SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos. Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ken ik ook al niet![]()
Corona geïnspireerd verzoek?
Dat was voor mij ook een bron van inspiratie, ja.quote:
Trustenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:02 schreef Melting het volgende:
Mad bedankt voor de muziek tot zover.
Ik ga naar bed, hoop nu eens goed te slapen.
Fijne avond allemaal.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:02 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Trustequote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:02 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Dat kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
@:TT: wel op afstand hè. Met een touw bijvoorbeeld.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:02 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Welterusten Melting. Ik hoop ook dat je goed slaapt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:02 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Welterusten...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:02 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Melting peert 'm en dit gebeurt...quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Hoor net dat een verre kennis op leeftijd die al van alles mankeerde aan Corona is overleden.
Hij was zondag opgenomen...
Brrr, nare berichtenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Hoor net dat een verre kennis op leeftijd die al van alles mankeerde aan Corona is overleden.
Trekt meteen de stekker eruit...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Melting peert 'm en dit gebeurt...
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Dat zijn nare berichtenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Achquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Lijkt wel onkruid.quote:
Ik denk het ook...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:08 schreef brother52 het volgende:
Ik ben denk ik de enige die Gogol Bordello niet zoveel vind.
Ik heb een enkele reis gekochtquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:09 schreef Symphonic het volgende:
De sneltrein naar Never Alone is zojuist vertrokken van spoor 3a
Geeft niks. Niet iedereen kan een goede smaak hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:08 schreef brother52 het volgende:
Ik ben denk ik de enige die Gogol Bordello niet zoveel vind.
Ik heb de trein gemistquote:
wat is nu beter, de boot missen of de trein missenquote:
NEVER ALONE!quote:
Zoals mijn broertje altijd zei: die heeft vast lang op de kade gestaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
wat is nu beter, de boot missen of de trein missen
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoals mijn broertje altijd zei: die heeft vast lang op de kade gestaan.
[..]
[..]
Ja, precies. Als dan toch iemand dat moet hebben offer ik me graag opquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geeft niks. Niet iedereen kan een goede smaak hebben.
[..]
145 BPM, best pittig...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:15 schreef just me het volgende:
goeie muziek om je fitness oefeningen te doen!
Ik geloof je direct.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:15 schreef just me het volgende:
quote:
De nachttrein is toch gezelliger.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Samen met de machinist en conducteur. Never alone dus.
Goede tip voor Nederland in beweging.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:15 schreef just me het volgende:
quote:
Ik heb verschillende nachttreinen genomen door Europa, was best gezelligquote:
Daar is een doekje voor.quote:
zondag 31 meiquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:19 schreef livelink het volgende:
Op een mooie pinksterdag mogen we weer naar buiten
Deze kwam van mij.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Bijna alle NL titels komen van Melting...
waar is je dochterquote:
Hij is/wordt meubelmaker.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar het kan ook van een behanger zijn
Qolere zegquote:
Dat zijn wel de leukere nachttreinen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb 1 keer een nachttrein genomen, in Italië, van Verona naar Bologna. Wat een drama, hele volle trein, we hebben met de groep afgewisseld met staan en op klapstoeltjes in het gangpad zitten
Ohja! Ik heb lang geleden ook nog een nachttrein van Milaan naar Brindisi genomen. Superdruk, geen mens sprak iets anders dan Italiaans behalve ik, maar het was toch wel leukquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb 1 keer een nachttrein genomen, in Italië, van Verona naar Bologna. Wat een drama, hele volle trein, we hebben met de groep afgewisseld met staan en op klapstoeltjes in het gangpad zitten
Morgenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Quando Quando - Engelbert Humperdinck
Dansjurkjes en -schoentjes aan...
Ik heb geen dansjurkje...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Quando Quando - Engelbert Humperdinck
Dansjurkjes en -schoentjes aan...
je mag er vast eentje van livelink lenenquote:
Die is me vast te groot.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
je mag er vast eentje van livelink lenen
We hebben op het station in Verona nog de drankjes/snackautomaat gemanipuleerd toen we daar aan het wachten waren.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ohja! Ik heb lang geleden ook nog een nachttrein van Milaan naar Brindisi genomen. Superdruk, geen mens sprak iets anders dan Italiaans behalve ik, maar het was toch wel leuk
Ja hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
je mag er vast eentje van livelink lenen
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die is me vast te groot.
*maak plaats voor paardenhoofd*
Ik meende haar stem al te herkennen zelfs.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik meende haar stem al te herkennen zelfs.
Te groot en te kort. Goede combinatie wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die is me vast te groot.
*maak plaats voor paardenhoofd*
Het is een duet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een gejengel en dan komt die Amsterdammer er ook nog doorheen lullen
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een gejengel en dan komt die Amsterdammer er ook nog doorheen lullen
Nietes. Daar had ik eentje voor ingestuurd.quote:
Oh ja...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nietes. Daar had ik eentje voor ingestuurd.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De microfoon arm kwam net ook al naar beneden...
Hou je de boel wel heel?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
maar niet op je koffie ?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zat je met je armen te zwaaien?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
dan zul je wel dorstig zijnquote:
Nee, de microfoon zit aan zo'n zwenkarm, zodat ik 'm omhoog/opzij kan gooien als ik 'm niet nodig heb.quote:
That's What I Like - Jive Bunny & The Mastermixersquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:51 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat DDM het nu niet meer vergeet. Ik wel daarentegen.
Laatst had je het ook al over Hawaii five o.quote:
De volgende R49-meet?quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Laatst had je het ook al over Hawaii five o.
Dat zegt me niks.
Shit, dan moet ik mijn bikinilijn eerst heel goed bijwerken.quote:
quote:
dealquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik mijn bikinilijn eerst heel goed bijwerken.
Je hebt nog een paar maanden de tijd om de grasmaaier uit de garage te halen...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik mijn bikinilijn eerst heel goed bijwerken.
Het wordt toch nog stressen hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar maanden de tijd om de grasmaaier uit de garage te halen...
De gitarist van Nightwish (lijkt op Willow) is nog kleiner, zie ik: 1.65m tegen 1.60m.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
In de remake van Hawai five o speelt de (kabouter)zoon van James Caan een hoofdrol. Damn, die vent is echt klein
Misschien zijn er werkloze jungle-explorers die een uitdaging zoeken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, geen waxsalon die open is voorlopig
Hopelijk wordt het weer warm en smelt het asfalt wat.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, geen waxsalon die open is voorlopig
Op anderhalve meter afstand lijkt me dat een uitdagingquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien zijn er werkloze jungle-explorers die een uitdaging zoeken.
Mijn broers zijn allebei 1.65quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De gitarist van Nightwish (lijkt op Willow) is nog kleiner, zie ik: 1.65m tegen 1.60m.
Zijn jullie ouders ook klein?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn broers zijn allebei 1.65
Ze hebben er geen trauma aan over gehouden.
Ze vinden het inmiddels niet meer erg dat ze overal een laddertje mee naartoe moeten nemen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn broers zijn allebei 1.65
Ze hebben er geen trauma aan over gehouden.
klein maar dapperquote:
Ik vond en vind het een leuk nummer. Verder ken ik niks van hen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook hiervan vergeet ik de titel altijd. Stom liedje van zo’n typisch rockacademiebandje
Reina del Cid heeft ook een liedje genaamd Xanadu. Nee, geen cover.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
I
[..]
k ook niet. Maar je moet wat met die letter, elke keer Xanadu is ook zo wat
Ik was al blij dat ik iets vond wat ik nog niet gedraaid had...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
I
[..]
k ook niet. Maar je moet wat met die letter, elke keer Xanadu is ook zo wat
Ik wilde vragen of je een beetje goed geslapen hebt, maar aangezien je later bent dan ik, vrees ik van niet.quote:
Toch wel.quote:Op woensdag 1 april 2020 06:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of je een beetje goed geslapen hebt, maar aangezien je later bent dan ik, vrees ik van niet.
Ja, ik viel wat moeizaam in slaap, maar eenmaal in slaap niet meer wakker geweest. Dus ook beter, gelukkig.quote:Op woensdag 1 april 2020 06:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch wel.
Maar 1 keer wakker geweest en daarna weer lekker in slaap gevallen.![]()
En jij?
quote:Op woensdag 1 april 2020 06:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik viel wat moeizaam in slaap, maar eenmaal in slaap niet meer wakker geweest. Dus ook beter, gelukkig.
Goedemorgen just me.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 07:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Beter geslapen dan gisteren?
Yes!quote:
Ja, echt heel vreemd! Ik ben 1x wakker geworden vannacht en toen toch weer zonder piekeren verder geslapenquote:Op woensdag 1 april 2020 07:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Yes!
Toch vreemd hè?
Gisteren slapen we zowat allemaal slecht, en vannacht slapen we zowat allemaal beter.
Ik ook.quote:Op woensdag 1 april 2020 07:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, echt heel vreemd! Ik ben 1x wakker geworden vannacht en toen toch weer zonder piekeren verder geslapen
Geeft weer een beetje energie.Ik heb mijn klusjesman al gespot (zijn auto) en die komt straks hier 2 deuren terugbrengen die hij opgeknapt heeft. Hij neemt er dan weer meteen 2 mee waaronder mijn slaapkamer deur. Ik hang wel een verduisterende lap op anders is het zo licht in de slaapkamer.quote:
Nog even en je woont in een nieuw huis.quote:Op woensdag 1 april 2020 07:46 schreef just me het volgende:
[..]
Geeft weer een beetje energie.Ik heb mijn klusjesman al gespot (zijn auto) en die komt straks hier 2 deuren terugbrengen die hij opgeknapt heeft. Hij neemt er dan weer meteen 2 mee waaronder mijn slaapkamer deur. Ik hang wel een verduisterende lap op anders is het zo licht in de slaapkamer.
quote:Op woensdag 1 april 2020 07:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog even en je woont in een nieuw huis.
Nou nou.... wel een halve dag werken.quote:Op woensdag 1 april 2020 08:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen ☕
Plan voor vandaag: wat werken, om 10 uur Zoomen met moeder, zus, broer, broer van schoonzus en ouders van schoonzus om samen te zingen voor de verjaardag van schoonzus, lunch van 11 tot 1, wat werken, luchtje scheppen, om 4 uur de livestream van Reina del Cid bekijken, koken.
Druk dagje.
Tja, klanten kan ik nu even niet helpen, dus ik doe wat ik kan en wat de afgelopen jaren is blijven liggen via de computer. En dat kan prima in een half dagje. Heeft allemaal niet heel erg haast, maar het houdt me wel bezigquote:Op woensdag 1 april 2020 08:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou nou.... wel een halve dag werken.
Maar goedemorgen.
gefeliciteerd met je schoonzus en die 2 uur durende lunch kan korter!quote:Op woensdag 1 april 2020 08:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen ☕
Plan voor vandaag: wat werken, om 10 uur Zoomen met moeder, zus, broer, broer van schoonzus en ouders van schoonzus om samen te zingen voor de verjaardag van schoonzus, lunch van 11 tot 1, wat werken, luchtje scheppen, om 4 uur de livestream van Reina del Cid bekijken, koken.
Druk dagje.
Inderdaad.... had ik nog niet eens gezien.quote:Op woensdag 1 april 2020 08:55 schreef just me het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je schoonzus en die 2 uur durende lunch kan korter!
Dank je!quote:Op woensdag 1 april 2020 08:55 schreef just me het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je schoonzus en die 2 uur durende lunch kan korter!
het lijstje en foto's graag van wat je gaat etenquote:Op woensdag 1 april 2020 08:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dank je!
En ja, dat klopt, die kan idd korter. What's your point?
Goedemorgen Diaan.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn schoonzus is ook jarig vandaag. Was ik helemaal vergeten.
Ik heb geen idee. Ik heb haar gisterenavond nog wel gesproken en vanmorgen een appje gestuurd. Maar ik had eigenlijk iets per post willen sturen... dat kan nu dus niet meer.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Zolang ze het zelf maar niet vergeten is.
Je hebt haar gefeliciteerd, dat is het belangrijkste.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb haar gisterenavond nog wel gesproken en vanmorgen een appje gestuurd. Maar ik had eigenlijk iets per post willen sturen... dat kan nu dus niet meer.
Gefeliciteerd met je schoonzus! Stuur gewoon wat op, des te groter de verrassing !quote:Op woensdag 1 april 2020 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb haar gisterenavond nog wel gesproken en vanmorgen een appje gestuurd. Maar ik had eigenlijk iets per post willen sturen... dat kan nu dus niet meer.
quote:Op woensdag 1 april 2020 11:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, goede 1 april grap van basisscholen: hoofd voor de camera houden of foto van hoofd mailen ivm de digitale luizencontrole
Haha, goede 1 april grap van basisscholen: hoofd voor de camera houden of foto van hoofd mailen ivm de digitale luizencontrole
Ik zei gisteren nog tegen een vriendin dat mijn haar ook best lang wordt en dat de kappers nog een maand dicht zijn.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij moet echt nodig naar de kapper. Over een week ofzo maar eens een tondeusepoging wagen
Jij hebt gewoon haar, bij Symph ziet het er niet uit als dat deel wat hij nog heeft langer wordt. Als het er helemaal af is ziet het er ook niet uit, trouwensquote:Op woensdag 1 april 2020 13:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zei gisteren nog tegen een vriendin dat mijn haar ook best lang wordt en dat de kappers nog een maand dicht zijn.
Haar antwoord: "Embrace your hippie hair".
Ook cat 5 had je niet geholpen in dat geval.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Thuiswerken is op zich best te doen, maar met een stroomstoring van ruim 3 uur, zoals zojuist, en dus geen WiFi onmogelijk...
quote:Op woensdag 1 april 2020 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Thuiswerken is op zich best te doen, maar met een stroomstoring van ruim 3 uur, zoals zojuist, en dus geen WiFi onmogelijk...
ik spreek je niet tegenquote:Op woensdag 1 april 2020 15:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Hah I suck.
I dacht dat de livestream om 4 uur was. Maar het is en blijft 10am Minneapolis, en aangezien de zomertijd in is gegaan, is het hier een uur later. I'm an idiot.
Dat verbaast me niet..quote:
Verzoekje indienen om het op een fatsoenlijk tijdstip te houden dan maar?quote:Op woensdag 1 april 2020 16:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben Folds doet vanuit Sydney ieder weekend een verzoekjessessie, maar da’s hier ergens midden in de nacht, jammer
Mijn laptop heeft een SIM-kaart, maar helaas waren de zendmasten ook uitgevallen door de stroomverstoring.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:17 schreef Rafeiro het volgende:
Je had in theorie wel je mobiel als hotspot kunnen gebruiken. Maar dan giert de data er wel doorheen.
Ai.. dat komt wel op een erg ongelegen moment danquote:Op woensdag 1 april 2020 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn laptop heeft een SIM-kaart, maar helaas waren de zendmasten ook uitgevallen door de stroomverstoring.
Mobiel bellen en data uitwisseling op die manier ging dus ook niet meer...
Dan houdt het idd wel redelijk op.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn laptop heeft een SIM-kaart, maar helaas waren de zendmasten ook uitgevallen door de stroomverstoring.
Mobiel bellen en data uitwisseling op die manier ging dus ook niet meer...
Een wandeling maken was de enige nuttige manier om de tijd te doden en niet in slaap te vallen...quote:Op woensdag 1 april 2020 16:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ai.. dat komt wel op een erg ongelegen moment dan
Slinger de bbq aan en maak rooksignalen..?
Dat is wel schattig en lief.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:14 schreef livelink het volgende:
Hier geen stroomstoring en net als een zombie mijn hete rommelkamertje afgestrompeld na een hele dag achter de computer zitten.
Nu maar weer eerst mens zien te worden.
Mijn dochter is vandaag met haar vriendje naar mijn ouders gegaan om hem voor te stellen. Zij stonden buiten en mijn ouders stonden binnen en zo hebben ze gezellig op ruime afstand gepraat.
Mijn man heeft in de tussentijd boodschappen voor mijn ouders gedaan. Zowel mijn dochter als mijn man zeiden dat mijn ouders er goed uit zagen. Dat is wel een opluchting.
Kan me voorstellen dat het een opluchting was. En fijn dat je ouders toch betrokken blijven bij de dagelijkse gang van zaken. Ook al moet iemand anders hun boodschappen doen.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:14 schreef livelink het volgende:
Hier geen stroomstoring en net als een zombie mijn hete rommelkamertje afgestrompeld na een hele dag achter de computer zitten.
Nu maar weer eerst mens zien te worden.
Mijn dochter is vandaag met haar vriendje naar mijn ouders gegaan om hem voor te stellen. Zij stonden buiten en mijn ouders stonden binnen en zo hebben ze gezellig op ruime afstand gepraat.
Mijn man heeft in de tussentijd boodschappen voor mijn ouders gedaan. Zowel mijn dochter als mijn man zeiden dat mijn ouders er goed uit zagen. Dat is wel een opluchting.
Wat een goed idee, die BBQ. Dat zal jou ook zeker goed doen.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is wel schattig en lief.
Zo ga ik als het een beetje meezit qua weer van het weekend wellicht BBQ doen bij mijn zus in de tuin. Die tuin is 10-20 meter diep, geen idee. Maar dan dus wel echt met afstand. Je moet toch wat ondertussen en als het weer het toelaat. En met een beetje opletten gaat dat ook gewoon prima. En ik wil dan van mij tot hun minimaal 3 meter afstand hoor. Maar dan kan je een beetje kletsen en zie je nog weer eens iemand waar je mee spreekt.
Op de zeer zeldzame teringlijer na vind ik het gedrag in de supermarkt van mensen echt een verademing. Echt bewust afstand houden, een glimlach als je net wat ongelukkig om een bocht komt en bijna de 1,5 meter grens doorbreekt. En gewoon ontspannen doen. En oh dit pad kan ik even niet door, dan draai ik maar om.
Zouden mensen onder normale omstandigheden ook vaker moeten doen.
Nee, ze komen niet echt buiten. Alleen in de tuin, die ze gelukkig hebben.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het een opluchting was. En fijn dat je ouders toch betrokken blijven bij de dagelijkse gang van zaken. Ook al moet iemand anders hun boodschappen doen.
Komen ze nog wel een beetje buiten?
Wel fijn dat ze dan nog een tuin hebben, zodat ze toch nog een beetje buiten kunnen komen.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ze komen niet echt buiten. Alleen in de tuin, die ze gelukkig hebben.
Maar ja, mijn vader is echt risico-patiënt. Als hij wordt getroffen is het einde verhaal. Ik denk dat hij niet eens meer naar het ziekenhuis zou gaan dan. Doodeng eigenlijk. Maar zelf is hij er wel relaxed onder.
Succes alvast!quote:Op woensdag 1 april 2020 18:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Er viel net nog een groot stuk van mijn kies/vulling af, het is echt maar goed dat ik morgen bij de tandarts terecht kan. Ik ben heel benieuwd of dat ding nog een keer te restaureren is
quote:Vanavond 19.00 - 21.00: Melting - Film classics
Een ware ruïne aan het worden dus, goed dat je morgen bij de tandarts terecht kunt!quote:Op woensdag 1 april 2020 18:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Er viel net nog een groot stuk van mijn kies/vulling af, het is echt maar goed dat ik morgen bij de tandarts terecht kan. Ik ben heel benieuwd of dat ding nog een keer te restaureren is
Welkom aRd.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:07 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond, ik luister ook even mee. Weet alleen nog niet voor hoe lang.
quote:Op woensdag 1 april 2020 19:10 schreef just me het volgende:
ik hoop dat ik je goed kan horen want de klokken van de Bourdon in Delft staan ons hoop toe te te klepperen
quote:
Goede avond heren, en welkom.quote:
duurt nog 4 minutenquote:Op woensdag 1 april 2020 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoe lang duurt dat? Het is al lang 7 uur geweest.
En welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |