn vraag?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat hier om Scrummie
De magnetron is nog slimmer dan hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |