Ja, ik hoorde deze week nog zeggen wtf liggen die verpleegkundigen allemaal te zeiken, ze hebben nu eindelijk gekregen waar ze voor geleerd hebben!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:18 schreef Smack10 het volgende:
Dus het gaat niet alleen om de ouders, alleen had ik gisteren een discussie met iemand die ouder zijn in deze tijd zwaarder vond dat op een IC lopen waar dagelijks 10 doden vallen.![]()
Want voor de IC heeft men immers een opleiding genoten.
Dat ging mij een beetje te ver..
Mijn eerste zin niet gelezen, ik ondersteun de maatregelen volledig. Dus we gaan het gewoon blijven doen de komende maand en zien het daarna weer.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je zeuren, maar iedereen is slachtoffer in deze pandemie.
Het is geen wedstrijd wie het zieligste is.
Daarnaast kan je wel veel tijd met je kinderen doorbrengen..
Maar wat wil je dan?
Sterkte komende tijd.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:22 schreef Sfancta het volgende:
Opa ligt nog steeds in het ZH, nog steeds koorts na 4 dagen, en aan het zuurstof, gelukkig geen beademing. Het is zo kut om niet te mogen gaan naar hem, en maar eenmalig per dag wat informatie te krijgen.
Dan ben je natuurlijk ook een absoluut sneu persoon, dito voor het andere geval dat schmack010 benoemtquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde deze week nog zeggen wtf liggen die verpleegkundigen allemaal te zeiken, ze hebben nu eindelijk gekregen waar ze voor geleerd hebben!
Sommige mensen.
Want we zien doden over het hoofd?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als ze hier opschalen qua testen kunnen we zeker in de top 5 komen..
Sterkte joh. Lijkt me wel een taaie als hij het nog steeds zonde rbeademing redt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:22 schreef Sfancta het volgende:
Opa ligt nog steeds in het ZH, nog steeds koorts na 4 dagen, en aan het zuurstof, gelukkig geen beademing. Het is zo kut om niet te mogen gaan naar hem, en maar eenmalig per dag wat informatie te krijgen.
Eens. Het aantal doden zal nog wel behoorlijk oplopen, het aantal IC opnames ook, maar dat is in de lijn der verwachtingen... ook begint het langzaam het nieuwe normaal te worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:23 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat we nu in een wat rustigere periode komen. Natuurlijk met nog veel zieken maar ik denk dat men er nu wel wat meer grip op gaat hebben. Dus ik denk dat de komende 3 weken vrij "saai" worden qua nieuws.
Ja, mensen die in verzorgingshuizen overlijden en verdacht van corona worden niet getest.quote:
Mensen die nu sterven door corona maar niet getest zijn worden niet meegeteld als coronadode.quote:
Ik als ouder erger me net zo goed aan die groep collega's die zonder Corona-crisis ook om de haverklap alles uit hun klauwen liet vallen voor hun hoogsensitieve wondertjes hoor. Dat is de zelfde groep mensen die nu ook niet thuis geeft en de rest 90% van het werk op laat knappen. 's Avonds even een paar uurtjes bijwerken? Kom nou! Dan heb ik geen me-time!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is meer zo van dat jullie nu eens een keer de deksel op de neus krijgen van mensen welke geen kinderen hebben. Daar waar jullie die deksel normaal altijd op de neus rossen van mensen zonder kinderen. Wat weten jullie daar nou van; jullie hebben geen kinderen!!
BAM deksel op je bakkus succes met die kinderen thuis whoehahaha!!!
Sorry
Kinderen hebben, zover je ze gegund zijn, zijn ook een bron van zorgzaam geluk.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is meer zo van dat jullie nu eens een keer de deksel op de neus krijgen van mensen welke geen kinderen hebben. Daar waar jullie die deksel normaal altijd op de neus rossen van mensen zonder kinderen. Wat weten jullie daar nou van; jullie hebben geen kinderen!!
BAM deksel op je bakkus succes met die kinderen thuis whoehahaha!!!
Sorry
Ik reageerde met name op de vraag, waarom heb je kinderen als je ze niet om je heen wilt hebben? En vanmiddag was daar ook al op een vrij sneue manier een discussie over. Ik ken ook een paar ouders die hun kinderen het liefste de hele dag bij een kdv/bso proppen en hun werk het belangrijkste vinden (mijn manager is er zo een), maar het merendeel is echt niet zo.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gaat er niet om wat hij wilt, maar dat hij aangeeft dat het een fikse uitdaging is en zeker geen gemakkelijke situatie en wil daar gewoon even (heel terecht) over klagen. Ondanks dat hij het begrijpt is het gewoon een shit situatie voor alle betrokkenen. En ja, er zijn veel schrijnender en erge situaties, maar deze situatie is ook shit. Heb een beetje medeleven
Succes voor je opa!!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:22 schreef Sfancta het volgende:
Dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:23 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan ben je natuurlijk ook een absoluut sneu persoon, dito voor het andere geval dat schmack010 benoemt
Sterktequote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:22 schreef Sfancta het volgende:
Dat zou in andere landen toch ook moeten gelden dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:17 schreef superniger het volgende:
90% van de corona doden had overgewicht.
Net bij Jinek.
Dank voor je update ... heel veel sterkte!!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:22 schreef Sfancta het volgende:
Ik ook. En ik ben benieuwd wat voor slachtveld dit in Afrika gaat worden. En of wij daar dan weer de schuld van gaan krijgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe aan deze misere weer een eind komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |