Dat zei mijn broertje ook al ja. Dat dit pas het begin was. Nou ben benieuwd hoe bizar die andere afleveringen worden danquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet niet, dat dacht ik ook want dat doen ze wel vaak met tijgertjes enz waarmee je mee op de foto kan maar ik weet niet.. Maar goed ik zeg alvast 1 ding.. Iedereen die in beeld komt spoort niet.
Waarquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:51 schreef 00wildchild het volgende:
En wilde ook voor de zomer nog een nieuwe piercing maarjaaaa.
Ja had ik zondag ook. Ik naar het stadion, al helemaal blij dat ik gewoon door kon lopen bij de controle.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:51 schreef 00wildchild het volgende:
Vandaag zo leuk naar tattoostudio gewandeld. Is ‘ie dicht. Ja, duh.
En wilde ook voor de zomer nog een nieuwe piercing maarjaaaa.
Hoe was Dream School?quote:
Denk septum, alleen als ‘ie niet te erg naar voren komt. Of Medusa, maar daar ben ik misschien te oud voor ofzo en vind dat lipdeukje wel mooi dus litteken is zonde.quote:
We have seen nothing yet. Dit is echt pas het begin. Straks lockdown in de zomer, dan gaan de eerste al wel langzaam gek worden vermoed ikquote:
nounounouquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We have seen nothing yet. Dit is echt pas het begin. Straks lockdown in de zomer, dan gaan de eerste al wel langzaam gek worden vermoed ik
Ben nu al depressief as fuck.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We have seen nothing yet. Dit is echt pas het begin. Straks lockdown in de zomer, dan gaan de eerste al wel langzaam gek worden vermoed ik
Wat is er?quote:
Maar komt dat door het binnen zitten of?quote:
Weet niet, denk dat heel veel mensen dit niet gaan trekkenquote:
OH JAquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja het is wel weer leuk geweest voor vandaag.
verandert toch niet zoveelquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet, denk dat heel veel mensen dit niet gaan trekken
Speelt wel mee, ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar komt dat door het binnen zitten of?
Voor mensen die elke dag weg van huis zijn, ook na het werk, is dit wel even slikken tochquote:
hmm ja ik werk nu ook al 3 weken thuis...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor mensen die elke dag weg van huis zijn, ook na het werk, is dit wel even slikken toch
Wat had je nu willen doen wat niet kan wat voor een verlichting daarvan had gezorgd dan?quote:
merk eigenlijk vooral dat scheiding werk en prive wel erg wordt vertroebeldquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat had je nu willen doen wat niet kan wat voor een verlichting daarvan had gezorgd dan?
Ja dat krijg je sowieso wel met thuiswerk, helemaal als je partner en/of kids thuiszittenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
merk eigenlijk vooral dat scheiding werk en prive wel erg wordt vertroebeld
Mastruberen op een openbaar toilet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:16 schreef Fok-it het volgende:
Wat had je nu willen doen wat niet kan wat voor een verlichting daarvan had gezorgd dan?
Hoiquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mastruberen op een openbaar toilet.
nee johquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met lockdown bedoel ik dit ook gewoon. Intelligente lockdown dan eigenlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee joh
waarom zou er een lockdown komen
zo erg is dat toch nietquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met lockdown bedoel ik dit ook gewoon. Intelligente lockdown dan eigenlijk
Weet niet. Time will tellquote:
Vlakt al afquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee joh
waarom zou er een lockdown komen
Je bent zelf ook een millenial Hansquote:
Wie zegt datquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je moet geen zelfmoord gaan plegen oude pik
Stijlvolquote:
Heb jij dat Tiger King al gezien op Netflixquote:Op woensdag 1 april 2020 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je klinkt nu wel echt als een boomer ja.
Ik heb net The Zookeeper's Wife gekeken.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij dat Tiger King al gezien op Netflix
Je bent wel van de films laatste tijd hequote:Op woensdag 1 april 2020 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb net The Zookeeper's Wife gekeken.
Nazi's die olifanten en leeuwen bombarderen, echt hartstikke leuk.
In de maand maart heb ik 42 films gezien.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent wel van de films laatste tijd he
Jezusquote:Op woensdag 1 april 2020 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de maand maart heb ik 42 films gezien.
Nee nog lang niet, ik heb nu nog iets van 25 films in mijn Netflix lijstje staan en ook nog een hele hoop op mijn Letterboxd lijstje.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus
Je hele to-watch list is weg dus
Dat lukt je wel op deze snelheidquote:Op woensdag 1 april 2020 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee nog lang niet, ik heb nu nog iets van 25 films in mijn Netflix lijstje staan en ook nog een hele hoop op mijn Letterboxd lijstje.
Ik ga kijken hoe ver ik kom dit jaar.
Ook wel een hele zooi middelmatige films gekeken hoor, maar daardoor leer je goede films weer beter waarderen.quote:
Welke films vond je slechtst?quote:Op woensdag 1 april 2020 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook wel een hele zooi middelmatige films gekeken hoor, maar daardoor leer je goede films weer beter waarderen.
Oh die 2 films ken ik niet eensquote:
Ja Lost Girls staat sinds kort op Netflix maar was echt gigantisch matig en saai.quote:
Nou ja, Eerste Fantastic Beasts film was toch niet bruin en grauw?quote:
Jawel joh, alles is washed out en in blauwtinten bij die vent.quote:Op woensdag 1 april 2020 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, Eerste Fantastic Beasts film was toch niet bruin en grauw?
Dat volg ik niet. Klonk beetje te Breaking Bad-achtigquote:
Alleen seizoen 1 gezien, het was een slap aftreksel van Breaking Bad ja.quote:Op woensdag 1 april 2020 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat volg ik niet. Klonk beetje te Breaking Bad-achtig
80 procent van het kijkplezierquote:Op woensdag 1 april 2020 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zat wel een cute meisje in (als in haar personage) dus daarom bleef ik nog kijken.
Meisjes die stoer doen maar eigenlijk gebroken zijn van binnen en dat steeds meer laten zienquote:
Zeg gewoon schoenen joh.quote:Op woensdag 1 april 2020 01:17 schreef Solotovski het volgende:
Net patta's besteld welke ik eigenlijk een paar dagen eerder had willen kopen. Gelukkig heb ik dat niet gedaan want nu waren ze met 30% korting
Solo komt van de straatquote:
Gelukkig zal niemand in tijden van Corona zeggen dat je veter los zitquote:Op woensdag 1 april 2020 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ohja het is weer het altijd vermoeiende 1 april met allemaal schijtlollige nieuwsberichten.
RIP
"Ha je bent vergeten je joggingbroek aan te trekken!" *verbinding verbroken*quote:Op woensdag 1 april 2020 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig zal niemand in tijden van Corona zeggen dat je veter los zit
Flippieeeeeeeequote:Op woensdag 1 april 2020 07:08 schreef Flippiee het volgende:
WGR / 26-jarige voormalig-topsporter: terug naar school?
Je hebt toch ergens wat verkeerd gedaan in je leven @:kiid
wat heb je met je UI gedaan?quote:
snap ik.quote:Op woensdag 1 april 2020 07:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goooed
[..]
Ik had zin in iets debiels in deze debiele tijden
Net wat je lekker vindtquote:Op woensdag 1 april 2020 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
snap ik.
Lekker aan het thuiswerken?
True.quote:
ik denk dat je een van de velen bent.quote:Op woensdag 1 april 2020 07:57 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen, maar ik mis naar kantoor gaan of het sociale aspect in ieder geval
Wat doe je allemaal sinds je thuis zit?quote:Op woensdag 1 april 2020 07:57 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen, maar ik mis naar kantoor gaan of het sociale aspect in ieder geval
Mwah. Mwah. Met mij gaat goed.quote:Op woensdag 1 april 2020 07:56 schreef Flippiee het volgende:
En met jou, Haags? Hoe gaat het met alle maatregelen ook?
Daar kan ik me wat bij voorstellenquote:Op woensdag 1 april 2020 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat je een van de velen bent.
Ik ben blij dat ik nog naar mn werk toe mag.
Werkenquote:Op woensdag 1 april 2020 07:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat doe je allemaal sinds je thuis zit?
Blij dat het met jou goed gaat.quote:Op woensdag 1 april 2020 08:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah. Mwah. Met mij gaat goed.
quote:Op woensdag 1 april 2020 08:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar kan ik me wat bij voorstellen
[..]
Werken
En ik kook meer zelf nu aangezien ik er meer tijd voor heb.
En maak af en toe een wandeling rond lunchtijd. Dus lunch achter de laptop en dan wandeling
En jij?
[..]
Blij dat het met jou goed gaat.
Voornamelijk youtuben en slapen.quote:Op woensdag 1 april 2020 08:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werken
En maak af en toe een wandeling rond lunchtijd. Dus lunch achter de laptop en dan wandeling
En jij?
dat is weer net wat anders dan de luxe kantoorlunches die je normaal beschreefquote:Op woensdag 1 april 2020 08:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar kan ik me wat bij voorstellen
[..]
Werken
En jij?
[..]
Blij dat het met jou goed gaat.
Nog wat interessants wat je bekijkt op YouTube?quote:Op woensdag 1 april 2020 08:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voornamelijk youtuben en slapen.
Ha die mis ik best wel, moet nu continu nadenken wat ik wil/ga eten.quote:Op woensdag 1 april 2020 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is weer net wat anders dan de luxe kantoorlunches die je normaal beschreef
hoe bevalt het zelf koken?
hoe was de moussaka?quote:Op woensdag 1 april 2020 08:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog wat interessants wat je bekijkt op YouTube?
[..]
Ha die mis ik best wel, moet nu continu nadenken wat ik wil/ga eten.
Best primaIk heb o.a. al lasagna, moussaka en pasta pesto gemaakt. En ik heb besloten dat ik 1x per week de lokale ondernemer steun door afhaalmaaltijden te halen. Aangezien veel restaurants nu (beperkt) open zijn gegaan voor afhaal om toch nog een vorm van inkomen te hebben.
#livingthefattylife
Lekkerquote:Op woensdag 1 april 2020 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe was de moussaka?
maaltijden afhalen wil ik eigenlijk ook wel, maar doordeweeks heb ik daar geen zin in na het werk en in het weekend denk ik: ze zullen het wel druk genoeg hebben
ik heb de lokale brouwerij net wel gesponsortquote:Op woensdag 1 april 2020 08:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker
Gewoon eens bellen joh als je zin hebt. Althans hier is het afhalen op afspraak
Haiquote:
Nee, gewoon tijd aan het doden helaas.quote:Op woensdag 1 april 2020 08:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog wat interessants wat je bekijkt op YouTube?
[..]
Ohhhquote:Op woensdag 1 april 2020 09:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, gewoon tijd aan het doden helaas.
Helaas wel. Was vroeger bizar goed met Fifa, maar helaas nooit commercieel gemaakt )'=quote:Op woensdag 1 april 2020 07:08 schreef Flippiee het volgende:
WGR / 26-jarige voormalig-topsporter: terug naar school?
Je hebt toch ergens wat verkeerd gedaan in je leven @:kiid
Welke console heb je?quote:Op woensdag 1 april 2020 12:30 schreef Amarantha het volgende:
Nog steeds verliefd op mijn paarse controller.
Geen 1 haha, heb hem voor de laptop.quote:
Aah fijn nieuws.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:33 schreef Cachie het volgende:
Jongens, jullie girl heeft goed nieuws gekregen: de tumor in mijn been is toch goedaardig![]()
![]()
![]()
Ah pffquote:Op woensdag 1 april 2020 12:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen 1 haha, heb hem voor de laptop.
[..]
Aah fijn nieuws.
Stelt niet zoveel voor hoor.quote:
Werken voor je Airfryergeldquote:Op woensdag 1 april 2020 13:19 schreef Flippiee het volgende:
Kan iemand namens mij meedoen? xxxx
CUL / Win Het Airfryer Kookboek
Crew is uitgesloten van deelname.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:19 schreef Flippiee het volgende:
Daarom namens mijquote:Op woensdag 1 april 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Crew is uitgesloten van deelname.
Nee.
gedaanquote:Op woensdag 1 april 2020 13:19 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lever NU mijn kleurtje in zodat ik mee kan doen voor je.
quote:
Ze zouden er eens een moeten doen voor alleen crewquote:Op woensdag 1 april 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Crew is uitgesloten van deelname.
Nee.
Ik heb vandaag ook echt geen zinquote:Op woensdag 1 april 2020 13:42 schreef Amarantha het volgende:
Laat deze dag maar weer snel voorbij zijn.
Wat zouden ze dan moeten weggeven?quote:Op woensdag 1 april 2020 13:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ze zouden er eens een moeten doen voor alleen crew
Omg jaaaquote:Op woensdag 1 april 2020 13:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stelt niet zoveel voor hoor.Maar ik vind hem wel leuk want paars en doorzichtig:
[ afbeelding ]
Maar op deze foto vind ik hem niet zo mooi.
Een levenquote:
Ja, waarom niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:35 schreef Mortaxx het volgende:
Zal ik vanwege corona ook nog maar de helft van de huur gaan betalen
Zijn er inmiddels meer dan ‘gewone’ users.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ze zouden er eens een moeten doen voor alleen crew
Een 3weekse cruise ofzoquote:
Griep?quote:Op woensdag 1 april 2020 13:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh ik voel me gewoon kut en heb ik al een paar dagen.
Iedere user heeft zn eigen modquote:Op woensdag 1 april 2020 13:48 schreef Cachie het volgende:
[..]
Zijn er inmiddels meer dan ‘gewone’ users.
Resulteert dat in een echtscheiding?quote:Op woensdag 1 april 2020 13:54 schreef 00wildchild het volgende:
Verveel me alweer. En vervelen met mensen in huis is kutter dan zonder mensen in huis.
Zou niet weten wij zijn al zo goed als gescheiden maar zonder werkelijk gescheiden te zijn.quote:
ik vind vandaag een mooie dagquote:Op woensdag 1 april 2020 13:42 schreef Amarantha het volgende:
Laat deze dag maar weer snel voorbij zijn.
Dus je woont met je ex-man in huis waar je nog niet van gescheiden bent en je hebt een vriend die ergens anders woont? Wat doe je nog daar danquote:Op woensdag 1 april 2020 13:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zou niet weten wij zijn al zo goed als gescheiden maar zonder werkelijk gescheiden te zijn.
Hij betaalt de huur hequote:Op woensdag 1 april 2020 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je woont met je ex-man in huis waar je nog niet van gescheiden bent en je hebt een vriend die ergens anders woont? Wat doe je nog daar dan
We hebben een kind. Ik ga niet van de ene naar de andere vent hoppen.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je woont met je ex-man in huis waar je nog niet van gescheiden bent en je hebt een vriend die ergens anders woont? Wat doe je nog daar dan
Zoveel last zal je er niet van hebben lijkt me. Binnen zat je toch al, werk heb je niet en financieel heeft het geen gevolgen?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:05 schreef Amarantha het volgende:
Beter is deze bende gewoon snel voorbij, doet mijn humeur vast ook wel goed.
Dekens en hoodies helemaal strak getrokken als een condoom om je hoofd heen en dikke sportsokken over je broekspijpen heen getrokken.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil gamen maar het is zoo koud hier.
Fijn hoe jij altijd alles zo goed weet van een ander....quote:Op woensdag 1 april 2020 14:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zoveel last zal je er niet van hebben lijkt me. Binnen zat je toch al, werk heb je niet en financieel heeft het geen gevolgen?
tenminste een goede modquote:
was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:17 schreef 00wildchild het volgende:
Godgod ben op het punt dat ik m’n theedoeken strijk uit verveling.
Ik eet echt teveelquote:Op woensdag 1 april 2020 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Los van alle negatieve dingen, ben ik slanker aan het worden deze week. Eigenlijk alleen door minder te eten en minder slecht te eten.
Ik ben trots op mezelf.
Ja doe danquote:Op woensdag 1 april 2020 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest.
ik moet echt nog veel opruimen
Is ook erg verleidelijk natuurlijk, als je een hele dag binnen zit.quote:
ik zit gewoon op kantoor..quote:Op woensdag 1 april 2020 14:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja doe dan![]()
Ik moet nog veel dingen klussen eigenlijk maar voel me zo bezwaard om de hele tijd naar de bouwmarkt te gaan.En in de hobbywinkel zijn ze me ook al zat waarschijnlijk.
![]()
Ga je verkopen?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zit gewoon op kantoor..
moet hele huis nog uitmesten voor dat de fotograaf komt
ja, als de markt niet volledig inklapt nu.quote:
Ik bied -100.000quote:Op woensdag 1 april 2020 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, als de markt niet volledig inklapt nu.
als er te weinig geboden wordt blijf ik hier gewoon wonen, maar je mag me altijd spreken over een paar maandenquote:Op woensdag 1 april 2020 14:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
How about spreek je over paar maanden
Daar koop je in Limburg een twee onder een kap mee jaquote:
Meen je dit nou echt of?quote:
ja, zoals ik al de post er onder aangaf: ik vond je een totaal achterlijke user onder je oude naam, maar als mod gaat het volgens mij best goed.quote:
Ziek hè. Maar ja wel beetje ver weg.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar koop je in Limburg een twee onder een kap mee ja
Ja hij is een alerte jongeman.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zoals ik al de post er onder aangaf: ik vond je een totaal achterlijke user onder je oude naam, maar als mod gaat het volgens mij best goed.
basisschool is op een steenworp, middelbare ook op loopafstand. Alle basisvoorzieningen qua winkels en horeca zijn aanwezig in het dorp.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:43 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ziek hè. Maar ja wel beetje ver weg.
Waarom ga je verhuizen?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
basisschool is op een steenworp, middelbare ook op loopafstand. Alle basisvoorzieningen qua winkels en horeca zijn aanwezig in het dorp.
Zou een prima plekje zijn voor jou en de kleine
ik kan het huis van mn vader kopen. dat is een beetje groter, heeft een veel betere keuken en heeft een garagequote:
Als het anders is mag je het zeggen hoor. We zijn allemaal 1 team hierquote:Op woensdag 1 april 2020 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fijn hoe jij altijd alles zo goed weet van een ander....
Hij heeft een vader. We wonen in de randstad. Zijn hele familie woont hier in de randstad. Zijn school is hier in de randstad. Mijn school zit hier in de randstad. Waarom zou ik hem meenemen naar Limburg en heel zijn basis onder zijn leventje vandaan trappen?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
basisschool is op een steenworp, middelbare ook op loopafstand. Alle basisvoorzieningen qua winkels en horeca zijn aanwezig in het dorp.
Zou een prima plekje zijn voor jou en de kleine
Niks mis mee.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan het huis van mn vader kopen. dat is een beetje groter, heeft een veel betere keuken en heeft een garage
Dan heb je over 20 jaar een 2e Kiid rondlopenquote:Op woensdag 1 april 2020 14:49 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hij heeft een vader. We wonen in de randstad. Zijn hele familie woont hier in de randstad. Zijn school is hier in de randstad. Mijn school zit hier in de randstad. Waarom zou ik hem meenemen naar Limburg en heel zijn basis onder zijn leventje vandaan trappen?
zodat hij de rest van zijn leven wel op een mooie plek kan doorbrengen. Dan vergeet hij hopelijk die hele randstadquote:Op woensdag 1 april 2020 14:49 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hij heeft een vader. We wonen in de randstad. Zijn hele familie woont hier in de randstad. Zijn school is hier in de randstad. Mijn school zit hier in de randstad. Waarom zou ik hem meenemen naar Limburg en heel zijn basis onder zijn leventje vandaan trappen?
Die had ik niet gezienquote:Op woensdag 1 april 2020 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zoals ik al de post er onder aangaf: ik vond je een totaal achterlijke user onder je oude naam, maar als mod gaat het volgens mij best goed.
Grote kans dat hij op het verkeerde pad terecht komt in z'n huidige omgevingquote:Op woensdag 1 april 2020 14:49 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet zo snel in het buitenland willen wonenquote:Op woensdag 1 april 2020 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Zou alleen niet in Limburg gaan wonen omdat ik daar niks heb.
Ja nou ga je op het randje Mortaxx🖕🏽🖕🏽quote:Op woensdag 1 april 2020 14:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Grote kans dat hij op het verkeerde pad terecht komt in z'n huidige omgeving
Nah. Grote liefdevolle familie om je heen hebben en opgroeien met je neefjes en nichtjes isquote:Op woensdag 1 april 2020 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodat hij de rest van zijn leven wel op een mooie plek kan doorbrengen. Dan vergeet hij hopelijk die hele randstad
hmm, ja, geen idee, ik zou niet weten wat een grote liefdevolle familie isquote:Op woensdag 1 april 2020 14:54 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nah. Grote liefdevolle familie om je heen hebben en opgroeien met je neefjes en nichtjes is
Wil ook niet dat het zo’n Pinkpop figuur met een schedelkaarsenverzameling wordt ofzo.![]()
Ja ik had dat ook niet, maar hij heeft het wel en ik vind helemaal mooi.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, geen idee, ik zou niet weten wat een grote liefdevolle familie is
maar ik heb ook geen schedelkaarsen.
Dat wordt een grote mislukkingquote:Op woensdag 1 april 2020 14:54 schreef Solotovski het volgende:
@:fok-it
https://www.ad.nl/show/hi(...)e-seizoen~ae7b8a793/
Er is geen verhaal meerquote:
Hoezo er is geen verhaal meerquote:
We zullen zien. Wel de 2 leukste karakters eruitquote:Op woensdag 1 april 2020 15:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoezo er is geen verhaal meer![]()
Paus, tata, taxi, potlood
muis en?quote:Op woensdag 1 april 2020 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We zullen zien. Wel de 2 leukste karakters eruit
Moquote:
Heb je nog niet gecheckt? Jongenquote:
Heb laatst een aflevering gezien, zag er wel tof uit maar ja heb jou en Solo hier zien praten en nu hoef ik niet meer te kijken he..quote:
Matig matigquote:Op woensdag 1 april 2020 15:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb laatst een aflevering gezien, zag er wel tof uit maar ja heb jou en Solo hier zien praten en nu hoef ik niet meer te kijken he..
Je kent me toch. Dikke alpha boy jwzquote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet echt hebben om mijn humeur op te vrolijken.Ben echt pissig tegen iedereen.
Bedacht me trouwens dat Feyenoord waarschijnlijk Kokcu behoudt deze zomer.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kent me toch. Dikke alpha boy jwz
Nee, nee
Meer blowen?quote:Op woensdag 1 april 2020 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet echt iets hebben om mijn humeur op te vrolijken.Ben echt pissig tegen iedereen.
Even de vingers erin?quote:Op woensdag 1 april 2020 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet echt iets hebben om mijn humeur op te vrolijken.Ben echt pissig tegen iedereen.
Ja dat zal een rare transferwindow worden. Denk sowieso niet dat er 100+ miljoenentransfers gemaakt gaan worden. Dat zou echt onverantwoord zijnquote:Op woensdag 1 april 2020 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedacht me trouwens dat Feyenoord waarschijnlijk Kokcu behoudt deze zomer.
De Engelse clubs hebben weinig geld omdat ze de competitie niet af gaan maken.
Je kan mij wel appen als je wiltquote:Op woensdag 1 april 2020 15:35 schreef Amarantha het volgende:
quote:
Toch zullen een aantal het vast aandurven. Ik noem een City, een PSG, een Real.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat zal een rare transferwindow worden. Denk sowieso niet dat er 100+ miljoenentransfers gemaakt gaan worden. Dat zou echt onverantwoord zijn
Hangt er ook beetje vanaf hoeveel geld ze van overheid gaan krijgenquote:Op woensdag 1 april 2020 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch zullen een aantal het vast aandurven. Ik noem een City, een PSG, een Real.
Ik lees dat diverse clubs hun spelers al hebben gevraagd om een salarisverlaging voor een aantal weken. Is natuurlijk ook een oplossing om het verlies te beperken.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hangt er ook beetje vanaf hoeveel geld ze van overheid gaan krijgen
Pak wat xtcquote:Op woensdag 1 april 2020 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Man man manquote:Op woensdag 1 april 2020 17:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Goed op dreef makker.
Ama wordt zo nat door jou.
Neequote:
Nu even nietquote:
Hoe gaat het met die bink op zn motor?quote:Op woensdag 1 april 2020 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Man man man
[..]
Nee
[..]
Nu even niet
Is ze te nuchter voorquote:Op woensdag 1 april 2020 18:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Kerels are bad hmmkay beter pakt ze een vrouw.
Nou hij heeft geen motorquote:Op woensdag 1 april 2020 18:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe gaat het met die bink op zn motor?
Ja wel goedquote:Op woensdag 1 april 2020 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou hij heeft geen motorhad die toen ook niet (maar er staat wel een halve motor in zijn woonkamer) en denk wel goed?
quote:Op woensdag 1 april 2020 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou hij heeft geen motorhad die toen ook niet (maar er staat wel een halve motor in zijn woonkamer) en denk wel goed?
Ja hij wil/wou zelf een motor in elkaar zetten enz maar ja heeft die nooit gedaan dus nu staat er een oude verroeste Harley in zijn woonkamer. Oke dan.quote:
Ik ga stuk. Ah ja dit soort mensen zijn wel leuk om mee om te gaan.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hij wil/wou zelf een motor in elkaar zetten enz maar ja heeft die nooit gedaan dus nu staat er een oude verroeste Harley in zijn woonkamer. Oke dan.
Oh, geen idee joh.quote:
Almeloooquote:Op woensdag 1 april 2020 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, geen idee joh.
Waar woont tie dan
Ahaquote:
Ik kan niet lief doen want doen mensen ook niet tegen mij.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat je al weer wat liever doet.
Ontzettend fijn.
Het ontroert me.
Wat vervelend om te horen, dat verdien je echt niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan niet lief doen want doen mensen ook niet tegen mij.
Nou schijnbaar wel he.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat vervelend om te horen, dat verdien je echt niet.
Heb je veel vrije tijd nu?quote:Op woensdag 1 april 2020 18:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Op zich wel logisch nu zeker met Corona. Vroem vroem van je woonkamer naar de gang.
Wat ga je maken?quote:Op woensdag 1 april 2020 18:52 schreef 00wildchild het volgende:
Oké heb vol goede moed een mega doek gehaald en nu heb ik geen zin om te beginnen met schilderen dus staat er een heel groot doek in m’n woonkamer twee jaar lang.
Het doek valt vanzelfquote:Op woensdag 1 april 2020 18:52 schreef 00wildchild het volgende:
Oké heb vol goede moed een mega doek gehaald en nu heb ik geen zin om te beginnen met schilderen dus staat er een heel groot doek in m’n woonkamer twee jaar lang.
Ja heb wel een idee maar moet het nog even vormgeven en een pva maken voor ik begin.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat ga je maken?
Of doe je maar wat..
Ik googlen wat pva is.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja heb wel een idee maar moet het nog even vormgeven en een pva maken voor ik begin.
quote:Op woensdag 1 april 2020 19:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik googlen wat pva is.
Het is serieus slecht met mij gesteld.
quote:Op woensdag 1 april 2020 19:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik googlen wat pva is.
Het is serieus slecht met mij gesteld.
😍😍😍quote:Op woensdag 1 april 2020 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik.Kun je ook deels uitklappen tot een soort eettafeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |